Voorlopig al weer 5 punten gestegen vanaf day-low.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Wie denkt trouwens dat de AEX vandaag de 305 gaat aantikken? Na die domper van vrijdag hebben handelaren het hele weekend gehad om zichzelf lekker op te fokken en vandaag in paniek te verkopen. Het zou me niets verbazen als er een puntje of tien, twintig afgaat voor het eind van de dag.
Had het inderdaad ook verwacht dat we met een procent of 3 naar beneden zouden gaan. Gelukkig ben ik vanochtend uitgestapt met een bescheiden winstquote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef JimmyJames het volgende:
En zo zie je maar weer. Ik durf te wedden dat vrijdag na het WS-slot 90% van de bezoekers hier (ikzelf incluis) uitgingen van een flinke crash maandag van de AEX. Hoewel dit natuurlijk nog niet uitgesloten hoeft te worden![]()
Er wordt hier door die 90% al een jaar lang uitgegaan van een flinke crash.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef JimmyJames het volgende:
En zo zie je maar weer. Ik durf te wedden dat vrijdag na het WS-slot 90% van de bezoekers hier (ikzelf incluis) uitgingen van een flinke crash maandag van de AEX. Hoewel dit natuurlijk nog niet uitgesloten hoeft te worden![]()
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef TeringHenkie het volgende:
En toen maar uit de puts gegaan en calls gekocht![]()
quote:
Je bent de droom van elke brokerquote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef TeringHenkie het volgende:
En toen maar uit de puts gegaan en calls gekocht![]()
Je zult zien dat achter de schermen de brokers aan de touwtjes trekken om de argeloze particulier zo veel mogelijk te laten handelenquote:
Als je nou gewoon gaat uitrekenen of hier een positieve EV uitkomt, anders: blijf maar weg.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef deenigeechteTS het volgende:
op basis van vrijdag wordt vandaag 99% kans op een zwaar positieve dag op wallstreet. echter ik moet wel een waarschuwing geven, de capitulatie indicator is nog steeds niet genormaliseerd na 2 weken. dat is abnormaal. wat betekent dit, mogelijk dat we nog steeds de bodem aan het zetten zijn OF de markt wil simpelweg niet omhoog hoeveel het dat ook probeert, wat negatief is.
Maar stel dat je voorspellingen allemaal kloppen. Wat doe je er dan mee? Je gaf in een ander topic al aan dat je in 2 of 3 VWO zat dus mag je volgens de wet helemaal niet handelen als je nog onder de 18 bent. Het zou mij wel enorm ontmoedigen om geregeld met 99% zekerheid koersbewegingen te voorspellen terwijl je toch nog zeker 4 jaar moet wachten op je eerste trades.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef deenigeechteTS het volgende:
op basis van vrijdag wordt vandaag 99% kans op een zwaar positieve dag op wallstreet. echter ik moet wel een waarschuwing geven, de capitulatie indicator is nog steeds niet genormaliseerd na 2 weken. dat is abnormaal. wat betekent dit, mogelijk dat we nog steeds de bodem aan het zetten zijn OF de markt wil simpelweg niet omhoog hoeveel het dat ook probeert, wat negatief is.
De dollar stijgt en goud stijgt. dvr doet nu de macarena neem ik aan!quote:
Dat noem je een marketmakerquote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Je zult zien dat achter de schermen de brokers aan de touwtjes trekken om de argeloze particulier zo veel mogelijk te laten handelen
Ik zou ze doenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De dollar stijgt en goud stijgt. dvr doet nu de macarena neem ik aan!![]()
En toch is die overige 1% niet te onderschatten blijkt maar weer!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef deenigeechteTS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |