Zonde.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:Het huisje gaat niet door!
![]()
Word net gebeld.![]()
Meisje durft het toch niet aan, voor als haar relatie opeens stuk gaat ofzo.
Dat huisje van morgenquote:
Das wel het minste wat ze voor je kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
maar dat dat niet hoefde,
heb je nog op die antiekraak sites gekeken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wel heel lief, de vader van dat meisje, (dus de stiefvader van mijn unithoofd) belde om het te zeggen, maar hij zei dat hij vandaag al een makelaartje (zo zei hij het) gebeld had, maar dat die alleen te dure huizen had, maar dat hij maandag voor me naar meterwoon zou gaan. (Hij kent daar weer iemand heel goed). Ik zei dat dat heel lief was, maar dat dat niet hoefde, maar hij gaat het toch doen.
Maar jezus wat baal ik weer. Waarom kan ik niet gewoon ergens niet op hopen ipv wel, dan valt het ook niet zo tegen steeds.
Nog steeds niet gezien. Hoe laat komt dat altijd?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Kijk jij ook weleens naar Heerlijk Eerlijk Heertje?
Ja belde net, had al eerder gebeld vandaag schijnbaar, maar toen was ik denk ik naar de winkel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat huisje van morgenJeetje dat hoor je nu
Vrijdagavond om 2150.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien. Hoe laat komt dat altijd?
Lief schrappen uit je woordenboek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wel heel lief, de vader van dat meisje, (dus de stiefvader van mijn unithoofd) belde om het te zeggen, maar hij zei dat hij vandaag al een makelaartje (zo zei hij het) gebeld had, maar dat die alleen te dure huizen had, maar dat hij maandag voor me naar meterwoon zou gaan. (Hij kent daar weer iemand heel goed). Ik zei dat dat heel lief was, maar dat dat niet hoefde, maar hij gaat het toch doen.
Maar jezus wat baal ik weer. Waarom kan ik niet gewoon ergens niet op hopen ipv wel, dan valt het ook niet zo tegen steeds.
Wie weet wat hij nog uit zijn makelaartje kan trekken. Alle hulp is welkom, dus niet meer afwijzen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Maar jezus wat baal ik weer. Waarom kan ik niet gewoon ergens niet op hopen ipv wel, dan valt het ook niet zo tegen steeds.
Grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi het voor mezelf gewoon altijd op kinderlijk enthousiasme.
Net onder de finale vanquote:
Dat om te beginnen!!quote:
En je moet ook niet op een ander vertrouwen en bouwen. Je zit hele nachten te spoken op fok. Steek es energie in het zoeken naar woonruimte. Ipv vertrouwen op connecties waar je geen ruk aan hebt blijkbaar ..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ook helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En je moet ook niet op een ander vertrouwen en bouwen. Je zit hele nachten te spoken op fok. Steek es energie in het zoeken naar woonruimte. Ipv vertrouwen op connecties waar je geen ruk aan hebt blijkbaar ..
Sorry ik heb het gevoel dat je een schop onder je reet moet hebben soms
Dit is toch de tijd Lies???????? En ik geef je nu een virtuele schop ...onder je bibsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Schop onder mijn kont prima, maar timing
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Bah, wat naar.![]()
Dus Liesje moet voortaan om 12 uur naar bed omdat ze niet goed genoeg haar best doet.
Ahh joh what ever.. Neem een wijntje en morgen weer een dag . Je moet maar zo denken dat we mee denken ...Echtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, ik voel me even super ruk over dat huisje, nogmaals jullie hebben helemaal gelijk, maar vertel me het morgen even ofzo, als ik me net een stukje blijer voel?
Melig clipjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net onder de finale vanHet Vrije Schaep
![]()
Ja weet ik wel, en ik zeg toch ook dat jullie gelijk hebben?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh joh what ever.. Neem een wijntje en morgen weer een dag . Je moet maar zo denken dat we mee denken ...EchtAnders lieten we je links liggen. En dat is het tegenovergestelde
Ik heb het gemist. Ik heb Top of flop gezien, uit leedvermaak, want ik wist dat het ruk zou zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weleens naar Heerlijk Eerlijk Heertje?
Tja, ik had niet teveel moeten hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kut voor je liesje. Gewoon doorzoeken!
Ik doe nog een rondje mee.. en dan slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, wijn!![]()
En om deze heb ik gister zo gelachen, die helpt ook!
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe nog een rondje mee.. en dan slapen
Nee vrij ik mag morgen weer.. En nee iid geen sing alongquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Heb je gewerkt vandaag?
Heej, is er geen singalong vanavond?
Ah lekker rustig werken op zaterdag toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vrij ik mag morgen weer.. En nee iid geen sing along
Uhhh ja meestal wel.. Ik ga voor de Burger king iig .. dat heb ik al een half jaar niet gegetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah lekker rustig werken op zaterdag toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Soury. En voor Liesje.
En nu met z'n allen.
Schattig die kinderenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Voor Soury. En voor Liesje.
En nu met z'n allen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Schattig die kinderen![]()
Heb je daar een tekst bij?
quote:Sing, sing a song
Sing out loud
Sing out strong
Sing of good things not bad
Sing of happy not sad.
Sing, sing a song
Make it simple to last
Your whole life long
Don't worry that it's not
Good enough for anyone
Else to hear
Just sing, sing a song.
Sing, sing a song
Let the world sing along
Sing of love there could be
Sing for you and for me.
Sing, sing a song
Make it simple to last
Your whole life long
Don't worry that it's not
Good enough for anyone
Else to hear
Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan heb bijgedragen!quote:Soury ik bel je zoooooo
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Liesje je kent me niet, ik lees hier mee en vind het kut voor je. Voor jou een filmpje met veel Rejections maar het komt goed in the end.![]()
Ow en deze voor Soury![]()
Whahahahahhahaha!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan heb bijgedragen!
Je vergeet het belangrijkste deelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan heb bijgedragen!
Doe je ook mee met zingen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste deel![]()
Lalalalala lalalalala lalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |