gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef poiuytr het volgende:
ik heb nog een kaartje te koop voor Qlimax voor interesse pm me maar.
Klaagbaakquote:Op maandag 3 november 2008 17:01 schreef CrustyClown het volgende:
<klaagmodus>
Huisgenoot draait muziek over zijn stereo. Boxen en stereo komen uit het jaar nul en zijn versleten, elke ook maar minst kleine bass komt er compleet overstuurd uit, verschrikkelijk om aan te horen zeg!
</>
Ik wou zelf eens een keer de Time Out zien, nooit geweest.. Maar als ik dat zo hoor, moet het echt ongezellig zijnquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
helemaal geen leipe shit.....fucking kut locaties
Jezus.. Stilstaand publiek heeft zojuist een nieuwe betekenis gekregen. Zo ontzettend zonde!quote:
mijquote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef 16meter het volgende:
Wie ga ik zeker in de HMH treffen op 31 dec?
precies, TO is wel redelijk groot, maar geluid is raal. Takens is klein, retedruk met allemaal kindervolk (veel hardcore-stakkers) dus dat komt de sfeer zeker niet ten goede! en ook altijd warm a la Matrixxquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
helemaal geen leipe shit.....fucking kut locaties
Die aap heeft gewoon mijn PF naam gejatquote:
Patrick is doodquote:Op maandag 3 november 2008 19:29 schreef mstx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)umpen_is_de_weg.html
![]()
![]()
ROFL
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef Sethje het volgende:
Op In Qontrol was het idd goedhoe heerlijk is het om tijdens het laatste uur los te kunnen gaan op Fucking posers
heerlijk toch
Pcies, helden setje ook weerquote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
En na een heerlijke set van A-lusion openen met motherfuck..dan scoor je punten bij mij![]()
[..]
yes, heb het maar geaccepteerd..ik was in een goeie bui gisteren. Vandaag daarentegen..![]()
J&W @ IQ was inderdaad heldigquote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]dat was zzzoooo vet!!!
[..]
Pcies, helden setje ook weer
quote:
Ach je doet maar. Heb die nieuwste meuk niet gehoord. En der zitten echt wel pareltjes tussen de wat oudere Showtek nummers.quote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef Koepert het volgende:
[..]![]()
T is dan nog wel geen woensdag, maar deze kan k nie laten lopen....
die komt toch in december uit of heb ik dat nu verkeerdquote:
Idd, vooral Green Stuff, Puta Madre, Party Lover en FTS zijn regelrechte klassiekers.quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ach je doet maar. Heb die nieuwste meuk niet gehoord. En der zitten echt wel pareltjes tussen de wat oudere Showtek nummers.
Klopt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die komt toch in december uit of heb ik dat nu verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |