abonnement Unibet Coolblue
pi_67230606
081001_82877_krediet-fb.png

Welkom in AEX *O*.

De mods zijn PietjePuk007 (swtb_new_pm.png) en Bolkesteijn (swtb_new_pm.png). Dit 2e feedbacktopic is het vervolg op:
[FB] Check hier of je nog krediet hebt.

Veel plezier :s)!

[ Bericht 15% gewijzigd door remlof op 19-11-2010 23:29:47 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:55:43 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:00:10 #3
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67242196
Problemen bij pensioenfondsen

Kan iemand met een zoekfunctie de voorgaande deeltjes aan elkaar knopen. Desnoods [Centraal] ervoor.
Dit topic is te algemeen ingeschoten en geeft geen nieuwe inkijk.
pi_67242214
first of all denk ik niet dat dit subforum spoedig opgedoekt zal worden. Er is duidelijk genoeg animo voor en als de borden eenmaal weer maandenlang groen gaan worden blijft er nog genoeg over te discussieren.

second of all blijf ik er bij een verdeling hier in te krijgen zoals ze dat bij andere subforums ook gedaan hebben, zoals bij Sport, dat er boven de topics een kleine verdeling is van bijvoorbeeld nieuws / strategien / etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:07:32 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67242422
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef sitting_elfling het volgende:
first of all denk ik niet dat dit subforum spoedig opgedoekt zal worden. Er is duidelijk genoeg animo voor en als de borden eenmaal weer maandenlang groen gaan worden blijft er nog genoeg over te discussieren.
We zijn dan weer trendwatchers... Madoffs if you like.
De financiele opzet op FOK! is idd een nieuwe showcase. En hoe het kwartje ook valt (nu en in de toekomst) prima uit te bouwen.
Spijtig genoeg zien Sa's/FA's alsook A's dit niet... (ze missen het momentum alsook een visionaire inkijk) valt wel terug te lezen in [FB] (zelfs ook achter de schermen toen ik blauw was)
Vandaar ook mijn geëxtrapoleerde houding.


[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 20-03-2009 16:31:35 ]
pi_67242589
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We zijn dan weer trendwatchers... Madoffs if you like.
De financiele opzet op FOK! is idd een nieuwe showcase. En hoe het kwartje ook valt (nu en in de toekomst) prima uit te bouwen.
Spijtig genoeg zien FA's alsook A's dit niet... (ze missen het momentum alsook een visionaire inkijk) valt wel terug te lezen in [FB] (zelfs ook achter de schermen toen in blauw was)
Vandaar ook mijn geëxtrapoleerde houding.
[ afbeelding ]
Serieus ziet geen enkel FA / A dit niet? Dat is fucked up man, dit sub forum lijkt me by far de beste en meest actieve van de thema fora's, misschien komt alleen defensie in de buurt. Komt nog een keer bij dat dit financiele sub fora ook mensen trekt die alleen hier posten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:17:02 #7
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67242724
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Serieus ziet geen enkel FA / A dit niet? Dat is fucked up man, dit sub forum lijkt me by far de beste en meest actieve van de thema fora's, misschien komt alleen defensie in de buurt. Komt nog een keer bij dat dit financiele sub fora ook mensen trekt die alleen hier posten.
Nou ze beginnen (heel heel langzaam) het (licht) te zien... PBerends zit weer op de [FP] (de ironie)
Ik heb heel wat kruit verschoten hierop.
pi_67243217
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou ze beginnen (heel heel langzaam) het (licht) te zien... PBerends zit weer op de [FP] (de ironie)
Ik heb heel wat kruit verschoten hierop.
Het zou goed zijn als ze eens het licht zien dan verdorie, wordt tijd. Dit theme forum loopt al een vrij lang poosje dacht ik zo?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67244936
Even over die filters, ik gebruik die dingen nooit maar ik kan mij voorstellen dat er behoefte aan is, dus waarom niet denk ik dan. Ik heb er in ieder geval dus geen bezwaar tegen.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Misschien is het handig om de Kredietcrisis op te delen in verschillende sectoren (nieuws / beursvloer / strategien ) om dat sommige kwaliteits topics in het niet verdwijnen.
Ik zou wel een andere indeling van de filters kiezen. 1) De beurs, en alles wat daar omheen hangt (beleggingsstrategieën, het dagelijkse bedrijfsnieuws, en het beursvloertopic). 2) Macro-economie en politiek, Bernanke die de obligatiemarkt om zeep helpt, steunpakketten, en politiek overleg . 3) Iemand een voorstel? Iets als 'Overig' ofzo lijkt mij het meest logisch.

Deze verdeling lijkt mij zinniger omdat anders te veel de nadruk komt te liggen op de beurs, en dat is maar een klein onderdeel van onze economie.
pi_67246966
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even over die filters, ik gebruik die dingen nooit maar ik kan mij voorstellen dat er behoefte aan is, dus waarom niet denk ik dan. Ik heb er in ieder geval dus geen bezwaar tegen.
[..]

Ik zou wel een andere indeling van de filters kiezen. 1) De beurs, en alles wat daar omheen hangt (beleggingsstrategieën, het dagelijkse bedrijfsnieuws, en het beursvloertopic). 2) Macro-economie en politiek, Bernanke die de obligatiemarkt om zeep helpt, steunpakketten, en politiek overleg . 3) Iemand een voorstel? Iets als 'Overig' ofzo lijkt mij het meest logisch.

Deze verdeling lijkt mij zinniger omdat anders te veel de nadruk komt te liggen op de beurs, en dat is maar een klein onderdeel van onze economie.
Ik ben het daarin wel met je eens, naar de verdeling van de filters moet ff goed gekeken worden. Maar het lijkt mij toch vrij handig, nu verdwijnen er een aantal topics, terwijl ze dán wel makkelijk te volgen zijn. Komt bij dat er genoeg kwaliteits topics zijn gepost die op diemanier beter te volgen zijn. Economische berichten verdelen maakt het toch altijd een stuk overzichtelijker.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:49:02 #11
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67251083
[Valuta] = $
[Financieel Nieuws] = Bailout , Bos
[Beleggen & trends] = AEX, Dow, S&P
[Humor] = Cartoons, crocs en soepblikken
[Definities for noobs] = Inflatie, deflatie
pi_67251217
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef Drugshond het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1269512

Kan iemand met een zoekfunctie de voorgaande deeltjes aan elkaar knopen. Desnoods [Centraal] ervoor.
Dit topic is te algemeen ingeschoten en geeft geen nieuwe inkijk.
Pensioenfondsen - korte termijn problemen of toekomstige ramp?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:57:44 #13
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67251405
quote:
Thx.....Het geeft niet als er tijdelijk een los topic bestaat naast een reeks (1 week of zo). Maar op een zeker moment moet je wel mergen omdat je anders globaal alsook lokaal het overzicht en historie gaat verliezen.
pi_67251498
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Nu nog een #01 erbij.
Niet alles hoeft in een centraal topic, ff kijken hoe dit gaat lopen maar ik ga 't zeker niet forceren. Nog geen nummertjes / reeks dus.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:26:18 #15
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67255338
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou ze beginnen (heel heel langzaam) het (licht) te zien... PBerends zit weer op de [FP] (de ironie)
Ik heb heel wat kruit verschoten hierop.
Toch moet ik nageven dat Italodancer een prima stratenmaker is (hij zag dingen ook). En deed hier ook goeie zaken. Best veel credits staan op zijn naam (toen en nu).
pi_67255577
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toch moet ik nageven dat Italodancer een prima stratenmaker is (hij zag dingen ook). En deed hier ook goeie zaken. Best veel credits staan op zijn naam (toen en nu).
Hij heeft het zaakje inderdaad goed afgegeven aan de andere mods. Zij het dat het sub-forum dus wel wat vernieuwingen mag ondergaan .
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 22:41:30 #17
236264 crew  capricia
pi_67255920
[n00b] leg mij hier uit wat er aan de hand is
quote:
troll
Kan dit gemod worden?

[ Bericht 31% gewijzigd door PietjePuk007 op 20-03-2009 22:51:53 ]
Definitely not CIA
pi_67256287
Jep, thanx voor 't melden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67272369
Stel we nemen er 3,

1) Beurzen en bedrijven
Kok weg als commissaris bij ING
Voormalig ING-CEO Tilmant krijgt forse compensatie
De Beursvloer #67 - AEX sluit week af op 212pt, +1,11%
Financiële waakhond doet onderzoek naar DSB Bank
etc.

2) Macro-economie
Huizenmarkt #12 Stevige fundering of door en door rot?
Bulls, Bears & Bucks #55: Lloyds voor 65% genationaliseerd
Cruciale inzichten: back to basic en de Oostenrijkse school.
Protectionisme ligt op de loer.
Centrale banken: Bubbels blazen? Dat kunnen wij beter!
etc.

3) Overig
Kredietcrisis op je werk (deel II)
Crisis of Credit - een samenvatting
Crocs staat op instorten
[AEX SC #1] Verveel je hier op het werk door de kredietcrisis
Pikant protest tegen de kredietcrisis........
etc.

Het "overig" deel is dan een mix van slowchat, wat humortopics en "persoonlijke" belevingen / meningen over de crisis. Moeten we alleen ff beslissen waar we de valutareeksen onder hangen, mijn voorkeur gaat uit naar beurzen en bedrijven. Een apart filter is iets teveel van 't goede (meer dan 3 filters sowieso ).

@ de verdeling van DH, een humor-filter vind ik echt niet nodig . Een n00bfilter klinkt wel erg denigrerend, laten we vooral op inhoud filteren en niet op niveau .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:41:38 #20
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67272528
'Rolling bubble' threatens world economy
Leuk met die datum erbij.... topic is bijna net zo oud als de oer reeks van BBB (De dag dat de dollar viel #01).

Toen stond het nog in BNW als proefballon Times they have changed.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:43:37 #21
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67272564
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel we nemen er 3,

1) Beurzen en bedrijven
Kok weg als commissaris bij ING
Voormalig ING-CEO Tilmant krijgt forse compensatie
De Beursvloer #67 - AEX sluit week af op 212pt, +1,11%
Financiële waakhond doet onderzoek naar DSB Bank
etc.

2) Macro-economie
Huizenmarkt #12 Stevige fundering of door en door rot?
Bulls, Bears & Bucks #55: Lloyds voor 65% genationaliseerd
Cruciale inzichten: back to basic en de Oostenrijkse school.
Protectionisme ligt op de loer.
Centrale banken: Bubbels blazen? Dat kunnen wij beter!
etc.

3) Overig
Kredietcrisis op je werk (deel II)
Crisis of Credit - een samenvatting
Crocs staat op instorten
[AEX SC #1] Verveel je hier op het werk door de kredietcrisis
Pikant protest tegen de kredietcrisis........
etc.

Het "overig" deel is dan een mix van slowchat, wat humortopics en "persoonlijke" belevingen / meningen over de crisis. Moeten we alleen ff beslissen waar we de valutareeksen onder hangen, mijn voorkeur gaat uit naar beurzen en bedrijven. Een apart filter is iets teveel van 't goede (meer dan 3 filters sowieso ).

@ de verdeling van DH, een humor-filter vind ik echt niet nodig . Een n00bfilter klinkt wel erg denigrerend, laten we vooral op inhoud filteren en niet op niveau .
Moet ik ff voor zitten.... snap diverse afwegingen wel.
Beetje less is more strategie laten bezinken.
pi_67282864
Zullen we een centraal bonustopic maken? Ik tel zo al tien topics die over bonussen gaan, van de ANWB, van AIG, van ING, en al die topics hebben eenzelfde teneur.
pi_67283150
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel we nemen er 3,

1) Beurzen en bedrijven
Kok weg als commissaris bij ING
Voormalig ING-CEO Tilmant krijgt forse compensatie
De Beursvloer #67 - AEX sluit week af op 212pt, +1,11%
Financiële waakhond doet onderzoek naar DSB Bank
etc.

2) Macro-economie
Huizenmarkt #12 Stevige fundering of door en door rot?
Bulls, Bears & Bucks #55: Lloyds voor 65% genationaliseerd
Cruciale inzichten: back to basic en de Oostenrijkse school.
Protectionisme ligt op de loer.
Centrale banken: Bubbels blazen? Dat kunnen wij beter!
etc.

3) Overig
Kredietcrisis op je werk (deel II)
Crisis of Credit - een samenvatting
Crocs staat op instorten
[AEX SC #1] Verveel je hier op het werk door de kredietcrisis
Pikant protest tegen de kredietcrisis........
etc.

Het "overig" deel is dan een mix van slowchat, wat humortopics en "persoonlijke" belevingen / meningen over de crisis. Moeten we alleen ff beslissen waar we de valutareeksen onder hangen, mijn voorkeur gaat uit naar beurzen en bedrijven. Een apart filter is iets teveel van 't goede (meer dan 3 filters sowieso ).

@ de verdeling van DH, een humor-filter vind ik echt niet nodig . Een n00bfilter klinkt wel erg denigrerend, laten we vooral op inhoud filteren en niet op niveau .
Eigenlijk mis ik nog 1 voor de wat diepgaandere stof en strategien. Waar bijvoorbeeld 9 of 10 topics van Selang in kunnen. Sowieso goed om altijd nog een keer door te lezen en zo heb je die iig. op een rijtje. Macro economie en Beurzen en bedrijven klinkt goed al zou ik misschien een andere naam voor beurzen en bedrijven kiezen.

overigens hoop ik dat dit ook een beetje het probleem oplost van alle topics die op elkaar lijken!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67283618
Kan er voor die topics van SeLang niet een Fok!Wiki gemaakt worden, en dan die sticky plaatsen in het Beurzen en bedrijven onderdeel.

Ik vind de ruwe verdeling van overigens goed, alleen "macro-economie" zou ik veranderen in "macro-economie en politiek". De valutatopics vind ik lastig, ik zou ze in overig zetten want ik vind niet dat er echt diepgang in zit, vaak wordt er gemeld hoeveel euro's men nu weer heeft uitgespaard met een aankoop of vakantie. Als de valutatopics meer diepgang zouden hebben zou ik ze onder macro-economie zetten.
pi_67283656
quote:
Op zondag 22 maart 2009 01:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan er voor die topics van SeLang niet een Fok!Wiki gemaakt worden, en dan die sticky plaatsen in het Beurzen en bedrijven onderdeel.
Dat lijkt me ook prima maar misschien wat veel werk. En wat betreft je eerdere post, dat centraal houden van tig topics wat op elkaar lijkt, lijkt me een goed idee
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67283753
quote:
Op zondag 22 maart 2009 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat lijkt me ook prima maar misschien wat veel werk.
De omgeving is er al, dus het hoeft alleen maar ingevoerd te worden. Het kan op twee manieren; de posts van SeLang ea. echt op de Wiki zelf zetten, of de Wiki door laten verwijzen (een overzicht dus) naar de topics zelf. Dat laatste heeft natuurlijk als voordeel dat ook de reacties meegenomen worden die ter verduidelijking ook nuttig kunnen zijn.
quote:
En wat betreft je eerdere post, dat centraal houden van tig topics wat op elkaar lijkt, lijkt me een goed idee
Ik zal zo even een mooie banner in elkaar timmeren, dan kunnen al die berichten over bonussen daar in gezet worden en kan de discussie daar verder gaan. Ik vermoed dat het nog wel even aan gaat houden.
pi_67285426
Even ter attentie, ik heb even een centraal topic voor bonussen/salarissen gemaakt, nieuwe (en oude) discussies kunnen dus in dit centrale topic plaats vinden.

Bonus/salaris #1: Waar Buffet slechts een ton verdiend.
pi_67290346
Een linkjestopic vind ik sowieso een goed idee, met bijvoorbeeld een deel bedrijfslogo's en de bijbehorende bedrijfstopics en een deel strategieën & analyses. Is wat werk, maar 't bijwerken later is dan peanuts.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 22 maart 2009 @ 13:08:32 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67290721
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel we nemen er 3,

1) Beurzen en bedrijven
2) Macro-economie
3) Overig
Doe maar, vanaf dat punt kunnen we altijd nog verder kijken.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:23:54 #30
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67297233
Check, 2 jaar geleden zaten we met precies dezelfde users .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 22 maart 2009 @ 16:34:11 #32
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67297412
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check, 2 jaar geleden zaten we met precies dezelfde users .
Ik zag het.... best aardig om dit topic (OP) weer eens door te lezen.
pi_67322453
Overigens bijna 80.000e post voor dit thema forum
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67333446
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:30:48 #36
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_67476686
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
* tromgeroffel *

Overzicht van reeksen en kwaliteitstopics
nieuwe post van S&P500 van SeLang kan er ook in
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67476884
Check, ik was net een post een 't tikken .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 16:32:49 #39
236264 crew  capricia
pi_67496239
Definitely not CIA
pi_67496277
Dat verzoek staat er al een paar uur , de FA's zitten aan 't bier denk ik .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67920143
Ik heb even het meeting topic sticky gemaakt, dat doen ze in POL ook.
pi_67953065
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb even het meeting topic sticky gemaakt, dat doen ze in POL ook.
x
pi_68411682
quote:
Dat is een beetje te laat, maar ik zal het in de gaten houden. Beide topics zijn bijna vol en dus kan het met 1 topic verder gaan in het vervolg.
  maandag 27 april 2009 @ 07:07:27 #45
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68413091
quote:
Ben ik het niet mee eens. Wat er moet gebeuren is dat Fundateller 200.000 afteltopic daadwerkelijk gebruikt moet worden voor hetgeen in de titel staat aangegeven: namelijk aftellen op funda en eventueel discussie over de teller zelf (en niet zozeer over de huizenmarkt).
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68655563
Het zou chic zijn als een modje bij de volgende topics even de TT aanpast zodat ie het formaat De Beursvloer #00: Tekst heeft

De Beursvloer #67: AEX rond 220 punten
De Beursvloer #71: AEX ziet duidelijk herstel na rode dag
De Beursvloer #72: Faber's nieuwsbrief
De Beursvloer #74: Waahaarheen leiheidt de weg?
De Beursvloer #75: Wachten op cijfers Alcoa!
De Beursvloer #76: Snap jij het? Dan snap ik het

Even via een edit gekeken of het ook werkt, en inderdaad.

[ Bericht 42% gewijzigd door Bolkesteijn op 04-05-2009 14:51:19 ]
pi_68655859
Ik heb het aangepast. Ik moest wel eerst 10 minuten kijken wat je nou precies bedoelde.
pi_68655971
Dank je!
pi_68656019
En dan binnenkort zeker ook alle nummers naar #xxx omnummeren.
pi_68656721
Nee nee nulletjes horen er niet voor
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:52:50 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_69284576
Laatste post 4 mei...... sorry dat ik het zeg. Maar waar is het innovatief vermogen van de modjes om topics te ontwikkelen. Of ze doen het alleen voor het kleurtje (old boys network - uche).
Of de werkfocus is verkloot maar raak voor een knaak, en blijf maar achterover leunen.

Vraag de stats maar op (over de afgelopen weken)... en waarom ik van de lijn af ben (doelbewust).

Financieel nieuws is er zat.....maar iets in jullie mindset verneukt het.
pi_69292437
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef Drugshond het volgende:
Maar waar is het innovatief vermogen van de modjes om topics te ontwikkelen. Of ze doen het alleen voor het kleurtje (old boys network - uche). Of de werkfocus is verkloot maar raak voor een knaak, en blijf maar achterover leunen.
Je hebt duidelijk een ander beeld van wat een moderator doet dan ik, dus ik geef maar even een beschrijving van mijn visie. Belangrijk is dat het forum vrij blijft van ad-hominems, dubbele topics en verder spam verwijderen en dat de OP's waar nodig bijgewerkt worden (in de Wiki's). Dagelijks lees ik alle topics door en ik bekijk of er zaken in staan die aan deze punten voldoen, vooral faciliterende werkzaamheden dus.

Wat dat betreft zit er een wereld van verschil tussen NWS en POL enerzijds en AEX anderzijds. NWS wil in het geval van heet nieuws nog wel eens een heksenketel zijn en daar hoort dan natuurlijk ook een dito moderatiebeleid bij. POL zit vol met mondige users die nogal eens van mening verschillen, inherent aan politiek, logisch dat daar dan ook veel meer dynamiek in de moderatie en de feedback zit, users roepen moderators in POL echt ter verantwoording. AEX is een forum waar veel minder fundamentele meningsverschillen zijn, logisch want er is veel meer feitelijke informatie beschikbaar. Ook komen er in AEX vooral users die een economisch/financiële achtergrond hebben en dat resulteert in topics en reacties van een goed niveau waar verder weinig op aan te merken valt. Qua verzorging van faciliterende werkzaamheden is AEX dus gewoon een rustig forum, en dat is juist een compliment voor de users dacht ik zo.
quote:
Financieel nieuws is er zat.....maar iets in jullie mindset verneukt het.
In mijn ogen is er weinig fundamenteel economisch nieuws de laatste tijd, het past allemaal in het logische plaatje dat al in december ontstond. De kredietcrisis komt voort uit grootschalige mal-investments, en het deflatiespook is een schrikbeeld van overheden en centrale banken dus door sterke vergroting van de geldhoeveelheid proberen zij dat te voorkomen. Als het rente-instrument op is, is QE het logische vervolg. Ook de oplopende lange termijn rente is ruim van te voren aan te zien komen. Enzovoort.

Pas als de zaken weer in een stroomversnelling komen (die er naar mijn verwachting zeker gaat komen) zoals in de herfst van 2008 zal er echt weer meer belangrijk nieuws zijn. Verder is bedrijfseconomisch nieuws is vaak weinig interessant voor mensen die niet in aandelen of andere effecten zitten, dus het is ook niet gek dat daar vooral in De Beursvloer over wordt gesproken. Verder weet ik dat er tientallen blogs zijn waarop veel macro-economisch nieuws wordt behandeld (jij hebt daar regelmatig informatie vandaan gehaald voor jouw posts), ik ben er echter niet happig op om die informatie voor nieuwe topics te gebruiken omdat het karakter vaak nogal speculatief is, het is erg lastig om feiten en mening te onderscheiden.

Overigens, ook in NWS en POL (en ook op GoT waar ik regelmatig kom) zijn het voornamelijk de users zelf die voor de inbreng van nieuws en informatie zorgen. Ten eerste omdat er natuurlijk twee mods zijn die ook nog andere werkzaamheden te doen hebben, en ten tweede omdat interesses nu eenmaal verschillen. Ik vind niet dat er er voor een moderator een taak is weggelegd om als duo het forum aan de gang te houden in de zin van dat er een soort marketingstrategie wordt bedreven, het blijft een vrijwillige klus die je naast alle andere dagelijkse werkzaamheden doet.

Maar goed ik sta natuurlijk open voor kritiek, hoe zie jij 'innovatief vermogen' geëffectueerd worden in de dagelijkse praktijk? Niet dat ik jouw vraag mij bij het handje te nemen, maar ik neem aan dat je wel iets van beeld daar over hebt gezien je kritieken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bolkesteijn op 22-05-2009 15:45:45 ]
pi_69298626
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

lang verhaal
Ik snap Drugshond z'n verhaal wel. Door beide mods wordt er niet heel veel meer gepost in de het AEX forum en zelfs meer buiten de AEX dan in het forum zelf ( ik heb het alleen over de laatste tijd ). En qua modereren lijkt het ook niet veel tijd te vergen op een enkele spammer na die elke week even zo nodig een onzin post in AEX moet dumpen. Maarja, zoals je al zegt, je leest bijna alles toch wel even een keer door alleen dat sommige mensen dat niet terug zien is logisch. Sja, zo gek is dat dus niet Ik denk dat drugshond een wat actievere houding van beide modjes wil zien qua het posten in AEX zelf zoals je dat bij andere fora's ziet. Maarja, de vraag is of dat nodig is
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69299555
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap Drugshond z'n verhaal wel. Door beide mods wordt er niet heel veel meer gepost in de het AEX forum en zelfs meer buiten de AEX dan in het forum zelf ( ik heb het alleen over de laatste tijd ).
Ach, rond december heb ik ook een tijdje wat minder gepost. Ik heb niet altijd inspiratie voor nieuwe topics en zinnige reacties op anderen. Ik heb hier nog wel een topic op de plank liggen, maar dat is nog steeds niet af, er missen nog een aantal punten waardoor ik het nog niet goed vind om het ook te plaatsen. Waar ik naar zoek is argumentatie om te weerleggen dat sommigen claimen dat inflatie goed is voor de markt en dat de centrale bank daar voor moet zorgen door evenredig aan de economische groei de geldhoeveelheid te laten groeien.

Wat mij ook een beetje demotiveert om stukje te schrijven is het politieke gesjoemel van de laatste tijd. Boekhoudregels die worden aangepast, inflatiecijfers waarvan je je af moet vragen of ze wel kloppen, de enorme lamlendigheid in de Nederlandse politiek, ze likken allemaal de reet van Bos, vaste waarden worden drijfzand, waar kun je dan nog een goed betoog op baseren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkesteijn op 22-05-2009 18:50:13 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:58:45 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_69300087
december ?...daarvoor had k ook wel een bronvermelding (gelet op de historie).
Sterker nog heel deze crisis is ver voor 2012 ROFLEinZ
Ik mis een hoop triggers hier.. want soms ligt het nieuws op straat.

Nog zo'n blije gup.
Afkorting AEX
Waar is jullie rug. Om deze toko te beschermen.
pi_69300449
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Drugshond het volgende:
december ?...daarvoor had k ook wel een bronvermelding (gelet op de historie).
Sterker nog heel deze crisis is ver voor 2012 ROFLEinZ
Ik mis een hoop triggers hier.. want soms ligt het nieuws op straat.
Misschien dat dit ook de reden is waarom jij je hier steeds minder thuis lijkt te voelen, je plaatst reacties, overigens voorzien van nette artikelen, die bestaan uit cryptische steekwoorden, termen en afkortingen, dan is het niet gek dat er maar weinig users zijn die dat begrijpen, mij incluis.
quote:
Nog zo'n blije gup.
Afkorting AEX
Waar is jullie rug. Om deze toko te beschermen.
Afkorting AEX
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:24:19 #57
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_69300850
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je hebt duidelijk een ander beeld van wat een moderator doet dan ik, dus ik geef maar even een beschrijving van mijn visie. Belangrijk is dat het forum vrij blijft van ad-hominems, dubbele topics en verder spam verwijderen en dat de OP's waar nodig bijgewerkt worden (in de Wiki's).
ff serieus...over je kleur en/of je taakinhoud kan ik boeken over vol schrijven (proud to be in black). En een zekere edge mis ik nog steeds..(dit is geen POL geleuter,maar die focus heeft het wel).
Ik ga geen discussies meer aan.... maar ik knal hem hier neer [x] ongeschikt (#postcount).
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:27:51 #58
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_69300985
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Misschien dat dit ook de reden is waarom jij je hier steeds minder thuis lijkt te voelen, je plaatst reacties, overigens voorzien van nette artikelen, die bestaan uit cryptische steekwoorden, termen en afkortingen, dan is het niet gek dat er maar weinig users zijn die dat begrijpen, mij incluis.
[..]

Afkorting AEX
sayonara, en ik heb jouw suggestieve reden niet nodig.
Pushing for value here,
pi_69301109
Ik ben idd een stuk minder 'actief' als poster op AEX doordat ik ergens anders ook mod ben en 't daar stervensdruk is momenteel. Ik kijk wel dagelijks naar de topics of er wat te modden valt.

Daarnaast is 't ook gewoon redelijk rustig qua kredietcrisis in 't nieuws. De content van 't forum hoeft niet af te hangen van de modjes.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:37:51 #60
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_69301336
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarnaast is 't ook gewoon redelijk rustig qua kredietcrisis in 't nieuws.
ROFL....... welke bronnen lees je ? nu.nl ?!
pi_69305418
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ROFL....... welke bronnen lees je ? nu.nl ?!
Het is maar net hoe je het bekijkt. Tuurlijk is het niet rustiger, maar een aantal maand geleden kwam het nog dagelijks op TV, daar is nu geen sprake meer van
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 02:24:27 #62
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_69316383
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
In mijn ogen is er weinig fundamenteel economisch nieuws de laatste tijd,
Komt niet overeen van wat ik zoal lees. Vraag me wel überhaupt af wat je hier doet.
Vanuit die optiek durft PB veel verder zijn nek uit te steken (toen en nu).
pi_69321952
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 02:24 schreef Drugshond het volgende:
Komt niet overeen van wat ik zoal lees.
Tsja, verschillende optieken he. Heel veel berichten (van blogs etc) die ik lees vind ik van speculatieve aard (bronvermeldingen ), er worden allerlei mogelijk scenario's geschetst maar die neem ik maar voor kennisgeving aan, ik laat me denk ik gewoon iets minder makkelijk er door beïnvloeden (waarbij ik geen waardeoordeel over vel of dat nou goed of fout is, ik ben gewoon sceptisch van aard).
quote:
Vraag me wel überhaupt af wat je hier doet. Vanuit die optiek durft PB veel verder zijn nek uit te steken (toen en nu).
Allereerst is pberends natuurlijk redacteur op de Frontpage, logisch dat je dan meer nieuwsberichten in elkaar draait. Het zijn van redacteur op de Frontpage is dan ook fundamenteel anders dan modereren, je vergelijking vind ik dus niet erg logisch. Verder heb ik een hele andere stijl van posten, ik ben veel politieker ingesteld, ik heb een agenda, en als er nieuws voorbij komt wat ik in die agenda (wat bar tegenvalt de laatste tijd in het economische deel van het nieuws) kan gebruiken dan doe ik dat. pberends is veel pragmatischer en temperamentvoller net zoals de meeste producenten van nieuwsberichtgeving.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bolkesteijn op 23-05-2009 12:48:04 ]
pi_69747772
100.000
pi_69815258
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
tvp: die begrippen lijst kan wat mij betreft in een pin-topic. OP is al lang genoeg
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Misschien is dat nog niets zo'n gek idee. Maar wie weet kunnen we hem met z'n allen enigszins uitbreiden? En dan dat 1 van de mod's hem sticky maakt?
Even hier verder op in gaan. Het lijkt mij op zich een goed idee, want de OP is nu zo lang dat je hem soms niet eens meer kan wijzigen.
pi_70648816
Is het wellicht een optie om het Goldman topic naar POL, TRU of NWS te verplaatsen? Het zou zo jammer zijn om van AEX het zoveelste links/rechts relforum te maken. Mijn bescheiden mening.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:27:53 #67
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70648952
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:22 schreef Drive-r het volgende:
Is het wellicht een optie om het Goldman topic naar POL, TRU of NWS te verplaatsen? Het zou zo jammer zijn om van AEX het zoveelste links/rechts relforum te maken. Mijn bescheiden mening.
Wat is er mis met wat leven in de brouwerij.
En zo onzinnig is het verhaal niet... GS is bijzonder machtig en topscorer door op alles te speculeren met derivaten.
pi_70649123
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat is er mis met wat leven in de brouwerij.
En zo onzinnig is het verhaal niet... GS is bijzonder machtig en topscorer door op alles te speculeren met derivaten.
Daar is niks mis mee en ik vind het juist een enorm interessant topic voor een discussie. Maar je kunt moeilijk geloven dat het huidige topic daar echt tot uitnodigt. Maar goed, dat is mijn mening dan maar, zoals ik al aan gaf. Ik geloof graag dat ik er met jou en andere juist iets interessants van kan maken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_70649630
Conspiracies mogen gewoon in [AEX], het topic is idd niet van briljante kwaliteit maar dat kan geen reden te zijn om 't dan maar weg te schoppen . Er worden zeer makkelijk aannames gedaan die vervolgens moeilijk te weerleggen zijn omdat ze zo algemeen zijn, maar dat is vaak zo bij conspiracies .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_70649824
Bedankt voor de reactie, duidelijk. Het is alleen jammer dat er daardoor eigenlijk geen ruimte blijft voor een serieus topic over het onderwerp. Maar goed, such is life
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_70657159
Even als eerste, ik heb het artikel niet gelezen in het topic, het nodigde mij niet uit tot lezen zeg maar. Maar op zich valt er weinig op het topic aan te merken vanuit de policy gezien of vanuit de scope van AEX. Het topic kan dus noch gesloten worden noch verplaatst worden zonder dat Klopkoek gelijk mijn PM box vol zet met dat ik een vuile kapitalist ben die op de hand is van het grootkapitaal etc. etc.

Een slechte OP krijgt slechte respons zoals het topic in casu wel weer laat zien, iedereen heeft z'n oneliner neer gezet en het topic zakt naar onderen en is over een week weer verdwenen. Anders zou het zijn als er in een topic met een goede en evenwichtige OP allerlei users met one-liners en vage verhalen neer gaan zetten, dan is er wel reden om in te grijpen omdat het topic verstierd wordt terwijl het goede potentie heeft om interessant te worden of dat zelfs al is. Zelfde geldt als er aan de lopende band dit soort topics geopend gaan worden, dan wordt het niveau van de overige topics ook naar beneden getrokken en dat is dan dus wel weer een grond om in te grijpen. Dat is een beetje het wegingsmechanisme wat ik hanteer.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:05:31 #72
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70680043
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Oeps zie FB.
Niet meer ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 5 juli 2009 @ 21:01:42 #74
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_71259000
joehoe, modjes. wil iemand in het tweede chattopic komen zeggen dat het heul niet enkel over de beurs hoeft te gaan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71690416
Vriend heeft varkensgriep, en is mongool

Wat is dit voor een sluitpost? Waarom is mn topic dicht?
pi_71693739
wellicht loopt de chat beter als het topic stickie gemaakt wordt? is in de anders subfora ook
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71693997
Er moet niet geslowchat worden. Pas als er ergens overlast door slowchat zou er naar verwezen kunnen worden, maar tot nog toe vind ik het wel meevallen.
pi_71694043
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef _Ernst het volgende:
Vriend heeft varkensgriep, en is mongool

Wat is dit voor een sluitpost? Waarom is mn topic dicht?
Het heeft niks met AEX te maken, en een kick naar FLU/KLB leek mij ook niet gepast vanwege de gare OP en dito reacties.
pi_71694227
Nou, dat kon je dan ook vermelden in je sluitingspost. Dan was dit niet nodig geweest....

Hoop dat je ervan geleerd hebt.
pi_71694234
ik wil wel, maar ik ben hem steeds kwijt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71694299
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:28 schreef _Ernst het volgende:
Nou, dat kon je dan ook vermelden in je sluitingspost. Dan was dit niet nodig geweest....

Hoop dat je ervan geleerd hebt.
Je moet blij zijn dat ik nog uitleg verschaf, je weet zelf ook dat je het in het verkeerde subforum opent.
pi_71694345
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:29 schreef simmu het volgende:
ik wil wel, maar ik ben hem steeds kwijt
Je kunt de bookmarks gebruiken. Bovenaan iedere topic staat een icoontje, als je daarop klikt kun je het topic bookmarken.
pi_71694399
owja.

nu nog het topic terugvinden. ik zou elke dag mensen lastigvallen met selene's vorderingen dus
pinballfeest

zo in het topic leg ik uit wat pinbalfeest is
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71694595

ik had hem al
en ik verhuis al
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71806065
Ik ga morgenavond op vakantie, vanaf dan zullen jullie het 7 tot 10 dagen zonder mij moeten doen.
pi_72111195
Ik vroeg me af of ik hier een enquete in AEX mag plaatsen ivm. onderzoek voor school? Ik heb overigens ook al een PM gestuurd naar de MOD
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72111685
ik vind die post van jodybernal in BB&B over het 16 jarige wicht niet op zn plek in BB&B iig. ik heb er zelf al wat van gezegd en nu alvast hier een post. trollen doe je maar elders hoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72111995
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vroeg me af of ik hier een enquete in AEX mag plaatsen ivm. onderzoek voor school? Ik heb overigens ook al een PM gestuurd naar de MOD
De FA's gaan over enquetes, heb de vraag bij hen gelegd. Kom er op terug .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72112062
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:39 schreef simmu het volgende:
ik vind die post van jodybernal in BB&B over het 16 jarige wicht niet op zn plek in BB&B iig. ik heb er zelf al wat van gezegd en nu alvast hier een post. trollen doe je maar elders hoor.
Zo erg is 't allemaal niet . Het blijft FOK! . Ik zal iig ff meekijken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72112310
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De FA's gaan over enquetes, heb de vraag bij hen gelegd. Kom er op terug .
Zou me er over verbazen als ik hem niet in AEX mag posten en wel in SES (heb al toestemming van GlowMouse). In AEX bereik ik immers meer mensen die er weet vanaf hebben om het enig sinds te levelen met mensen in SES die er eventueel minder verstand van hebben Besides het is een school opdracht..

[ Bericht 2% gewijzigd door sitting_elfling op 24-08-2009 15:19:35 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72112819
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zo erg is 't allemaal niet . Het blijft FOK! . Ik zal iig ff meekijken.
als je de helft van wat er gepost wordt moet gaan negeren omdat het nergens op slaat is het wmb irritant. daarnaast zijn het echt steeds overal dezelfde gasten. er zijn andere plekken op fok waar dergelijk gedrag wel aanvaardbaar is tenslotte
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72113033
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou me er over verbazen als ik hem niet in AEX mag posten en wel in SES (heb al toestemming van GlowMouse). In AEX bereik ik immers meer mensen die er weet vanaf hebben om het enig sinds te levelen met mensen in SES die er eventueel minder verstand van hebben Besides het is een school opdracht..
Bij deze heb je toestemming .

Zet er zoveel mogelijk relevante info bij, en 't liefst natuurlijk over een paar weken (maanden) de resultaten .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72117382
Zo, leuke vakantie gehad, en weer terug dus.
pi_72370988
Even ter info, in de index is AEX verplaatst van de categorie 'Tijdelijke Fora' verplaatst naar 'Nieuws, Wetenschap & Cultuur'. Schrik dus niet als je het even over het hoofd ziet in de index.
pi_72372261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even ter info, in de index is AEX verplaatst van de categorie 'Tijdelijke Fora' verplaatst naar 'Nieuws, Wetenschap & Cultuur'. Schrik dus niet als je het even over het hoofd ziet in de index.
Ach, komend jaar gaan mensen weer schreeuwen dat hij terugmoet naar tijdelijke fora, vanwege de beurscrash
pi_72374150
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ach, komend jaar gaan mensen weer schreeuwen dat hij terugmoet naar tijdelijke fora, vanwege de beurscrash
Dit is toch prima, nu is hij niet meer "tijdelijk"...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:28:10 #99
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_72421791
Droog, qua inbreng van de mods [AEX] or [WGR] (I don't take collateral)


[ Bericht 13% gewijzigd door Drugshond op 04-09-2009 10:01:17 ]
  vrijdag 4 september 2009 @ 01:32:54 #100
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_72421862
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ach, komend jaar gaan mensen weer schreeuwen dat hij terugmoet naar tijdelijke fora, vanwege de beurscrash
Nope.... winding down on just and maybe AEX. But just play the rules.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:01:25 #101
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73108901
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef Drugshond het volgende:
Droog, qua inbreng van de mods [AEX] or [WGR] (I don't take collateral)
[url=http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Bolkesteijn&order=relevance&fora[]=152&sid=322565c7302116755b95e21915d478fa]http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Bolkesteijn&order=relevance&fora[]=152&sid=322565c7302116755b95e21915d478fa[/url]

Mager.... qua scope (or go with the flow) of ben ik nu gek.

Dit was je grote roerganger.
[url=http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=italodancer&order=relevance&fora[]=152&sid=322565c7302116755b95e21915d478fa]http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=italodancer&order=relevance&fora[]=152&sid=322565c7302116755b95e21915d478fa[/url]
pi_73110164
Tsja, ik ben zoals eerder gezegd meer van de politieke stellingnames, in de diverse lopende topics zie ik voldoende gelegenheid om die te uiten. Ook in POL en NWS heb ik niet heel veel topics meer geopend, ik heb echt niet voldoende tijd om tal van nieuwsberichten te lezen om vervolgens er ook nog weer een gedegen opinie op los te laten. Filter voor het gemak trouwens eens de reeksen uit de topics van Italodancer (niets ten nadele van hem overigens).

[ Bericht 13% gewijzigd door Bolkesteijn op 25-09-2009 20:52:15 ]
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:48:38 #103
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73110422
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:48 schreef Drugshond het volgende:
Ghe......maar een bruggenbouwer ben je ook niet. Tot zover het attractieve vermogen.
Attractief, tsja, bij sommigen wel, bij anderen weer niet. Ik kan daar verder niks mee.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:54:05 #105
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73110540
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Attractief, tsja, bij sommigen wel, bij anderen weer niet. Ik kan daar verder niks mee.
Voor mij komt het over als lekker achterover leunen. En laat de users het maar uitvechten.
Ik verwacht van een moderator iets meer (edge)..... affiniteit en zo in de materie.
Qua onderbouwing heb je een aardige stellingname..... qua trigger (wat een beetje hot en/of nieuwswaardig is) non.
pi_73112664
ik heb liever een mod die ook daadwerkelijk mod, ipv zijn/haar persoonlijke mening overal in doorduwt en daar ook naar mod, zoals sommigen elders.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73112811
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:03 schreef simmu het volgende:
ik heb liever een mod die ook daadwerkelijk mod, ipv zijn/haar persoonlijke mening overal in doorduwt en daar ook naar mod, zoals sommigen elders.
Helemaal eens.
We zitten hier niet in DEF...
Definitely not CIA
pi_73114393
We zijn beide dagelijks aanwezig en posten in allerlei topics mee, ik zag en zie 't probleem niet. Maar dat mag je anders zien .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:27:07 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73115179
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn beide dagelijks aanwezig en posten in allerlei topics mee, ik zag en zie 't probleem niet. Maar dat mag je anders zien .
Aanwezig is niet (altijd) voldoende.....
ff point blank...

Dit forum was een probeersel.(ben zelfs nog tegen geweest)...nou niet echt als je de historie van [NWS] erbij neemt.
Dat dit forum van tijdelijk naar permanent is gegaan is hulde....
Maar ik mis 4 of 5 steigers..... toen al vanaf dag 1........ ik mis sturing...wordt dit een forum van plemp hier je nega-berichten neer.... of wordt dit een financieel platform.
Wat dat laatste was Italodancer al aardig op de goede weg (de kredietcrisis = ook niet eeuwig)...... en daarna vervaagde het snel weg.


Dit forum was een probeersel.(ben zelfs nog tegen geweest).
Nu zonder drive kun je het net zo goed onder [NWS] of [WGR] plaatsen....maar dan als anti-criterium.
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:34:03 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73115383
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Drugshond het volgende:
We zijn dan weer trendwatchers... Madoffs if you like.
De financiele opzet op FOK! is idd een nieuwe showcase. En hoe het kwartje ook valt (nu en in de toekomst) prima uit te bouwen.
Spijtig genoeg zien Sa's/FA's alsook A's dit niet...
Achter deze mening sta ik nog steeds.
pi_73117764
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Voor mij komt het over als lekker achterover leunen. En laat de users het maar uitvechten.
Absoluut niet, er zijn de afgelopen tijd diverse brandjes geweest onder users die AEX bezochten en in alle gevallen is er actief opgetreden om tot een aanvaardbare uitkomst te komen. Maar goed, die vallen natuurlijk niet zo op omdat dat via PM verloopt.
quote:
Ik verwacht van een moderator iets meer (edge)..... affiniteit en zo in de materie.
Gebrek aan affiniteit met de materie... Hmmmz, ik studeer nota bene economie, pleit al tijden voor een een andere inrichting van de monetaire economie, en ik volg de politieke ingrepen in de economie op de voet (het wordt weer een afgrijselijk weekend (G20) voor hen die denken dat het beter is om minder overheidsinvloed op de economie te hebben). Aandelen en echte financiële kwesties hebben mijn interesse veel minder, maar om dan te concluderen dat ik weinig affiniteit met de materie zou hebben is echt onzin.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik mis 4 of 5 steigers..... toen al vanaf dag 1........ ik mis sturing...wordt dit een forum van plemp hier je nega-berichten neer.... of wordt dit een financieel platform. Wat dat laatste was Italodancer al aardig op de goede weg (de kredietcrisis = ook niet eeuwig)...... en daarna vervaagde het snel weg.
Economisch platform, prima, maar dan verwacht ik ook dat er een veel strenger moderatiebeleid gevoerd moet worden. Zoals dat bij Tweakers.net bijvoorbeeld het geval is. Echter, FOK! onderscheidt zich daar juist van doordat het veel luchtiger van aard is. Dat is in POL en NWS net zo goed het geval. Iets wat ik juist wel kan waarderen aan FOK!.

Zelf denk ik dat je voor een echt economisch platform aan het verkeerde adres bent bij FOK!, hier worden geen fundamentele discussies gevoerd over de Moderne Portefeuille Theorie en de relatie het heeft gehad tot het falen van LTCM in 1998. Of wat te denken van de vraag of de micro-economie beter in staat is om economische ontsporing op te sporen dan de traditionele macro-factoren zoals werkloosheid, prijsontwikkelingen en de monetaire aggregaten. Of wat te denken van een discussie over de economische/politieke zin en onzin van patent wetgeving (in POL heb ik daar recent over geschreven, het is een echt economische thema in de zin dat het over de verdeling van geld en goederen gaat). Natuurlijk zou ik het voortouw kunnen nemen om hier over te gaan berichten, maar daar heb ik de tijd niet voor en ik heb er eigenlijk ook geen trek in om daar heel veel tijd in te gaan stoppen. Zo ben ik nooit met FOK! omgegaan en zo ga ik dat ook niet doen daar ik nog genoeg andere zaken te doen heb naast FOK! die ik niet wil laten schieten, zo simpel is het.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bolkesteijn op 26-09-2009 01:33:24 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:06:26 #112
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73121666
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
bla bla

Over wat je studie is... en achtergrond is of zo
Boeit me geen meter...... ik zie ook geen vonk afspringen om e.e.a. in de schijnwerpers te krijgen (en te houden) behalve een semi-politiek liberaal pamflet. Qua nieuwswaardige AEX-triggers ben je imo de verkeerde man op de verkeerde plek. Je postgeschiedenis (nieuwe topics) maakt van dit (toch wel) unieke forumpje een ingekakt zooitje.
quote:
Zelf denk ik dat je voor een echt economisch platform aan het verkeerde adres bent bij FOK!, hier worden geen fundamentele discussies gevoerd over de Moderne Portefeuille Theorie en de relatie het heeft gehad tot het falen van LTCM in 1998
Spijtig genoeg heb je die afweging niet of nooit gemaakt..... het had niet misstaan naast de copy paste onderwerpen.

Overigens..... wat bij FOK! past of niet ligt niet op jouw bordje.
pi_73121727
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Overigens..... wat bij FOK! past of niet ligt niet op jouw bordje.
Wat bedoel je daarmee . Als moderator probeer je de cultuur van FOK! te behouden en te bewaken, sta je daar niet achter moet je niet aan de taak beginnen. Tuurlijk ligt dat wel op je bordje.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:22:09 #114
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73121933
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee . Als moderator probeer je de cultuur van FOK! te behouden en te bewaken, sta je daar niet achter moet je niet aan de taak beginnen. Tuurlijk ligt dat wel op je bordje.
Het bewaken van een cultuur is niet het afschermen van nieuwe onderwerpen omdat ze zogenaamd niet passen of zelfs te lui (!!) zijn om hierin een verbreding aan te brengen.
PP007 je bent er vanaf het begin bij.... en je PO-geschiedenis is op punten gewaagd/speels but alive and kicking.
Van Bolkie had ik toch iets meer effort verwacht
pi_73121939
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Boeit me geen meter...... ik zie ook geen vonk afspringen om e.e.a. in de schijnwerpers te krijgen (en te houden) behalve een semi-politiek liberaal pamflet. Qua nieuwswaardige AEX-triggers ben je imo de verkeerde man op de verkeerde plek. Je postgeschiedenis (nieuwe topics) maakt van dit (toch wel) unieke forumpje een ingekakt zooitje.
Nogmaals, ik modereer om AEX in goede banen te leiden, maar ik gaan geen half forum aan de gang houden, zoals ik dat enkele maanden terug ook al aan je heb uitgelegd. Ik heb er de tijd niet voor en die ga ik er ook niet voor maken omdat ik dan andere dingen moet laten schieten die ik wel wil doen.
quote:
Overigens..... wat bij FOK! past of niet ligt niet op jouw bordje.
Gelul, het is duidelijk dat FOK! een forum is met een luchtige tint.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:24:02 #116
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73121961
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nogmaals, ik modereer om AEX in goede banen te leiden, maar ik gaan geen half forum aan de gang houden, zoals ik dat enkele maanden terug ook al aan je heb uitgelegd. Ik heb er de tijd niet voor en die ga ik er ook niet voor maken omdat ik dan andere dingen moet laten schieten die ik wel wil doen.
Als het in jouw optiek een half forum is....zitten we hier ook te trekken aan een dood paard.
quote:
Gelul, het is duidelijk dat FOK! een forum is met een luchtige tint.
Show me.
pi_73122029
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:24 schreef Drugshond het volgende:
Als het in jouw optiek een half forum is....zitten we hier ook te trekken aan een dood paard.
Half forum in de zin van het aantal posts in het forum. Ik zeg helemaal niet dat AEX een half forum is.
quote:
Show me.
Dat zoek je zelf maar uit. Kijk in een gemiddeld NWS, POL (hoewel in mindere mate omdat de discussiewaarde daar vaak veel hoger is) of AEX forum zou ik zeggen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:34:24 #118
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73122175
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kijk in een gemiddeld NWS, POL of AEX forum zou ik zeggen.
Just did.(NWS/POL).... qua TO hoeven we dus een spectaculaire of vernieuwende dingen te verwachten.
Kan het aantal nieuwe topics op 1 hooguit 2 handen tellen.
quote:
Dat zoek je zelf maar uit
(uhu)
pi_73122308
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Just did.(NWS/POL).... qua TO hoeven we dus een spectaculaire of vernieuwende dingen te verwachten.
Kan het aantal nieuwe topics op 1 hooguit 2 handen tellen.
Het ging om de luchtige tint, niet om het aantal nieuwe topics van mijn zijde.
pi_73131745
maar DH, als je zulke topics mist, dan maak je ze toch gewoon?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73207916
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef simmu het volgende:
maar DH, als je zulke topics mist, dan maak je ze toch gewoon?
Da's een manier en zeker een terechte opmerking. Echter, ik bezoek zelf AEX ook al steeds minder sinds het steeds meer dicht slibt met topics als '9 procent bankiers niet schuldig' van ikweethetookniet (de user die in zijn eentje inmiddels 30% van de topics opent).

Ik weet dat het klagen nooit helpt, maar niks doen voelt ook zo jammer. De hele bagger lading aan soortgelijke topics voegt simpelweg niets toen en dient enkel om bepaalde user weer te kunnen laten klagen over de krediet crisis en de mogelijke schuldigen. Er wordt niks aan argumentatie gevoerd, het is enkel *ankeren en schelden.

Beetje jammer, IMHO.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73208243
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef Drive-r het volgende:
Da's een manier en zeker een terechte opmerking. Echter, ik bezoek zelf AEX ook al steeds minder sinds het steeds meer dicht slibt met topics als '9 procent bankiers niet schuldig' van ikweethetookniet (de user die in zijn eentje inmiddels 30% van de topics opent).

Ik weet dat het klagen nooit helpt, maar niks doen voelt ook zo jammer. De hele bagger lading aan soortgelijke topics voegt simpelweg niets toen en dient enkel om bepaalde user weer te kunnen laten klagen over de krediet crisis en de mogelijke schuldigen. Er wordt niks aan argumentatie gevoerd, het is enkel *ankeren en schelden.
Ik ben het wel met je eens, ik heb ikweethetookniet al diverse malen verzocht om er mee te stoppen. Topics dichtgegooid omdat ze dubbel waren, gevraagd minder van die onzin smiley's er in te dumpen. Van het sluiten van al z'n topics kan echter weer geen sprake zijn omdat het topic wel weer aan alle voorwaarden voldoet en ook omdat ik er niet altijd op tijd ben waardoor er weer zinvolle posts in het topic staan. Misschien moet het beleid eens wat aangescherpt worden, ik zou er in ieder geval wel voorstander van zijn om er wat aan te gaan doen. Ik hou het in de gaten de komende tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bolkesteijn op 29-09-2009 13:24:21 ]
pi_73208381
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:19 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, ik heb ikweethetookniet al diverse malen verzocht om er mee te stoppen. Topics dichtgegooid omdat ze dubbel waren, gevraagd minder van die onzin smiley's er in te dumpen. Van het sluiten van al z'n topics kan echter weer geen sprake zijn omdat het topic wel weer aan alle voorwaarden voldoet en ook omdat ik er niet altijd op tijd ben waardoor er weer zinvolle posts in het topic staan. Misschien moet het beleid eens wat aangescherpt worden, ik zou er in ieder geval wel voorstander van zijn.
Maak gewoon net als in CUL een centraal topic voor hem (zoals Pietverdriet ook heeft/had voor vragen). Noemen we het topic "#1 - De weetjes van ikweethetookniet" of iets dergelijks en dan flikkeren we alles daarin.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73210155
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maak gewoon net als in CUL een centraal topic voor hem (zoals Pietverdriet ook heeft/had voor vragen). Noemen we het topic "#1 - De weetjes van ikweethetookniet" of iets dergelijks en dan flikkeren we alles daarin.
"pest hier de serieuze mensen & mods" #1 dan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73210526
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef simmu het volgende:

[..]

"pest hier de serieuze mensen & mods" #1 dan
Deal
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73213978
je kan ook eisen dat mensen
a) artikelen proper quoten als ze een artikel quoten en
b) ten allen tijde een bronvermelding erbij doen

dat alleen al zou een stuk moeten schelen. moeten ze meer moeite doen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73223343
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben het wel met je eens, ik heb ikweethetookniet al diverse malen verzocht om er mee te stoppen. Topics dichtgegooid omdat ze dubbel waren, gevraagd minder van die onzin smiley's er in te dumpen. Van het sluiten van al z'n topics kan echter weer geen sprake zijn omdat het topic wel weer aan alle voorwaarden voldoet en ook omdat ik er niet altijd op tijd ben waardoor er weer zinvolle posts in het topic staan. Misschien moet het beleid eens wat aangescherpt worden, ik zou er in ieder geval wel voorstander van zijn om er wat aan te gaan doen. Ik hou het in de gaten de komende tijd.
Ik ben er ook mee eens: er worden nu 4 topics over DSB, 2 over ABN en een bonustopic bij 't centrale bonustopic gemerged.
DSB-bank in 't nieuws - politiek wil actie
ABN heeft meer hulp van Bos nodig
Bonus/salaris #1: Waar Buffet slechts een ton verdient.
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef Drive-r het volgende:
De hele bagger lading aan soortgelijke topics voegt simpelweg niets toen en dient enkel om bepaalde user weer te kunnen laten klagen over de krediet crisis en de mogelijke schuldigen. Er wordt niks aan argumentatie gevoerd, het is enkel *ankeren en schelden.

Beetje jammer, IMHO.
Aan de andere kant is 't nu gewoon een vrij rustige tijd op AEX. Iedereen staat vrij topics te openen en 't is niet dat door 1 of meerdere users deze topics 'verstoord' worden. Vingertje wijzen zou te makkelijk zijn.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:23:14 #128
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_73228440
Mooi.....
Zelf gebruik ik de search regelmatig. Qua mapping zijn de meeste onderwerpen al op een of andere manier afgevangen.
En een kick geeft meestal weer een leuke insight in de historie...
pi_73232349
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik ben er ook mee eens: er worden nu 4 topics over DSB, 2 over ABN en een bonustopic bij 't centrale bonustopic gemerged.
http://forum.fok.nl/topic/1347561
ABN heeft meer hulp van Bos nodig
Bonus/salaris #1: Waar Buffet slechts een ton verdient.
[..]

Aan de andere kant is 't nu gewoon een vrij rustige tijd op AEX. Iedereen staat vrij topics te openen en 't is niet dat door 1 of meerdere users deze topics 'verstoord' worden. Vingertje wijzen zou te makkelijk zijn.
Sorry, vinger wijzen was ook niet de bedoeling, het was meer een illustratie van het 'probleem'.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 10:24:17 #130
236264 crew  capricia
pi_73603106
Wil je de DSB topics samenvoegen?
Definitely not CIA
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:39:33 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73603375
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:24 schreef capricia het volgende:
Wil je de DSB topics samenvoegen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73604218
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:24 schreef capricia het volgende:
Wil je de DSB topics samenvoegen?
De 2 over inlogproblemen zijn samengevoegd. De centrale / volkskranttopic zijn al te vol. Als een van beide vol is gaan we verder in de ander.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73694601
Moet zeggen dat sommige DSB topics hier me wat doen denken aan de schreeuwerige reacties die ik op Telegraaf.nl lees bij bepaalde (lees bankiers/politiek/etc. artikels) Dat het op telegraaf.nl gebeurt, oke. Maar eigenlijk vind ik het ietwat AEX onwaardig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73694971
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet zeggen dat sommige DSB topics hier me wat doen denken aan de schreeuwerige reacties die ik op Telegraaf.nl lees bij bepaalde (lees bankiers/politiek/etc. artikels) Dat het op telegraaf.nl gebeurt, oke. Maar eigenlijk vind ik het ietwat AEX onwaardig.
Ik ben net thuis, ik zal de snoeischaar eens ter hande nemen.

Edit: volgens mij moet het meeste nu wel weg zijn. Ik heb ook maar even alle gesloten topics nagekeken, sommige mensen bouwen een aardig dossier op inmiddels.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bolkesteijn op 14-10-2009 21:53:43 ]
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 21:53:03 #135
236264 crew  capricia
pi_73696122
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet zeggen dat sommige DSB topics hier me wat doen denken aan de schreeuwerige reacties die ik op Telegraaf.nl lees bij bepaalde (lees bankiers/politiek/etc. artikels) Dat het op telegraaf.nl gebeurt, oke. Maar eigenlijk vind ik het ietwat AEX onwaardig.
Die DSB-topics lopen er vanzelf wel weer uit.
Ik vind de topics over de huizenmarkt juist bijzonder negatief en AEX onwaardig...
Maar zo zal ieder zijn ding wel hebben, vrees ik
Definitely not CIA
pi_73696713
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef capricia het volgende:
Ik vind de topics over de huizenmarkt juist bijzonder negatief en AEX onwaardig...
DAM maakt het nu wel erg bont inderdaad. Tijd om de teugels wat aan te halen.
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 22:07:41 #137
236264 crew  capricia
pi_73696781
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

DAM maakt het nu wel erg bont inderdaad. Tijd om de teugels wat aan te halen.
Oh, ik vind hem niet eens zo heel erg erg...ik lach soms wel om hem.
Vind meer de hele sfeer daar altijd zo negatief...maar hey, ik ben dan ook vaak naief...
Definitely not CIA
pi_73696819
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, ik vind hem niet eens zo heel erg erg...ik lach soms wel om hem.
Vind meer de hele sfeer daar altijd zo negatief...maar hey, ik ben dan ook vaak naief...
Ik zal maar niet vertellen hoe er op de POL-meet over AEX gedacht werd. Negatieve zeikerds etc.
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 22:09:48 #139
236264 crew  capricia
pi_73696863
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik zal maar niet vertellen hoe er op de POL-meet over AEX gedacht werd. Negatieve zeikerds etc.
(dat zijn we eigenlijk ook wel een beetje)
Definitely not CIA
pi_73696924
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef capricia het volgende:
Oh, ik vind hem niet eens zo heel erg erg...ik lach soms wel om hem.
Dat hebben heel veel mensen, als je 't dan weg gaat modden ziet niemand 't nut ervan in . Ik zal er de komende tijd iig meekijken, misschien is 't "leuke" er onderhand wel vanaf.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73719767
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef Kietelaar het volgende:
De titel is verkeerd. Zo'n beetje alle grote financiële instellingen verkochten koopsompolissen. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat juist om de soms belachelijk hoge provisies daarop.
Kan iemand die TT even aanpassen? Geloof mij nou, tientallen financiële instellingen verkochten en verkopen nog steeds koopsompolissen. Koopsompolissen zijn een heel gangbaar produkt. Het probleem zit hem in de provisie die DSB rekende en in de slechte voorwaarden waardoor zo'n polis bijna nooit tot uitkering kwam.
pi_73720081
AEX grafiek in De Beursvloer gerepareerd, volgens mij was ie stuk.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef Kietelaar het volgende:

[..]

Kan iemand die TT even aanpassen? Geloof mij nou, tientallen financiële instellingen verkochten en verkopen nog steeds koopsompolissen. Koopsompolissen zijn een heel gangbaar produkt. Het probleem zit hem in de provisie die DSB rekende en in de slechte voorwaarden waardoor zo'n polis bijna nooit tot uitkering kwam.
Ietsjes aangepast.
pi_73732088
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
AEX grafiek in De Beursvloer gerepareerd, volgens mij was ie stuk.
[..]

Ietsjes aangepast.
Wist niet dat de AEX grafiek in de beursvloer reparatie nodig had maar toch bedankt, ook voor het vele modden om de discussies ietwat op niveau te houden in AEX. Ik ga me na vanavond maar weer schuilhouden in de beursvloer en kijk verder wel toe Het is nou eenmaal jammer dat sommige users elke mogelijkheid gebruiken om bepaalde personen of zaken door het slijk te halen. Maarja, sommige mensen kun je nu eenmaal niet veranderen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73760706
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:11 schreef RvLaak het volgende:
@Bolkesteyn... Dacht dat jij minder van de censuur was...
Ik probeer de topics meer ontopic te houden. Ik vermoed enige frustratie van het topic van hem dat ik gesloten heb, prima, maar niet in goedlopende topics.
pi_73761179
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik probeer de topics meer ontopic te houden. Ik vermoed enige frustratie van het topic van hem dat ik gesloten heb, prima, maar niet in goedlopende topics.
Snap ik, heb ik ook totaal geen problemen mee. Maar edit jouw eigen post dan ook ff. Nu lijkt het net alsof jij wel en hij niet mag zeggen wat je wil.

Staat heel verkeerd, imo.
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 18:57:16 #146
236264 crew  capricia
pi_74514808
Kunnen jullie deze dichtgooien?
Huizenmarkt #34: De hele woningmarkt verrot?

Dank!
Definitely not CIA
pi_74514906
Natuurlijk
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74767951
Deel 124 van De Beursvloer was overgeslagen, 125 -> 124 en 126 -> 125 veranderd.
pi_74768173
Na Franse vissoep is er nu ook iemand die zich naar een Franse vleesschotel noemt.
pi_74793349
Beste subforum of all time.
pi_74932297
Zou iemand even de titel van Vastgoedbelegger Bouwfonds (door Wiegel aangeprezen) in geld kunnen aanpassen? "Bouwfonds" moet "Bouwhuis" zijn en "geld" moet "geldnood" zijn.
pi_74932361
Jep .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74932375
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep .
Dank!
pi_75061624
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]



If you can't stand the heat .........stay out of the kitchen

Bovendien is alles met bronvermelding dus waar heb je het over
Dit soort bagger:
'Gerrit Zalm negeerde misstanden DSB'

Heus, je hoeft niet te posten als je weer eens last hebt van een aanval naar aanleiding van een nieuwsbericht.
pi_75061779
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
pi_75061821
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef antonwachter het volgende:
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
Hou op. Die spuit enkel troep en spamt smilies
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75061850
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef antonwachter het volgende:
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
Vind je dit informatie?

Ik heb niks tegen de nieuwsberichten van ikweethetookniet. Zelfs een kritische analyse van Zalm is prima. Maar laten we proberen de posts enigszins zakelijk te houden, dat leest veel prettiger en dat draagt dus bij aan de discussie.
pi_75071078
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
pi_75071248
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef antonwachter het volgende:
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
Ik maak geen probleem van een smiley. Er wordt niet aan censuur gedaan, alle berichten mogen gewoon geplaatst worden en meningen mogen altijd geuit worden. Zolang het binnen de policy valt althans:
quote:
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters
Er wordt geprobeerd AEX leuk voor iedereen te houden. Ikweethetookniet mag alles plaatsen, maar als anderen (inclusief moderators) daar last van ondervinden dan moeten deze belangen afgewogen worden. In het geval van smileys slaat de balans uit naar de kant uit van hen die af en toe een smiley helemaal niet erg vinden maar het nut niet in zien van reeksen van smiley's.

[ Bericht 46% gewijzigd door Bolkesteijn op 27-11-2009 22:21:28 ]
pi_75071325
Absoluut niet waar, we proberen het forum 'netjes' te houden op een dusdanige manier dat users er zo min mogelijk last van hebben. Het toevoegen van een enorme bak smileys voegt niets toe en is gewoon storend. We hebben 'm er al een aantal keer op aangesproken (buiten jullie zicht om). Als we dan ingrijpen is 't vaak een reeks smileys weghalen, meer niet.

Het deleten of editten van inhoudelijke standpunten doen we nauwelijks (of 't moet echt uit de hand lopen), want we hebben ook een hekel aan censuur.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_75090463
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef antonwachter het volgende:
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
Ikweethetookniet gebruikt smileys op een nogal onvolwassen manier (ik wordt er ook af en toe helemaal gek van, geef de modjes dan ook groot gelijk) en door de overload worden de berichten minder leesbaar.

Of vind jij dit wel prettig lezen?

pi_75476047
Nu wil ik niet overal over gaan zeuren, maar wellicht dat mods kunnen aangeven of dit SPAM is?

Greenblat topic

Op zich zijn de posts niet vervelend, maar als er op een forum wordt gelinkt richting een dergelijke site lijkt me dat niet wenselijk. We willen immers geen mensen verleiden tot het doen van bepaalde investeringen, maar da's mijn view.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75476332
De combinatie van usernaam en site is idd iets te makkelijk . Heb 't gedeelte over z'n site weggehaald en het inhoudelijke deel zoveel mogelijk laten staan. Zal 'm ook op de hoogte stellen van wat mag en wat niet.

Thanx voor 't melden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_75476397
Bedankt. Na het lezen van de website lijkt me dit zeer zeker geen toevoeging voor users.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:27:00 #165
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_75948689
Kan iemand ItaloDancer eens opporren om zijn topic FOK!Index / Aandelen-top 5 2009 #3 tot een waardig einde te brengen?
Wie dit leest is gek
pi_75952535
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan iemand ItaloDancer eens opporren om zijn topic FOK!Index / Aandelen-top 5 2009 #3 tot een waardig einde te brengen?
Ik heb hem even een PM gestuurd. Ik hoop dat hij reageert, hij is niet zo vaak meer op FOK!.
pi_76286390
kan ik de Ubertroll DiegoArmandoMaradona op een ignore lijst plaatsen?
pi_77465726
Kan een modje het woordje 'Heeft' uit deze topictitel halen? Beursvloer #143: Heeft S_E test zijn geduld
pi_77465757
Jep
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 01:50:28 #170
236264 crew  capricia
pi_77468964
Tvp
Definitely not CIA
pi_77848110
TT van olietopic klopt ook niet (meer). Zet hem maar op 70-80 dollar.
Bron: http://www.wtrg.com/daily/crudeoilprice.html
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_77848758
Klopt, heb er 75 euro van gemaakt. De laatste update was van maart 2009 .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_77862441
Weer een typo in een topictitel...

Kan geenshoots hier veranderd worden in greenshoots: De Beursvloer #146: Waar de PIGS de geenshoots opvreten

Alvast bedankt!
pi_79502676
Eureko zet Europese groeiplannen op lager pitje + jaarcijfer

Hier misschien een centraal topic van maken?
pi_79504503
Centrale topics worden over 't algemeen niet beter gelezen dan 'gewone' topics, het is meer om te voorkomen dat 't niet wegzakt. Daarvoor zie ik niet echt de noodzaak, je bent vrij om 't topic zo nu en dan met relevante info te kicken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_79621906
Huizenmarkt deeltje 47: Waar de prijzen 50% dalen

Ik stel voor dat DAM na zijn eerstvolgende ban alleen nog mag terugkeren, als hij verplicht de nick "Zuigstang" gaat gebruiken.
pi_80364862
Ik heb per ongeluk een nieuw deel geopend in een roemrucht topic dat een reeks dreigt te worden, van Pberends himself. Dus misschien had hij liever zelf een nieuwe geopend. In dat geval mag deze weg: Gigantische beurscrash verwacht [2] Maar nu echt!
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 22:37:53 #178
236264 crew  capricia
pi_80365007
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef dvr het volgende:
Ik heb per ongeluk een nieuw deel geopend in een roemrucht topic dat een reeks dreigt te worden, van Pberends himself. Dus misschien had hij liever zelf een nieuwe geopend. In dat geval mag deze weg: Gigantische beurscrash verwacht [2] Maar nu echt!
Ik denk niet dat hij erg boos zal zijn...
Definitely not CIA
pi_80446975
Ik weet niet hoe de regels exact werken, maar kunnen we niks doen aan iemand als eleusis, die blijkbaar de persoon is die al die onzin topics onder kloons opent?

Zonde van een goed sub-forum, en het is gewoon een herhaling van dezelfde onzin onder andere namen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 18 april 2010 @ 15:38:51 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80447143


Even voor de duidelijkheid mods, voordat ik verbannen word, ik ben die mongool dus niet, vergelijk de IP-adressen maar als je twijfelt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 18 april 2010 @ 15:41:01 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80447208
Overigens ben ik er wel een groot voorstander van om te bannen want mensen blijven er elke keer maar op in gaan

Of centraliseer het in een "klaag hier over bankiers" topic, dat werkte in XFA heel goed
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 15:54:07 #182
236264 crew  capricia
pi_80447551
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:32 schreef Drive-r het volgende:
Ik weet niet hoe de regels exact werken, maar kunnen we niks doen aan iemand als eleusis, die blijkbaar de persoon is die al die onzin topics onder kloons opent?

Zonde van een goed sub-forum, en het is gewoon een herhaling van dezelfde onzin onder andere namen...
Gaat het om floor922?
Die heeft tot nu toe 2 topics geopend. Een kloon aanmaken is niet verboden op fok. Maar ik zal het in de gaten houden.
Definitely not CIA
pi_80447603
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef eleusis het volgende:


Even voor de duidelijkheid mods, voordat ik verbannen word, ik ben die mongool dus niet, vergelijk de IP-adressen maar als je twijfelt
Excuses!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_80447636
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Gaat het om floor922?
Die heeft tot nu toe 2 topics geopend. Een kloon aanmaken is niet verboden op fok. Maar ik zal het in de gaten houden.
Floor922 is dezelfde persoon die al een half jaar topics opent onder nieuwe kloontje. Het gaat altijd over zijn/haar vader die voor GS/ABN/etc werkt. De trend is vrij duidelijk, ik kan er wel wat op een rijtje zetten...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_80447897
Een voorbeeld van de eerdere kloon "sarah199", die een rits topics opende die alleen vrij snel weer gesloten werden. Dan heb je nog van dezelfde persoon "saarrr"

Nou ja, volgens kent iedereen op AEX de grap inmiddels wel. Lijkt voor de mods ook relaxed om er niet zoveel slotjes op te hoeven hangen? Maar goed, ik vraag het maar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 18 april 2010 @ 16:05:40 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80447910
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Gaat het om floor922?
Die heeft tot nu toe 2 topics geopend. Een kloon aanmaken is niet verboden op fok. Maar ik zal het in de gaten houden.
Het zijn telkens andere namen... Alles bij elkaar denk ik dat het rustig 40, 50 topics betreft.

Eentje ging me ook PM'en

- pm's plaatsen mag dan weer niet -

[ Bericht 2% gewijzigd door PietjePuk007 op 18-04-2010 16:20:25 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80448953
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:05 schreef eleusis het volgende:

[..]

Het zijn telkens andere namen... Alles bij elkaar denk ik dat het rustig 40, 50 topics betreft.

Eentje ging me ook PM'en
Daar had ik ook al last van

Gewoon even checken of het dezelfde IP is en dan door de shredder er mee
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 16:41:01 #188
236264 crew  capricia
pi_80449139
Klooncheck aangevraagd achter.
Definitely not CIA
  maandag 3 mei 2010 @ 14:35:53 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80968835
Ik heb wel een note gekregen wegens klonen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 14:57:57 #190
236264 crew  capricia
pi_80969631
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef eleusis het volgende:
Ik heb wel een note gekregen wegens klonen
En is die note onterecht?
Definitely not CIA
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:16:33 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81002563
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]

En is die note onterecht?
Ja
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_81240102
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef dvr het volgende:
Huizenmarkt deeltje 47: Waar de prijzen 50% dalen

Ik stel voor dat DAM na zijn eerstvolgende ban alleen nog mag terugkeren, als hij verplicht de nick "Zuigstang" gaat gebruiken.
Ik stel voor dattie als tag "edit" krijgt.
pi_81330945
Het gaat weer lekker hier: Huizenmarkt deel 55: Waar Xenonoob de weg kwijt is
Dat DAM geen normale OP kan plaatsen is tot daar aan toe maar de TT gaat werkelijk nergens over.
Mag je in zo'n geval een topic ernaast zetten of levert dat te veel verwarring op?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81331168
Tsja DAM .

Ik heb de OP erin gezet en de TT aangepast, als je een betere suggestie hebt hoor ik 't graag.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_81331939
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja DAM .

Ik heb de OP erin gezet en de TT aangepast, als je een betere suggestie hebt hoor ik 't graag.
Aan het eind van het vorige deel stond het artikel over een europese regel die het sociaal huren beperkt.
Aangezien het kabinet voorlopig niets gaat doen kan je in de TT misschien daar naar verwijzen:
'Waar de EU de sociale huursector wil beperken' o.i.d.?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81332012
Lijkt me prima, done.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_81332048
'Waar...' topictitels. Ik vind deze aanpassing beter ja.
pi_81332950
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt me prima, done.
Dank!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81333021
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Waar...' topictitels. Ik vind deze aanpassing beter ja.
Ach, ik vind het wel wat hebben, hoort een beetje bij Fok! geloof ik. Zeker bij de minder serieuze reeksen, waar de Huizenmarkt nu wel onder valt.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81667645
Hierbij het vriendelijk verzoek om Huizenmarkt #56: Prijsdaling koopwoningen zwakt (alwéér!) af zo spoedig mogelijk dicht te mieteren! Bij voorbaat dank.
pi_81667675
Ik had 'm al gezien .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_81667981
Hij's fijn.
pi_82005973
Kan deenigeechteTS er op geattendeerd worden om niet te trollen in het Beursvloertopic? Ik zie alleen maar trollposts van hem en soms een post met beweringen op basis van niet bestaande modellen of kloppende data. Vragen naar onderbouwing heeft geen zin want daar reageert hij niet op.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_82009002
Edit foutje
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 15:39:40 #205
236264 crew  capricia
pi_82192360
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 01:16 schreef Mendeljev het volgende:
Kan deenigeechteTS er op geattendeerd worden om niet te trollen in het Beursvloertopic? Ik zie alleen maar trollposts van hem en soms een post met beweringen op basis van niet bestaande modellen of kloppende data. Vragen naar onderbouwing heeft geen zin want daar reageert hij niet op.
Speelt het nog? Geef dan ff de link aan..
Definitely not CIA
pi_82464664
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Speelt het nog? Geef dan ff de link aan..
Mendeljev doet op dit soort posts denk:
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef deenigeechteTS het volgende:
op basis van vrijdag wordt vandaag 99% kans op een zwaar positieve dag op wallstreet. echter ik moet wel een waarschuwing geven, de capitulatie indicator is nog steeds niet genormaliseerd na 2 weken. dat is abnormaal. wat betekent dit, mogelijk dat we nog steeds de bodem aan het zetten zijn OF de markt wil simpelweg niet omhoog hoeveel het dat ook probeert, wat negatief is.
pi_82464790
Hij mag dat best vinden, uiteenzetten en ervan overtuigd zijn. Daar zijn we immers een forum voor met discussies. Als 't echt onzin is zakt ie vanzelf door de mand en neemt niemand 'm meer serieus. Zie er nu zo gauw geen groot probleem in.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83002940
Kan iemand weer eens opruimen in het huimarkttopic: Huizenmarkt #60: Waar de bouwproductie is gehalveerd. Ik lees meestal alleen mee, post niet zoveel, maar met al het persoonlijke gelul is die reeks inmiddels volkomen onleesbaar.
pi_83027465
Done, wat een treurnis .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83403045
Ik heb geprobeerd er een zinvolle discussie van te maken, maar TS is volgens mij meer geinteresseerd in een stijgende koers van zijn pennystock. Lijkt me persoonlijk niet wenselijk om dit soort praktijken op AEX te houden, dus slotje?

MedClean Technologies (MCLN.OB)
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83432124
Mjah ik geef 'm nog ff de kans om met inhoudelijke info op de proppen te komen, door de discussie is ie inmiddels niet echt geloofwaardig meer. Maar wie weet komt ie met iets zinvols .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83432249
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah ik geef 'm nog ff de kans om met inhoudelijke info op de proppen te komen, door de discussie is ie inmiddels niet echt geloofwaardig meer. Maar wie weet komt ie met iets zinvols .
Iedereen moet eens kans krijgen. Maar ik zou waken voor de creatie van zo'n forum als waarheen TS verwijst. Daar vind je enkel mensen die elkaar proberen te overtuigen van de volgende gouden tip om hun eigen aandelen maar een beetje te 'pompen'.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:36:34 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83433010
Ik moet er wel om lachen. De kans dat iemand daadwerkelijk die shares gaat kopen door zo'n topic waar de TS wordt afgebrand, lijkt me minimaal. Eerder andersom
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 juli 2010 @ 17:08:01 #214
862 Arcee
Look closer
pi_84098793
ok
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84151918
Is het YouTube-kredietcrisis-topic eigenlijk voorgoed geschrapt of mag er een nieuw komen?

Niet dat ik er zelf filmpjes in plaatste, maar ik vond het wel altijd interessant om volgen (vooral omwille van de links naar langere lezingen die sommige mensen plaatsten).
pi_84161218
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 22:25 schreef Krantenman het volgende:
Is het YouTube-kredietcrisis-topic eigenlijk voorgoed geschrapt of mag er een nieuw komen?

Niet dat ik er zelf filmpjes in plaatste, maar ik vond het wel altijd interessant om volgen (vooral omwille van de links naar langere lezingen die sommige mensen plaatsten).
Hij is er nog hoor: Youtube kredietcrisis topic
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_84164360
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 09:11 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Hij is er nog hoor: Youtube kredietcrisis topic
Als ik 'Beurs en Economie' aanklik, dan staat hij niet meer in de lijst (de laatste reactie daar is ook al van 2 juli, trouwens). Overigens is ook de lijst met gesloten topics maar twee topics lang. Is dit een bug of ligt het aan mij.
pi_84164490
Nee is geen bug, onderaan de pagina zit een menu en daar kan je kiezen over welke periode je de topics wil zien. Als je die op 3 maanden zet bijvoorbeeld, wordt de geopende en de gesloten lijst topics een stuk langer. Als je in het youtube topic post wordt het topic weer als 'actief' gezien en komt ie bovenaan de lijst te staan.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84164609
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee is geen bug, onderaan de pagina zit een menu en daar kan je kiezen over welke periode je de topics wil zien. Als je die op 3 maanden zet bijvoorbeeld, wordt de geopende en de gesloten lijst topics een stuk langer. Als je in het youtube topic post wordt het topic weer als 'actief' gezien en komt ie bovenaan de lijst te staan.
Ah! Heel erg bedankt!

Dat had ik nog niet gezien.
pi_84302357
Huizenmarkt #65 Waar de Griekse zon in Nederland opkomt
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je begrijpt het weer niet, maar das een terugkerend thema
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat zal het zijn, maar gelukkig zeg jij het maar, anders moest ik me zorgen maken
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blijf maar lekker dromen dat er geen verschil zit tussen woningen in de sociale sector en de vrije sector

Pak je nu weer een slaappilletje?
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, jij droomt
Deze kwaliteitsuser loopt al sinds het vorige deel het topic aardig te verstieren met oneliners welke onder het betere trol gedrag thuishoren. Inhoudelijk geen andere bijdrage dan oneliners.
pi_84303714
Ik heb aardig wat berichten weggehaald, thanx voor 't melden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84322330
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb aardig wat berichten weggehaald, thanx voor 't melden.
thanks voor het cleanen het was / is een leuk topic
pi_84630160
op veler verzoek:

kan er iets aan spamboy gedaan worden? zie bv ook hier: Bulls, Bears & Bucks #67 : Met speculerende handelaren
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84630851
Jep, al z'n posts zijn weg.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84631641
dank u :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84672386
wederom op veler verzoek:

spamboy houdt vol, magtie niet gewoon een ban? Bulls, Bears & Bucks #67 : Met speculerende handelaren
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84675589
Dat magtie, gewoon :+.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84676917
en weer dank u :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84767652
oh modjes.......

Bulls, Bears & Bucks #67 : Met speculerende handelaren

ziet dat er niet bekend uit? waarom zo hardnekkig?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84768133
Jep, post is weg en ban aangevraagd.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:31:32 #232
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_84894273
spam in topicdiverse spam accounts
pi_84895140
Die huizenmarkt-zeepbel gedogen we, komt vaak met nuttige bijdragen en sinds we met hem gesproken hebben gebruikt ie z'n site niet meer op een verkeerde wijze. Huizenhulp zal ik ff pm'en.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84966112
Wie wil er een e aan mijn topictitel toevoegen? :@

Indirect kapitaalsteun voor banken, men wordt wakker.

"Indirecte kapitaalsteun voor banken, men wordt wakker", dus.
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:18:06 #235
236264 crew  capricia
pi_84966193
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie wil er een e aan mijn topictitel toevoegen? :@

Indirecte kapitaalsteun voor banken, men wordt wakker.

"Indirecte kapitaalsteun voor banken, men wordt wakker", dus.
Zo beter :)
Definitely not CIA
pi_84966207
Ja, veel beter. :s)
pi_85119658
Huizenmarkt #69: Waar de 'communisten' de macht grijpen.
Kan de trol niet een topic ban krijgen? Geef hem een eigen topic waar ie alleen "gelukkig heb je er geen verstand van" en ":')" mag posten, en iedereen die dat wilt mag er dan op reageren. Iedereen blij *O*
pi_85128739
Een topicban bestaat niet, het is een algehele ban of niks. Voor nu is 't topic iig weer schoon.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_85192875
Kan hier even wat aan gedaan worden in het topic, ben jij een goede belegger?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85196843
Jep, post is weg.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 6 september 2010 @ 10:05:19 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_86118010
SPAM. User maakt steeds een nieuw account aan om een commerciele site te spammer.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_86118062
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:05 schreef SeLang het volgende:
SPAM. User maakt steeds een nieuw account aan om een commerciele site te spammer.
alweer! die gast is al tijden bezig.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86119334
Post gewijzigd en ban aangevraagd.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 8 september 2010 @ 17:37:06 #244
78918 SeLang
Black swans matter
pi_86210959
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_86212012
Posts en reacties weggehaald, de ban voor hem werd me vorige keer geweigerd. Heb 'm toen een pm gestuurd maar die leest ie niet.

Zal nog een keer een ban aanvragen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86212116
En hij is in de kliko.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86464612
Y'got a new sheriff in town. :7
Feyenoord Rotterdam
pi_86655937
Was het niet makkelijker/beter(?) geweest om een mod te hebben die financieel wat meer gedeelde interesse heeft in dit sub fora? No offense o.us ;)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_86656165
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Was het niet makkelijker/beter(?) geweest om een mod te hebben die financieel wat meer gedeelde interesse heeft in dit sub fora? No offense o.us ;)
Er zijn wel meer dingen die ik moet doen, nofi. En hoe kom je er bij dat ik geen interesse heb?
Feyenoord Rotterdam
pi_86657046
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:17 schreef o.us het volgende:

[..]


Er zijn wel meer dingen die ik moet doen, nofi. En hoe kom je er bij dat ik geen interesse heb?
Een, KLB vereist al genoeg tijd. En in het verleden hebben we toch behoorlijk financieel geinteresseerde mods (capri/bolki) gehad die ook bewust met de discussie meededen. En de reden waarom ik dacht dat je geen interesse had is omdat ik je hier niet zag posten ;) Maar for all I know studeer je een economische master op erasmus en lees je continu mee hier. Maar ik zag dat je al wat gepost had, dus ik neem m'n woorden terug ;)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_86657122
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een, KLB vereist al genoeg tijd. En in het verleden hebben we toch behoorlijk financieel geinteresseerde mods (capri/bolki) gehad die ook bewust met de discussie meededen. En de reden waarom ik dacht dat je geen interesse had is omdat ik je hier niet zag posten ;) Maar for all I know studeer je een economische master op erasmus en lees je continu mee hier. Maar ik zag dat je al wat gepost had, dus ik neem m'n woorden terug ;)
Ik heb zelfs een aantal topics hier geopend :P. Moet je goed onderaan zoeken.
Feyenoord Rotterdam
pi_86658021
Gefeliciteerd nog. *O*
pi_86658665
Hoi o.us :W Veel modplezier op dit uiterst beschaafde subforum. :P En bedankt capricia. :Y
pi_86659556
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoi o.us :W Veel modplezier op dit uiterst beschaafde subforum. :P En bedankt capricia. :Y
Dank je wel! Net was best wel leuk om te doen ( als je tijd hebt). Maar dat zul jij wel herkennen.
Weet je dat in jouw notes staat dat jij een hele goede mod bent?
Definitely not CIA
pi_86659699
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef capricia het volgende:
Weet je dat in jouw notes staat dat jij een hele goede mod bent?
Ik zag al dat er wat notes bij waren gekomen, maar kon de inhoud niet lezen. :P
pi_86659744
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik zag al dat er wat notes bij waren gekomen, maar kon de inhoud niet lezen. :P
Als mod mocht ik daar natuurlijk niet over praten...maar ja... Ik ben geen mod meer, lol.
Definitely not CIA
pi_86662644
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Dank je wel! Net was best wel leuk om te doen ( als je tijd hebt). Maar dat zul jij wel herkennen.
Weet je dat in jouw notes staat dat jij een hele goede mod bent?
Bedankt!
pi_86858683
Bankiersvrouwen shoppen van belastinggeld

Decadente Bankiersvrouwen hebben praatgroep

Ik heb ook het idee dat saarrr en floor922 een en dezelfde persoon zijn, zie bijv:


quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef floor922 het volgende:

[..]

een goede bankier wordt afgetankt met miljoenen
en: Bankiers worden met miljoenen afgetankt

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2010 13:56:09 ]
pi_86875320
Dat idee heb ik ook, maar dat is verder niet verboden. Als de topics wat toevoegen (het hoeft niet veel te zijn) is er geen reden voor een slotje.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86888837
Prima, toegevoegde waarde is in dit geval natuurlijk subjectief.
pi_88774229
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_88775075
Voor de derde keer al ofzo.
pi_88775535
Posts zijn weg, heb de user gemeld.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:30:29 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_88927047
Welkom terug! :)
pi_89019290
Super! *O*
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_89307802
Ik lees hier regelmatig mee, maar is het toegestaan in elke discussie zo te trollen dat het over indirect over goud gaat. Om zo indirect reclame te maken voor een goudforum?

Just asking
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 30 november 2010 @ 16:04:06 #268
78918 SeLang
Black swans matter
pi_89346526
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:24 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik lees hier regelmatig mee, maar is het toegestaan in elke discussie zo te trollen dat het over indirect over goud gaat. Om zo indirect reclame te maken voor een goudforum?

Just asking
Zie ook weer deze post voor schaamteloze spam. Btw: dat forum is een commerciële site van Willem Middelkoop.

[ Bericht 2% gewijzigd door SeLang op 30-11-2010 16:12:43 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_89347445
Voor spam is het ook noodzakelijk dat er commercieel motief of ander motief van persoonlijk gewin achter zit. Ik zal het eens in de gaten houden. FOK! en GoT zijn zelf is bijvoorbeeld ook commerciële site, dus ook op commerciële sites kunnen er nog best interessante discussies staan.

Edit: Hmmm, die link in die ene post die je aanhaalt SeLang gaat naar forum.goud.com, de ondertitel goudforum.be, linkt echter door naar dezelfde site. Zou dus inderdaad wel eens spam kunnen zijn. Ik denk er even over na. :)

[ Bericht 34% gewijzigd door Bolkesteijn op 30-11-2010 16:34:39 ]
pi_90089309
Zou één van jullie de OP van het beursvloer topic kunnen schonen? De meeste grafieken werken niet meer, het is nu een reclamebord voor Usmarkets. :(
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_90089402
:D, de grafiekjes van USmarkets zijn weg.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_90089715
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
:D, de grafiekjes van USmarkets zijn weg.
^O^
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_90478750
Bedankt voor het melden pberends. Heb er ook maar even een melding van gemaakt.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 28 december 2010 @ 12:37:17 #275
78918 SeLang
Black swans matter
pi_90532363
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_90532792
Mjah even aankijken, echt positief is ie er niet over.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_91110695
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 10 januari 2011 @ 13:28:01 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_91111835
quote:
Jep. Dezelfde spammert maakt elke keer een nieuw account aan, wat dan weer wordt gebanned etc...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_91111923
Jep, post is weg.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_91487141
Kan xenobinol niet eens op de edit.png gewezen worden?

De halve huizenmarkttopics zijn oranje (de kleur die ik heb ingesteld voor de topicstarter, ffc080) omdat hij vaak 2 of 3 posts vlak achter elkaar doet.

Ik weet dat verschillende personen quoten lastig is, maar doe een beetje moeite. Quoten, selecteren, CTRL-C, eigen post editten, CTRL-V, en er bij zetten wat je wil als je een persoon die voor je heeft gereageerd wilt quoten leest een stuk prettiger (en die topicreeks gaat een stuk minder hard)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_91807795
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_91808212
Jep.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_91808426
thanks, ik kon zelf de Op niet meer editen
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_92516616
The_Silver_Surfer loopt opzichtig te trollen in het goudtopic.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_92517652
Ja, weg ermee.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:53:45 #286
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_92526165
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voor spam is het ook noodzakelijk dat er commercieel motief of ander motief van persoonlijk gewin achter zit. Ik zal het eens in de gaten houden. FOK! en GoT zijn zelf is bijvoorbeeld ook commerciële site, dus ook op commerciële sites kunnen er nog best interessante discussies staan.

Edit: Hmmm, die link in die ene post die je aanhaalt SeLang gaat naar forum.goud.com, de ondertitel goudforum.be, linkt echter door naar dezelfde site. Zou dus inderdaad wel eens spam kunnen zijn. Ik denk er even over na. :)
" dat het de mogelijkheid ondergraaft voor Fok! om via betaalde reclame inkomsten te genereren, inkomsten die noodzakelijk zijn om de site in de lucht te houden."

Nooit geen waarschuwingen, geen commercieel motief....

Als ik het goed begrijp zijn jullie bang dat de NVM niet meer op fok.nl wil adverteren?

Groeten,
zeepbel


Ik heb zelf nog geen zelf nog geen dubbeltje verdient aan de site...
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_92530342
Heb je je PM al gelezen? Ik zou er niet zo'n heisa van maken, je kunt gewoon door blijven posten maar niet meer onder je oude username. Het heeft niks te maken met censuur. :)
  zondag 13 februari 2011 @ 21:28:53 #288
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_92738868
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Mendeljev het volgende:
The_Silver_Surfer loopt opzichtig te trollen in het goudtopic.
Hij is weer lekker bezig. Kan hij ook een permban krijgen?
Bedankt Hans.
pi_92755237
Ik zal er morgenavond even naar kijken.
pi_92787398
Dossier wat aangevuld, zit wel tegen een ban aan inmiddels.
  woensdag 6 april 2011 @ 02:31:52 #291
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95105753
Master Finance, welke banen krijg ik er mee
zie niet zo goed in waarom hij gesloten is. In het IB topic in S&S heb ik al gepost voordat ik dit topic startte. Mijn post daar had een iets andere insteek. Desondanks dat zie ik nog steeds niet in waarom mijn topic gesloten is? Leek mij een prima, subforum gerelateerde thread.
"Ik quote graag mezelf."
pi_95105822
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 02:31 schreef San_Andreas het volgende:
Master Finance, welke banen krijg ik er mee
zie niet zo goed in waarom hij gesloten is. In het IB topic in S&S heb ik al gepost voordat ik dit topic startte. Mijn post daar had een iets andere insteek. Desondanks dat zie ik nog steeds niet in waarom mijn topic gesloten is? Leek mij een prima, subforum gerelateerde thread.
Ik heb het topic gesloten omdat het niet zo zeer een vraag is met een economische inslag of een beursgerelateerde inslag. Je post gaat over het volgen van een bepaalde studie en welke banen je daarmee kunt verkrijgen, en daarom kun je beter in SES of WGR terecht met je topic. Dus je kunt ook proberen daar een apart topic te openen.
pi_96021420
Waarom kan ik hier geen topic vinden over how to learn e.d, of bestaat dat gewoon niet?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_96021534
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 april 2011 @ 01:23:07 #295
862 Arcee
Look closer
pi_96167442
Bedankt voor de tip.
pi_96660489
Wordt het niet tijd voor een SC 8-)
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_96661808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt het niet tijd voor een SC 8-)
[AEX SC³ #3] Economie is (g)een wetenschap.
Heb 'm ff gekickt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 26 mei 2011 @ 13:01:36 #299
78918 SeLang
Black swans matter
pi_97334452
De reeks teller telt dubbel :{
Ik heb zelf het nummer niet opgehoogd maar hij maakt wel een sprongetje van 2. Hoe kan dat? :?

Beursvloer #196 - Met "the smart money" aan de zijlijn
Beursvloer #194 - Waar de beren zich achter hun oren krabben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_97334619
Geen idee, heb er #195 van gemaakt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')