abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74932297
Zou iemand even de titel van Vastgoedbelegger Bouwfonds (door Wiegel aangeprezen) in geld kunnen aanpassen? "Bouwfonds" moet "Bouwhuis" zijn en "geld" moet "geldnood" zijn.
pi_74932361
Jep .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74932375
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep .
Dank!
pi_75061624
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

If you can't stand the heat .........stay out of the kitchen

Bovendien is alles met bronvermelding dus waar heb je het over
Dit soort bagger:
'Gerrit Zalm negeerde misstanden DSB'

Heus, je hoeft niet te posten als je weer eens last hebt van een aanval naar aanleiding van een nieuwsbericht.
pi_75061779
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
pi_75061821
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef antonwachter het volgende:
Ik vind 'ikweethetookniet' goede input geven, waarom zal ons deze informatie worden onthouden ?
Hou op. Die spuit enkel troep en spamt smilies
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75061850
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef antonwachter het volgende:
Vind je dit informatie?

Ik heb niks tegen de nieuwsberichten van ikweethetookniet. Zelfs een kritische analyse van Zalm is prima. Maar laten we proberen de posts enigszins zakelijk te houden, dat leest veel prettiger en dat draagt dus bij aan de discussie.
pi_75071078
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
pi_75071248
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef antonwachter het volgende:
Wat is zakelijk ? Waarom is een smiley niet zakelijk. Onderbouw dat eens. Wat jullie nu doen is gewoon censuur.
Ik maak geen probleem van een smiley. Er wordt niet aan censuur gedaan, alle berichten mogen gewoon geplaatst worden en meningen mogen altijd geuit worden. Zolang het binnen de policy valt althans:
quote:
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters
Er wordt geprobeerd AEX leuk voor iedereen te houden. Ikweethetookniet mag alles plaatsen, maar als anderen (inclusief moderators) daar last van ondervinden dan moeten deze belangen afgewogen worden. In het geval van smileys slaat de balans uit naar de kant uit van hen die af en toe een smiley helemaal niet erg vinden maar het nut niet in zien van reeksen van smiley's.

[ Bericht 46% gewijzigd door Bolkesteijn op 27-11-2009 22:21:28 ]
pi_75071325
Absoluut niet waar, we proberen het forum 'netjes' te houden op een dusdanige manier dat users er zo min mogelijk last van hebben. Het toevoegen van een enorme bak smileys voegt niets toe en is gewoon storend. We hebben 'm er al een aantal keer op aangesproken (buiten jullie zicht om). Als we dan ingrijpen is 't vaak een reeks smileys weghalen, meer niet.

Het deleten of editten van inhoudelijke standpunten doen we nauwelijks (of 't moet echt uit de hand lopen), want we hebben ook een hekel aan censuur.
pi_75090463
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef antonwachter het volgende:
Ikweethetookniet gebruikt smileys op een nogal onvolwassen manier (ik wordt er ook af en toe helemaal gek van, geef de modjes dan ook groot gelijk) en door de overload worden de berichten minder leesbaar.

Of vind jij dit wel prettig lezen?

pi_75476047
Nu wil ik niet overal over gaan zeuren, maar wellicht dat mods kunnen aangeven of dit SPAM is?

Greenblat topic

Op zich zijn de posts niet vervelend, maar als er op een forum wordt gelinkt richting een dergelijke site lijkt me dat niet wenselijk. We willen immers geen mensen verleiden tot het doen van bepaalde investeringen, maar da's mijn view.
pi_75476332
De combinatie van usernaam en site is idd iets te makkelijk . Heb 't gedeelte over z'n site weggehaald en het inhoudelijke deel zoveel mogelijk laten staan. Zal 'm ook op de hoogte stellen van wat mag en wat niet.

Thanx voor 't melden.
pi_75476397
Bedankt. Na het lezen van de website lijkt me dit zeer zeker geen toevoeging voor users.
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:27:00 #165
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_75948689
Kan iemand ItaloDancer eens opporren om zijn topic FOK!Index / Aandelen-top 5 2009 #3 tot een waardig einde te brengen?
Wie dit leest is gek
pi_75952535
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan iemand ItaloDancer eens opporren om zijn topic FOK!Index / Aandelen-top 5 2009 #3 tot een waardig einde te brengen?
Ik heb hem even een PM gestuurd. Ik hoop dat hij reageert, hij is niet zo vaak meer op FOK!.
pi_76286390
kan ik de Ubertroll DiegoArmandoMaradona op een ignore lijst plaatsen?
pi_77465726
Kan een modje het woordje 'Heeft' uit deze topictitel halen? Beursvloer #143: Heeft S_E test zijn geduld
pi_77465757
Jep
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 01:50:28 #170
236264 crew  capricia
pi_77468964
Tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77848110
TT van olietopic klopt ook niet (meer). Zet hem maar op 70-80 dollar.
Bron: http://www.wtrg.com/daily/crudeoilprice.html
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_77848758
Klopt, heb er 75 euro van gemaakt. De laatste update was van maart 2009 .
pi_77862441
Weer een typo in een topictitel...

Kan geenshoots hier veranderd worden in greenshoots: De Beursvloer #146: Waar de PIGS de geenshoots opvreten

Alvast bedankt!
pi_79502676
Eureko zet Europese groeiplannen op lager pitje + jaarcijfer

Hier misschien een centraal topic van maken?
pi_79504503
Centrale topics worden over 't algemeen niet beter gelezen dan 'gewone' topics, het is meer om te voorkomen dat 't niet wegzakt. Daarvoor zie ik niet echt de noodzaak, je bent vrij om 't topic zo nu en dan met relevante info te kicken.
pi_79621906
Huizenmarkt deeltje 47: Waar de prijzen 50% dalen

Ik stel voor dat DAM na zijn eerstvolgende ban alleen nog mag terugkeren, als hij verplicht de nick "Zuigstang" gaat gebruiken.
pi_80364862
Ik heb per ongeluk een nieuw deel geopend in een roemrucht topic dat een reeks dreigt te worden, van Pberends himself. Dus misschien had hij liever zelf een nieuwe geopend. In dat geval mag deze weg: Gigantische beurscrash verwacht [2] Maar nu echt!
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 22:37:53 #178
236264 crew  capricia
pi_80365007
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef dvr het volgende:
Ik heb per ongeluk een nieuw deel geopend in een roemrucht topic dat een reeks dreigt te worden, van Pberends himself. Dus misschien had hij liever zelf een nieuwe geopend. In dat geval mag deze weg: Gigantische beurscrash verwacht [2] Maar nu echt!
Ik denk niet dat hij erg boos zal zijn...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80446975
Ik weet niet hoe de regels exact werken, maar kunnen we niks doen aan iemand als eleusis, die blijkbaar de persoon is die al die onzin topics onder kloons opent?

Zonde van een goed sub-forum, en het is gewoon een herhaling van dezelfde onzin onder andere namen...
  zondag 18 april 2010 @ 15:38:51 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80447143

Even voor de duidelijkheid mods, voordat ik verbannen word, ik ben die mongool dus niet, vergelijk de IP-adressen maar als je twijfelt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')