OK, leuk. Ik ben alvast benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2008 01:24 schreef Sport_Life het volgende:
Geintje hoor, vind het wel een leuk topic!
Zal morgen eens foto's maken van mijn DVD kasten.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Vraag & aanbod + verzamelaars? vind het een slechte combi :p
Ernaar kijken, dan terugdenken aan de slechte film waar ze in zaten en dat maakt me vrolijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar je bent een meisje/vrouw![]()
![]()
Wtf moet jij met die speelgoed
Heb je zelf geen verzameling om te showen dan ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Oké. CoolDan mijn post als een tvp
Jawel, daarom een tvpquote:Op zondag 16 november 2008 00:05 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Heb je zelf geen verzameling om te showen dan ?
Joepie!! een verzameling erbij straks !!quote:
Die grmelin is waanzinnig coolquote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef VampiricDemon het volgende:
En om af te trappen als voorbeeldje:
Een paar fotootjes van m'n eigen kleine verzameling DVD's en Filmpoppen![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
In kast 1 staan 'normale' films, Kast 2 kast bevat monsterfilms,
Kast 3 bestaat uit anime en kast 4 bevat musicals en muziekfilms.
En ik ben hiermee ik ben begonnen omdat ik een zwak heb voor B-monsterfilms en anime![]()
Ja, Lief is ie hè??quote:Op zondag 16 november 2008 01:42 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
Die grmelin is waanzinnig cool
2de foto: naast die gundam boxen, die rozige boxen: waar zijn die van?quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef VampiricDemon het volgende:
En om af te trappen als voorbeeldje:
Een paar fotootjes van m'n eigen kleine verzameling DVD's en Filmpoppen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
In kast 1 staan 'normale' films, Kast 2 kast bevat monsterfilms,
Kast 3 bestaat uit anime en kast 4 bevat musicals en muziekfilms.
En ik ben hiermee ik ben begonnen omdat ik een zwak heb voor B-monsterfilms en anime![]()
Van DBZ heb ik alleen de pop Gokuquote:Op zondag 16 november 2008 03:17 schreef liveandlearn het volgende:
heb je nu die 2 ultimate boxen van DBZ ??
die versie van dik 500 euro of zoiets ?
omdat je die goku ook hebt
en beetje verzamelaar geeft betere foto's of beschrijving van de DVD's die hij/zij heeft
Overigens ik verzamel maar dan meer game kant op >.< heb alleen de draad 6 jaar geleden of zo laten liggen en nu ik op mezelf woon begin ik die draad weer op te pikken
2de foto: naast de boxen van Transformers staat de complete collectie one-man-shows van Toon Hermansquote:Op zondag 16 november 2008 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
2de foto: naast die gundam boxen, die rozige boxen: waar zijn die van?
ik zelf heb momenteel alles netjes opgestapeld in een kast waardoor ik er onmogelijk een goeie foto van kan nemen..
en kom ook niet aan bovenstaand aantal qua boxen/dvd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |