Muziek downloaden is niet illegaal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef Muta het volgende:
hahah noob, heeft ie het preview album gedownload
en dan nog klagen ook als je iets illegaal doet
mijn klacht: klagen over illegale downloads is not done!
Pitch de gemiddelde early hardcore track naar beneden en gooi er een afgezaagde kick onder, en je hebt één van de meest overbodige genres aller tijden.quote:
Milkmanquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Je moet ook naar aphex twin luisteren, geen zany.
En zet er een stel springende mooibois bij en het plaatje is compleetquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Pitch de gemiddelde early hardcore track naar beneden en gooi er een afgezaagde kick onder, en je hebt één van de meest overbodige genres aller tijden.
Misschien nog voor de goede orde een paar cocaïne-samples erbij, ook al zijn die allang uitgemolken door echt iedere denkbare muzieksoort, inclusief klassiek en free jazz.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
En zet er een stel springende mooibois bij en het plaatje is compleet
wat een verschrikkelijke kankerplaat. Ik zie al 30.000 mongolen losgaan als die kick erin komt. Van je hup op je ene been naar je andere been. Hardstyledansjes zijn echt immens treurigquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat een kut cd is dit zeg [ afbeelding ]
Dus als iets kut is mag ik er niks van zeggenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:02 schreef Sanderrrr het volgende:
Komen jullie iets tekort in het leven, dat jullie iets wat je gewoon kan ontwijken moet afkraken?
Ik heb je in 10 minuten in verschillende topics al meerdere anti-hardstyle reacties zien zeggen.. Serieus, ga werken of zo als je je zo verveelt op de zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus als iets kut is mag ik er niks van zeggen.
Stiekem denkt Sanderrrrrrrrrrrrrrrrrr het bij ieder denkbaar topic op Fok, tot aan de caviatopics in F&F, maar dit was de eerste keer dat hij het eens durfde uit te spreken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus als iets kut is mag ik er niks van zeggen.
Waar dan nog meer? Zeker over die kut lne-up van thrilogy. Daar is de hardcore line-up ook niet om van te juichen, op een paar namen na. En serieus, waarom zou ik in het weekend gaan werken als ik al een fulltime baan heb. En bovendien verveel ik me niet, ik vermaak me opperbest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb je in 10 minuten in verschillende topics al meerdere anti-hardstyle reacties zien zeggen.. Serieus, ga werken of zo als je je zo verveelt op de zaterdagmiddag.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat een kut cd is dit zeg [ afbeelding ]
Tieft toch een eind op man Hankquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke kankerplaat. Ik zie al 30.000 mongolen losgaan als die kick erin komt. Van je hup op je ene been naar je andere been. Hardstyledansjes zijn echt immens treurig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |