abonnement Unibet Coolblue
pi_83390669
Na de cijfers (Q2 of Q3) verwacht ik voor dit aandeel een flinke stijging.
Doe je DD en koop nu. Het staat op 0.014 maar verwacht aan het einde van het jaar minimaal 0.04
pi_83390896
Dan kan je nog eens zeggen dat je wel 10.000 aandelen bezit .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83391113
100.000 gaat ook makkelijk!

http://www.medcleantechnologies.com/
  maandag 28 juni 2010 @ 10:54:37 #4
256829 Sokz
Livin' the life
pi_83391136
Goeie argumentatie. Hoe kom je bij 0,4?
  maandag 28 juni 2010 @ 10:55:53 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83391186
T.hi5 5T0C.k iS gOi.nG uP Bu.Y L.oW Se.LL H|gH!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 juni 2010 @ 10:56:57 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83391233
De SEC is trouwens tegenwoordig best goed bezig tegen pump 'n' dump

http://en.wikipedia.org/wiki/Pump_and_dump
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83391563
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef Sokz het volgende:
Goeie argumentatie. Hoe kom je bij 0,4?
0,4 zie ik nog even niet gebeuren

0.04 heeft dit aandeel al gestaan begin dit jaar (0.07 zelfs)

Het management is bezig met het ene na het andere contract binnen te slepen. Verwacht wordt dat er in Q2 of Q3 voor het eerst SALES op de balans staan. Tot dusver was dit nog niet aan de orde, vandaar de koersdaling.
Vorige maand voor het eerst een 1 miljoen dollar contract getekend.

zie verder www.investorshub.com (veel nuttige informatie van mensen zoals dannol, die er veel dichterbij staan dan ik). Ik zit al een paar maanden in dit aandeel en heb genoeg info verzameld om jullie hier te tippen.
pi_83391810
Hoe zit 't eigenlijk met de spread bij dit soort aandelen, die is procentueel toch gigantisch ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83391958
in vergelijking met aex aandelen wel ja. Wanneer de Q2 gepubliceerd wordt en het blijkt dat het al getekende contract al op de balans staat (plus 1.000.000 dollar) zou dit zomaar op 1 dag 100 procent kunnen stijgen. Door MarketMakers wordt dit aandeel op het moment bewust laag gehouden. Er zijn veel redenen waarom ze dit doen, voor meer info kun je investorshub raadplegen. Gelukkig zitten hier een paar mensen (bij dit aandeel tenminste) die veel verstand van zaken hebben.
pi_83396578
Altijd mooi, dit soort bullshit. We hebben het hier over een bedrijfje dat jaarlijks bijna 20% van zijn totale marktwaarde uitkeert aan zijn top management - goeie baan is dat
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83398563
zoek nog even verder, je bent aardig op weg....

wat je zegt klopt niet namelijk
  maandag 28 juni 2010 @ 14:00:23 #12
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_83398838
Moet hier even gepost hebben voordat het bedrijf straks failliet is
The more debt, the better
pi_83398855
http://www.sec.gov/Archiv(...)8269/v185404_10q.htm

laatste kwartaalcijfers zien er niet goed uit.
Maar doe je huiswerk voordat je ze koopt, dan zul je zien dat dit een topper in wording is.
pi_83398887
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef flyguy het volgende:
Moet hier even gepost hebben voordat het bedrijf straks failliet is
hoe kom je hier bij? graag een link...
pi_83399218
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:53 schreef Bram2301 het volgende:
zoek nog even verder, je bent aardig op weg....

wat je zegt klopt niet namelijk
Leg dan uit waarom niet. Ik zit in dit vak, dus ik kan enkel zeggen dat dit soort troep de 2-seconde test niet haalt. Als het ruikt naar poep, en het klinkt als poep, dan is het waarschijnlijk poep.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83399629
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Leg dan uit waarom niet. Ik zit in dit vak, dus ik kan enkel zeggen dat dit soort troep de 2-seconde test niet haalt. Als het ruikt naar poep, en het klinkt als poep, dan is het waarschijnlijk poep.
wat ruikt en klinkt er dan precies naar poep?
pi_83399823
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

wat ruikt en klinkt er dan precies naar poep?
Beantwoord nou eens mijn vraag. Waarom moet een management hier $2m verdienen? Voor een kleine toko als dit? Pure penny-stock play, beetje zakkenvullen en de markt bedienen met een pump-and-dump stock.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83399981
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip en verwacht van jullie voordat jullie kopen ook gewoon al het huiswerk doen.

via investorshub (lees de laatste 500 posts vooral van Dannol) kom je al een heel eind. er zijn daar tig links te vinden wat je aardig op weg helpt.
Dit is nog een klein bedrijf met enorme potentie. Ze hebben een uniek concept voor een nog lang geen verzadigde markt (Obama heeft hier met zijn zorgstelsel voor gezorgd).

Succes ermee
pi_83400023
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Beantwoord nou eens mijn vraag. Waarom moet een management hier $2m verdienen? Voor een kleine toko als dit? Pure penny-stock play, beetje zakkenvullen en de markt bedienen met een pump-and-dump stock.

ik herken inmiddels ook wel de pump en dump bedrijfjes (ben hier een aantal keer mee in de mist gegaan helaas)
pi_83401049
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Bram2301 het volgende:
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip en verwacht van jullie voordat jullie kopen ook gewoon al het huiswerk doen.

via investorshub (lees de laatste 500 posts vooral van Dannol) kom je al een heel eind. er zijn daar tig links te vinden wat je aardig op weg helpt.
Dit is nog een klein bedrijf met enorme potentie. Ze hebben een uniek concept voor een nog lang geen verzadigde markt (Obama heeft hier met zijn zorgstelsel voor gezorgd).

Succes ermee
Waarom deel je dit dan met ons? Wat is jouw voordeel dan? Liefdadigheid zeker

Het bedrijf maakt als jaren verlies en dat verlies wordt enkel groter (feit). Het bedrijf heeft nauwelijks assets, dus weinig intrinsieke waarde mocht het mis gaan (feit). Management verdiende in cash en opties vorig jaar $1.6m (feit), wat ver boven een normaal salaris in smallcap is. Om op de huidige LTM gross margin (51%) ooit neutrale EBITDA te halen, moet het bedrijf $10.4m meer sales doen per jaar (dus 5x zoveel als nu, feit). MedClean is een industriele speler die zogenaamde innoverend is, maar ondertussen in 2 jaar minder dan $40,000 in investeringen in het eigen bedrijf heeft gedaan (feit), dus met andere woorden weinig echt ontwikkeld zal zijn in die period. Om toch rond te kunnen komen, heeft het bedrijf in 2009 meer dan $3.8m in aandelen-gerelateerde instrumenten moeten uitgeven (feit).

Kun je daar je maandenlange DD even over laten schijnen? Denk erover na: je betaalt $10m voor 7 werknemers die zichzelf elke jaar $1.6m uitbetalen en nog nooit winst hebben kunnen maken. Het bedrijf heeft namelijk verder niks, geen kennis, geen technologie (wordt door 3e partij gedaan), geen verkoop apparaat (ook extern), etc...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83401435
en dat heb je even in een half uur opgezocht? (FEIT). Al je feiten kloppen niet. Ze hebben trouwens vorige maand een nieuwe investeerde (15 miljoen) gevonden. Het befrijf bestaat nog geen 2 jaar.

Je moet wel alles lezen en niet alleen de cijfertjes!

zal ik hier weer posten wanneer dit aandeel op 0.04 staat?
ik post dit hier zodat jullie dit aandeel gaan kopen natuurlijk PUMP. Alleen ik ga het niet DUMPEN. Zonde van deze unieke kans.
pi_83401728
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef Bram2301 het volgende:
en dat heb je even in een half uur opgezocht? (FEIT). Al je feiten kloppen niet. Ze hebben trouwens vorige maand een nieuwe investeerde (15 miljoen) gevonden. Het befrijf bestaat nog geen 2 jaar.

Je moet wel alles lezen en niet alleen de cijfertjes!

zal ik hier weer posten wanneer dit aandeel op 0.04 staat?
ik post dit hier zodat jullie dit aandeel gaan kopen natuurlijk PUMP. Alleen ik ga het niet DUMPEN. Zonde van deze unieke kans.
Alle informatie komt uit de 10-K en 10-Q zoals gefiled bij de SEC (check gewoon www.sec.gov). En ja, dat doe ik hier in 10 minuten, omdat dit nou eenmaal soms deel van mijn job is en ik betere bronnen heb dan jij . En het bedrijf bestaat als sinds 1997 (dat zeggen ze zelfs op hun website), ze hebben alleen hun naam veranderd in 2009.

En wat boeit een nieuwe investeerder? Gaan ze daarom opeens wel winst maken?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83401814
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef Bram2301 het volgende:
Al je feiten kloppen niet.
Weerleg mijn feiten dan, met je "maanden DD".
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83401840
waarom zou een bedrijf 15 miljoen investeren?
pi_83401884
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
waarom zou een bedrijf 15 miljoen investeren?
Bron?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')