"full promo"quote:
Eensquote:Op zondag 2 november 2008 13:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
eens...en t gold ook voor gisterenavond..bartmans wees me er nog op:
dat het publiek (vooral in de zany zaal) 'opvallend' was..een paar gasten die losgingen..en dan shirt uit voor de warmte (of om de spieren te showen natuurlijk) en daarnaast dan inderdaad van die overhemden met een sjaaltje..het contrast was wat groot
Dan sla je toch een topicje overquote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Koepert het volgende:
Niet de meest briljante TT![]()
ja idd, gewoon TVP dus
Dacht al: duurt langgggquote:Op zondag 2 november 2008 13:56 schreef de_huig het volgende:
voor dat ik het door had, had ik de laatste post in het vorige topic..ik was even bang dat ik een nieuwe moest openen![]()
gelukkig kan ik het bij een tvp latenben gaarrrr
dat dacht ik gisteren ook toen zany/walt Pounding Senses moest instartenquote:
Hij staat helaas niet op youtubequote:Op zondag 2 november 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
TT = Subsonic/World is yours mashup ofzo?
je kan hem er altijd zelf nog opzetten als je hem hebtquote:Op zondag 2 november 2008 14:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij staat helaas niet op youtubeanders had ik hem er wel bij gezet
kijk of je ergens een paar fresh/fear/hard FM setjes vandaan kan trekkenquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef 16meter het volgende:
op m'n nieuwe werk ben ik wat hardstyle zieltjes aan het winnen, collega vroeg of ik een CDtje kon meenemen...
Weet iemand nog een aantal goed gemixte sets (minimaal 128kbps) van minstens een uur? Liefst met wat pakkende hitjes. Genoeg 96kb sets.. maar om dat nou op CD te zetten...
zullen we vanavond es kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan hem er altijd zelf nog opzetten als je hem hebt
quote:
kies de mijne! haha!quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef 16meter het volgende:
op m'n nieuwe werk ben ik wat hardstyle zieltjes aan het winnen, collega vroeg of ik een CDtje kon meenemen...
Weet iemand nog een aantal goed gemixte sets (minimaal 128kbps) van minstens een uur? Liefst met wat pakkende hitjes. Genoeg 96kb sets.. maar om dat nou op CD te zetten...
Rainbow Ravequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
22 November gaat alles kapot!
hehe je laat je versiertrucs bij de conductrice om onder je boete uit te komen geheel buiten beschouwingquote:Op zondag 2 november 2008 15:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Eensch met wat er allemaal over de Thrill. van gisteravond gezegd is. Sfeer was af en toe ver te zoeken, maar hey je kunt ook zelf een feesie bouwen en dat heb ik ckers gedaan![]()
Lekker op tijd binnen met NLS, meteen door naar zaaltje 2 waar we nog ff aan de bar hebben staan praten met J&W. (zeg jij het, zeg ik het NLS).
Toen de heren begonnen, begon het feest ook meteen; Houze Muzic, The Punishment & Yerba![]()
Lekker opgewarmd naar Za(ny)altje 1voor de geluidscontroleerders, ben nog 1x in zaaltje 2 geweest, heel die HC-zaal niet binnengeweest en eigenlijk tot 7 uur vooraan bij Zany gestaan.
Tatankaen eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat het einde eigenlijk toch niet zo heel k*t was.
OK, het was HC maar de bpm's waren niet onuitstaanbaar. Had toch liever gewoon HS gehad, maar ja twas te verwachten met die 3.
Beetje jammer trouwens dat ik alleen Sethje gezien heb, nix persoonlijks, maar had graag ff met ons dj-duo, huigie en jortje willen stampen ... nou goed, allemaal maar naar de XX komen zaterdag.
quote:maar hey je kunt ook zelf een feesie bouwen en dat heb ik ckers gedaan![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.S. Alles Trilt PatrickVIEEEEEEESSSS
![]()
never fall asleep?quote:Op zondag 2 november 2008 19:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep charly en theo...die draaiden ook nog never sleep again of hoe heet die plaat .. heerlijk laatste stukje van de set
![]()
en idd wat crusty zei na 25 uur wakker waarvan je er pak hem beet 21 staand hebt doorgebracht wilde het allemaal neit meer zo
toch nog ff lekker gas gegeven bij Charly & Theo
Welke versie, die van youtube of die a-lusion op scantraxx draaide?quote:Deepack sloot nog even af met Squirt mmmmm
Held!quote:Op zondag 2 november 2008 14:46 schreef Muta het volgende:
Omg dat setje van Dana met Zany <3
Die early platen !!! (l)
Daar zijn 2 versies van geloof ik.quote:Op zondag 2 november 2008 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was er een "insane" edit versie....v.eeeeett
[..]
Welke versie, die van youtube of die a-lusion op scantraxx draaide?
]http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-hold-us-back-videoclip-te-commercieel.html[/quote][/url]quote:Op internet wordt de laatste tijd redelijk veel gezeurt over het commercieel worden van de Hardstyle. Ook met de videoclip van “Showtek - Hold Us Back” kwam dit waar aan de orde. Het management van Showtek heeft ons een e-mail gestuurd waarin hierover wat wordt uitgelegd.
“Deze “videoclip” is niet gemaakt om op TMF of MTV te laten verschijnen. De clip is puur voor de lol gemaakt voor internet. We wilden de fans een plezier doen en het laten maken van deze videoclip kost alleen maar geld en levert 0,0 euro op. We delen het immers gratis op YouTube.
Dat de track nu in de dance top 30 staat geeft alleen maar aan dat de digitale versie van Hold Us Back veel verkocht wordt. Het is natuurlijk onzin om te denken dat een track als Hold Us Back bewust gemaakt wordt om in de dance top 30 te komen. Dit was voor Showtek net zo goed een verrassing waar ze overigens wel hartstikke blij mee zijn. Als je dagelijks in de studio bezig bent met muziek produceren dan is het altijd prettig als je merkt dat de muziek die je maakt een succes is en er veel legale downloads zijn.
Helaas kun je nooit iedereen tevreden houden maar wij kijken naar de wat er op de dansvloer gebeurt en hoe het publiek reageert op onze tracks.”
Aldus, het management van Showtek
Source: [url=http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-hold-us-back-videoclip-te-commercieel.html
haha respectquote:
hell yeah!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:36 schreef LeonH het volgende:
en maandag komt de nieuwe Alpha Twins uit!![]()
x2quote:Op zondag 2 november 2008 12:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik zeg het je de 22ste gaat alles kapot... Dan ben ik er namelijk ook!
zo, dat is wel heel duidelijk!quote:Op zondag 2 november 2008 11:59 schreef JortK het volgende:
thrillogy was voor mij de laatste keer, wat een sfeerloos feest daar.
de versie van DJ Nightkiller is na 4 uur 's nachts, dat is het origineel en dat ragt flink hard... die van A-lusion is voor 4-en gemaakt, die is wat rustigerquote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zijn 2 versies van geloof ik.
Een versie van voor 4 uur en een na 4 uur 's nachts
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef 16meter het volgende:
Jammer van het stilstaande voetvolk... maar dat hou je toch.
Heb in ieder geval m'n kaartje voor Qountdown. Wie ga ik zeker in de HMH treffen op 31 dec?
Met mij had je heus geen ruzie gekregen als je me had aangesproken, maar ik rookte wat af. Maar ik vond wel dat ze die rookruimte op een wat schappelijkere plek hadden mogen doen. Ik ga echt niet van de Zany zaal helemaal naar achteren lopen, door de hardcore heen, om te mogen roken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga me er niet druk om maken, boeit die mensen toch niet en ze stoppen er echt niet mee... je loopt eerder kans om ruzie te krijgen omdat je wat zegt!!
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef 16meter het volgende:
In ieder geval 2 die 'echt veur d'n muziek' zen
Amen Brother!quote:Laat ze volgend jaar Deepack maar een zaal hosten, die maken er tenmisnte echt een feestje van
Amenquote:Laat ze volgend jaar Deepack maar een zaal hosten, die maken er tenmisnte echt een feestje van.
Die gasten staan imo bijna altijd te vroegquote:Lekker binnen komen bij J&W bij atomic king konga mix, verder yerba, like thiz, muy remix, skydragon mashup +O kortom vette shit en knallen, jammer dat ze zo vroeg op de avond stonden.
Op inqontrol stonde ze laat, nu was dit overigens ook wel een echt heldenfeest!quote:Op maandag 3 november 2008 12:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen.
[..]
Die gasten staan imo bijna altijd te vroeg..
quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Sethje het volgende:
--- een heel net verslag---
Toen ik vooraf ook met J of W (de kleinste iig) sprak, zei ik dat ook tegen 'm. Waarom vandaag en andere keren zo vroeg en dan wel InQontrol afsluiten? Hij zei dat tie dat ook liever niet deed, veel mensen zijn dan van de kaart, wat minder sfeer enzo, dan liever rond 2-3.quote:Op maandag 3 november 2008 12:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Op inqontrol stonde ze laat, nu was dit overigens ook wel een echt heldenfeest!
En na een heerlijke set van A-lusion openen met motherfuck..dan scoor je punten bij mijquote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef Sethje het volgende:
Op In Qontrol was het idd goedhoe heerlijk is het om tijdens het laatste uur los te kunnen gaan op Fucking posers
heerlijk toch
yes, heb het maar geaccepteerd..ik was in een goeie bui gisteren. Vandaag daarentegen..quote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Da_Ripper het volgende:
PS: hebben mensen die de QuakeDance van 5dec. in hun PF-agenda als optie hebben staan, ook een vriendschapsverzoek gekregen?
Jaquote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Da_Ripper het volgende:
PS: hebben mensen die de QuakeDance van 5dec. in hun PF-agenda als optie hebben staan, ook een vriendschapsverzoek gekregen?
Hoewel maar 3 kwartier;quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog een aantal goed gemixte sets (minimaal 128kbps) van minstens een uur? Liefst met wat pakkende hitjes.
Ik vind het wel aardig dat Zany gewoon 2 keer vermeld word in zijn eigen line-upquote:Op maandag 3 november 2008 16:02 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/news/12331:Zany_Fusion_Of_Sound_World_Tour.html
leipe shit ouwe... mis alleen Noisecontrollers...
nooit geweestquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
helemaal geen leipe shit.....fucking kut locaties
Houwe zoquote:
Outland krijgt hij zeker wel vol, kijk maar naar de Pavo & Zany b-day feesten.quote:Op maandag 3 november 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Houwe zoken alleen de TO en kheb mijn gal daar al eerder over gespui'd ...
Fusion mag wel een beter bookingskantoor regelen. Denk dat de beste man een Matrixx of een Outland met gemak vol had gekregen
Inderdaad, maar ik verwacht wel dat er een outlandje aankomtquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef poiuytr het volgende:
ik heb nog een kaartje te koop voor Qlimax voor interesse pm me maar.
Klaagbaakquote:Op maandag 3 november 2008 17:01 schreef CrustyClown het volgende:
<klaagmodus>
Huisgenoot draait muziek over zijn stereo. Boxen en stereo komen uit het jaar nul en zijn versleten, elke ook maar minst kleine bass komt er compleet overstuurd uit, verschrikkelijk om aan te horen zeg!
</>
Ik wou zelf eens een keer de Time Out zien, nooit geweest.. Maar als ik dat zo hoor, moet het echt ongezellig zijnquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
Jezus.. Stilstaand publiek heeft zojuist een nieuwe betekenis gekregen. Zo ontzettend zonde!quote:
mijquote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef 16meter het volgende:
Wie ga ik zeker in de HMH treffen op 31 dec?
precies, TO is wel redelijk groot, maar geluid is raal. Takens is klein, retedruk met allemaal kindervolk (veel hardcore-stakkers) dus dat komt de sfeer zeker niet ten goede! en ook altijd warm a la Matrixxquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
Die aap heeft gewoon mijn PF naam gejatquote:
Patrick is doodquote:Op maandag 3 november 2008 19:29 schreef mstx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)umpen_is_de_weg.html
![]()
![]()
ROFL
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef Sethje het volgende:
Op In Qontrol was het idd goedhoe heerlijk is het om tijdens het laatste uur los te kunnen gaan op Fucking posers
heerlijk toch
Pcies, helden setje ook weerquote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
En na een heerlijke set van A-lusion openen met motherfuck..dan scoor je punten bij mij![]()
[..]
yes, heb het maar geaccepteerd..ik was in een goeie bui gisteren. Vandaag daarentegen..![]()
J&W @ IQ was inderdaad heldigquote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]dat was zzzoooo vet!!!
[..]
Pcies, helden setje ook weer
quote:
Ach je doet maar. Heb die nieuwste meuk niet gehoord. En der zitten echt wel pareltjes tussen de wat oudere Showtek nummers.quote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef Koepert het volgende:
[..]![]()
T is dan nog wel geen woensdag, maar deze kan k nie laten lopen....
die komt toch in december uit of heb ik dat nu verkeerdquote:
Idd, vooral Green Stuff, Puta Madre, Party Lover en FTS zijn regelrechte klassiekers.quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ach je doet maar. Heb die nieuwste meuk niet gehoord. En der zitten echt wel pareltjes tussen de wat oudere Showtek nummers.
Klopt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die komt toch in december uit of heb ik dat nu verkeerd
die is al geweest heb ik me laten vertellen, weekje of 3 na het begin van de voorverkoop... maar of dat klopt weet ik niet, moet je ff in HS-flock op PF navragen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef 16meter het volgende:
Tweede verkoopronde van Qlimax is toch altijd precies een week voor het feest?
(dat ze de annuleringen, niet betaalde kaartjes etc.. opnieuw in de verkoop doen)
mijn 0,02 EURO; voor een eerste poging, krijg je zeker wel een 6 op de 10 hoorquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
reacties/tips/commentaar/kritiek zijn welkom
hmm.. das klotequote:Op maandag 3 november 2008 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is al geweest heb ik me laten vertellen, weekje of 3 na het begin van de voorverkoop... maar of dat klopt weet ik niet, moet je ff in HS-flock op PF navragen ofzo
Qua feedback ik het met onze klep eens.quote:Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mijn 0,02 EURO; voor een eerste poging, krijg je zeker wel een 6 op de 10 hoor![]()
Op/aanmerking:
- @ 5:05; nèt niet gelijk en wat later @ 5:55; iets te abrupt die fader dicht gegooid
- @ 23:11; wat je bij die overgang (@5:55) van Confused naar Volumez deed, had je ook met Fuck It kunnen doen ... gelijk overstappen, nu klinkt het ietwat rommellig
- @ 37:21
maar goed, wie ben ik
oh, en ik merkte nix van geluid wegvallen.
ik heb dit even bekeken een tijdje terug..maar was redelijk snel van mn stuk gebracht: 2 kaarten, 120 euro stond er.quote:Op maandag 3 november 2008 23:14 schreef RiKe het volgende:
Mensen die nog een kaartje voor Qlimax zoeken, kijk hier eens:
Klikkerdeklik
Verkoop punt dat is goedgekeurd door Q-dance
Don't blame the messengerquote:Op maandag 3 november 2008 23:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik heb dit even bekeken een tijdje terug..maar was redelijk snel van mn stuk gebracht: 2 kaarten, 120 euro stond er.
ik was er alleen niet op berekend dat dat 120 euro PER KAART was..en daar bovenop nog iets van 9 euro verzendkosten en fucking 12 euro transactie kosten![]()
![]()
![]()
als iemand anders het wil betalen, prima..maar dat gaat echt tegen mn principes in
Misschien doe ik dat ook wel.quote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Da_Ripper het volgende:
Bedankt voor de tip, maar ik ga die avond denk ik gewoon naar Ernhem en doe het a la Carry Tefsen; 'op goed geluk'
Vanwaar dequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:19 schreef Koepert het volgende:
Niks persoonlijks, want ik ken m zelf niet, maar DV8 vind ik een beetje een schreeuwlelijk...
haha dat is wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin gaf eerst geen flikker om hardstyle en nu stelt ze soms nog eerder dan ik voor om naar een feest te gaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef SMutzskii het volgende:
Hehe. Topic gevonden.![]()
Mijn vriend is zo gek van hardstyle, dat mijn interesse in hardstyle de laatste tijd steeds meer toeneemt.![]()
Zo zat er 2 jaar geleden op school bij mij nog een metalhead (ofzo) in de klas. Die gaat nu mee naar bijna elk HS feest.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha dat is wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin gaf eerst geen flikker om hardstyle en nu stelt ze soms nog eerder dan ik voor om naar een feest te gaan
Hehe. Mijn ex hield ook van hardstyle, maar toen vond ik het kutmuziek. Maar hoe mijn vriend met hardstyle omgaat vind ik gewoon echt leuk. Hij gaat ook vaak naar feestjes (ofja, tegenwoordig niet meer zoveelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha dat is wel enigszins herkenbaar. Mijn vriendin gaf eerst geen flikker om hardstyle en nu stelt ze soms nog eerder dan ik voor om naar een feest te gaan
MetalHead die nu naar HS gaat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo zat er 2 jaar geleden op school bij mij nog een metalhead (ofzo) in de klas. Die gaat nu mee naar bijna elk HS feest.
Echt worst afsluiting ever...fucking vet feest met goede namen, laten ze het afsluiten door 3 van die locals met een quasi live act met zelfgemaakte tracks die klonken als 96 kpbs ripjes...wat een lachertje....quote:
Feest was pas vet vanaf 21.30! Toen hardstyle begon. Vantevoren was er geen zak aan, met ze house.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Echt worst afsluiting ever...fucking vet feest met goede namen, laten ze het afsluiten door 3 van die locals met een quasi live act met zelfgemaakte tracks die klonken als 96 kpbs ripjes...wat een lachertje....
Voor de rest was WisH wel vet!
Ja met die house was ruk en toen regende het ook nog..daarna paar grote hs namen en toen sloten 3 van die debielen afquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:43 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Feest was pas vet vanaf 21.30! Toen hardstyle begon. Vantevoren was er geen zak aan, met ze house.![]()
Vond datgene op het filmpje wel vet.. geen idee, heb er geen verstand van wie goed draaien en wie niet... Moet nog wat meer ervaring opdoen denk ik...
Hehe. Als je het zo zegt klinkt het idd wel kut.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja met die house was ruk en toen regende het ook nog..daarna paar grote hs namen en toen sloten 3 van die debielen af
Welkomquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef SMutzskii het volgende:
Hehe. Topic gevonden.![]()
Mijn vriend is zo gek van hardstyle, dat mijn interesse in hardstyle de laatste tijd steeds meer toeneemt.Af en toe al mee naar feestjes geweest zoals: Wilde gullie bas? XXL, DefQon.1 2008, Wish Outdoor 2008 en dadelijk met nieuwjaar ga ik ook naar QountDown!
![]()
Aantal gekke dingen meegemaakt die ik nog nooit van me leven mee had gemaakt, vind het iedere keer ook weer spannend om mee te gaan!
Waar k wel benieuwd naar ben.
Wat vinden jullie van Dutchmaster en The Pitcher? en van MC DV8?
Komen allen hier uit de buurt, zie ze regelmatig met het stappen. (niet bevriend ofzo). Iedereen hier in de buurt kent ze wel etc, maar hoe zit dat bij de rest van nederland??
Thanks manquote:Audacity downloaden De rest wijst zich dan vanzelf!
Jawelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hehe. Als je het zo zegt klinkt het idd wel kut.
Van plan volgend jaar weer te gaan?
Audacity is relaxt programmatjequote:
Als je Michel Pollen bedoelt, inderdaad.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Welkom.
The Pitcher is een held, dutchmaster vind ik persoonlijk niet zo (paar goeie tracks) en DV8 heb ik echt helemaal niks mee.
Een goeie MC vind ik MC Da Syndrome.
[..]
Thanks man.
Nee, die bedoel ík niet.. degene die ik bedoel:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je Michel Pollen bedoelt, inderdaad.
ik vind DV8 en Da Syndrome de besten. Villain ook wel okay. Ruffian heeft voor mij afgedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Welkom.
The Pitcher is een held, dutchmaster vind ik persoonlijk niet zo (paar goeie tracks) en DV8 heb ik echt helemaal niks mee.
[..]
Thanks man.
Ruffian is toch degene die bij Mainstage stond op DefQon?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef kollie het volgende:
[..]
ik vind DV8 en Da Syndrome de besten. Villain ook wel okay. Ruffian heeft voor mij afgedaan.
Hij draait allen de plaatjes. Michel Pollen produceert alles en is ook het brein achter een enorme hoeveelheid andere nummers.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ík niet.. degene die ik bedoel:
The Pitcher's PF.
Yepquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ruffian is toch degene die bij Mainstage stond op DefQon?
The Pitcher die draait is een andere dan de Pitcher van de muziek, maar ze spelen wel samenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ík niet.. degene die ik bedoel:
The Pitcher's PF.
Geen ideequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:09 schreef LeonH het volgende:
welkom SMutzskii in ons nederige stinkhok van bier en mannengeur
lange tijd geleden dat we een vrouw hier hadden rondhangen volgens mij toch?
Ja, dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij draait allen de plaatjes. Michel Pollen produceert alles en is ook het brein achter een enorme hoeveelheid andere nummers.
mwoa je ruikt er niks van normaal gesproken dus niet gevreesd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Geen idee.
Bier en mannengeur, mwa... nee toch?![]()
Dankjewel...
Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.quote:
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
mwoa je ruikt er niks van normaal gesproken dus niet gevreesd!
Een goed mc weet wanneer ie z'n waffel moet houden. DIt is bij Ruffian verre van het geval....... Die blaat echt overal doorheen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.
Ja, dat is ook weer zo. Daar stondk niet bij stil..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef kollie het volgende:
[..]
Een goed mc weet wanneer ie z'n waffel moet houden. DIt is bij Ruffian verre van het geval....... Die blaat echt overal doorheen.
Dat was juist het vervelende. Ik zal niet snel vergeten hoe hij die break van Rock Civ verneuktequote:Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.
Uiteraardquote:Als je Michel Pollen bedoelt, inderdaad.
"Wie van de twee is Showtek?".quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef ElDani het volgende:
Nu belangrijke vraag van onze kant denk ik..
Showtek? Wat vind je daar van?
M'n mede FOK!kertjes hebben het al gedaan, maar bij deze wordt je ook nog ff welkom geheten door een 'blauwe'quote:
We zijn toch allemaal zo vriendelijk hier voor elkaarquote:De andere verhalen zijn voor jullie niet interessant wss omdat jullie het gewend zijn.
Lach me niet uit he. Zo waren jullie vast ook toen jullie nog ''jong'' waren en nog niet veel gewent waren.
Neej hoor, hier wordt gewoon gerooktquote:Bier en mannengeur, mwa... nee toch?![]()
Moest ik ook aan wennen. Ik ging met een bus vol onbekenden naar QrimeTime, was mn tweede feest waar ik alleen naar toe ging en toen we aankwamen bij de HMH .. was eigenlijk best lache .. iedereen duikt voorover en overal hoor je *sniiiiiiiiiif *sniiiiiiiiifquote:ik een braaf klein meisje ben welke nog niet super veel van de wereld heeft gezien..
- Snuivende mensen naast je in de bus naar DefQon. (Ja, dat vind ik heel wat, hou daar niet van.. en zo dichtbij vind ik eng!)
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jort optredenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef JortK het volgende:
Van de week draaien in een pakhuis, lekker illigaal feestje en beuken
Thnx ''blauwe''..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
M'n mede FOK!kertjes hebben het al gedaan, maar bij deze wordt je ook nog ff welkom geheten door een 'blauwe'![]()
Aii, vandaar die vraag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
We zijn toch allemaal zo vriendelijk hier voor elkaarIedereen wordt in zn waarde gelaten .. behalve als je van showtek houd, dan hoop ik wel dat je een beetje schild hebt
![]()
Maar als je verhalen hebt, gooi ze hier neer![]()
Dats ook vies!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Neej hoor, hier wordt gewoon gerookt![]()
![]()
Terugweg ook nog die gasten op zitten naaien (een paar dan).. vroegen of we ook wat nodig haddenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Moest ik ook aan wennen. Ik ging met een bus vol onbekenden naar QrimeTime, was mn tweede feest waar ik alleen naar toe ging en toen we aankwamen bij de HMH .. was eigenlijk best lache .. iedereen duikt voorover en overal hoor je *sniiiiiiiiiif *sniiiiiiiiif![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Over de DM; een bevriend stel (leren kennen via feesten) zijn afgelopen september getrouwd en zij had geregeld dat de DM als verrassing ff kwam draaien .... voor de rest ---> wat hij zegt
![]()
Eensch, jammer dat het tegenwoordig schijt is..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef rattt het volgende:
3 the hard way
banging
dark frequence
seid ihr bereid (origineel)![]()
Ze hebben best leuke nr's gemaakt maar wat ze tegenwoordig uitbrengen![]()
Best jammer want Walt maakt individueel of als bv de southstylers best leuke dingen (let the music play)
Redbull en bier vindk geen drugs.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
Ik ben drugvrij![]()
maar geld aardig wat red-bull ook als drug? en bier hopelijk ook niet!![]()
edit - Die Ivan Carsten is vettttt!! Komt die ooit uit??![]()
Jij mag blijvenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef rattt het volgende:
3 the hard way
banging
dark frequence
seid ihr bereid (origineel)![]()
Ze hebben best leuke nr's gemaakt maar wat ze tegenwoordig uitbrengen![]()
Best jammer want Walt maakt individueel of als bv de southstylers best leuke dingen (let the music play)
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef ElDani het volgende:
Nope, nie van plan allerlei rare dingen te gaan snuiven/slikken etc..
Gewoon rare stoffen vrij.
Niet dat er in red bull geen vage stoffen zitten ofzo maargoed :pquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef ElDani het volgende:
Nope, nie van plan allerlei rare dingen te gaan snuiven/slikken etc..
Gewoon rare stoffen vrij.
x3. bier doet het goed hier.quote:
melk is lekkerquote:
Iquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Sethje het volgende:
ik drink altijd melk op feesten
Let it bumpquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:02 schreef LeonH het volgende:
nou mensen
eindelijk, het wachten na anderhalf jaar wordt beloond. Alhoewel de meesten 'm alweer zat zijn (ik niet trouwens) is ie er dan toch!
http://www.midtownshop.nl/en/product/5996/
dat van dat geluid was dan alleen bij mijquote:Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mijn 0,02 EURO; voor een eerste poging, krijg je zeker wel een 6 op de 10 hoor![]()
Op/aanmerking:
- @ 5:05; nèt niet gelijk en wat later @ 5:55; iets te abrupt die fader dicht gegooid
- @ 23:11; wat je bij die overgang (@5:55) van Confused naar Volumez deed, had je ook met Fuck It kunnen doen ... gelijk overstappen, nu klinkt het ietwat rommellig
- @ 37:21
maar goed, wie ben ik
oh, en ik merkte nix van geluid wegvallen.
dat gaan we zeker proberen, misschien weer set van 1 artiest, of een test voor de yearmix-contestquote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Qua feedback ik het met onze klep eens.
Het samenlopen van sommige nummers is elke keer net niet, erg jammer om te horen. Krijg je een vervelende na bass. Gebruik je de beat sync knop ??
En soms gaat de overgang idd ineens erg abrupt.
Maar verder leuk setje hoorVolgende keer een uitdaging om jezelf te overtreffen he
ik ben, samen met de vriendin, present over 18 daagjesquote:Op maandag 3 november 2008 23:41 schreef RiKe het volgende:
Wie van de fokkers gaan naar Qlimax eigenlijk?
met Virtual DJ kun je gewoon een nummer selecteren, laten lopen en ondertussen een ander nummer selecteren, gelijk leggen en er in mixen met behulp van de fader. qua interface zijn het net 2 cd spelers met een mixer ertussenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Remcore
lekker plaatjes allemaal![]()
commentaar op het mixwerk is al gemaakt
zeker geen slechte mix voor de 1ste keer, je zou die van mij eens moeten horen![]()
Doe je dit "live"? ( heb geen idee hoe virtual DJ werkt, of het lekker werkt enzo? anders kun je miss ableton proberen)
5.5 (wordt afgerond naar een 6 op je rapport) en dus geslaagd
Da Syndrome is een heldquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Copies Are Fakingquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef ElDani het volgende:
Dutch Master heeft zeker goede platen, niet allemaal, maar bijvoorbeeld Copies Are Faking is zeker goed.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:35 schreef NLS04 het volgende:
* NLS04 zet walt - let the music play maar weer eens op![]()
x4quote:
quote:Ivan Carsten @ Ondergrond FM.
01. Ivan Carsten - Unexpected (Mash Up A&B Side)
02. Balistic & Zero Vision Ft MC Jeff - Upgrade the Noize
03. The Nasty Boyz - Angel (Ivan Carsten Synphonyc Edit)
04. Donkey Rollers - Voice Of Conscience (Original Mix)
05. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy Old Style rmx)
06. Showtek Feat DV8 - Back 2 Reality (Original Mix)![]()
07. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten Vocal Re Edit)![]()
![]()
08. Scope & Jones - I Feel (Qlimax mix)
09. Donkey Rollers - LMPSJNK (Original Mix)
10. Josh & Wesz Vs Glowiej - Fucking Posers
11. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz rmx)
12. Micky Joint & Flower 2K - Bitchez (Ivan Carsten rmx) (Q-Base Re-Edit)
iemand linkje voor Ableton van mij?? wil ik dat ook wel eens proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
anders kun je miss ableton proberen)
Die draaide Ivan op Q-base: briljantquote:
Dankje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
SMutzskii Welkom...
Godsekolere wat gaat het hard met die topic pages...
Ik wil hier voor de zoveelste keer melden dat ik nu echt zin in qlimax begin te krijgen... Alles alweer een beetje geregeld met vervoer etc... Nu maar dom wachten (lees: veel werken, huuuuuul)
Vrijdag ff kaartjes voor qountdown fixen, want heb er nu eindelijk wat zover gekregen...!
Welkom SMutzskiiquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef SMutzskii het volgende:
Maar Luc, ken die wat draaien volgens jullie? Of gaat het om de muziek die je draait? En die is dan dus altijd goed?![]()
een MC die niet teveel zegt is imo een goeie. Een mc die tijdens een vette set de muziek stil laat leggen en het publiek vraagt om met twee handen in de lucht de letter Q te maken als teken van respect naar de organisatie, FAALT daarentegenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef SMutzskii het volgende:
Kvond hem toen wel leuk! Die zei tenminste wat.
MC DV8 is toen echt niet opgevallen voor mij, heb hem zowat niet gehoord. Dat was wel beetje jammer.. wilde hem namelijk ok wel eens een keer horen, na al die verhalen.
inderdaad, dan zet je zo'n set neer en ineens uit het niets draai je dan een baggerplaatquote:
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dankje!
VIP is al uitverkocht...
preciesquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
Een mc die tijdens een vette set de muziek stil laat leggen en het publiek vraagt om met twee handen in de lucht de letter Q te maken als teken van respect naar de organisatie, FAALT daarentegen
Moet bekennen dat die partylover remix er lekker op klapte zaterdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
Over het algemeen moeten er ook geen showtek tracks in de set zitten,
Dat dacht ik al. Ik heb daar dus echt geen verstand van... me vriend mixxed zelf wel eens, en heb em gevraagd of ie het uit wil leggen, maar ik hoor dat allemaal niet. (Alleen als het echt niet klinkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
Welkom SMutzskii![]()
FOK!kertjes zijn moeilijk wat betreft een goeie set..het moet goed opgebouwd zijn, de overgangen (dus mixwerk) moet goed in elkaar zitten. Er moeten nieuwe platen in zitten (ECHT nieuwe platen..), maar de andere keer wordt er weer een set met oudere knallers verwachtOver het algemeen moeten er ook geen showtek tracks in de set zitten, geen nothing else matters, geen bleeding for the harder styles en liefst ook niet teveel andere tracks met DV8 lyrics..Dan moet ook de set nog in de avond passen, moet het geluid hard (HARD!) en zuiver zijn en moet de DJ een beetje het publiek opzwepen.
Dat is een beetje de indruk die ik heb gekregen na pakweg 25 hardstyletopics...Kortom: ik heb het idee dat men hier vrij kritisch kan zijn![]()
Hmm, wie deed dat dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
een MC die niet teveel zegt is imo een goeie. Een mc die tijdens een vette set de muziek stil laat leggen en het publiek vraagt om met twee handen in de lucht de letter Q te maken als teken van respect naar de organisatie, FAALT daarentegen
ruffian..op qrimetime afgelopen jaar meen ik..quote:
DV8 loopt er soms idd bij alsof ie een mongool is..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
ruffian..op qrimetime afgelopen jaar meen ik..![]()
als een MC enthousiast is vind ikd at wel prima..alleen bij ruffian komt het er altijd op de verkeerde manier uit.. (door climaxen van nummers heen schreeuwen enzo). en ik heb het idee dat ie regelmatig gewoon bezopen is ofzo.
villain is een beetje een wigger en staat erg vaak met zn rug naar de zaal (viel me zaterdag ook weer op), maar die kan ik beter hebben dan ruffian.
DV8 vind ik wle de beste, MC-technisch gezienen moet altijd een beetje om hem lachen..omdat ie rare koppen trekt en vaak rare houdingen aanneemt..en leuke dansjes doet (zie user icon
)
voor de rest zal ik ongetwijfeld ook andere MC's meegemaakt hebben, maar die zijn dan niet blijven hangen (en op zich pleit dat weer voor ze)
ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hierquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:18 schreef SMutzskii het volgende:
Wanneer wordt de line-up van qrimetime Qountdown eigk bekend?
dat zal dus op 13 november om 17.00 zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik gok over 8 dagen, 22 uur en een minuut of 28.. zie hier
Die remix is wel vet jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Moet bekennen dat die partylover remix er lekker op klapte zaterdag![]()
al blijven de vocals wel een beetje matig![]()
is liedje 1 een nieuwe van Frontliner?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
Frontliner - Timequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
is liedje 1 een nieuwe van Frontliner?
En nou de zin in het Nederlands. Heb 'm nou 5 keer gelezen en weet echt niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
De line up van Qountdown hoef je iig niet voor dat qlimax is te verwachten..
same herequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef Haghorst het volgende:
Ruffian heeft een leuke stem maar inderdaad verneukt die nummers vaak
DV8 schreeuwt
Da Syndrome ben ik zelf niet zo'n fan van, vind het maar een debiel zoals hij op het podium staat af en toe. Met alle respect voor hem hoor.
Villain is wel mijn favoriet qua mc's, hou wel van zijn stijl! Vlotte babbel
En dan heb je nog MC DL! die ook op Twisted staat, heeft ook lekkere vocals. Stond ook op Haghorst's Spektakel maar hielt zich toch nog veel in had ik het gevoel. Heeft het wel in zich.
Hij is trouwens ook erg goed te mixen. De keren dat ik Showtek zag mixte Walt hem er super lekker in.quote:
jezelf quoten mangquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook erg goed te mixen. De keren dat ik Showtek zag mixte Walt hem er super lekker in.
Early soundzquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Showtek heeft voor mij persoonlijk 2 lichte pluspuntjes:
Early Soundz![]()
No Harder
Colour Of The Harder Styles gaat nog, van Black Anthem is alleen de mid-intro vetquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Colour of the harder styles
Black anthem
Oei, Huig wordt een lastig jurylidquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef de_huig het volgende:
-knip- ...Kortom: ik heb het idee dat men hier vrij kritisch kan zijn![]()
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef SMutzskii het volgende:
Echter heb ik echt GEEN idee welke liedjes op dit moment ''gewild'' zijn, en'wat de nieuwe liedjes zijn enzo.. Al die ouwe meuk vindk ook allemaal nog gewoon leuk.. (want voor mij zijn die ook nog nieuw.)
Wat een jolijt toch weer vanavondquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Early soundz
No harder
FTS (jah die vonden we destijds aan het begin allemaal tof)
Dominate
Colour of the harder styles
Black anthem
Allemaal platen die ik wel kan/kon waarderen.
er is nu een vrouw bij, dan weet je het welquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Sinister-D- het volgende:
En alweer heb ik een half 3/4de topic gemist![]()
![]()
op zich een opbouw van de set vind ik nog niet eens zo belangrijk zolang je niet opent op een feest.. Als je die set van Ivan Carsten bijvoorbeeld pakt en je ziet daar ergens in het begin geloof ik Donkey Rollers staan, dan zou dat al niet passen aangezien die plaat veul en veul harder is dan een Fucking/' Pos/zerz/squote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Oei, Huig wordt een lastig jurylid![]()
[..]
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.
Als je ook de feest-verslagen van men hier leest dan krijg je ook een goede impressie van de verschillende manieren van feesten beleven. De een praat meer over de platenkeuzes, overgangen e.d. en de ander praat voornamelijk over sfeer & gevoel.
[..]
ai minder....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef ElDani het volgende:
AH verdikkeme! Me mooie koptelefoon is der mee uitgescheten.. Had een SUPER-Sennheiser, geeft er na 2 jaar de brui aan, draadbreukje ergens IN het rechteroor!
Sorry, ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is nu een vrouw bij, dan weet je het wel
Melk, is dat ook echt serieus melk? Want dat hebk nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef 16meter het volgende:
Ik drink ook melk op feestjes trouwens.
Daar heb je gelijk in. Al lijkt het me wel leuk om ook van die dingen alsin of iets 'goed' in elkaar is gemixt wat te weten. En ook welke muziek nieuw is etc. Gewoon uit interesse...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zoals ik al zei, iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wat voor de een belangrijk is in een set hoeft voor de ander ook weer niets te zeggen. Wij luisteren hier best veel en zijn idd best kritisch. Maar bijvoorbeeld een LeonH of een RiKe die zelf ook flink aan de weg aant timmeren zijn als DJ/Producer, luisteren dan ook met andere oortjes.
Als je ook de feest-verslagen van men hier leest dan krijg je ook een goede impressie van de verschillende manieren van feesten beleven. De een praat meer over de platenkeuzes, overgangen e.d. en de ander praat voornamelijk over sfeer & gevoel.
Oja, QountDown.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef de_huig het volgende:
Maar voor mij zit op dit moment alles lekker in elkaar..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef 16meter het volgende:
Als iets goed in elkaar gemixt is dan hoor je niet dat het gemixt is. Dan loopt de ene plaat vloeiend over in de andere of lijkt een stukje van de volgende plaat deel uit te maken van de track die bezig was. Een hele goede (creatieve) DJ kan zo een aantal platen als het ware 'door elkaar' draaien.
Het makkelijkste voor een DJ is om een plaat helemaal uit te laten lopen, tot er niet veel meer van over is dan een kick (en een bass). Dan hoeven de platen alleen gelijk te lopen (beatmatching) en kan de volgende plaat er aan vast geplakt worden als het ware.
vrees niet..Ik ben slechts een simpele ziel..het klinkt lekker of het klinkt niet lekkerquote:
Je hoort dit ook alleen duidelijk wanneer je de losse nummers dus heel goed kent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar voor mij zit op dit moment alles lekker in elkaar..Ik hoor dat verschil niet. Tenzij iemand echt slecht is.. maar degene die ik tot nu toe gehoord heb (oke, zijn een paar uitzonderingen), was vond ik niets op aan te merken. Terwijl er heeel veel mensen zijn die wel zeggen dat het slecht was.
![]()
Kga gewoon mijn vriend nog eens vragen of die me wil leren mixxen. En dan hoop ik nu dat ie het me wel uitlegt, ipv zelf lekker te gaan mixxen.Kwil dat ook kunnen!
Van melk kun je heel goed herstellenquote:Melk, is dat ook echt serieus melk? Want dat hebk nog nooit gehoord.
Wist niet eens dat je dat kon krijgen joh. Of alleen bij de eetlocaties?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Van melk kun je heel goed herstellen![]()
Drinks soms ook melk op feestjes
T is niet echt melk... (on)duidelijker kan ik het niet maken... Of ik moet de andere 2 heren zelf ook verkeerd begrijpen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je dat kon krijgen joh. Of alleen bij de eetlocaties?
Hahaha.. melk drinken op feestjes.![]()
Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!![]()
Khou wel van die hoge deuntjes...
Wat bedoelen jullie dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T is niet echt melk... (on)duidelijker kan ik het niet maken... Of ik moet de andere 2 heren zelf ook verkeerd begrijpen!![]()
Nok joe douwn is idd nieuw en erg nice jah!
Snoepzakjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie dan?![]()
Echte melk, van de koe etc.. campina ofzo. Of iets anders?![]()
wel verrek. mijn mashup gaat bijna hetzelfde. (op het einde na dn hahah xD)quote:12. Frontliner - Warphole Deprication (Ivan Carsten's Mashup)
Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oi oi, leg eens duidelijk uit. Melk uit een snoepzakje?.
Whaha melkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
melk drinken op feestjes.![]()
Nok Joe Douwn van Zany ft. Southstylerz, das een nieuwe ofniet? Dies leuk!![]()
Oke, ik heb hem..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Pret m&m's....columbiaans waspoeder...antiliaanse flora....in die richting moet je het zoeken
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, ik heb hem..![]()
Had dat dan gewoon meteen gezegd. Ik dacht echt dat ze melk verkochten.
Hahaha.. nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ooit een hardstyle feest gezien dat gesponsoord werd door Campina?![]()
Oja enne......
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX![]()
Sorryheb er zin in
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?quote:
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?![]()
quote:Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
Veel Fok!kers maken er een sport van om af te geven op Showtek. Ze vinden ze te commercieel (maar wel fan zijn van Headhunterz, The Prophet, Zany of wat dan ookquote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is die ''haat'' (weet geen beter woord) voor Showtek hier altijd al geweest.. vanaf het begin van Showtek, of pas sinds de laatste jaren? En waarom is dat dan zo erg bij Showtek?![]()
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterzquote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
uniek, zeker op een woensdag, maar ik ben het echt helemaal met je eens (behalve met het showtek gedeelte, maar dat komt omdat ik de set niet ken..dus daar zou ik het zelfs ook nog mee eens kunnen wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
verhaal over home-made sets
Oke. Popi-jopi vocals is opzich niets mis mee toch? maar denk dat zij het tegenwoordig tevaak gedaan hebben. Of zit ik fout? (vind opzich popi-jopi vocals wel leuk. Die ken ik tenminstequote:Op woensdag 5 november 2008 10:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Sinds Showtek van die popi-jopie-vocals door hun nummers gooit (Puta Madre/Green Stuff/Raver/Party Lover/Born 4 Thiz/We Live for the Music) en natuurlijk die enorm slechte remix van Wonderfull Days.
De haat is trouwens wederzijds.
[..]
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz, en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.
![]()
Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
quote:It's time to puff, puff
Hey loco! first I fucked your Momma, now I'm smoking your Mota, eh?
I wanna puff puff, some of the dutch stuff.
I wanna puff puff, give me the green green stuff! (10000x)
Hey loco! I like to smoke the dutch green stuff, huh!
Purple Haze, White Widow... That's the kinda shit, I want to blow.
It's time to get hiiiiiiigh!
quote:Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x12)
Okay, lets go
Yo,
I'm a motherfucking raver with the hardstyle flavor (x4)
Kick back for a second
Cheer
Hardstyle flavor
Hardstyle flavor, go
quote:Ey Jessey
I fucked your Mama last night ah
The Pussy's nice eh
Puta Madre
Puta Madre, Puta, Puta Madre
Puta Madre, I fucked your Mama eh
(x?)
Die zijn idd ook vrij kansloos ja. Is dat allemaal Showtek ja? Wist ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:
[..]
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
[..]
[..]
[..]
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).quote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat zijn dan popi jopie vocals in scope & frontliner? mag jij me dat vertellen![]()
Maar moet je Puta Madre en Green Stuff wel echt serieus nemen? Net zoals ze Puta Madre hebben ingemixed met dat Oh My God nummer van Technoboy. Persoonlijk zie ik dat meer als een grote grap dan echt serieus een knaller willen produceren. Natuurlijk zijn het belachelijke teksten, maar het lijkt me nou niet dat die jongens van Showtek dit als hun levensmotto willen uitdragen. Eerder een kwestie van lijp doen en met z'n allen een feessie bouwen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef mstx het volgende:
De meeste vocals gaan inderdaad nergens over, maar onderstaande voorbeelden vind ik toch wel een stuk erger.
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.quote:
*zelfspot modus*quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de stijl van de DJ in kwestie op zo een moment, wat je zelf ook al zei. De meeste DJ's hebben een bepaalde stijl van mixen die erg goed valt of juist niet.
Persoonlijk vind ik het mixwerk van Isaac altijd erg geweldig, terwijl TBY meer van het introtje outrotje mixen is. Hetgene waarom iedereen toch los gaat bij TBY is omdat hij teveel koffie/red bull of andere zooi drinkt, waardoor hij iedere week zo ongeveer wel weer een nieuwe plaat uitbrengt. De mensen nemen zijn mixkunsten dan maar voor 'lief' omdat zijn setjes altijd vol met (nieuwe) knallers zitten.
Natuurlijk speelt je eigen stemming en voor- en nadelen ook wel mee, ik denk dat als je iemand blind livesetjes voor zou leggen zonder een naam, dan zou je ander commentaar krijgen als dat je de naam erbij zou vermelden
Maar ben benieuwd naar je uiteindelijke oordeel van de mixcompetitie dan, benieuwd bij welke set we bij jou dat 'ultieme feestgevoel' kunnen raken
Dat is dus het kanloze aan dat geprul met virtual of andere muis-klik-mix-programmas...dat komt gewoon niet over..dat klinkt altijd net-niet.......met cdspelers/platenspelers draaien klinkt gewoon al meteeen veel beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef MrDice het volgende:
Zonder de amateur dj's in dit topic te kort te willen doen (kan er zelf namelijk helemaal niks van), maar wat ik vaak mis bij die zelfgemaakte setjes is de bezieling. Als ik zit te luisteren naar een set van Jones of Josh & Wesz op Hardhouse Generation, of bijvoorbeeld die setjes van Mythica laatst, dat spat er gewoon vanaf in mijn ogen.
Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat dat nou precies is. Of het nou ligt aan de kwaliteit van de opname, de mixkunsten van de dj of mijn eigen stemming... Op een gegeven moment kun je met wat knutselen best wel wat nummers aan elkaar mixen heb ik zo het idee, maar om het ook echt te laten knallen lijkt dus best nog wel lastig.
Vocals slaan idd bijna nooit ergens op, maar popi-jopi of stoer is wat anders. Tuurlijk Rock Civilization slaat nergens op, maar dat vind ik echt wel een goede vocal die goed is uitgewerkt.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
popi-jopie-vocals... Nee de vocals van Frontliner, Scope, A-Lusion, Zany, Headhunterz, en weet ik welke andere dj zijn 99% van de keren wel om over naar huis te schrijven.
![]()
Het is echt zeiken om het stoer kunnen afzeiken geworden, terwijl de feiten al lang achterhaald zijn. Als er iemand popi-jopie doet dan zijn het sommige Fok!kers hier wel.
Dat is inderdaad niet tof. In 4 weken tijd mag je best wel wat variatie aanbrengen in je set. Kijk, dat een Noisecontrollers 3x dezelfde liveset afwerkt in een week was het geloof ik, snap ik nog wel. En die interactie vond ik juist altijd wel leuk. Zoals ze bijvoorbeeld op Qlimax op het dek staan te stampen en op XQlusive waren ze ook erg lekker bezig.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Sethje het volgende:
En ik zeik ze al 1,5 jaar af want ik ben er gewoon helemaal klaar mee nadat ze eens 4 weken achtereen EXACT dezelfde set hebben gedraaid op 4 feesten waar ik toevallig allemaal bij was. Totaal niet kijken naar het publiek, geen interactie. Gewoon dr setje afwerken en weer snel weg, "want dat hoort bij onze tour dus dan doen we overal maar hetzelfde"
een paar fok!kertjes gaan zelf een set in elkaar draaien met naar hun idee de beste platen van 2008. En dat is eigenlijk puur voor de lol...een paar mensen zijn de laatste tijd in hun vrije tijd (of als studie ontwijkend gedrag) bezig met mixen en toen is dus het idee gekomen om een soort wedstrijdje te houden wie de beste/leukste set in elkaar draait.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:02 schreef SMutzskii het volgende:
Wat houd die mixcompetitie ofzo in? Las er al wat over, maar...
Oke, cool!quote:Op woensdag 5 november 2008 11:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
een paar fok!kertjes gaan zelf een set in elkaar draaien met naar hun idee de beste platen van 2008. En dat is eigenlijk puur voor de lol...een paar mensen zijn de laatste tijd in hun vrije tijd (of als studie ontwijkend gedrag) bezig met mixen en toen is dus het idee gekomen om een soort wedstrijdje te houden wie de beste/leukste set in elkaar draait.
Ik doe zelf niet mee, omdat ik zelf nou niet bepaald een master behind the wheelz of steel ben en ik teknieklie niet better ben (*DJ Jean mode*). Maar ik vind het dan wel weer leuk om die sets te luisteren en nog eens te horen wat er dit jaar zo'n beetje is uitgekomen..en ik hoop dus dat er sets bij zijn die me wél raken op een bepaalde manier (de bezieling waar MrDice het over had, of zoiets als de X-factor)
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Sethje het volgende:
Dat is dus het kanloze aan dat geprul met virtual of andere muis-klik-mix-programmas...dat komt gewoon niet over..dat klinkt altijd net-niet.......met cdspelers/platenspelers draaien klinkt gewoon al meteeen veel beter.
Zozo, dat zijn er een hoop die gaan mixxen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Soixante-neuf![]()
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
-Hardstyle_Babbels
-ReMcOrE
-RiKe
Regels:
1. Alleen nummers en webreleases die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 60 min max
3. Deadline is 20 december
Jurering:
-Platenkeuze
-Opbouw van de set
-Overgangen tussen de verschillende tracks
-Originaliteit
-De X-factor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx (2x Reloop RMP-2 + Reloop RMX-40)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
-Hardstyle_Babbels
-ReMcOrE
-RiKe
Er zijn uitzonderingen idd maar als je hier over de beat synch knop leest dan begrijp ik dat je geen bezieling in een setje krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.
Snap wel dat je liever echt een plaatje erop gooit, en een beetje met een mengpaneeltje kunt spelen. Maar niet iedereen heeft dit tot zijn beschiking en dat wil nog niet zeggen dat als je geen 'echt' matriaal hebt geen lekker setje kunt maken
80 minutenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:44 schreef SMutzskii het volgende:
Als je alles moet luisteren en een setje duurt gemiddeld 30 minuten.. aii.
Ik snap eigenlijk de punten van zowel Sethje als van jou...De programma's zijn inderdaad wel professioneel, maar ik zie zelf het nut er niet echt van in om in een uurtje of 2 ff snel een set in elkaar te gassen, waarvan je zelf weet dat sommige overgangen gewoon crappy zijn bijvoorbeeld..en die set dan te uploaden en om commentaar te vragen, terwijl je hem zelf niet eens foutloos vindt..quote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht hoor, geloof dat LeonH met Logic werkt, Bartman en ik met Ableton. Zijn toch niet de simpele muis-klik-mix-programma's. Beiden programma's worden door veel DJ's en produceren gebruikt voor produceren cq draaien.
ben nog steeds aan het twijfelen of ik met Logic ga knippen, plakken en monteren of dat ik een echte set doe op m'n kamer met de CDJ's en draaitafels.... of beidequote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Snap wel dat je liever echt een plaatje erop gooit, en een beetje met een mengpaneeltje kunt spelen. Maar niet iedereen heeft dit tot zijn beschiking en dat wil nog niet zeggen dat als je geen 'echt' matriaal hebt geen lekker setje kunt maken
quote:
Ik vind die van Headhunterz - Just Say my name toch zo verlept. de vocals danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Waarvan de melodie ook wel erg veel op rock civilization lijktquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik vind die van Headhunterz - Just Say my name toch zo verlept. de vocals dan
Vindt ik wel een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat iedereen nou voor een gear/software gebruikt, ff erbij zetten?![]()
[..]
quote:Naja...ze kunnen het wel, maar ze kiezen denk ik ook bewust voor de makkelijke nummers zodat het grote publiek het waardeert. Ik kan me voorstellen dat iemand met een puta madre shirtje aan, een joint in zijn bek terwijl hij zijn motha aan het neuken is een beetje schrikt van die mid intro.
quote:-Crusty
-Jort
-Bartman (Ableton)
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper (VirtualDJ)
-mstx (2x Reloop RMP-2 + Reloop RMX-40)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87 (2 Stanton C.303 cd/spelers)
-Boy_Snakeye
-ElDani (MAGIX audio studio 2003)
-Hardstyle_Babbels (Hercules mp3 MIDI controller)
-ReMcOrE ( Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusion)
-RiKe (Pioneer CDJ800 MK2 + Pioneer DJM 600 + 2x Technics platenspeler)
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Ear Protectionquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
![]()
Ben op mijn vrije middagje weer druk aan het mixen en kloten aan. Vroeg me hierbij af of iemand het nr van DURO JAJAJA (held) en the prophet, Ear protection kon vinden. Kan hem iig nergens van de links uit onze eigen OP vinden.
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!quote:
mijn tracklist gaat flink meedingen naar de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!
vrijdag A-lusion, Technoboy en Scope DJ bij New York in Hengeloquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen![]()
Als het goed ligt er ergens een Mid-Town in het centrumquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
Even iets heel anders, aangezien ik 3 maanden in Amsterdam verblijf:
Kan iemand me een platenzaak hier in Amsterdam adviseren? Kan me amper voorstellen dat deze er niet is, mensen bekend hier in de buurt?
Ik verblijf zelf in het tulip inn amsterdam-city-west, en ben met mijn eigen auto hier. Afstand is het probleem dus niet!
Alvast bedankt :cheer:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen![]()
Een Showtek plaat!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het gevoel, gezien de mixjes die hier af en toe voorbij komen, dat ik zeker een paar platen heb die niemand gaat nemen
Hahaha, dat was ook mijn gedachte..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
quote:Williams Syndrome - Limbo (Superplastik/SPK028)
releasedate: 7 november 2008
A1. Limbo
B1. Redemption
B2. Thunder
quote:Zany - The Fusion Of Sound - Sampler 1 (Fusion/047-5)
releasedate: 7 november 2008
A1. Evolution
B1. Delomelancum (feat. Noisecontrollers)
B2. R.A.W.
quote:Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
art. nr. : TTC 045
A1. The Stage Is Our Home (Original Mix)
B1. The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
Release datum : vrijdag 7 november 2008
Medium : 12-inch
ik ga mijn 'voorsprong door originaliteit' echt niet uit handen geven, dacht het dus nietquote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore
je gaat zeker niet vertellen welke?
klien tipje van de sluier zogezegd![]()
je hebt me door!!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
3e heb ik eergisteren al binnengehaald, niet slecht... 1e is echtquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Sorry, ben nieuwsgierig.
Ist heel erg? Alsk vervelend wordt moet je het maar zeggen.
[..]
is niet erg hoor, juist leuk dat er een (enthousiaste) vrouw in het topic is nu
Oja, QountDown.Komt door die reactie erboven dat ik aan QrimeTime dacht. Had die site nog niet gezien. Dankje!
zoals NC heel vaak hebben, teksten ui gedichten etc., dat vind ik wel vetquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef MrDice het volgende:
[..]
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).
ik doe het met Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusionquote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |