Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Keiweek is gewoon tof en er is ook genoeg te doen naast kansloos zuipen
Ik kom in de keiweek eigenlijk niet op plekken waar ik normaal ook niet komquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef .txt het volgende:
[..]
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaan)
Het komt nog wel goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van koken, sporten en ik hoef eigenlijk ook niet andermans kamer te zien. Ohnee, wat ben ik een waardeloze student.
Met mij gelukkig wel,quote:
Ichtus, de gsb en de navigators doen wel mee maar ik dacht dat gsv/atv nooit meedeedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Ichtus wel in ieder geval en ATV normaal ook geloof ik
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Heb ook nooit meegedaan. Ben er niet slechter van gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Als je dat niet doet ben je echt @#%^! lame.
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Dat was precies waarom ik niet meedeedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
Nee serieus, als je snel veel mensen wilt leren kennen... Alle kroegen wilt ontdekken... Bij alle studentenverenigingen binnen wilt kijken... En gewoon 5 dagen lang wilt zuipen... En kans maken op een leuke relatie... Dan is de KEIWeek iets voor jou!!!
![]()
(en bovendien is het gewoon een onvergetelijke ervaring)![]()
Dat komt omdat jouw interesses en die van je keigroepje verschildenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.![]()
En ik vind op zich het principe van de keiweek ook wel leuk, een nieuwe stad leren kennen met een groepje mensen die ook nieuw zijn. Maar dat hele massale hou ik niet zo van, en in mijn groepjes was het in ieder geval zo dat iedereen om 1 uur al te dronken was om nog fatsoenlijk iets te kunnen en ze de volgende dag alleen brak in bed lagen, dan is er niet zo heel veel meer aan.
Wij waren ook altijd brak, maar spraken altijd netjes om 12 uur 's middags op de Grote Markt af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.![]()
En ik vind op zich het principe van de keiweek ook wel leuk, een nieuwe stad leren kennen met een groepje mensen die ook nieuw zijn. Maar dat hele massale hou ik niet zo van, en in mijn groepjes was het in ieder geval zo dat iedereen om 1 uur al te dronken was om nog fatsoenlijk iets te kunnen en ze de volgende dag alleen brak in bed lagen, dan is er niet zo heel veel meer aan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was precies waarom ik niet meedeed
Ik kende al genoeg mensen in de stad, kwam hier immers vandaan. Al jaren op de middelbare school gezeten etc. Kende dus ook de kroegen al. Ik heb echt niks op met studentenverenigingen, laat staan flink zuipen en een relatie, ach, toen niet. Inmiddels wel.
Waar heb jij dan op gezeten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan de keiweek, gelukkig, lijkt me niets. Verder 1 jaar op een studentenvereniging gezeten, waardeloos!
Als je wel meegedaan had had je een leuke vereniging uit kunnen zoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan de keiweek, gelukkig, lijkt me niets. Verder 1 jaar op een studentenvereniging gezeten, waardeloos!
En niet eens uit de kroeg gepluktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |