Biologisch gezien is het niet zo dom hoor.quote:
Evolutionair gezien is dat onzin, want je kan nooit goede kinderen opvoeden als je bij veel verschillende vrouwen kinderen hebt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Netsplitter het volgende:
Spanning en het zo veel mogelijk verspreiden van je sperma.
Kansberekening van de natuur.
Evolutie gaat niet om opvoeden, maar om het zo snel mogelijk voortplanten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is dat onzin, want je kan nooit goede kinderen opvoeden als je bij veel verschillende vrouwen kinderen hebt.
Vrouwen schijnen sneller zwanger te worden door vreemd te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is dat onzin, want je kan nooit goede kinderen opvoeden als je bij veel verschillende vrouwen kinderen hebt.
Dat hoeft ook niet,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
niet als je een aap bent ........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Biologisch gezien is het niet zo dom hoor.
Ja en evolutionair is de man er voor de opvoeding.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:In het noorden en oosten van Duitsland worden de meeste kinderen buiten het huwelijk geboren. Met name in de deelstaten Mecklenburg-Vorpommern en Sachsen-Anhalt zijn veel overspelige echtgenoten te vinden. In 63 procent van de gevallen was het kind buitenechtelijk verwekt. Baden-Württemberg en Hessen laten de kleinste percentages zien; 20 en 22 procent.
Dat klopt. Het lekker om af en toe wat anders te eten.quote:
Dat zou wel het taboe verklaren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Het is biologisch
Mannen willen onbewust hun zaad zoveel mogelijk verspreiden (nagesclacht)
Vrouwen willen een betrouwbare man als opvoeder maar een sterke onafhankelijke man als biologische vader
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef cesareborgia het volgende:
Volgens mij zoekt iemand medestanders om zijn of haar geweten te sussen. Iedereen doet het dus dan is het niet zo erg.
Jij hoeft ze ook niet op te voeden, dat doet de vrouw met haar eigenlijke partner, Jij levert alleen de genen. (als je biologisch goed vreemd gaat dan)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
en je partner dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik heb er niet zo'n moeite mee...en mijn geweten ook niet.
Omdat je in de helft van je reacties met statistieken aan komt zetten waaruit zou moeten blijken dat vreemdgaan eigenlijk heel normaal is. Bovendien open je een topic waarin je constant je eigen standpunt aan het verdedigen bent en overduidelijk op zoek bent naar medestanders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik heb er niet zo'n moeite mee...en mijn geweten ook niet.
Ik hoef geen medestanders. Het is wat mij betreft geen moreel topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Omdat je in de helft van je reacties met statistieken aan komt zetten waaruit zou moeten blijken dat vreemdgaan eigenlijk heel normaal is. Bovendien open je een topic waarin je constant je eigen standpunt aan het verdedigen bent en overduidelijk op zoek bent naar medestanders.
kan ook in je eigen keukenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt. Het lekker om af en toe wat anders te eten.
Vreemdgaan is ook heel normaal. Het gebeurt heel vaak. Wat nog niet wil zeggen dat ik het zelf zou doen, of het wel best zou vinden als mijn partner het doet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Omdat je in de helft van je reacties met statistieken aan komt zetten waaruit zou moeten blijken dat vreemdgaan eigenlijk heel normaal is. Bovendien open je een topic waarin je constant je eigen standpunt aan het verdedigen bent en overduidelijk op zoek bent naar medestanders.
Je partner bewust bedriegen en pijn doen vind ik niet normaal , sorry.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is ook heel normaal. Het gebeurt heel vaak. Wat nog niet wil zeggen dat ik het zelf zou doen, of het wel best zou vinden als mijn partner het doet.
Liever in de keuken van vreemden. Anders is het immers niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Pleit je er nu voor om in je eigen huis vreemd te gaan?
Dat is een afweging: Stel je jezelf centraal of je partner...en in welke verhouding?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Je partner bewust bedriegen en pijn doen vind ik niet normaal , sorry.
Dat is indirect wel waar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Liever in de keuken van vreemden. Anders is het immers niet zo vreemd.
is het ook niet...... dan moet je gewoon een ''open'' relatie nemen waarin beide partijen buiten de deurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Dat jij dat niet doet is m.i. prima.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
is het ook niet...... dan moet je gewoon een ''open'' relatie nemen waarin beide partijen buiten de deur
neuken, maar om het zelf stiekum te doen en van een ander trouw te verwachten is misselijk en zeer
pijnlijk als de andere partij daar achter komt.
dus TS verkoopt gewoon een hoop bullshit.......
niet alleen hier maar waarschijnlijk ook thuis.....
moet IK dat gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat jij dat niet doet is m.i. prima.
Maar probeer eens uit te leggen waarom het zo interessant is voor veel mensen?
Wat zijn de componenten?
Gezonde relatie hoor , niet vreemdgaan gelijkstellen aan je partner centraal stellen. Waarom heb je überhaupt een relatie als het zo'n grote opgave is om je wederhelft niet te bedriegen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een afweging: Stel je jezelf centraal of je partner...en in welke verhouding?
idd, lafaards en zwakke losers zijn het ! ik heb er alvast het minste begrip voor ; het getuigt van weinig respect tgo je partner EN jezelf !quote:
Waarom reageer je dan, als je het niet interessant vindt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
moet IK dat gaan uitleggen?
jij start dit topic toch?
dus jij vindt het blijkbaar interessant.........
ik niet zo eigenlijk......
ik had effe toch niks beters te doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan, als je het niet interessant vindt?
Als je niks te doen hebt:quote:
dan moet je dat aan die andere drie mensen vragen, want dan hoor ik waarschijnlijk bij de vierde........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt:
Bedenk dan 2 goede redenen om vreemd te gaan...
Waarom doet 1 op de 4 mensen dat?
omdat die 1 op de 4 simpelweg de domste onderlaag van de massa is. Ik ben zelfs geen moraalridder; maar hekel de lafheid die erachter zit. Mannen en vrouwen met ballen trachten ofwel die gevoelens tegen te gaan, of hebben de guts om er open een discussie met de partner mee aan te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt:
Bedenk dan 2 goede redenen om vreemd te gaan...
Waarom doet 1 op de 4 mensen dat?
Dat is geen verklaring waarom mensen het doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef misteriks het volgende:
[..]
omdat die 1 op de 4 simpelweg de domste onderlaag van de massa is. Ik ben zelfs geen moraalridder; maar hekel de lafheid die erachter zit. Mannen en vrouwen met ballen trachten ofwel die gevoelens tegen te gaan, of hebben de guts om er open een discussie met de partner mee aan te gaan.
wat, ironisch genoeg, waarschijnlijk ook op die manier gezegd zou kunnen worden door iemand die wel vreemdgaat...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
de domste onderlaag van de massa? neuh, dat zijn de mensen die ontkennen dat het in alle lagen van de bevolking net zo makkelijk en vaak voorkomt...die zijn pas dom!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef misteriks het volgende:
[..]
omdat die 1 op de 4 simpelweg de domste onderlaag van de massa is. Ik ben zelfs geen moraalridder; maar hekel de lafheid die erachter zit. Mannen en vrouwen met ballen trachten ofwel die gevoelens tegen te gaan, of hebben de guts om er open een discussie met de partner mee aan te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |