Er zijn sowieso 5 mensen in dit topic die hem behoorlijk goed kennen, waarschijnlijk zelfs zes en ik denk niet dat hij het waardeert als we zijn naam noemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Dangel het volgende:
Leuk, met zijn allen praten over iemand die verder niemand kent,en dan nog krampachtig de naam niet noemen
Gaat dat niet soms in excursies ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar vind ik mensen met polsstokken?
Zijn die dingen niet te huur ofzo.
Weet ik niet,quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaat dat niet soms in excursies ofzo?
Tis gewoon onderdeel van de keiweek he. Dus je gaat er gewoon heen, en sluit aan in de rij van de fierljeppers. Daarna ga je weer naar huis, niemand die er naar kraaitquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha, je ziet mij al op de open dag van een sportopleiding?
ahahah.
Wie zegt dat ik mee ga doen aan de Keiweek?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tis gewoon onderdeel van de keiweek he. Dus je gaat er gewoon heen, en sluit aan in de rij van de fierljeppers. Daarna ga je weer naar huis, niemand die er naar kraait
Als je dat niet doet ben je echt @#%^! lame.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mee ga doen aan de Keiweek?
Sterk argument.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Als je dat niet doet ben je echt @#%^! lame.
Ohnee, mijn hele sociale leven en uberhaupt mijn leven hangt af van de Keiweek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet. Je gaat gewoon tíjdens de keiweek er heen, terwijl ze dat organiseren. Even in de rij staan, ljeppen en dan weer naar huis. That's itquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mee ga doen aan de Keiweek?
En dit zou ik moeten willen omdat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
Nee serieus, als je snel veel mensen wilt leren kennen... Alle kroegen wilt ontdekken... Bij alle studentenverenigingen binnen wilt kijken... En gewoon 5 dagen lang wilt zuipen... En kans maken op een leuke relatie... Dan is de KEIWeek iets voor jou!!!
![]()
(en bovendien is het gewoon een onvergetelijke ervaring)![]()
Doen GSV en ATV ook mee dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
Nee serieus, als je snel veel mensen wilt leren kennen... Alle kroegen wilt ontdekken... Bij alle studentenverenigingen binnen wilt kijken... En gewoon 5 dagen lang wilt zuipen... En kans maken op een leuke relatie... Dan is de KEIWeek iets voor jou!!!
![]()
Keiweek is gewoon tof en er is ook genoeg te doen naast kansloos zuipenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit zou ik moeten willen omdat?
Daar baal ik vast niet van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:11 schreef .txt het volgende:
Ok ik geef het op. Maar als je over 2 jaar baalt dat je niet mee hebt gedaan, dan lag het in ieder geval niet aan mij!
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Keiweek is gewoon tof en er is ook genoeg te doen naast kansloos zuipen
Ik kom in de keiweek eigenlijk niet op plekken waar ik normaal ook niet komquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef .txt het volgende:
[..]
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaan)
Het komt nog wel goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van koken, sporten en ik hoef eigenlijk ook niet andermans kamer te zien. Ohnee, wat ben ik een waardeloze student.
Met mij gelukkig wel,quote:
Ichtus, de gsb en de navigators doen wel mee maar ik dacht dat gsv/atv nooit meedeedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Ichtus wel in ieder geval en ATV normaal ook geloof ik
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Heb ook nooit meegedaan. Ben er niet slechter van gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Dat was precies waarom ik niet meedeedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef .txt het volgende:
![]()
Dat komt omdat jouw interesses en die van je keigroepje verschildenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.![]()
En ik vind op zich het principe van de keiweek ook wel leuk, een nieuwe stad leren kennen met een groepje mensen die ook nieuw zijn. Maar dat hele massale hou ik niet zo van, en in mijn groepjes was het in ieder geval zo dat iedereen om 1 uur al te dronken was om nog fatsoenlijk iets te kunnen en ze de volgende dag alleen brak in bed lagen, dan is er niet zo heel veel meer aan.
Wij waren ook altijd brak, maar spraken altijd netjes om 12 uur 's middags op de Grote Markt af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Ichtus heb vorig jaar nog bonbons gemaakt! Dat was wel tof.![]()
En ik vind op zich het principe van de keiweek ook wel leuk, een nieuwe stad leren kennen met een groepje mensen die ook nieuw zijn. Maar dat hele massale hou ik niet zo van, en in mijn groepjes was het in ieder geval zo dat iedereen om 1 uur al te dronken was om nog fatsoenlijk iets te kunnen en ze de volgende dag alleen brak in bed lagen, dan is er niet zo heel veel meer aan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was precies waarom ik niet meedeed
Ik kende al genoeg mensen in de stad, kwam hier immers vandaan. Al jaren op de middelbare school gezeten etc. Kende dus ook de kroegen al. Ik heb echt niks op met studentenverenigingen, laat staan flink zuipen en een relatie, ach, toen niet. Inmiddels wel.
Waar heb jij dan op gezeten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan de keiweek, gelukkig, lijkt me niets. Verder 1 jaar op een studentenvereniging gezeten, waardeloos!
Als je wel meegedaan had had je een leuke vereniging uit kunnen zoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan de keiweek, gelukkig, lijkt me niets. Verder 1 jaar op een studentenvereniging gezeten, waardeloos!
En niet eens uit de kroeg gepluktquote:
Het enige verschil met een kerk en een studentenvereniging is dat jullie hosties hakken en wij bier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En niet eens uit de kroeg geplukt
Dan heb jij óf heel erg pech gehad óf een heel verkeerd beeld van de keiweek. Ik heb er zelf aan meegedaan en vorig jaar nog meegelopen ivm reportages voor de radio. Het is gewoon een gezellige week, waarin ik niemand zo dronken heb zien worden dat je er last van had. Er heerst gewoon een heel ongedwongen sfeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef freecell het volgende:
Als je een week lang met dronken mensen op wilt trekken that is
Toen ik hem leerde kennen was hij een headbangende metalhead en ik een krassende alto.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het enige verschil met een kerk en een studentenvereniging is dat jullie hosties hakken en wij bier.
Verder is het ook gewoon een clubje gelijk gezinden
Ik heb haar ook niet uit een kerk gepluktquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het enige verschil met een kerk en een studentenvereniging is dat jullie hosties hakken en wij bier.
Haha.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hè jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen ik hem leerde kennen was hij een headbangende metalhead en ik een krassende alto.
Ik geloof niet dat jij onze relatie helemaal goed doorhebt, we hebben elkaar bepaald niet in de kerk leren kennen
Waarom is dat nou weer jammer?quote:
Dat zou wel geinig geweest zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer jammer?
Jij dacht dat we allebei beschermd waren opgegroeid in een braaf happy-clappy-halleluja gezin en dat we elkaar daar hadden leren kennen wegens bevriende ouders, samen opgegroeid en uiteindelijk dan maar met elaar getrouwd want de ander was er toch ofzo?
vernomen van een betrouwbare vrouwelijke bron. ik kan je de quote in mn hyves laten zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
CZ meeten?Nu ben ik de draad kwijt!
En wat is er met Arnhem?
Ichthus. Tentamen ging wel redelijk, ik krijg vanzelf een uitslag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar heb jij dan op gezeten?En hoe ging je tentamen?
Ik was in 2003 een hele fanatieke Keileiderquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef pessie het volgende:
Mja, Ichthus is dan weer niet helemaal my cup of teaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Ichthus. Tentamen ging wel redelijk, ik krijg vanzelf een uitslag.
Mijn ZWAGER is geslaagd voor de HAVO!
Ik zit liever in de kerk dan op een studentenvereniging.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ohwja, heb ook nog met de studenten Keidienst vorig jaar meegezongen in de Martinikerk, dat was een gezamenlijke dienst van alle Christelijke verenigingen geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef .txt het volgende:
[..]
Je komt ook op allerlei plaatsen waar je anders nooit komt en idd er zijn leuke activiteiten (koken, sporten, bij keileiders op kamer kijken, naar de kerk gaan)
Wij hadden elkaars telefoonnummers ook, dus als er iemand tot 17u in bed wilde liggen was dat geen probleem. We konden elkaar altijd terugvinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik was in 2003 een hele fanatieke KeileiderMeestal 4,5,6 uur naar bed, en volgende middag om 12 uur of half 1 gingen we weer actief naar informatiemarkten en dergelijke. Het kan echt supergaaf zijn
Was er zelf in elk geval absoluut niet voor om als groep pas een uur of 7 weer bij elkaar te komen, wou wel de hele week meepikken. En natuurlijk bij alle verenigingen langsgeweest.
Dus jij laat je ook rondleiden door de Martinikerk deze Kei?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zit liever in de kerk dan op een studentenvereniging.
GristelijkStudentenplatform?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, Ichthus is dan weer niet helemaal my cup of teaBen zelf actief bij het GSp
mijn cup of tea dus duidelijk ook niet!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, Ichthus is dan weer niet helemaal my cup of teaBen zelf actief bij het GSp
Heb mezelf al een keer een rondleiding gegund door de Martinikerk. Het was er koud!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dus jij laat je ook rondleiden door de Martinikerk deze Kei?
Groninger StudentenPlatform voor levensbeschouwingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef .txt het volgende:
[..]
GristelijkStudentenplatform?
[ afbeelding ]
Mazzeltov!quote:
quote:
Arnhem is tof. Pas op hé.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vernomen van een betrouwbare vrouwelijke bron. ik kan je de quote in mn hyves laten zien.
Arm broertjequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
En ik dus meteen naar thuisthuis bellen toen ik dat geslaagd zag om m'n broertje te feliciteren.
'Ja ze bellen tussen 16-17u als je gezakt bent'
Fail.
'En je bent de tweede al, oma hing vijf minuten geleden ook al aan de telefoon!'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |