Moet dit niet Shonen zijn?quote:De twee grootste zijn "Schonen" en "Shoujo".
Dan heb ik per ongeluk onder het editten een c ertussen gegooid, ik verbeter het. Natuurlijk is het Shonen.quote:
Shōnen zelfsquote:
My Anime List --> Edit --> Total Times Rewatched +1quote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand hoe je bij myanimelist iets als rewatch kan zetten? Ben school days voor de 2e keer aan het doen.
Sprak me niet direct aan, misschien dat ik het probeer als ik er sporadisch op klik.quote:Takumi is a high school student. He is withdrawn and is not interested in 3D things. In his town, a mysterious serial murder case happens and people get panicked. One day, when he chats on the internet, a man suddenly contacts him and gives him an URL. He goes to the website and finds a blog image that suggests a next murder case... On the next day, it really happens...
ben bezig met de visual novel ervan...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:37 schreef Ge4ce het volgende:
Ohhh, Chaos Head:
[..]
Sprak me niet direct aan, misschien dat ik het probeer als ik er sporadisch op klik.
Bij googlequote:Op woensdag 12 november 2008 19:46 schreef Quir het volgende:
Weet iemand waar je die kunt bestellen?
En nu een waarbij ik met iDeal of rembours kan betalen.quote:
en dat is?????quote:Op woensdag 12 november 2008 20:39 schreef Quir het volgende:
Ja, 69 was overgeslagen.
[ afbeelding ]
Ik moest 'm gewoon even uitknippen.
Mijn death notes zijn onderweg verdwenenquote:Beste Wim,
Archonia ontving zopas van DPD het bericht dat je bestelling als verloren werd beschouwd onder verantwoordelijkheid door DPD. DPD verontschuldigt zich voor dit onaangenaam voorval.
Geen nood - Archonia stuurt je zo spoedig mogelijk een vervangbestelling toe en DPD heeft beloofd om die vervangbestelling met de grootste zorg te behandelen zodat je alsnog kan genieten van de artikelen die je besteld had! Je kan in je persoonlijke Archonia Account de voortgang van die vervangbestelling nagaan.
We hopen dat je er spoedig van kan genieten en kijken er naar uit je nogmaals terug te mogen zien bij Archonia!
gaat die serie op die manier...quote:
Ergens tussen 1987 en 1991 ofzo kwamen er 13 eps uit. Die ik zeer goed vind, en die 26 eps zijn zogenaamd een remake + extra afleveringen ofzo, weet niet of het verglijkbaar is hoor, maar de eerste aflevering van de remake zag er heel anders uit volgens mij dan zijn voorganger... Er is verder ook een OVA uit die ergens in de jaren 90 uitgebracht is en verder heb je natuurlijk de Live action movies.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Vraagje:
Wat is er eigenlijk van Guyver verschenen? Is dat alleen de 26 delige serie (die heb ik nu) of is er meer?
Ah, dank je wel. Dat betekent dat ik kan blijven rondkijken voor Guyver aangezien ik alleen the complete series-box heb gekocht.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ergens tussen 1987 en 1991 ofzo kwamen er 13 eps uit. Die ik zeer goed vind, en die 26 eps zijn zogenaamd een remake + extra afleveringen ofzo, weet niet of het verglijkbaar is hoor, maar de eerste aflevering van de remake zag er heel anders uit volgens mij dan zijn voorganger... Er is verder ook een OVA uit die ergens in de jaren 90 uitgebracht is en verder heb je natuurlijk de Live action movies.
Voor de versie die jij hebt zijn alleen alternatieven, geen "toevoegingen" zoals OVA's.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Vraagje:
Wat is er eigenlijk van Guyver verschenen? Is dat alleen de 26 delige serie (die heb ik nu) of is er meer?
Ja, hij is grappig. Hoe die 't zegt ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat die serie op die manier...
dan lijkt hij nog grappiger dan ik al dacht (al gedownload en ook al @ to watchlist)
Maar er is meer, dáár gaat het omquote:Op woensdag 12 november 2008 22:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Voor de versie die jij hebt zijn alleen alternatieven, geen "toevoegingen" zoals OVA's.
Ik vond het een geweldig verhaal, niet al te lang, maar 13 epis ofzo, maar ik heb er erg van genotenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
iemand die Chikyuu Shoujo Arjuna (Earth Girl Arjuna) heeft gezien?
gedownload en wil van te voren weten of het wat is
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:04 schreef MaxiTitan het volgende:
Wie is er wanhopig en waarom? (topictitel)
quote:
Jep... beetje betweterig, maar gelukkig bij lange na niet op zo'n bloedirritante Seabert/Captain Planet-manier.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
qft!!!! Het is niet voor niets mijn eerste gekochte anime seriequote:Op donderdag 13 november 2008 14:02 schreef 2532 het volgende:
Gisteren naar advies van een aantal mensen hier alle 13 episodes van Elfen Lied achter elkaar gekeken
Er zijn weinig anime series die z'n indruk op mij hebben gemaakt. Ondanks de vele gore verzand het verhaal niet in een slap aftreksel van goed vs slecht of mensen tegen mutanten. Erg goed dat het verhaal zich op de relaties tussen de verschillende karakters focust in plaats van het conflict tussen mens en diclonius. Ik vond het verhaal erg meeslepend. Toen ik eenmaal begonnen was kon ik ook niet meer stoppen
Van mij had het wel iets minder bloederig gemogen. Het vele bloed dat vloeit en de nogal extreme manier waarop mensen aan hun eind komen voegt niet echt veel toe naar mijn mening. Ik moet toegeven dat sommige gewelddadige scenes toch best grappig waren
spoileralertquote:Op donderdag 13 november 2008 14:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
gewoon verder kijken, het komt wel goed xD
man ik wil weer naar Shibuya tho >___<
Ik kwam er niet doorheenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
Ja, maar is jouw smaak wel representatief?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen(zegt genoeg denk ik
)
Geloof me... ik kijk echt alles... van Elfenlief tot Sailormoon. Angelic Layer heb ik bijvoorbeeld ook van genoten en dat is toch niet echt voor 39 jarige mannenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar is jouw smaak wel representatief?
Oh?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef Jordy-B het volgende:
Angelic Layer vond ik ook tof, maar die heeft een opvallend meeslepend verhaal. En de gevechten zijn bloedstollend spannend, ook al gaat het slechts om poppetjes.
Yup, ik vond het persoonlijk wel een hoog Captain Planet gehalte hebben maar alleen dan vanuit een Japans perspectief (cultuur - niet zo arrogant). Gelukkig is het niet zo'n popiejopie groen Amerikaans geval.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
Captain planet kan ik visueel voor me halen. maar verhaal c.q. moraal niet echt...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Yup, ik vond het persoonlijk wel een hoog Captain Planet gehalte hebben maar alleen dan vanuit een Japans perspectief (cultuur - niet zo arrogant). Gelukkig is het niet zo'n popiejopie groen Amerikaans geval.Ik vond de serie ook niet zo erg interessant eerlijk gezegd. Wat dat betreft ben ik het wel met Jordy-B eens.
Ik heb de serie ooit in een presentatie voor school aangehaald samen met Captain Planet, dat kon het publiek wel waarderen.
Sega shite?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Killjoy het volgende:
Wat vind men hier dan van Full Moon Wo Sagashite??
Nee, Full Moon Wo Sagashite (Searching for a Full Moon)quote:
Sheryl is veel leuker dan Rankaquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lol jij en een hoop andere mensen
maar meeste die ik ken willen met Ranka trouwen O_o
Ik heb maar 13 boekjesquote:
Die jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:35 schreef Quir het volgende:
Misschien bedoelt onze "persona grata" de anime?
De bad-guys doen iets wat eventueel niet zo goed voor het milieu is. Een groepje kutkinderen wordt erheen gestuurd om te kijken. Die kinderen raken in de problemen, dus gebruiken ze hun magische ring om Captain Planet op te roepen, die vervolgens (met een beetje tegenslag, uiteraard) het klusje nipt weet te klaren.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Captain planet kan ik visueel voor me halen. maar verhaal c.q. moraal niet echt...
quote:
Face it, jij keer er zelf ook naar.quote:
vond 'm vrij gaar. ben ook niet verder gekomen dan ep2quote:
quote:Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.
moet je een paar ai yori aoshi van mij kopen?quote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef Sh0g het volgende:
In Zwolle zit een anime/manga winkel, de enige in z'n soort in Nederland. Ze verkopen alles op het gebied van manga en anime. Ik ben er zaterdag even wezen kijken. Ze hebben:
Anime series en films, manga, manga-novels, original sound track cd's, tijdschriften (import uit Japan, VS, UK), posters, wallscrolls, ingelijste plaatjes, figures, sleutelhangers, tassen, t-shirts, kaarten, boeken over manga tekenen, boeken over Japanse cultuur, etc en nog veel meer leuks.
Het is niet een heel groot winkeltje, maar hij staat wel goed vol en is een bezoekje ook zeker waard, mocht je in de buurt zijn. Heb Ai Yori Aoshi 1 t/m 3 gekocht (driedubbeldikke uitgave), Code Geass 2, een anime blad uit de VS (Anime Insider), een kleine SSJ3 Goku en Kakashi figuurtje (2,50 per stuk) en wat postcards van de anime I''S. Bestellen zal altijd goedkoper zijn natuurlijk, maar zo'n winkel is toch wel tof.
Oja naam en adres:: Mangamazing, Steenstraat 18, Zwolle.
Daarom koop ik alleen de series/films die ik echt leuk vond waar ik echt zo hard om heb gelachen bijvoorbeeld dan valt het nog wel te doen. Want dat zijn er bij mij maar een handje vol, vergeleken met de hoeveelheid dat ik gekeken heb. Anders zou menig manga/anime verzamelaar al snel op water en brood moeten om alles te kunnen kopen.quote:Op maandag 17 november 2008 07:22 schreef Ge4ce het volgende:
Als ik zo even denk, is dit nog best wel een dure hobby wil je het allemaal legaal doen... hmm... Hoewel ik iets meer dan een jaar bezig ben, heb ik al aardig wat gelezen en gezien.
Ik heb ongeveer 2500 afleveringen gezien en 500 volumes gelezen.
Als ik 5 euro per volume reken en een 5 euro~ per aflevering...
Ik ben, dat ik toevallig weet, begonnen rond 1 augustus vorig jaar en november is nu (zeg maar) bijna voorbij. You guys do the maths!![]()
Ik heb een broertje die het wèl geweldig vond. Zo heb ik helaas ook afleveringen van The Mighty Morphing Power Rangers gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Face it, jij keer er zelf ook naar.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Sh0g het volgende:
Mnemosyne had ik ook nog gedownload tijdje terug. Vooral omdat het maar 6 episodes waren.
Stond in die anime/manga winkel nog met de manga van Mnemosyne in de handen.
En nee Blessed, die Ai Yori Aoshi delen heb ik nu niet meer nodig, ik heb zelfs een deel 2 over.Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |