abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67223623
Michel Tilmant, tot voor kort CEO bij ING, krijgt een compensatie ter waarde van 1,35 miljoen euro. De kosten voor zijn pensioen waren met maar liefst 11 procent gestegen tot 971.000 euro. Eerder al vandaag werd bekend dat Patrick Flynn, de nieuwe CFO van de bank, een tekenvergoeding krijgt van 1,3 miljoen euro in de vorm van aandelen. Jeroen van der Veer, oud-Shell, zal aan de aandeelhouders worden voorgesteld als nieuwe commissaris. ING besloot tevens om de basissalarissen in 2009 te bevriezen.

Gelukkig ik dacht bijna dat hij geld te kort zou komen

Bron:http://www.ta.nl/
pi_67223717
Waar is Robin Hood als je hem nodig hebt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_67228768
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar is Robin Hood als je hem nodig hebt
kan zijn pijlen niet meer betalen... Crisis enz....
pi_67230876
Oplossing voor graaiende en wanpresterende 'top' lieden: verplicht ze langlopende put opties te schrijven i.p.v. ze call opties te geven.
Goud kan je niet bijdrukken
pi_67232240
Schurkenbedrijf dus , wat is de volgende streek die ze uithalen. En er zijn nog veel meer acties die ze kunnen uithalen.

Trouwens ook de fout van de nederlandse regering die had gewoon een waterdicht contract moeten opstellen.

Om echt zeker te weten dat dit soort acties niet zouden worden uitgehaald, hadden we gewoon dat sprinkhanenbedrijf moeten nationaliseren.
pi_67232374
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:48 schreef Poekieman het volgende:
Oplossing voor graaiende en wanpresterende 'top' lieden: verplicht ze langlopende put opties te schrijven i.p.v. ze call opties te geven.
Stalin had vroeger de Goelag, scheen ook goed te werken.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:05:42 #7
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_67233139
Dat een flinke tekenbonus in deze tijd schandalig is, staat buiten kijf. Maar dat iedereen klakkeloos de 1.3 miljoen overtekent, vind ik ook opmerkelijk. Hij krijgt 100.000 aandelen (vandaag de dag zo'n vier ton) voor 3 jaar werken. Zijn salaris is geloof ik zo'n 650.000 per jaar, wat minder is dan Zalm bij ABN krijgt. Weet iemand wat het variable deel van zijn salaris zal bedragen?
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
pi_67233243
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[i]Michel Tilmant, tot voor kort CEO bij ING, krijgt een compensatie ter waarde van 1,35 miljoen euro. De kosten voor zijn pensioen waren met maar liefst 11 procent gestegen tot 971.000 euro. Eerder al vandaag werd bekend dat Patrick Flynn, de nieuwe CFO van de bank, een tekenvergoeding krijgt van 1,3 miljoen euro in de vorm van aandelen. Jeroen van der Veer, oud-Shell, zal aan de aandeelhouders worden voorgesteld als nieuwe commissaris.

Het Good Old Boy network werkt nog prima zo te zien.
Audaces fortuna juvat
pi_67233279
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef RedWind het volgende:
Dat een flinke tekenbonus in deze tijd schandalig is, staat buiten kijf. Maar dat iedereen klakkeloos de 1.3 miljoen overtekent, vind ik ook opmerkelijk. Hij krijgt 100.000 aandelen (vandaag de dag zo'n vier ton) voor 3 jaar werken. Zijn salaris is geloof ik zo'n 650.000 per jaar, wat minder is dan Zalm bij ABN krijgt. Weet iemand wat het variable deel van zijn salaris zal bedragen?
Dat wil dus zeggen dat hij meer geld krijgt als de bank winst maakt.
Maar is dat systeem nou juist niet de oorzaak van de crisis?
Audaces fortuna juvat
pi_67247895
Als dit bericht waar is, kan er dan aangifte worden gedaan van oplichting met voorbedachte rade ?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:18:13 #11
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_67269430
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Colnago het volgende:

[..]

Dat wil dus zeggen dat hij meer geld krijgt als de bank winst maakt.
Maar is dat systeem nou juist niet de oorzaak van de crisis?
HIj krijgt meer geld als de beurs-waarde hoger wordt. Dat is inderdaad sterk gerelateerd aan de de huidige problemen. Hij krijgt in het uiterste geval (indien in 3 jaar ING-A aandelen weer van 4 naar 13+ euro stijgt) krijgt hij 1.3 miljoen, komt neer op zo'n 4 ton per jaar. Zijn jaarsalaris is dan zo'n miljoen + overige variabele beloning.

Zalm krijgt als voorzitter ABN 750.000. Daarboven krijgt de oud-VVD-minister van Financiën een ton bonus voor elke miljard euro die de bank aan winst oplevert bij doorverkoop in of na 2011. Hier zit niet zo veel licht tussen. De beloning van Zalm algemeen gezien als redelijke vergoeding.
Vergelijk deze beloning met van der Veer dit en vorig jaar.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
  zondag 22 maart 2009 @ 09:16:40 #12
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67286275
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Bolkesteijn op 22-03-2009 11:45:49 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67286748
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef RedWind het volgende:
zalm krijgt ook 650.000 euro salaris en een gelijke jaar bonus van 650.000 euro
dus ook 1,3 miljoen per jaar, men doet net op het normaal is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')