Dit soort bagger:quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
If you can't stand the heat .........stay out of the kitchen![]()
Bovendien is alles met bronvermelding dus waar heb je het over
Hou op. Die spuit enkel troep en spamt smiliesquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef antonwachter het volgende:
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
Vind jequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef antonwachter het volgende:
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
Ik maak geen probleem van een smiley. Er wordt niet aan censuur gedaan, alle berichten mogen gewoon geplaatst worden en meningen mogen altijd geuit worden. Zolang het binnen de policy valt althans:quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef antonwachter het volgende:
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
Er wordt geprobeerd AEX leuk voor iedereen te houden. Ikweethetookniet mag alles plaatsen, maar als anderen (inclusief moderators) daar last van ondervinden dan moeten deze belangen afgewogen worden. In het geval van smileys slaat de balans uit naar de kant uit van hen die af en toe een smiley helemaal niet erg vinden maar het nut niet in zien van reeksen van smiley's.quote:Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters
Ikweethetookniet gebruikt smileys op een nogal onvolwassen manier (ik wordt er ook af en toe helemaal gek van, geef de modjes dan ook groot gelijk) en door de overload worden de berichten minder leesbaar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef antonwachter het volgende:
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
Ik heb hem even een PM gestuurd. Ik hoop dat hij reageert, hij is niet zo vaak meer op FOK!.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan iemand ItaloDancer eens opporren om zijn topic FOK!Index / Aandelen-top 5 2009 #3 tot een waardig einde te brengen?
Ik denk niet dat hij erg boos zal zijn...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef dvr het volgende:
Ik heb per ongeluk een nieuw deel geopend in een roemrucht topic dat een reeks dreigt te worden, van Pberends himself. Dus misschien had hij liever zelf een nieuwe geopend. In dat geval mag deze weg: Gigantische beurscrash verwacht [2] Maar nu echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |