Het geeft mensen een tijdelijke high van eigenwaarde/zelfrespect. Iets dat ze missen in hun relatie of bij zichzelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom vreemdgaan zo lekker is?
Nee, je betaalt voor een massage en ongewild krijg je er wat extra's bij. Daar kun je niets aan doen. En dat dat iedere keer gebeurd, wie had dat nou kunnen denken. Jij bent in dit geval onschuldig.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef Handsa het volgende:
Ik heb een relatie van meer dan 8 jaar.
Ik ga af en toe naar een erotische massagesalon waar ik alléén voor een massage ga.
Wel word ik aan het eind door de masserende dame met de hand tot een hoogtepunt gebracht
Mijn vriendin weet hier uiteraard niets van.
Vinden jullie dit vreemdgaan?!!!
Ja, aangezien een happy end altijd meer kost dan een normale massagequote:Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef Handsa het volgende:
Ik heb een relatie van meer dan 8 jaar.
Ik ga af en toe naar een erotische massagesalon waar ik alléén voor een massage ga.
Wel word ik aan het eind door de masserende dame met de hand tot een hoogtepunt gebracht
Mijn vriendin weet hier uiteraard niets van.
Vinden jullie dit vreemdgaan?!!!
Elke dag biefstuk gaat anders ook vervelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef laforest het volgende:
Als je vreemdgaat moet je gewoon altijd keihard ontkennen! Met een stalen gezicht!
Voor de rest moet je het alleen doen als het het waard is. Je moet niet voor een gehaktbal gaan als je een biefstuk thuis hebt.
Dat zeg jijquote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk gaat anders ook vervelen.
buitenshuis kun je jezelf dan nog steeds verlustigen aan:quote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarom heb je meerdere recepten!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef Stefan het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Excuus, dat was bikkeltje die het de 'geenstijl-generatie' noemde.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Je noemde dat hierboven de "geenstijl"-generatie.
Dan kan ik er van uit gaan dat het een wat nieuwere generatie is dus. Als zou kloppen wat jij schrijft zouden er steeds meer mensen vreemd moeten gaan...en ik heb niet de indruk dat dat zo is. Of wel?
Ik heb idd de term 'geen-stijl' generatie gebruikt omdat ik een overeenkomst zag tussen vreemd gaan puur vanuit egoïstisch handelen en één van de doelstellingen van geen-stijl, nl. nodeloos kwetsen. Dat soort mensen heb je helaas die het leuk vinden om een ander pijn te doen, maar voor de rest gaat de vergelijking natuurlijk niet op. Dat zou wel heel erg zwart-wit denken zijn. Ik zie de behoefte om een ander nodeloos te kwetsen (op wat voor manier dan ook) als een onvolwassen manier van aandacht trekken en dat kan ook een reden zijn om vreemd te gaan: als ik dat en dat niet krijg dan ...etc. Onvolwassen gedrag. Wel denk ik dat dit een zeer kleine groep is. Of dit groeit weet ik niet. Ik heb wel de indruk dat dit steeds explicieter wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Het 'ikke ikke ikke' syndroom plus een totale desinteresse in de gevoelswereld van een ander. Vaak gaat dit samen met 'Ja maar mijn relatie/partner' om het geheel te rechtvaardigen tegenover de buitenwereld of als er medestanders gezocht worden.
ik had een vriend die vreemd ging en als zijn vriendin vroeg "heb je nog iets gedaan dit weekend" dan zei hij lachend "ja, ben met een blond mokkel vreemd gegaan"quote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef laforest het volgende:
Als je vreemdgaat moet je gewoon altijd keihard ontkennen! Met een stalen gezicht!
Voor de rest moet je het alleen doen als het het waard is. Je moet niet voor een gehaktbal gaan als je een biefstuk thuis hebt.
dat dusquote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee, je betaalt voor een massage en ongewild krijg je er wat extra's bij. Daar kun je niets aan doen. En dat dat iedere keer gebeurd, wie had dat nou kunnen denken. Jij bent in dit geval onschuldig.
maakt het dan uit muts en ga zelf een boeiend leven leiden.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Mijn relatie is een gigantische sleur en zit vast kan nergens heen, af en toe heb ik weleens zon neiging om vreemd te gaan , maar dat weet mijn mannetje ook want ben heel eerlijkhaha
Pssst, jij bent toch dat meisje dat in SEX vertelde vreemd te gaan met vrouwen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom vreemdgaan zo lekker is?
Is het de spanning... Is het biologisch?
Is het de aandacht... Is het wat anders?
Uit onderzoek blijkt dat ongeveer 25% van de mensen wel eens of meerdere keren vreemdgegaan is.
Dat is dus 1 op de 4 mensen met een relatie. Best veel.
En toch is het niet bespreekbaar, en is het een taboe.
Als dat zo makkelijk ging... Dan was ik allang wegquote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
maakt het dan uit muts en ga zelf een boeiend leven leiden.
Kijk maar uit dat je er geen complex van krijgt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:10 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging... Dan was ik allang wegMaar helaas, onze situatie is wat complexer ..
Dus dat heeft zn tijd nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |