Netjes!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Ongelooflijk, ik heb vorige week maandag ING gekocht, en deze staan nu op een rendement van bijna 10%.
Dat is mooi in een week tijd. Toch is zoiets natuurlijk gewoon geluk hebben. Je koopt in principe voor de lange termijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Ongelooflijk, ik heb vorige week maandag ING gekocht, en deze staan nu op een rendement van bijna 10%.
Inderdaad het is ook gewoon geluk, voor hetzelfde geld was het -10% geweest. Maar goed ik ben er nog niet over uit of ik ze voor de lange termijn ga houden, of ze na de jaarcijfers verkoop.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is mooi in een week tijd. Toch is zoiets natuurlijk gewoon geluk hebben. Je koopt in principe voor de lange termijn.
Binnen enkele jaren kan ING wel weer op 20 euro komen. Dat is een heel goed resultaat, maar 10% per week heb je dan lang niet!
Die beslissing zou ik altijd voor de cijfers nemen! (want cijfers zijn extra onzekerheid). Dus of nu verkopen of LT in de porto.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Inderdaad het is ook gewoon geluk, voor hetzelfde geld was het -10% geweest. Maar goed ik ben er nog niet over uit of ik ze voor de lange termijn ga houden, of ze na de jaarcijfers verkoop.
Daar heb je gelijk in, veel meer dan 3/4% zal de koers niet gaan stijgen bij positieve cijfers, desondanks zijn de laatste keren de cijfers positief bij de beleggers gevallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die beslissing zou ik altijd voor de cijfers nemen! (want cijfers zijn extra onzekerheid). Dus of nu verkopen of LT in de porto.
Die cijfers kunnen een onaangename verassing met zich meebrengen. Daar zal de koers heftiger op reageren dan bij een aangename verassing. (Want dan 'zit het al in de koers').
Zelf heb ik ING voor de LT, en twijfel ik zeer aan vasthouden voor deze specifieke cijfers (of afdekken met een put). Omdat mijn beleggersbuik dit zegt, en die heeft het vaker goed dan fout.
Mijn principe zegt vasthouden, je weet het niet, op termijn ga je toch naar de 20.
Mijn eerste serie (1000) bij 33 euro. En toen nog heel vaak bij koersen daar onder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, veel meer dan 3/4% zal de koers niet gaan stijgen bij positieve cijfers, desondanks zijn de laatste keren de cijfers positief bij de beleggers gevallen.
Bij wat voor een koers heb jij ING gekocht?
Wow dat is pas LT, heb je daar op dit moment verlies op?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn eerste serie (1000) bij 33 euro. En toen nog heel vaak bij koersen daar onder.
Uiteraard, want de koers is daarna nooit meer daarboven gekomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wow dat is pas LT, heb je daar op dit moment verlies op?
Ahold doet nooit zoveel. Vergelijk de huidige koers maar met die vóór de beurscrash. Dan zie je dat Ahold het relatief juist goed gedaan heeft. Het is niet zo cyclisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoe kan het dat Ahold al een jaar niks aan het doen is? Is er nog steeds onzekerheid onder beleggers vanwege het boekhoudschandaal?
David Einhorn heeft gezegd dat DL bij koersverdubbeling nog een koopje is. Toen stond het op 15 euro, dus ik denk richting 35-40 euro oid?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
Delta Lloyd weer fiks gestegen. Waar denken jullie dat die stopt?
Ik heb ook zoiets. Eigenlijk moet je hier al tevreden mee zijn op een heel jaar. Maar je weet nooit waar het eindigt. Ik ga steeds meer geloven in een stug vervolg van de LLLLT-rally die de aandelenmarkt nu eenmaal kenmerkt. Dus dit jaar naar de 410, dan 440, dan 480, dan 550 et cetera. Blijf je dan gewoon long zitten zonder je druk te maken dan kun je heel veel geld verdienen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef foetre het volgende:
Gaat goed.Ik sta nu al op 20% winst dit jaar.En dat met alleen ING en AMG in me aandelenpakketje
Ik zit altijd maar in 1 aandeel omdat ik maar met weinig geld doe. Wel altijd een stijgende overigensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets. Eigenlijk moet je hier al tevreden mee zijn op een heel jaar. Maar je weet nooit waar het eindigt. Ik ga steeds meer geloven in een stug vervolg van de LLLLT-rally die de aandelenmarkt nu eenmaal kenmerkt. Dus dit jaar naar de 410, dan 440, dan 480, dan 550 et cetera. Blijf je dan gewoon long zitten zonder je druk te maken dan kun je heel veel geld verdienen.
Zo'n opmars is in principe 'normaal' op de beurs. In ieder geval tot nu toe.
Hoe minder aandelen in je pakketje, hoe groter je kans op een hoog winstpercentage overigens. Dat geldt ook voor je verliespercentage.
Ik blijf voorlopig ook nog zitten.Ik denk dat AMG het meeste potentieel heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets. Eigenlijk moet je hier al tevreden mee zijn op een heel jaar. Maar je weet nooit waar het eindigt. Ik ga steeds meer geloven in een stug vervolg van de LLLLT-rally die de aandelenmarkt nu eenmaal kenmerkt. Dus dit jaar naar de 410, dan 440, dan 480, dan 550 et cetera. Blijf je dan gewoon long zitten zonder je druk te maken dan kun je heel veel geld verdienen.
Zo'n opmars is in principe 'normaal' op de beurs. In ieder geval tot nu toe.
Hoe minder aandelen in je pakketje, hoe groter je kans op een hoog winstpercentage overigens. Dat geldt ook voor je verliespercentage.
AMG gaat echt supergoed. Tijdje terug wou ik die ook kopen maar dan denk je steeds van nu zal die wel aan de top zitten en nu is er al weer 10% bij sindsdien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig ook nog zitten.Ik denk dat AMG het meeste potentieel heeft.
Zit er bij Amg al in rond 4.30 euro
Er lijkt idd geen einde aan te komen.Heb vorige week nog bijgekocht bij 11.60 en staat nu alweer op 13.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AMG gaat echt supergoed. Tijdje terug wou ik die ook kopen maar dan denk je steeds van nu zal die wel aan de top zitten en nu is er al weer 10% bij sindsdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |