quote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Ear Protectionquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
![]()
Ben op mijn vrije middagje weer druk aan het mixen en kloten aan. Vroeg me hierbij af of iemand het nr van DURO JAJAJA (held) en the prophet, Ear protection kon vinden. Kan hem iig nergens van de links uit onze eigen OP vinden.
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!quote:
mijn tracklist gaat flink meedingen naar de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al is het mixwerk misschien niks, mijn tracklist gaat weer dik worden!
vrijdag A-lusion, Technoboy en Scope DJ bij New York in Hengeloquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen![]()
Als het goed ligt er ergens een Mid-Town in het centrumquote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef nattermann het volgende:
Even iets heel anders, aangezien ik 3 maanden in Amsterdam verblijf:
Kan iemand me een platenzaak hier in Amsterdam adviseren? Kan me amper voorstellen dat deze er niet is, mensen bekend hier in de buurt?
Ik verblijf zelf in het tulip inn amsterdam-city-west, en ben met mijn eigen auto hier. Afstand is het probleem dus niet!
Alvast bedankt :cheer:
compleet nutteloze lap tekst: vrijdag d-block & s-te-fan in de peppermill in heerlen![]()
Een Showtek plaat!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het gevoel, gezien de mixjes die hier af en toe voorbij komen, dat ik zeker een paar platen heb die niemand gaat nemen
Hahaha, dat was ook mijn gedachte..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
quote:Williams Syndrome - Limbo (Superplastik/SPK028)
releasedate: 7 november 2008
A1. Limbo
B1. Redemption
B2. Thunder
quote:Zany - The Fusion Of Sound - Sampler 1 (Fusion/047-5)
releasedate: 7 november 2008
A1. Evolution
B1. Delomelancum (feat. Noisecontrollers)
B2. R.A.W.
quote:Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
art. nr. : TTC 045
A1. The Stage Is Our Home (Original Mix)
B1. The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
Release datum : vrijdag 7 november 2008
Medium : 12-inch
ik ga mijn 'voorsprong door originaliteit' echt niet uit handen geven, dacht het dus nietquote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore
je gaat zeker niet vertellen welke?
klien tipje van de sluier zogezegd![]()
je hebt me door!!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Showtek plaat!
De ultieme schijnbeweging..eerst afzeiken en dan ineens....:P
3e heb ik eergisteren al binnengehaald, niet slecht... 1e is echtquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Sorry, ben nieuwsgierig.
Ist heel erg? Alsk vervelend wordt moet je het maar zeggen.
[..]
is niet erg hoor, juist leuk dat er een (enthousiaste) vrouw in het topic is nu
Oja, QountDown.Komt door die reactie erboven dat ik aan QrimeTime dacht. Had die site nog niet gezien. Dankje!
zoals NC heel vaak hebben, teksten ui gedichten etc., dat vind ik wel vetquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef MrDice het volgende:
[..]
Misschien is popi jopie niet het juiste woord. Snap waar jullie op doelen... Maar bedoel meer dat vocals over het algemeen echt nergens over gaan, tenzij ze een verwijzing zijn naar een film of een gedicht, dat is vaak wel stoer (is mijn mening).
ik doe het met Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusionquote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Om nou niet 13 quotes achter elkaar te krijgen ... mogen jullie rustig posten wat voor apparatuur jullie gebruiken, dan edit ik die wel weer in MSTX's post en verwijder jullie post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |