Oh?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef Jordy-B het volgende:
Angelic Layer vond ik ook tof, maar die heeft een opvallend meeslepend verhaal. En de gevechten zijn bloedstollend spannend, ook al gaat het slechts om poppetjes.
Yup, ik vond het persoonlijk wel een hoog Captain Planet gehalte hebben maar alleen dan vanuit een Japans perspectief (cultuur - niet zo arrogant). Gelukkig is het niet zo'n popiejopie groen Amerikaans geval.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
iemand die Chikyuu Shoujo Arjuna (Earth Girl Arjuna) heeft gezien?
gedownload en wil van te voren weten of het wat is
Captain planet kan ik visueel voor me halen. maar verhaal c.q. moraal niet echt...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Yup, ik vond het persoonlijk wel een hoog Captain Planet gehalte hebben maar alleen dan vanuit een Japans perspectief (cultuur - niet zo arrogant). Gelukkig is het niet zo'n popiejopie groen Amerikaans geval.Ik vond de serie ook niet zo erg interessant eerlijk gezegd. Wat dat betreft ben ik het wel met Jordy-B eens.
Ik heb de serie ooit in een presentatie voor school aangehaald samen met Captain Planet, dat kon het publiek wel waarderen.
Sega shite?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Killjoy het volgende:
Wat vind men hier dan van Full Moon Wo Sagashite??
Nee, Full Moon Wo Sagashite (Searching for a Full Moon)quote:
Sheryl is veel leuker dan Rankaquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lol jij en een hoop andere mensen
maar meeste die ik ken willen met Ranka trouwen O_o
Ik heb maar 13 boekjesquote:
Die jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:35 schreef Quir het volgende:
Misschien bedoelt onze "persona grata" de anime?
De bad-guys doen iets wat eventueel niet zo goed voor het milieu is. Een groepje kutkinderen wordt erheen gestuurd om te kijken. Die kinderen raken in de problemen, dus gebruiken ze hun magische ring om Captain Planet op te roepen, die vervolgens (met een beetje tegenslag, uiteraard) het klusje nipt weet te klaren.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Captain planet kan ik visueel voor me halen. maar verhaal c.q. moraal niet echt...
quote:
Face it, jij keer er zelf ook naar.quote:
vond 'm vrij gaar. ben ook niet verder gekomen dan ep2quote:
quote:Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.
moet je een paar ai yori aoshi van mij kopen?quote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef Sh0g het volgende:
In Zwolle zit een anime/manga winkel, de enige in z'n soort in Nederland. Ze verkopen alles op het gebied van manga en anime. Ik ben er zaterdag even wezen kijken. Ze hebben:
Anime series en films, manga, manga-novels, original sound track cd's, tijdschriften (import uit Japan, VS, UK), posters, wallscrolls, ingelijste plaatjes, figures, sleutelhangers, tassen, t-shirts, kaarten, boeken over manga tekenen, boeken over Japanse cultuur, etc en nog veel meer leuks.
Het is niet een heel groot winkeltje, maar hij staat wel goed vol en is een bezoekje ook zeker waard, mocht je in de buurt zijn. Heb Ai Yori Aoshi 1 t/m 3 gekocht (driedubbeldikke uitgave), Code Geass 2, een anime blad uit de VS (Anime Insider), een kleine SSJ3 Goku en Kakashi figuurtje (2,50 per stuk) en wat postcards van de anime I''S. Bestellen zal altijd goedkoper zijn natuurlijk, maar zo'n winkel is toch wel tof.
Oja naam en adres:: Mangamazing, Steenstraat 18, Zwolle.
Daarom koop ik alleen de series/films die ik echt leuk vond waar ik echt zo hard om heb gelachen bijvoorbeeld dan valt het nog wel te doen. Want dat zijn er bij mij maar een handje vol, vergeleken met de hoeveelheid dat ik gekeken heb. Anders zou menig manga/anime verzamelaar al snel op water en brood moeten om alles te kunnen kopen.quote:Op maandag 17 november 2008 07:22 schreef Ge4ce het volgende:
Als ik zo even denk, is dit nog best wel een dure hobby wil je het allemaal legaal doen... hmm... Hoewel ik iets meer dan een jaar bezig ben, heb ik al aardig wat gelezen en gezien.
Ik heb ongeveer 2500 afleveringen gezien en 500 volumes gelezen.
Als ik 5 euro per volume reken en een 5 euro~ per aflevering...
Ik ben, dat ik toevallig weet, begonnen rond 1 augustus vorig jaar en november is nu (zeg maar) bijna voorbij. You guys do the maths!![]()
Ik heb een broertje die het wèl geweldig vond. Zo heb ik helaas ook afleveringen van The Mighty Morphing Power Rangers gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Face it, jij keer er zelf ook naar.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Sh0g het volgende:
Mnemosyne had ik ook nog gedownload tijdje terug. Vooral omdat het maar 6 episodes waren.
Stond in die anime/manga winkel nog met de manga van Mnemosyne in de handen.
En nee Blessed, die Ai Yori Aoshi delen heb ik nu niet meer nodig, ik heb zelfs een deel 2 over.Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |