gaat die serie op die manier...quote:
Ergens tussen 1987 en 1991 ofzo kwamen er 13 eps uit. Die ik zeer goed vind, en die 26 eps zijn zogenaamd een remake + extra afleveringen ofzo, weet niet of het verglijkbaar is hoor, maar de eerste aflevering van de remake zag er heel anders uit volgens mij dan zijn voorganger... Er is verder ook een OVA uit die ergens in de jaren 90 uitgebracht is en verder heb je natuurlijk de Live action movies.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Vraagje:
Wat is er eigenlijk van Guyver verschenen? Is dat alleen de 26 delige serie (die heb ik nu) of is er meer?
Ah, dank je wel. Dat betekent dat ik kan blijven rondkijken voor Guyver aangezien ik alleen the complete series-box heb gekocht.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ergens tussen 1987 en 1991 ofzo kwamen er 13 eps uit. Die ik zeer goed vind, en die 26 eps zijn zogenaamd een remake + extra afleveringen ofzo, weet niet of het verglijkbaar is hoor, maar de eerste aflevering van de remake zag er heel anders uit volgens mij dan zijn voorganger... Er is verder ook een OVA uit die ergens in de jaren 90 uitgebracht is en verder heb je natuurlijk de Live action movies.
Voor de versie die jij hebt zijn alleen alternatieven, geen "toevoegingen" zoals OVA's.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Vraagje:
Wat is er eigenlijk van Guyver verschenen? Is dat alleen de 26 delige serie (die heb ik nu) of is er meer?
Ja, hij is grappig. Hoe die 't zegt ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat die serie op die manier...
dan lijkt hij nog grappiger dan ik al dacht (al gedownload en ook al @ to watchlist)
Maar er is meer, dáár gaat het omquote:Op woensdag 12 november 2008 22:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Voor de versie die jij hebt zijn alleen alternatieven, geen "toevoegingen" zoals OVA's.
Ik vond het een geweldig verhaal, niet al te lang, maar 13 epis ofzo, maar ik heb er erg van genotenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
iemand die Chikyuu Shoujo Arjuna (Earth Girl Arjuna) heeft gezien?
gedownload en wil van te voren weten of het wat is
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:04 schreef MaxiTitan het volgende:
Wie is er wanhopig en waarom? (topictitel)
quote:
Jep... beetje betweterig, maar gelukkig bij lange na niet op zo'n bloedirritante Seabert/Captain Planet-manier.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
qft!!!! Het is niet voor niets mijn eerste gekochte anime seriequote:Op donderdag 13 november 2008 14:02 schreef 2532 het volgende:
Gisteren naar advies van een aantal mensen hier alle 13 episodes van Elfen Lied achter elkaar gekeken
Er zijn weinig anime series die z'n indruk op mij hebben gemaakt. Ondanks de vele gore verzand het verhaal niet in een slap aftreksel van goed vs slecht of mensen tegen mutanten. Erg goed dat het verhaal zich op de relaties tussen de verschillende karakters focust in plaats van het conflict tussen mens en diclonius. Ik vond het verhaal erg meeslepend. Toen ik eenmaal begonnen was kon ik ook niet meer stoppen
Van mij had het wel iets minder bloederig gemogen. Het vele bloed dat vloeit en de nogal extreme manier waarop mensen aan hun eind komen voegt niet echt veel toe naar mijn mening. Ik moet toegeven dat sommige gewelddadige scenes toch best grappig waren
spoileralertquote:Op donderdag 13 november 2008 14:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
gewoon verder kijken, het komt wel goed xD
man ik wil weer naar Shibuya tho >___<
Ik kwam er niet doorheenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
Ja, maar is jouw smaak wel representatief?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen(zegt genoeg denk ik
)
Geloof me... ik kijk echt alles... van Elfenlief tot Sailormoon. Angelic Layer heb ik bijvoorbeeld ook van genoten en dat is toch niet echt voor 39 jarige mannenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar is jouw smaak wel representatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |