Ik zie er ongeloofwaardig uit als student en ik heb een kind in een doek op mijn rug geknoopt, mag ik ook?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar gewoonlijk is het animo zo laag dat het niet al te veel problemen moet geven
Graties, kost niet duur geldquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie er ongeloofwaardig uit als student en ik heb een kind in een doek op mijn rug geknoopt, mag ik ook?![]()
En ik denk dat TARA ook wel wil
Kost dat?
quote:
Da's volgens mij alleen de toegang tot de kerk, maar het zou goed kunnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:12 schreef maok het volgende:
Normaal is een rondleiding over de gewelfen toch ook maar een euro ofzo?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Da's volgens mij alleen de toegang tot de kerk, maar het zou goed kunnen. Misschien als er een kleine bijdrage wordt gevraagd het geen probleem is om ook niet-studenten toe te laten. Vorig jaar was er welgeteld 1 groep die ik mocht rondleiden
Maar wat een prachtige kerk
Ja hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik ook alleen die rondleiding meemaken en verder niet een of andere kroegentocht doen,?
Nice, waar koop je die?quote:
Dan doe ik mss die rondleiding wel,quote:
Pics !!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef JH87 het volgende:
Ik sta in dat Hanzeblad. Beroemdheid, en zulk.
Die auto of mijn zoon?quote:
Leuk zeg dat Leander zo achter die auto loopt.quote:
Hij gaat wel hard in ieder gevalquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk zeg dat Leander zo achter die auto loopt.![]()
Straks ga je hem niet meer bijhouden
Ik heb al een PM ontvangen.quote:
Kindjes koop je niet, die maak jequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb al een PM ontvangen.
Maar ik heb geen idee wie de betreffende dame is, dus helaas voor Houzer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Stuur 'm een PM.
Ja dat weet ik.quote:
Je zoonquote:
Ik zag je bij mij lurken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien
Ahaha,quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tja, was benieuwd naar die foto met die meid met die sigaret en die strijkplank
Waar kan ik dan een Eend met een gegalvaniseerd chassis, RVS veerpotten, een gegalvaniseerde koets, een 710cc motor + de rest van alle dingen die ik naar mijn wensen aan ga passen op mijn Eend vinden ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef maok het volgende:
Maar waarom koop jij dan niet gewoon een eend?
Mooie foto's, mooi aangekleed, mooie kledij en erg mooie setting. Past goed bij elkaarquote:
quote:RUG-student slachtoffer Mexicaanse griep
DVHN | Gepubliceerd op 17 juni 2009, 20:23
Laatst bijgewerkt op 17 juni 2009, 20:32
GRONINGEN -
Roderick Tingen (22) uit Groningen zit in quarantaine op zijn eigen studentenkamer. Gisteren is bij hem de Mexicaanse griep vastgesteld. Waarschijnlijk meegenomen van een reis door Amerika, waar hij vorige week van terugkeerde.
"Echt balen! Ik moet minstens tien dagen binnen blijven, terwijl ik nu eigenlijk zou moeten trainen voor mijn beklimming van de Mont Ventoux over vier weken", aldus Tingen.
Owh nee, paniek! Sluit alle deuren en ramen!quote:
Ik ben ook aanhanger van de theorie om nu alvast die griep te krijgen zodat je antistoffen hebt als de tweede golf (met kuchende mensen in de winter) die mogelijk gemuteerd is komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Owh nee, paniek! Sluit alle deuren en ramen!
Heisa om niks nog. Wacht maar tot oktober, dan zal de hel losbreken...
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Getrouwde mensen kunnen ook hot zijn hoor.
Vergeet het pittige kapsel niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.
quote:
BS!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.
Succesquote:
Herinner me er ook even aan dat ik dan naar m'n broertje bel vanmiddag.quote:
Kut is dat,quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:11 schreef JH87 het volgende:
Ik zet m'n wekker wel. Even informeren hoe laat dat bellen is, twee jaar geleden belde ik m'n zusje in 't uur dat ze gebeld zou worden als ze gezakt was.
Wellll hello!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef pessie het volgende:
Hoi, ik ben Pessie, ik hoorde van mensen dat dit de ideale SOG activiteit is! Ik woon in Groningen, en ik studeer hier. Groetjes!
En nu komen er meer.quote:
quote:Patiënt met Mexicaanse griep in Gronings ziekenhuis
GRONINGEN - De patiënt die na besmetting met de Mexicaanse griep op de intensive care van een ziekenhuis werd opgenomen, blijkt in het Universitair Medisch Centrum in Groningen te liggen.
Dat bevestigde een woordvoerster van het ziekenhuis donderdag. De man is er slecht aan toe, maar zijn situatie is stabiel.
Bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Haushofer het volgende:
Tijdens mijn uitslagen hadden ze m'n telefoonnummer verkeerd opgeschreven; werd je voor 3 uur gebeld, dan was je geslaagd, na 3-en was je gezakt. Uiteraard belde iedereen omtrend 3 uur of ik geslaagd was, en kreeg ik om 4 uur bericht dat ik geslaagd was
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
neuh, die werden naar een aparte ruimte geleid
Dat komt later pas. Diplomauitreikingquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef teigan het volgende:
Je moet toch sowieso dan op school cijferlijsten halen en tekenen en dergelijke?
of wat dat alleen in mijn tijd zo?
Mij boeide dat niet zo, want ik was geslaagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!! Dat maakt het geheel nog meer
![]()
Als gezakte word je afgevoerd,.
Je bedoelt voor je uiteindelijk cijfers na de examens?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef teigan het volgende:
Je moet toch sowieso dan op school cijferlijsten halen en tekenen en dergelijke?
of wat dat alleen in mijn tijd zo?
Er was toch allang bekend dat hij in groningen lag?quote:
waar was die brand dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Werd vannacht voor de tweede nacht achtereen wakker![]()
Was er gister iemand die een belconcert gaf door telkens op een bel te rammen, vandaag was het de brandweer die in vol ornaat langs kwam rijden voor een brand die twee straten verderop was.
quote:0401998 03:48:42 18-06-09 Pr 1 BRAND WONING LIJSTERBESLAAN 64 GRONINGEN 758 747 794
Monitorcode Brandweer Groningen
Ah, dat is idd niet ver weg.. ik weet niet of ik ze gehoord heb eigenlijk.. Ben wel aan het nachtbraken de laatste dagen.quote:
Wij hadden Compex.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef teigan het volgende:
CZ. , de wiskunde normering is nog best hoog, 1,5...
Niet de hele wijk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef pessie het volgende:
Er schijnt behoorlijk brand te zijn geweest in Selwerd in een woonhuis. Ze hebben daar iedereen uit bed getrommeld hoorde ik!
Pas tussen 4 en 6.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:39 schreef maok het volgende:
Wij werden ook gewoon gebeld, voor 12en als je gezakt was en na 12en als je geslaagd was. Volgens mij moesten we ook nog cijferlijsten ophalen maar of dat nou die zelfde dag was of er na dat weet ik niet meer. En dan later natuurlijk nog de officiële diploma uitrijking. Ik ben beide keren (mavo en havo examen gedaan) gewoon 's morgens de deur uit gegaan, ik was toch niet gezakt en anders hoorde ik het liever later van mijn moeder dan aan de telefoon.
Waneer weet jij het dan ChipsZak.?
huh? Aan de lijsterbeslaan? Ook dinges en dinges met de dingetjes?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef pessie het volgende:
Er schijnt behoorlijk brand te zijn geweest in Selwerd in een woonhuis. Ze hebben daar iedereen uit bed getrommeld hoorde ik!
bronquote:Zaterdag 20-6-2009 Aanvang: 21.00
Plasticiens Volants & Ephemere
G50 trapt af met sprookjesachtig theater en grandioos vuurwerkspektakel.
De start van het G50-jubileumprogramma wordt gemarkeerd door een groot evenement: een spektakeloptreden van de Franse groep Plasticiens Volants dat wordt
afgesloten met een uitzinnige vuurwerkshow van het eveneens Franse Ephemere. Beide shows zijn geprogrammeerd door Joop Mulder, artistiek directeur van theaterfestival Oerol.
Plasticiens volants: Pecheur de Lune
De maan, die ons als een satelliet van de aarde iedere nacht opnieuw bekijkt en verlicht was al bij de Grieken een symbool voor vrouwelijkheid. In deze spectaculaire show is ze dat ook: een prachtige dame met de drie gezichten van de levenscyclus: jeugd, volwassenheid en ouderdom. Of is deze maan Selene, de Griekse maangodin die verliefd wordt op de schone herder Endymion?
Hoe dan ook, de held uit deze show raakt in het begin van de voorstelling gecharmeerd van een speelse maan, wordt op slag verliefd op deze lichtheldin en probeert haar te volgen.
Met gigantische sprookjesachtige ballonfiguren van soms wel tien meter doorsnee wordt boven en tussen het publiek het verhaal van de liefde verbeeld. De held in Pecheur de Lune moet alles in het werk stellen, zeer vindingrijk zijn en vreemdsoortige figuren trotseren om bij zijn begeerde heldin in de buurt te komen en haar uiteindelijk in zijn armen te sluiten.
Met betoverend spel betrekt het Franse Plasticiens Volants het publiek bij de voorstelling door de ballonnen over de hoofden te laten scheren of mensen te vragen de figuren mee te dragen als een reusachtige, maar lichte crowdsurfer.
De groep reist jaarlijks met drie a vier producties de hele wereld over. In 1992 verzorgde de groep de opening van de Olympische Spelen in Barcelona.
Ephemere: vuurwerkshow
Ephemere staat bekend als een van de belangrijkste internationale vuurwerkspektakelgroepen. Ze maken er hun handelsmerk van hun show langzaamaan tot een absolute climax te brengen. Of het nu in het centrum van een stad is, boven een meer of een rivier, op een strand of op een binnenplaats van een kasteel, de Franse pyrotechnische meesters van Ephemere schikken zich naar elke locatie, als een vluchtig (= Ephemere) moment. Speciaal voor de aftrap van het jubileumprogramma presenteren zij een grandioze show waarin ze de kracht van het aardgas, een van de rijkdommen van de aarde,
willen verbeelden.
Voorprogramma
De show van Plasticiens Volants start wanneer de zon is ondergegaan. Voorafgaand aan dat moment wordt een feestelijk voorprogramma gepresenteerd met optredens van The Full Minties en IOS.
The Full Minties (www.fullminties.nl) spelen vijftig jaar muziekgeschiedenis, waarbij de jaren vijftig en zestig van de vorige eeuw een belangrijke rol spelen.
IOS (www.ios.nl) is de populaire Nederpopband die deze zomer haar afscheidstournee geeft. Muziekminnend Nederland sloot de band in de armen na het succes van de singles 'Voltooid verleden tijd', 'Altijd Wel Iemand' en 'Uit De Schaduw', zeker nadat de laatstgenoemde track door de Staatsloterij uitgekozen werd voor hun landelijke reclamecampagne.
Zaterdag 20 juni
Tijd: vanaf 21.00 uur, start het voorprogramma
Gratis entree
Route: de route naar locatie Meerstad wordt zowel vanaf de ring van Groningen als vanuit de richting Slochteren aangegeven. Op het terrein is voldoende parkeergelegenheid voor auto's. Langs de NAMweg staan
fietsenstallingen.
Locatie: kijk voor de exacte locatie op de plattegrond op pagina 30 van het gratis programmaboekje, op diverse locaties in de gemeente te verkrijgen.
Ik wilde net zeggen, was bij zo'n beetje de buren van bekenden van onsquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef pessie het volgende:
Daarbij is Citroën rijden een levensstijl. En levensstijlen koop je niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar kan ik dan een Eend met een gegalvaniseerd chassis, RVS veerpotten, een gegalvaniseerde koets, een 710cc motor + de rest van alle dingen die ik naar mijn wensen aan ga passen op mijn Eend vinden ?
*slik*quote:
Dat vroeg ik mij ook direct afquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
huh? Aan de lijsterbeslaan? Ook dinges en dinges met de dingetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |