Zonde.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:Het huisje gaat niet door!
![]()
Word net gebeld.![]()
Meisje durft het toch niet aan, voor als haar relatie opeens stuk gaat ofzo.
Dat huisje van morgenquote:
Das wel het minste wat ze voor je kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
maar dat dat niet hoefde,
heb je nog op die antiekraak sites gekeken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wel heel lief, de vader van dat meisje, (dus de stiefvader van mijn unithoofd) belde om het te zeggen, maar hij zei dat hij vandaag al een makelaartje (zo zei hij het) gebeld had, maar dat die alleen te dure huizen had, maar dat hij maandag voor me naar meterwoon zou gaan. (Hij kent daar weer iemand heel goed). Ik zei dat dat heel lief was, maar dat dat niet hoefde, maar hij gaat het toch doen.
Maar jezus wat baal ik weer. Waarom kan ik niet gewoon ergens niet op hopen ipv wel, dan valt het ook niet zo tegen steeds.
Nog steeds niet gezien. Hoe laat komt dat altijd?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Kijk jij ook weleens naar Heerlijk Eerlijk Heertje?
Ja belde net, had al eerder gebeld vandaag schijnbaar, maar toen was ik denk ik naar de winkel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat huisje van morgenJeetje dat hoor je nu
Vrijdagavond om 2150.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien. Hoe laat komt dat altijd?
Lief schrappen uit je woordenboek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wel heel lief, de vader van dat meisje, (dus de stiefvader van mijn unithoofd) belde om het te zeggen, maar hij zei dat hij vandaag al een makelaartje (zo zei hij het) gebeld had, maar dat die alleen te dure huizen had, maar dat hij maandag voor me naar meterwoon zou gaan. (Hij kent daar weer iemand heel goed). Ik zei dat dat heel lief was, maar dat dat niet hoefde, maar hij gaat het toch doen.
Maar jezus wat baal ik weer. Waarom kan ik niet gewoon ergens niet op hopen ipv wel, dan valt het ook niet zo tegen steeds.
Wie weet wat hij nog uit zijn makelaartje kan trekken. Alle hulp is welkom, dus niet meer afwijzen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Maar jezus wat baal ik weer. Waarom kan ik niet gewoon ergens niet op hopen ipv wel, dan valt het ook niet zo tegen steeds.
Grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi het voor mezelf gewoon altijd op kinderlijk enthousiasme.
Net onder de finale vanquote:
Dat om te beginnen!!quote:
En je moet ook niet op een ander vertrouwen en bouwen. Je zit hele nachten te spoken op fok. Steek es energie in het zoeken naar woonruimte. Ipv vertrouwen op connecties waar je geen ruk aan hebt blijkbaar ..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ook helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En je moet ook niet op een ander vertrouwen en bouwen. Je zit hele nachten te spoken op fok. Steek es energie in het zoeken naar woonruimte. Ipv vertrouwen op connecties waar je geen ruk aan hebt blijkbaar ..
Sorry ik heb het gevoel dat je een schop onder je reet moet hebben soms
Dit is toch de tijd Lies???????? En ik geef je nu een virtuele schop ...onder je bibsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Schop onder mijn kont prima, maar timing
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Bah, wat naar.![]()
Dus Liesje moet voortaan om 12 uur naar bed omdat ze niet goed genoeg haar best doet.
Ahh joh what ever.. Neem een wijntje en morgen weer een dag . Je moet maar zo denken dat we mee denken ...Echtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, ik voel me even super ruk over dat huisje, nogmaals jullie hebben helemaal gelijk, maar vertel me het morgen even ofzo, als ik me net een stukje blijer voel?
Melig clipjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net onder de finale vanHet Vrije Schaep
![]()
Ja weet ik wel, en ik zeg toch ook dat jullie gelijk hebben?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh joh what ever.. Neem een wijntje en morgen weer een dag . Je moet maar zo denken dat we mee denken ...EchtAnders lieten we je links liggen. En dat is het tegenovergestelde
Ik heb het gemist. Ik heb Top of flop gezien, uit leedvermaak, want ik wist dat het ruk zou zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weleens naar Heerlijk Eerlijk Heertje?
Tja, ik had niet teveel moeten hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kut voor je liesje. Gewoon doorzoeken!
Ik doe nog een rondje mee.. en dan slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, wijn!![]()
En om deze heb ik gister zo gelachen, die helpt ook!
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe nog een rondje mee.. en dan slapen
Nee vrij ik mag morgen weer.. En nee iid geen sing alongquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Heb je gewerkt vandaag?
Heej, is er geen singalong vanavond?
Ah lekker rustig werken op zaterdag toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vrij ik mag morgen weer.. En nee iid geen sing along
Uhhh ja meestal wel.. Ik ga voor de Burger king iig .. dat heb ik al een half jaar niet gegetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah lekker rustig werken op zaterdag toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Soury. En voor Liesje.
En nu met z'n allen.
Schattig die kinderenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Soury. En voor Liesje.
En nu met z'n allen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Schattig die kinderen![]()
Heb je daar een tekst bij?
quote:Sing, sing a song
Sing out loud
Sing out strong
Sing of good things not bad
Sing of happy not sad.
Sing, sing a song
Make it simple to last
Your whole life long
Don't worry that it's not
Good enough for anyone
Else to hear
Just sing, sing a song.
Sing, sing a song
Let the world sing along
Sing of love there could be
Sing for you and for me.
Sing, sing a song
Make it simple to last
Your whole life long
Don't worry that it's not
Good enough for anyone
Else to hear
Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan heb bijgedragen!quote:Soury ik bel je zoooooo
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Liesje je kent me niet, ik lees hier mee en vind het kut voor je. Voor jou een filmpje met veel Rejections maar het komt goed in the end.![]()
Ow en deze voor Soury![]()
Whahahahahhahaha!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan heb bijgedragen!
Je vergeet het belangrijkste deelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan heb bijgedragen!
Doe je ook mee met zingen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste deel![]()
Lalalalala lalalalala lalalalalala
Ik wist niet hoe je dat schreefquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je vergeet het belangrijkste deel![]()
Lalalalala lalalalala lalalalalala
Ik heb ook echt even goed de lettergrepen moeten tellen zodat je me daar niet op kon pakkenquote:
Is het toch nog een echte vrijdagavond!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:46 schreef FANN het volgende:
Da's lullig voor je Lies....... maar inderdaad gewoon verder zoeken
dus deze van mij voor jou...... met lyrics en passend bij de TT
Alles prima! ups en downs qua rug Met jou/jullie ook wel lees ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey CW! Alles goed? Met je rug enzo....
Volgens mij waren jij en Sanne Mod toen ik mijn eerste schreden op het RLS pad zetten![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Eindelijk op youtube!![]()
Het tofste Doe Maar nummer geloof ik...
Oh ja! Zo leuk is het daarna toch niet meer geworden hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alles prima! ups en downs qua rug Met jou/jullie ook wel lees ik.![]()
Jaaa, Sanne en ik.. mên dat was een leuke tijd. Ik weet nog best dat we de grens bij crackhoer legden.![]()
Ik wil weer een RLS
Nee, maar wel de enige versie. Tot niet zo heel lang geleden was heel dat nummer niet te vinden. Dus ik ben al heel blij zeg maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Buuf, het is niet zo'n super versie?![]()
(Maar blijft een lekker nummer)
Er staan idd maar heel weinig Doe Maar nummers op youtube zie ik nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar wel de enige versie. Tot niet zo heel lang geleden was heel dat nummer niet te vinden. Dus ik ben al heel blij zeg maar.
Jaaaaaaaaa!!!!! Op de nipper!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Potverdorie! bijna verzaakt! Maar op de valreep nog.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof wijf is het, die ex-wethouder van ons.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat om te beginnen!!![]()
En Lies mag het ook aan de buitenkanten van Den Haag zijn?
Dan heb ik misschien wel een idee.
Maar nu eerst P&W kaaiken.
Heeft de tweede niet een la meer dan de eerste? En de derde weer een la meer dan de tweede?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb ook echt even goed de lettergrepen moeten tellen zodat je me daar niet op kon pakken![]()
Was ff zweten welquote:
Vuck het ferfen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Bedtijd. En geen zin. Maar ik wil morgen verven.
Keuzes keuzes
Rust, ruimte, stratechisch gelegen, wijdse uitzichten en een beschaafd volk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
edit: niet van jou, met je l'dam/voorburg.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft de tweede niet een la meer dan de eerste? En de derde weer een la meer dan de tweede?
Lalalalala Lálalalalala Lalálalalalala
Uh, ik moet nog steeds gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Vuck het ferfen!
Of heb je je keus al gemaakt? Ja zeker he.
Morwenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Done!
Ik zag je vannacht nog met Morwen!
Ja vage gast die slander.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Morwen![]()
jah...... ik was effe aan het rondbaggeren........
En nu?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh, ik moet nog steeds gaan slapen.
wat een kut muziek Gert !quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
Heerlijk![]()
Maar doen jullie je eigen ding maar hoor.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
Heerlijk![]()
Maar doen jullie je eigen ding maar hoor.![]()
Ah kut!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je hoeft morgen niet te posten btw
Het zit jullie niet mee, jou en je kiddiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah kut!
En ik was er nog wel helemaal klaar voor, samen met mie kiddie!![]()
[ link | afbeelding ]
* click *
Nee, vind nou eens een woning trut. In de vogelwijk of zo. Leuk posten daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zit jullie niet mee, jou en je kiddie
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, vind nou eens een woning trut. In de vogelwijk of zo. Leuk posten daar.
OK, vrolijk liedje dan, om de stemming om te doen slaan.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, vind nou eens een woning trut. In de vogelwijk of zo. Leuk posten daar.
OK, vrolijk liedje dan, om de stemming om te doen slaan.![]()
3 x op een avondquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vertel
[..]
vertel jij maar eens een mijn drugsverleden verhaaltje, ben jij wel eens out gegaan?
![]()
Enjoy!quote:
Was je d'r op in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net even naar het toilet geweest![]()
Hou jij je vervelende klep eens even.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
kep niet geklikt.......
ben niet getikt.......
maar veuls te dikt........
dat rijmt
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net even naar het toilet geweest![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou jij je vervelende klep eens even.![]()
Ja Liesje, dat is weleens gebeurd, lang geleden enzo.
Je sintgedichten!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
kep niet geklikt.......
ben niet getikt.......
dat rijmt
Dus een maand is bij jou lang geleden enzo.....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos je laat het!quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Fan:
Welk liedje heb je op dit moment in je hoofd?
Me geduld was ook wel weer op met jouquote:
maakt mij niet uit hoor......quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die naam maar weg gehaald daar
Nou je 't zegt...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iedereen ff een TR sturen over het ontbrekende haakje voor de R.
Ik merk dat ik me er erg aan stoor.
Ik heb een fragment ervan gezien in Pauw en Witteman, dat was voldoende.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Ik heb Top of flop gezien, uit leedvermaak, want ik wist dat het ruk zou zijn, maar daarna had ik tijdelijk zo'n aversie van Ned 3 dat ik Heertje vergeten ben
![]()
Was het leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Oh nou moet ik iets zoeken met Mardy erin, of Bum en dan jij weer iets wat op de mijne slaat.quote:
Die vorige stopte voordat het liedje eindigde, dus die heb ik moeten editten omdat hij niet aan mijn kwaliteitseisen voldeed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nou moet ik iets zoeken met Mardy erin, of Bum en dan jij weer iets wat op de mijne slaat.
En daar maken we dan een leuke ketting van!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:53 schreef Het_hupt het volgende:Heb jij peter blij gemaakt met een haakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik mijn quote even veranderen of vind je het wel goed zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vorige stopte voordat het liedje eindigde, dus die heb ik moeten editten omdat hij niet aan mijn kwaliteitseisen voldeed.
We zitten al op 5 minuten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zal ik mijn quote even veranderen of vind je het wel goed zo?
oeh oeh Coldplay - in my PLACEquote:
Hmmm ja dat is zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We zitten al op 5 minuten.
Dan krijg je zo`n lelijke editregel.
We moeten het maar accepteren, denk ik.
Ga ik heen, in september, in Nijmegen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij peter blij gemaakt met een haakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Nee, en het is kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is zo.
Ik denk niet dat het heel erg opvalt, denk je wel?
Echt? Oh man wat wil ik dat gráág! Maar dan moet ik alleen en dat vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga ik heen, in september, in Nijmegen.
Coldplay dan dus.
Dat is een grote kans, dat ze niet klikken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, en het is kiezen tussen 2 kwaden.
Een editregel is erger.
Het kan ook nog zijn dat de nalezers niet op de linkjes klikken, en de imperfectie zat pas aan het einde.
Haha ja ik ook nog.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nu echt een achterstand.
Ik moet nog 3 clipjes.
Yep, weer 2 uur lopen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Oh man wat wil ik dat gráág! Maar dan moet ik alleen en dat vind ik niet zo leuk.
En platzak momenteel![]()
Zo even luisteren dan!quote:
quote:
Mijn laatste:quote:
Hier een vreselijke afsluiter van mijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn laatste:
Voordat ze beginnen met zingen lijkt het nog wel of er potentie in zit.
Voor jou!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn laatste:
Voordat ze beginnen met zingen lijkt het nog wel of er potentie in zit.
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was, een verkapte: Kut weer niet boven FritsvanEgters
MIjn post?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
En ik reageer maar hier anders wordt m'n post weer verwijderd
Ik durf te wedden dat die post die ik nu quote morgen is verdwenen
Ja. Ze hebben een anti-slowchat beleid in dat topicquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MIjn post?
Krijg ik dan een note?![]()
Geloof het maar wel, je kan nog zo hoog staan, als je niet boven jou staat is er geen eer aan te behalen.
Notes zijn stoer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een anti-slowchat beleid in dat topic![]()
Een note denk ik niet. misschien als je er nog tien posts maakt![]()
Dat is nieuw voor me, van jou helemaalik dacht jij er nooit in wilde staan
Dan stel ik voor dat je tien posts maakt waarin je iemand uit de top honderd quotequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Notes zijn stoer!![]()
Tegenwoordig ben ik een allrounder, dan moet dat.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je tien posts maakt waarin je iemand uit de top honderd quote
dus 100. Huppelmuts 057 ofzo
en dan iets totaal off-topic zeggen, tegen die persoon bijvoorbeeld
Awwwwwwwwwwwww you made me!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
10 euro uit de pot says you do
Done!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als je die laatste nog even edit doe ik geen topic report![]()
Echt? Het waren er maar 4 he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters geeft liesje tien euro uit de pot
Ik gok nog steeds 1quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nog een dare? Een fok dare?
Wacht eerst maar eens af hoe veel notes je morgen hebt
Is hij GC mod?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag remlof pas nog in een topic!
Nee hoor, of ik moet echt iets ergs vinden als ik zo terugleesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
Maar remlof is baas boven baas.![]()
Remlof ik krijg geen extra note toch?
quote:
Zie je wel Frits!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, of ik moet echt iets ergs vinden als ik zo teruglees
En ik keek net nog in je fotoboek trouwens
Neehee! De eerste heb ik al, dat is een kusje van remlof!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat zou je eerste echte zijn toch?
Niet echt rukwaardig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:00 schreef remlof het volgende:
En ik keek net nog in je fotoboek trouwens
Nee. Ik heb het al een keertje met BX aan de stok gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
4 quotes in dagcijfers!![]()
Je kan het!
Als je nu nog even mijn quote herstelt vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het al een keertje met BX aan de stok gehad![]()
Onterecht trouwens, ik maakte gewoon een goeie grap maar dat mocht niet
Welke?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je nu nog even mijn quote herstelt vergeef ik het je.
"Life is a celebration"quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij blijft leuk
"Wir sind underground"
Ok vergeven dat je niet 4 quotes in dagcijfers durfde te doen.quote:
Nee dan moet je het tientje teruggevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok vergeven dat je niet 4 quotes in dagcijfers durfde te doen.![]()
Misschien moet ik nog even een linkje naar dit topic plaatsen, Brandx, remlof was niet boos!
Deleten gaat te ver, misschien wil hij onder die 4 quotes zetten, goedgekeurd door remlof?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee dan moet je het tientje teruggeven
als je echt het zekere voor het onzekere wil nemen kun je ook aan remlof vragen of hij ze vast delete
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er aan de hand met die kale![]()
Datben ik niet gewend van 'm
B&L was/is "stappen" vanavond. Ik had geen zin om mee te gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zwaaide maar vriendelijk terug!
Hoi NMNS alles goed, en B&L al opgeknapt?
klinkt gezond!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B&L was/is "stappen" vanavond. Ik had geen zin om mee te gaan
Zijn je sokken er nou al eens?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook gebaseerd op nul neem ik aan
Grote of kleine?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
klinkt gezond!![]()
Ik wil ook stappen.
Nee. Ik had eergisteren een pm van adelante dat het vertraagd isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn je sokken er nou al eens?
Mogguh Manu!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Dus B&L is de bloemetjes aan het buiten zetten
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ik had eergisteren een pm van adelante dat het vertraagd is
Nope lees niet terug en al helemaal het vorige topic nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij terugleest?
Ik was het al bijna vergeten.![]()
fuck
Ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope lees niet terug en al helemaal het vorige topic niet
Maar mooi kut dus
10 joints per dagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Ik heb niet echt bijzonder nieuws vandaag, maar vond dit wel komisch:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ejaarde-klanten.html
quote:
36 weken, hij doet die bejaarde mensen een plezier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Ik heb niet echt bijzonder nieuws vandaag, maar vond dit wel komisch:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ejaarde-klanten.html
Moet je ff terug lezenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:23 schreef zquing het volgende:
waar gaat dit over
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je alweer de oude?
Geef maar een gil, dan ga ik weer het licht uit doen in het vervolg
Obama heeft alweer meer beloftes verbrokenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik zag zonet wel iets grappigs op CNN
Een interview met Obama
En de laatste vraag ging over roken
Het schijnt dat hij beloofd heeft niet in het Witte Huis te roken![]()
Dat vroeg Anderson Cooper hem dus
En toen kwam zijn hand met een sigaret langzaam in beeld terwijl hij zei dat hij dat idd beloofd had en niet deed
toen switchte het shot weer naar Cooper en dan hoorde je de Obama de sigaret aansteken
en in het volgende shot had hij een stuk of tien sigaretten in zijn mond en handen
Ja de puppy is er ook nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Obama heeft alweer meer beloftes verbroken
Dribbel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja de puppy is er ook nog niet inderdaad.
Dat weet ik verder niet, maar ik had ook niet anders verwacht van hemquote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
die labradoodle???quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat de gelukkige winnaar? allergiebestendig en alles?quote:
Och nee, serieus...een hond is en hond toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat de gelukkige winnaar? allergiebestendig en alles?
The Daily Show: Road to the Doghouse - Puppedential Debatequote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Och nee, serieus...een hond is en hond toch?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:38 schreef Twerk het volgende:
Eindelijk weer 2 volle voetbaldagen
Dat wordt een note ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond je laatste post in dagcijfers wel weer lekker melig liesje
Ik vind Lastig ook wel tof hoor!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou!
Edit die had ik al gedaan.
Deze dan, ook al vind je die niet zo tof:
Ik wel
Waarom gebruik jij die debiele OvOtOr?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!
Zo lekker lunchen metliefste vriendinnetje
.
Daarna boodschappen doen en gezien het druilerige weer, kruip ik vervolgens lekker op de bank met boek of DVD.
Vanaf 2004 tot september 2008.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? 29 notes? Allemaal uit dgk-tijd en de banperiode?
Haha!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb nul notes!Ik ben het braafste sluwste meisje uit de klas.
zo hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb nul notes!Ik ben het braafste meisje uit de klas.
Hoe kan je zien van wie je die note gekregen hebt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:28 schreef FANN het volgende:
sjesus zojuist 1 note gekregen van moderator RE.........
![]()
wat een humor......
whatever..........
nah.... neem ik aan, had een grapje gepost in dit topic.....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je zien van wie je die note gekregen hebt?
Het grapje is alweer weg neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... neem ik aan, had een grapje gepost in dit topic.....
Vreemdgaan
pfffffffff
ben al weer weg.........
Weet niet of het nou dommigheid van je is of geklier, maar erg nozel kwamen je posts niet over eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... neem ik aan, had een grapje gepost in dit topic.....
Vreemdgaan
pfffffffff
ben al weer weg.........
Jawel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef APK het volgende:
Waarom gebruik jij die debiele OvOtOr?
Dat soort bevestiging heb jij toch helemaal niet nodig?
Ik heb een nieuwe dare voor je bedacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het grapje is alweer weg neem ik aan?![]()
R&P is een serieus topic Fan, daar mag je geen grapjes maken![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Vind mij leuk! Vind mij intelligent! Vind mij mooi! Vind mij grappig! Vind mij interessant! Vind mij!!!
Vertel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe dare voor je bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |