Vergeet het pittige kapsel niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.
quote:
BS!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen niet, die zijn nadat ze de drempel over gedragen zijn plotsklaps twee keer zo groot.
Succesquote:
Herinner me er ook even aan dat ik dan naar m'n broertje bel vanmiddag.quote:
Kut is dat,quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:11 schreef JH87 het volgende:
Ik zet m'n wekker wel. Even informeren hoe laat dat bellen is, twee jaar geleden belde ik m'n zusje in 't uur dat ze gebeld zou worden als ze gezakt was.
Wellll hello!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef pessie het volgende:
Hoi, ik ben Pessie, ik hoorde van mensen dat dit de ideale SOG activiteit is! Ik woon in Groningen, en ik studeer hier. Groetjes!
En nu komen er meer.quote:
quote:Patiënt met Mexicaanse griep in Gronings ziekenhuis
GRONINGEN - De patiënt die na besmetting met de Mexicaanse griep op de intensive care van een ziekenhuis werd opgenomen, blijkt in het Universitair Medisch Centrum in Groningen te liggen.
Dat bevestigde een woordvoerster van het ziekenhuis donderdag. De man is er slecht aan toe, maar zijn situatie is stabiel.
Bellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Haushofer het volgende:
Tijdens mijn uitslagen hadden ze m'n telefoonnummer verkeerd opgeschreven; werd je voor 3 uur gebeld, dan was je geslaagd, na 3-en was je gezakt. Uiteraard belde iedereen omtrend 3 uur of ik geslaagd was, en kreeg ik om 4 uur bericht dat ik geslaagd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |