"full promo"quote:
Eensquote:Op zondag 2 november 2008 13:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
eens...en t gold ook voor gisterenavond..bartmans wees me er nog op:
dat het publiek (vooral in de zany zaal) 'opvallend' was..een paar gasten die losgingen..en dan shirt uit voor de warmte (of om de spieren te showen natuurlijk) en daarnaast dan inderdaad van die overhemden met een sjaaltje..het contrast was wat groot
Dan sla je toch een topicje overquote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef Koepert het volgende:
Niet de meest briljante TT![]()
ja idd, gewoon TVP dus
Dacht al: duurt langgggquote:Op zondag 2 november 2008 13:56 schreef de_huig het volgende:
voor dat ik het door had, had ik de laatste post in het vorige topic..ik was even bang dat ik een nieuwe moest openen![]()
gelukkig kan ik het bij een tvp latenben gaarrrr
dat dacht ik gisteren ook toen zany/walt Pounding Senses moest instartenquote:
Hij staat helaas niet op youtubequote:Op zondag 2 november 2008 14:05 schreef 16meter het volgende:
TT = Subsonic/World is yours mashup ofzo?
je kan hem er altijd zelf nog opzetten als je hem hebtquote:Op zondag 2 november 2008 14:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij staat helaas niet op youtubeanders had ik hem er wel bij gezet
kijk of je ergens een paar fresh/fear/hard FM setjes vandaan kan trekkenquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef 16meter het volgende:
op m'n nieuwe werk ben ik wat hardstyle zieltjes aan het winnen, collega vroeg of ik een CDtje kon meenemen...
Weet iemand nog een aantal goed gemixte sets (minimaal 128kbps) van minstens een uur? Liefst met wat pakkende hitjes. Genoeg 96kb sets.. maar om dat nou op CD te zetten...
zullen we vanavond es kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan hem er altijd zelf nog opzetten als je hem hebt
quote:
kies de mijne! haha!quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef 16meter het volgende:
op m'n nieuwe werk ben ik wat hardstyle zieltjes aan het winnen, collega vroeg of ik een CDtje kon meenemen...
Weet iemand nog een aantal goed gemixte sets (minimaal 128kbps) van minstens een uur? Liefst met wat pakkende hitjes. Genoeg 96kb sets.. maar om dat nou op CD te zetten...
Rainbow Ravequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
22 November gaat alles kapot!
hehe je laat je versiertrucs bij de conductrice om onder je boete uit te komen geheel buiten beschouwingquote:Op zondag 2 november 2008 15:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Eensch met wat er allemaal over de Thrill. van gisteravond gezegd is. Sfeer was af en toe ver te zoeken, maar hey je kunt ook zelf een feesie bouwen en dat heb ik ckers gedaan![]()
Lekker op tijd binnen met NLS, meteen door naar zaaltje 2 waar we nog ff aan de bar hebben staan praten met J&W. (zeg jij het, zeg ik het NLS).
Toen de heren begonnen, begon het feest ook meteen; Houze Muzic, The Punishment & Yerba![]()
Lekker opgewarmd naar Za(ny)altje 1voor de geluidscontroleerders, ben nog 1x in zaaltje 2 geweest, heel die HC-zaal niet binnengeweest en eigenlijk tot 7 uur vooraan bij Zany gestaan.
Tatankaen eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat het einde eigenlijk toch niet zo heel k*t was.
OK, het was HC maar de bpm's waren niet onuitstaanbaar. Had toch liever gewoon HS gehad, maar ja twas te verwachten met die 3.
Beetje jammer trouwens dat ik alleen Sethje gezien heb, nix persoonlijks, maar had graag ff met ons dj-duo, huigie en jortje willen stampen ... nou goed, allemaal maar naar de XX komen zaterdag.
quote:maar hey je kunt ook zelf een feesie bouwen en dat heb ik ckers gedaan![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.S. Alles Trilt PatrickVIEEEEEEESSSS
![]()
never fall asleep?quote:Op zondag 2 november 2008 19:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep charly en theo...die draaiden ook nog never sleep again of hoe heet die plaat .. heerlijk laatste stukje van de set
![]()
en idd wat crusty zei na 25 uur wakker waarvan je er pak hem beet 21 staand hebt doorgebracht wilde het allemaal neit meer zo
toch nog ff lekker gas gegeven bij Charly & Theo
Welke versie, die van youtube of die a-lusion op scantraxx draaide?quote:Deepack sloot nog even af met Squirt mmmmm
Held!quote:Op zondag 2 november 2008 14:46 schreef Muta het volgende:
Omg dat setje van Dana met Zany <3
Die early platen !!! (l)
Daar zijn 2 versies van geloof ik.quote:Op zondag 2 november 2008 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was er een "insane" edit versie....v.eeeeett
[..]
Welke versie, die van youtube of die a-lusion op scantraxx draaide?
]http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-hold-us-back-videoclip-te-commercieel.html[/quote][/url]quote:Op internet wordt de laatste tijd redelijk veel gezeurt over het commercieel worden van de Hardstyle. Ook met de videoclip van “Showtek - Hold Us Back” kwam dit waar aan de orde. Het management van Showtek heeft ons een e-mail gestuurd waarin hierover wat wordt uitgelegd.
“Deze “videoclip” is niet gemaakt om op TMF of MTV te laten verschijnen. De clip is puur voor de lol gemaakt voor internet. We wilden de fans een plezier doen en het laten maken van deze videoclip kost alleen maar geld en levert 0,0 euro op. We delen het immers gratis op YouTube.
Dat de track nu in de dance top 30 staat geeft alleen maar aan dat de digitale versie van Hold Us Back veel verkocht wordt. Het is natuurlijk onzin om te denken dat een track als Hold Us Back bewust gemaakt wordt om in de dance top 30 te komen. Dit was voor Showtek net zo goed een verrassing waar ze overigens wel hartstikke blij mee zijn. Als je dagelijks in de studio bezig bent met muziek produceren dan is het altijd prettig als je merkt dat de muziek die je maakt een succes is en er veel legale downloads zijn.
Helaas kun je nooit iedereen tevreden houden maar wij kijken naar de wat er op de dansvloer gebeurt en hoe het publiek reageert op onze tracks.”
Aldus, het management van Showtek
Source: [url=http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-hold-us-back-videoclip-te-commercieel.html
haha respectquote:
hell yeah!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:36 schreef LeonH het volgende:
en maandag komt de nieuwe Alpha Twins uit!![]()
x2quote:Op zondag 2 november 2008 12:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik zeg het je de 22ste gaat alles kapot... Dan ben ik er namelijk ook!
zo, dat is wel heel duidelijk!quote:Op zondag 2 november 2008 11:59 schreef JortK het volgende:
thrillogy was voor mij de laatste keer, wat een sfeerloos feest daar.
de versie van DJ Nightkiller is na 4 uur 's nachts, dat is het origineel en dat ragt flink hard... die van A-lusion is voor 4-en gemaakt, die is wat rustigerquote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zijn 2 versies van geloof ik.
Een versie van voor 4 uur en een na 4 uur 's nachts
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef 16meter het volgende:
Jammer van het stilstaande voetvolk... maar dat hou je toch.
Heb in ieder geval m'n kaartje voor Qountdown. Wie ga ik zeker in de HMH treffen op 31 dec?
Met mij had je heus geen ruzie gekregen als je me had aangesproken, maar ik rookte wat af. Maar ik vond wel dat ze die rookruimte op een wat schappelijkere plek hadden mogen doen. Ik ga echt niet van de Zany zaal helemaal naar achteren lopen, door de hardcore heen, om te mogen roken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga me er niet druk om maken, boeit die mensen toch niet en ze stoppen er echt niet mee... je loopt eerder kans om ruzie te krijgen omdat je wat zegt!!
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef 16meter het volgende:
In ieder geval 2 die 'echt veur d'n muziek' zen
Amen Brother!quote:Laat ze volgend jaar Deepack maar een zaal hosten, die maken er tenmisnte echt een feestje van
Amenquote:Laat ze volgend jaar Deepack maar een zaal hosten, die maken er tenmisnte echt een feestje van.
Die gasten staan imo bijna altijd te vroegquote:Lekker binnen komen bij J&W bij atomic king konga mix, verder yerba, like thiz, muy remix, skydragon mashup +O kortom vette shit en knallen, jammer dat ze zo vroeg op de avond stonden.
Op inqontrol stonde ze laat, nu was dit overigens ook wel een echt heldenfeest!quote:Op maandag 3 november 2008 12:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen.
[..]
Die gasten staan imo bijna altijd te vroeg..
quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Sethje het volgende:
--- een heel net verslag---
Toen ik vooraf ook met J of W (de kleinste iig) sprak, zei ik dat ook tegen 'm. Waarom vandaag en andere keren zo vroeg en dan wel InQontrol afsluiten? Hij zei dat tie dat ook liever niet deed, veel mensen zijn dan van de kaart, wat minder sfeer enzo, dan liever rond 2-3.quote:Op maandag 3 november 2008 12:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Op inqontrol stonde ze laat, nu was dit overigens ook wel een echt heldenfeest!
En na een heerlijke set van A-lusion openen met motherfuck..dan scoor je punten bij mijquote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef Sethje het volgende:
Op In Qontrol was het idd goedhoe heerlijk is het om tijdens het laatste uur los te kunnen gaan op Fucking posers
heerlijk toch
yes, heb het maar geaccepteerd..ik was in een goeie bui gisteren. Vandaag daarentegen..quote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Da_Ripper het volgende:
PS: hebben mensen die de QuakeDance van 5dec. in hun PF-agenda als optie hebben staan, ook een vriendschapsverzoek gekregen?
Jaquote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Da_Ripper het volgende:
PS: hebben mensen die de QuakeDance van 5dec. in hun PF-agenda als optie hebben staan, ook een vriendschapsverzoek gekregen?
Hoewel maar 3 kwartier;quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog een aantal goed gemixte sets (minimaal 128kbps) van minstens een uur? Liefst met wat pakkende hitjes.
Ik vind het wel aardig dat Zany gewoon 2 keer vermeld word in zijn eigen line-upquote:Op maandag 3 november 2008 16:02 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/news/12331:Zany_Fusion_Of_Sound_World_Tour.html
leipe shit ouwe... mis alleen Noisecontrollers...
nooit geweestquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
helemaal geen leipe shit.....fucking kut locaties
Houwe zoquote:
Outland krijgt hij zeker wel vol, kijk maar naar de Pavo & Zany b-day feesten.quote:Op maandag 3 november 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Houwe zoken alleen de TO en kheb mijn gal daar al eerder over gespui'd ...
Fusion mag wel een beter bookingskantoor regelen. Denk dat de beste man een Matrixx of een Outland met gemak vol had gekregen
Inderdaad, maar ik verwacht wel dat er een outlandje aankomtquote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Sethje het volgende:
helemaal geen leipe shit.....fucking kut locaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |