Ik ook!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou jij je vervelende klep eens even.![]()
Ja Liesje, dat is weleens gebeurd, lang geleden enzo.
Coos je laat het!quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Fan:
Welk liedje heb je op dit moment in je hoofd?
Me geduld was ook wel weer op met jouquote:
maakt mij niet uit hoor......quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die naam maar weg gehaald daar
Nou je 't zegt...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iedereen ff een TR sturen over het ontbrekende haakje voor de R.
Ik merk dat ik me er erg aan stoor.
Ik heb een fragment ervan gezien in Pauw en Witteman, dat was voldoende.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Ik heb Top of flop gezien, uit leedvermaak, want ik wist dat het ruk zou zijn, maar daarna had ik tijdelijk zo'n aversie van Ned 3 dat ik Heertje vergeten ben
![]()
Was het leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Oh nou moet ik iets zoeken met Mardy erin, of Bum en dan jij weer iets wat op de mijne slaat.quote:
Die vorige stopte voordat het liedje eindigde, dus die heb ik moeten editten omdat hij niet aan mijn kwaliteitseisen voldeed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nou moet ik iets zoeken met Mardy erin, of Bum en dan jij weer iets wat op de mijne slaat.
En daar maken we dan een leuke ketting van!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:53 schreef Het_hupt het volgende:Heb jij peter blij gemaakt met een haakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik mijn quote even veranderen of vind je het wel goed zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vorige stopte voordat het liedje eindigde, dus die heb ik moeten editten omdat hij niet aan mijn kwaliteitseisen voldeed.
We zitten al op 5 minuten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zal ik mijn quote even veranderen of vind je het wel goed zo?
oeh oeh Coldplay - in my PLACEquote:
Hmmm ja dat is zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We zitten al op 5 minuten.
Dan krijg je zo`n lelijke editregel.
We moeten het maar accepteren, denk ik.
Ga ik heen, in september, in Nijmegen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij peter blij gemaakt met een haakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Nee, en het is kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is zo.
Ik denk niet dat het heel erg opvalt, denk je wel?
Echt? Oh man wat wil ik dat gráág! Maar dan moet ik alleen en dat vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga ik heen, in september, in Nijmegen.
Coldplay dan dus.
Dat is een grote kans, dat ze niet klikken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, en het is kiezen tussen 2 kwaden.
Een editregel is erger.
Het kan ook nog zijn dat de nalezers niet op de linkjes klikken, en de imperfectie zat pas aan het einde.
Haha ja ik ook nog.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nu echt een achterstand.
Ik moet nog 3 clipjes.
Yep, weer 2 uur lopen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Oh man wat wil ik dat gráág! Maar dan moet ik alleen en dat vind ik niet zo leuk.
En platzak momenteel![]()
Zo even luisteren dan!quote:
quote:
Mijn laatste:quote:
Hier een vreselijke afsluiter van mijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn laatste:
Voordat ze beginnen met zingen lijkt het nog wel of er potentie in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |