abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65824511
Ik vind vreemd gaan alleen maar ziek.
Pleasure!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 12:18:02 #127
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_65825952
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom vreemdgaan zo lekker is?
Het geeft mensen een tijdelijke high van eigenwaarde/zelfrespect. Iets dat ze missen in hun relatie of bij zichzelf.

25% is nog redelijk, ik had meer verwacht. ik denk als je emotioneel vreemdgaan mee zou tellen in dat onderzoek je al snel tegen de 75% zit. Merendeel van de mensen zijn nou eenmaal irrationeel.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:21:58 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65828243
weer een zooi bagger verwijderd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65862525
Ik heb een relatie van meer dan 8 jaar.
Ik ga af en toe naar een erotische massagesalon waar ik alléén voor een massage ga.
Wel word ik aan het eind door de masserende dame met de hand tot een hoogtepunt gebracht

Mijn vriendin weet hier uiteraard niets van.
Vinden jullie dit vreemdgaan?!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Handsa op 08-02-2009 21:45:08 ]
  zondag 8 februari 2009 @ 21:48:01 #130
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65863051
Uit ervaring: (mijn mannen gingen vreemd) de ene zei dat het bevestiging zoeken is, je vrouw 'heb' je al, het is leuk om te checken of je nog steeds in de markt ligt, de andere is homo maar wil niet uit de kast en die doet het op parkeerplaatsen, in sauna's en op andere ranzige plekken. Of het goede redenen zijn weet ik niet, maar dat is wat ik heb gehoord.
Prrrrr
  maandag 9 februari 2009 @ 09:26:26 #131
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65872231
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef Handsa het volgende:
Ik ga af en toe naar een erotische massagesalon waar ik alléén voor een massage ga.
Wel word ik aan het eind door de masserende dame met de hand tot een hoogtepunt gebracht

Nee, je betaalt voor een massage en ongewild krijg je er wat extra's bij. Daar kun je niets aan doen. En dat dat iedere keer gebeurd, wie had dat nou kunnen denken. Jij bent in dit geval onschuldig.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:34:46 #132
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65872362
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef Handsa het volgende:

Ja, aangezien een happy end altijd meer kost dan een normale massage
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65872407
Als je vreemdgaat moet je gewoon altijd keihard ontkennen! Met een stalen gezicht!
Voor de rest moet je het alleen doen als het het waard is. Je moet niet voor een gehaktbal gaan als je een biefstuk thuis hebt.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 9 februari 2009 @ 09:37:56 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65872418
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef laforest het volgende:
Als je vreemdgaat moet je gewoon altijd keihard ontkennen! Met een stalen gezicht!
Voor de rest moet je het alleen doen als het het waard is. Je moet niet voor een gehaktbal gaan als je een biefstuk thuis hebt.
Elke dag biefstuk gaat anders ook vervelen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65872488
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zeg jij
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 9 februari 2009 @ 09:41:25 #136
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65872492
quote:

[..]

buitenshuis kun je jezelf dan nog steeds verlustigen aan:
oesters, zeetong, reerug etc...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:42:01 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65872500
quote:
Daarom heb je meerdere recepten!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:34:22 #138
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65886681
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Excuus, dat was bikkeltje die het de 'geenstijl-generatie' noemde.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Je noemde dat hierboven de "geenstijl"-generatie.
Dan kan ik er van uit gaan dat het een wat nieuwere generatie is dus. Als zou kloppen wat jij schrijft zouden er steeds meer mensen vreemd moeten gaan...en ik heb niet de indruk dat dat zo is. Of wel?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Het 'ikke ikke ikke' syndroom plus een totale desinteresse in de gevoelswereld van een ander. Vaak gaat dit samen met 'Ja maar mijn relatie/partner' om het geheel te rechtvaardigen tegenover de buitenwereld of als er medestanders gezocht worden.
Ik heb idd de term 'geen-stijl' generatie gebruikt omdat ik een overeenkomst zag tussen vreemd gaan puur vanuit egoïstisch handelen en één van de doelstellingen van geen-stijl, nl. nodeloos kwetsen. Dat soort mensen heb je helaas die het leuk vinden om een ander pijn te doen, maar voor de rest gaat de vergelijking natuurlijk niet op. Dat zou wel heel erg zwart-wit denken zijn. Ik zie de behoefte om een ander nodeloos te kwetsen (op wat voor manier dan ook) als een onvolwassen manier van aandacht trekken en dat kan ook een reden zijn om vreemd te gaan: als ik dat en dat niet krijg dan ...etc. Onvolwassen gedrag. Wel denk ik dat dit een zeer kleine groep is. Of dit groeit weet ik niet. Ik heb wel de indruk dat dit steeds explicieter wordt.

Waarom de derde groep (zeg maar je lul achterna lopen) dit gedrag vertoont? Ik denk dat het ikke-ikke syndroom zoals hierboven gequoted daarvoor een belangrijke reden is. Daarentegen wil ik eigenlijk geen amateur psycholoog spelen die denkt te weten waarom mensen een bepaald gedrag vertonen. Dat is een wetenschap op zich en natuurlijk zijn de geleerden het niet met elkaar eens. Dan maar de open deuren intrappen: mensen zijn mensen, en die hebben allemaal hun wensen.
pi_65888927
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef laforest het volgende:
ik had een vriend die vreemd ging en als zijn vriendin vroeg "heb je nog iets gedaan dit weekend" dan zei hij lachend "ja, ben met een blond mokkel vreemd gegaan"
en zijn vriendin dacht dat het een grapje was ...

mensen die vreemd gaan hebben problemen met zichzelf...

en helaas zijn er tegenwoordig veel mensen ziek in hun hoofd.
of zoals mijn oude papa zegt "waar gaat het heen met de wereld, waar zijn de waarden en normen"

mijn lieve broertje kan er ook wat van, gaat vreemd alsof het de normaalste zaak van de wereld is
niks mee aan te vangen, kleine teringlijer dat het is.
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 18:59:37 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65888949
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Nee, je betaalt voor een massage en ongewild krijg je er wat extra's bij. Daar kun je niets aan doen. En dat dat iedere keer gebeurd, wie had dat nou kunnen denken. Jij bent in dit geval onschuldig.
dat dus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65895819
Mijn relatie is een gigantische sleur en zit vast kan nergens heen, af en toe heb ik weleens zon neiging om vreemd te gaan , maar dat weet mijn mannetje ook want ben heel eerlijk haha
pi_65896693
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Mijn relatie is een gigantische sleur en zit vast kan nergens heen, af en toe heb ik weleens zon neiging om vreemd te gaan , maar dat weet mijn mannetje ook want ben heel eerlijk haha
maakt het dan uit muts en ga zelf een boeiend leven leiden.
pi_65899734
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom vreemdgaan zo lekker is?
Is het de spanning... Is het biologisch?
Is het de aandacht... Is het wat anders?

Uit onderzoek blijkt dat ongeveer 25% van de mensen wel eens of meerdere keren vreemdgegaan is.
Dat is dus 1 op de 4 mensen met een relatie. Best veel.
En toch is het niet bespreekbaar, en is het een taboe.
Pssst, jij bent toch dat meisje dat in SEX vertelde vreemd te gaan met vrouwen?
pi_65901868
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

maakt het dan uit muts en ga zelf een boeiend leven leiden.
Als dat zo makkelijk ging... Dan was ik allang weg Maar helaas, onze situatie is wat complexer .. Dus dat heeft zn tijd nodig
  dinsdag 10 februari 2009 @ 02:27:11 #145
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65901977
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 02:10 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Als dat zo makkelijk ging... Dan was ik allang weg Maar helaas, onze situatie is wat complexer .. Dus dat heeft zn tijd nodig
Kijk maar uit dat je er geen complex van krijgt!
pi_65922848
Nee,,, dat hoop ik ook niet..
pi_79041679
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Spanning
En dat weet jij omdat?
Jij kan niet eens vreemd gaan
pi_79115778
Wat ik snap is dat mensen zeggen dat alleen domme mensen vreemdgaan. Ikzelf ben ook van mening dat de verstandigere mensen kiezen voor de lange termijn, en dus in ieder geval het verstand hebben om na te denken over die langere termijn. Ongeacht de spanning van het moment.

De verstandige man (vrouw) zorgt dat ie in het zadel blijft zitten en geeft zich niet over aan het moment.

en waarom het toch gebeurt: het zit in onze genen. Wellicht hebben we als westerse samenleving een te volwassen vorm van verstandhouding met onze partners aangenomen en is het voor velen van ons teveel gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')