Bij RBS kun je volgens mij wel klant worden als student. Het viel me trouwens ook op dat de spreads bij RBS op een aantal indices een stuk kleiner zijn dan bij IG.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Sokz het volgende:
Oke paupers bij IGmarkets, krijg geen rekening in Nederland omdat ik geen 'vast' maandelijks inkomen heb (student dus ene maand meer, andere maand minder) wat 0 punten betekende en dan zou mijn huidige spaarrekening/vermogen minstens ¤25000 moeten zijn om alsnog een rekening te krijgen.
Rekening uk.co ook weg, over maandje nog maar eens proberen en dan voordoen als miljonair.
Hm, wilde er een plaatje bij zoeken van een bear party, maar beter van niet..quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Net arbeidsmarkt cijfers uit voor Amerika. Meer unemployment claims, lagere GDP in de revision, lagere corporate profits, lagere consumpion growth in de GDP factor.
Feest dus.
Het dringt allemaal niet echt door als ik naar de lauwe reactie van de beurs kijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Net arbeidsmarkt cijfers uit voor Amerika. Meer unemployment claims, lagere GDP in de revision, lagere corporate profits, lagere consumpion growth in de GDP factor.
Feest dus.
Toen het uitkwam op BB news gingen ze direct over op 'de impact' op de beurs. Ze vonden de 0.2% daling in de futures toch best heftig! De Nasdaq stond zelfs al bijna in het rood nadat de cijfers uitkwamen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het dringt allemaal niet echt door als ik naar de lauwe reactie van de beurs kijk.
Ik vind een bijna verlies na dit soort cijfers ook wel een beetje overdreven!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Toen het uitkwam op BB news gingen ze direct over op 'de impact' op de beurs. Ze vonden de 0.2% daling in de futures toch best heftig! De Nasdaq stond zelfs al bijna in het rood nadat de cijfers uitkwamen!
Die lak aan realiteitszin is natuurlijk altijd wel een '' waard.
er is ook helemaal niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ik vind een bijna verlies na dit soort cijfers ook wel een beetje overdreven!!___________!
Relatief duur maar geen 150% zoals ik al dacht, maargoed we gaan het morgen zien.quote:Trade Alert forecasts LinkedIn's options will trade with an at-the-money implied volatility between 65% and 85%. Higher implied volatility enriches options premiums. By way of comparison, Netlix Inc. (NFLX) options carry a 38% implied volatility, while Google's options trade with 21%, according to data compiled by data provider Livevol.
"Dexia (DEXB BB) will make a statement relating to its trade suspension in about an hour, according to a co. spokeswoman"quote:UPDATE 1-Dexia shares suspended as board meets
Shares in Dexia suspended
* Board of company meeting
* Dexia declines to comment
(Adds further details)
BRUSSELS, May 27 (Reuters) - Shares in Franco-Belgian financial services group Dexia (DEXI.BR) were suspended on Friday morning while its board of directors met, Belgium's financial markets regulator said.
The regulator said in a statement that the shares would remain suspended until Dexia provided "adequate information", a phrase it typically uses when a company is set to publish market-sensitive news during trading hours.
The partly state-owned group, which received 6 billion euros ($8.4 billion) from France and Belgium at the height of the financial market crisis, has agreed with the European Commission to divest certain businesses and to reduce its bond holdings.
Dexia declined to comment on the reason for the share suspension. (Reporting by Philip Blenkinsop; Editing by Mike Nesbit) ($1=.7158 euros)
http://in.reuters.com/art(...)dINLDE74Q0MF20110527
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Dexia (DEXB BB) will make a statement relating to its trade suspension in about an hour, according to a co. spokeswoman"
[ afbeelding ]
bron: http://www.fd.nl/artikel/22271596/dexia-gaat-3-6-mrd-afboekenquote:De Belgische bank Dexia gaat een eenmalige last nemen van ¤ 3,6 mrd in het huidige kwartaal. De bank maakte vandaag plannen bekend om versneld onderdelen af te stoten.
¤ 2,51 +2,87%quote:koers 1% in de plus a.t.m. trouwens.
Wat een enorm verschil in leverage tussen de grote Europese en Amerikaanse bankenquote:
Hmmm, europese banken zijn altijd al hoger geleveraged geweest dan Amerikaanse, en ING was de koning.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat een enorm verschil in leverage tussen de grote Europese en Amerikaanse banken
De Amerikanen hebben hun lesje geleerd en wij niet?
buy the dipquote:http://www.zerohedge.com/(...)lining-risk-apetite?
- For the third week in a row equity fund investors were net redeemers from their accounts, taking out approximately $5.6 billion for the week ended May 25, 2011. The three-week total now stands at -$12.7 billion, the worst figure for this group since August 2010.
Dit wordt al tijden aangegeven als 'teken aan de wand' maar het duurt al zo'n beetje een jaar. Het kan dus nog wel even duren?quote:
Het verkopen door insiders op zich vind ik niet alarmerend. Dit is voor veel bestuurders de enige mogelijkheid om hun 'virtuele' vermogen contant te maken of te spreiden over meerdere aandelen zoals elke belegger doet. Insiders die hun allerlaatste aandelen ook verkopen, vind ik wel een alarmerend signaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef JimmyJames het volgende:
Het verkopen (ik zou zeggen: dumpen) door insiders gaat ook onverminderd door en lijkt niet meer relevant totdat de boel crasht en men weer achteraf gaat voorspellen "deze crash zat er aan te komen als je naar het gedrag van de insiders had gekeken".
http://finviz.com/insider(...)&o=-transactionValue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |