kan beter maar kan ook slechterquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
qlimax
Mark Sherry: geen idee, boeit niet
Headhunterz: veel van hetzelde
Showtek: haha veel plezier jongens
Project 1: tja....![]()
Technoboy: hmmmm
Tatanka: leuk!
D-Block S-te-fan: super!
Zany & Vince: beter! geen echte hardcore afsluiter, vetjes!
Technoboyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
qlimax
Mark Sherry
Headhunterz
Showtek
Project 1
Technoboy
Tatanka
D-Block S-te-fan
Zany & Vince
hahaha zit je dan met je dure kaartje, weeris meer van hetzelfde...
http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/site/
(anthem is wel leuk kan je luistere)
mja voor qlimax is t eigenlijk wel een beste lineup, maar ik krijg nu een beetje dat ik wat andere dingen wil dan altijd maar hhz showtek en p1, maarja de gemiddelde qlimaxbezoeker nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Technoboy
Tatanka
D-Block S-te-fan
Zany & Vince
Niet verkeerd. Zeker omdat ik Vince echt wel een goeie afsluiter vond toen de ene keer. En heerlijke italian power op qlimax. Kan niet stuk dacht ik zo. Bij showtek, net als vorig jaar, een eet en toilet moment van ruim een uur. Ideaal dacht ik zo
ach als de sfeer veder goed is vermaak ik me prima hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
qlimax
Mark Sherry
Headhunterz
Showtek
Project 1
Technoboy
Tatanka
D-Block S-te-fan
Zany & Vince
hahaha zit je dan met je dure kaartje, weeris meer van hetzelfde...
http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/site/
(anthem is wel leuk kan je luistere)
Waarom kies je voor Zevenhuizen als de dag erna DB&STF en Wildstylez in Huize Maas Groningen komen? Of ga je naar beide? Ik ben de vorige editie op vrijdag met The Prophet en A-lusion ook geweest en er waren nog geen 200 mensen..... Wel leuke sfeer met zo'n kleine groep, maar Zevenhuizen krijgt die zaal nooit vol op een vrijdagavond. Huize Maas is daarentegen altijd volle bak. Loved HRDSTL in huize maasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:47 schreef MrDice het volgende:
volgende week Josh&Wesz en DBSTF in Zevenhuizen. Vanavond lekker niksen en beetje sport kijken. Vannacht formule1
Weet ik het, is gewoon een leuke zaal om te stappen en we gaan er graag heen. Of we zaterdag ook naar Maas gaan weten we nog niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:26 schreef signom het volgende:
[..]
Waarom kies je voor Zevenhuizen als de dag erna DB&STF en Wildstylez in Huize Maas Groningen komen? Of ga je naar beide? Ik ben de vorige editie op vrijdag met The Prophet en A-lusion ook geweest en er waren nog geen 200 mensen..... Wel leuke sfeer met zo'n kleine groep, maar Zevenhuizen krijgt die zaal nooit vol op een vrijdagavond. Huize Maas is daarentegen altijd volle bak. Loved HRDSTL in huize maas
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat voor een programma zouden jullie mij adviseren als ik hardstyle mixen wil maken ?
ik ookquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:04 schreef mstx het volgende:
TVP
Heb koppijn... en dat komt niet door harde muziek
Virtual DJ of Traktor DJ Studioquote:
Zit nu in mn 2e weekend-zonder-HS-feesie en weet nie of ik het wel ga trekke tot de Thrill.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
..... wij zijn alleen van het stampen hier![]()
)
Haha rippertje, misschien eens tijd om met een verslavingsdeskundige te gaan praten over die extreme behoefte aan harde muziek, mooie basjes en melodietjesquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zit nu in mn 2e weekend-zonder-HS-feesie en weet nie of ik het wel ga trekke tot de Thrill.
Misschien dat ik toch nog even die Outland in duik
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zit nu in mn 2e weekend-zonder-HS-feesie en weet nie of ik het wel ga trekke tot de Thrill.
Misschien dat ik toch nog even die Outland in duik
ooohhhhh, daar ga ik weerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef CrustyClown het volgende:
harde muziek, mooie basjes en melodietjes![]()
hoe kom je daar bij, of kijk ik nu ergens langs........quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
.......
en Tatanka is ruig natuurlijk maar helaas staat hij met de ultrasnel doormixende TBY, die wel steeds de vaart eruit zal halen.........
Project 1 wordt waarschijnlijk precies hetzelfde als de afgelopen keren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:47 schreef RiKe het volgende:
Project 1 staat als live act op partyflock, weet niet echt wat ik daar van moet verwachten maar ik denk dat dat nog wel eens aardig leuk uit kan pakken
En wie de fok is Mark Sherry?
begrijp me niet verkeerd. TBY als producer vind ik werkelijk fantastisch! Misschien wel de beste als je al zijn aliassen erbij pakt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij, of kijk ik nu ergens langs........
Ik denk eerder dat ie bedoelde dat je het idee gaf dat ze back2back zouden draaien. Haal nergens uit dat TBY en Tatanka samen gaan staan draaien op Qlimax...quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd. TBY als producer vind ik werkelijk fantastisch! Misschien wel de beste als je al zijn aliassen erbij pakt.
Maar bij zowat iedere set die ik hoor van hem, is het alleen maar intro - outro mixen. Waardoor je heel veel dode momenten in een set hebt, heel vaak wat snares, claps etc hoort, en je weer superlang moet wachten op bepaalde mid-intro's of climaxen. Maar doordat hij bijna altijd platen uit zijn eigen italiaanse stal draait, kan ik eigenlijk heel weinig aanmerken op zijn platenkeuze.
Een prophet daartegen, maakt vaker zijn eigen mash-ups. Of mixt gewoon halverwege de nummers wat gewoon lekkerder wegluistert
volgens mij bedoelde sinister met zijn vraag waar je had gezien dat tby en tatanka samen staan? zo komt het namelijk over uit je eerdere post..en eerlijk gezegd vroeg ik me dat ook afquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd. TBY als producer vind ik werkelijk fantastisch! Misschien wel de beste als je al zijn aliassen erbij pakt.
Maar bij zowat iedere set die ik hoor van hem, is het alleen maar intro - outro mixen. Waardoor je heel veel dode momenten in een set hebt, heel vaak wat snares, claps etc hoort, en je weer superlang moet wachten op bepaalde mid-intro's of climaxen. Maar doordat hij bijna altijd platen uit zijn eigen italiaanse stal draait, kan ik eigenlijk heel weinig aanmerken op zijn platenkeuze.
Een prophet daartegen, maakt vaker zijn eigen mash-ups. Of mixt gewoon halverwege de nummers wat gewoon lekkerder wegluistert
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
en Tatanka is ruig natuurlijk maar helaas staat hij met de ultrasnel doormixende TBY, die wel steeds de vaart eruit zal halen
Q-dance heeft bijzonder vaak Technoboy als afsluitende ( hardstyle) act. Eigenlijk wel een beetje vreemd want de tracks en zijn manier van mixxen is toch niet ideaal om mee af te sluiten als je het mij vraagt. Heb dan liever alpha twins ( die de laatste tijd heerlijk bezig zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Heeft Zatox eigenlijk wel een keer op een groot Q-dance feest mogen draaien en dan bedoel ik laat in de avond op een Defqon of InQontrol?
De man hoort gewoon thuis op een feest als Qlimax!
ow fuck.... dan heb ik het ergens anders de line-up helemaal verkeerd gelezenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde sinister met zijn vraag waar je had gezien dat tby en tatanka samen staan? zo komt het namelijk over uit je eerdere post..en eerlijk gezegd vroeg ik me dat ook af![]()
[..]
in that case: excuses aanvaardquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef LeonH het volgende:
was weer een te gezellig techno feestje gister
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!-meet met appelkruimelgebak bij de kluisjes
Almelo idd, jij dus ook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef poiuytr het volgende:
Kom jij uit omgeving almelo babbels?
Aan het station te zien op je fotoboek.
gezien de druktequote:Op zondag 19 oktober 2008 23:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Moet op qlimax maar eens met de fokkers gaan meeten, alhoewel dat ook niet het meest ideale feest is om te meeten lijkt me...
Afsluiten in de hardbass tent op decibel.. Geen Q-feest maar wel vetquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Heeft Zatox eigenlijk wel een keer op een groot Q-dance feest mogen draaien en dan bedoel ik laat in de avond op een Defqon of InQontrol?
De man hoort gewoon thuis op een feest als Qlimax!
100% eens, wat een gruwelijke set was dat zeg die avondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mag ik hier overigens ook nog even melden dat ik het setje van de blademasterz weer heerlijk vind klinken. Het is net alsof ik hier altijd de rebel kom uithangen, maar als ik het setje zo hoor (was dus niet op scantraxx zelf) wou ik dat alle setjes kwa hardstyle ongeveer zo klinken. Goede afwisseling tussen melodielijnen en kicks. Lekkere trancy sound met veel ronde kicks. Nee sorry, commerciele rotzooi ofniet. Ik prefereer de sound van een Brennan heart, technoboy, A-lusion en dus zelfs een showtek. Boven die van vele anderen die nog steeds veel de hardcore kant opgaan. Al zijn de donkey rollers en noisecontrollers hier goede uitzonderingen op.
Mwaaaa het is zaterdagavond, wat lul ik toch...
En zo is datquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Familie afschepen.
En met het gebak gewoon weg wezen en stampenHaha
FOK!-meet bij de kluisjes
Meestal met grote bus die we dan soms zelf regelen en soms ook niet. Wanneer er wat minder animo voor een feest is vaak iets met eigen vervoer zien te regelen. Al is dat vaak een lastig verhaal...quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omgeving almelo,
Hoe ga jullie meestal naar feesten heen dan?
lijpe shit die filmquote:
neem het gebak maar meequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Familie afschepen.
En met het gebak gewoon weg wezen en stampenHaha
FOK!-meet bij de kluisjes
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef RiKe het volgende:
Heb trouwens een mixbare versie in elkaar gezet van de nieuwe anthem
Voor de thuis hobbyist is het toch best leuk? Of snap ik ff niet helemaal hoe en wat...?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kansloos is dat zeg, je moet als zelf respecterende dj niet eens rips willen draaien.
Mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef LeonH het volgende:
Qlimax plaat is absoluut niet slecht, maar (kan zijn omdat ik er niet heen ga) krijg niet echt het Qlimax gevoel in deze plaat. Vind het meer een gewone plaat in italiaanse stijl met Qlimax vocals
quote:Al 8 jaar lang speelt organisatie b2s een hoofdrol in de harde dance scene. Degenen die al langer meegaan weten dat het allemaal begon bij de kleine back2school feesten voor de van origine Rotterdamse organisatie. Het enthousiasme van de bezoekers en de gedrevenheid van de medewerkers van de organisatie hebben er in de loop der jaren voor gezorgd dat meerdere b2s concepten zijn uitgegroeid tot volwaardige paradepaardjes in de Nederlandse uitgaanswereld.
b2s is anders dan anderen. De no nonsens manier van communiceren, de rauwe muziek en sfeer op de evenementen en de trouwe landelijke aanhang zijn herkenbaar voor iedereen die van harde feesten houdt. Het bekendste evenement uit de stal van b2s, Decibel, vierde dit jaar haar 7e editie en staat synoniem voor de kwaliteit en sfeer die de organisatie zover heeft gebracht.
Maar de organisatie is ambitieus. Reizen door het land is een hobby van b2s. Met Decibel werd begonnen op Binnenmaas, groeide uit haar jasje in het Lingebos en is inmiddels comfortabel neergestreken in de Beekse Bergen. Hard Bass maakte een nog langere reis door. De eerste grote was in de Statenhallen in Den Haag. Toen werd er verhuisd naar de SilverDome, waarna na uitstapjes in de Jaarbeurs en de Brabanthallen de SilverDome werd gekozen als vaste plek voor het bekendste indoor evenement van b2s. Daar is het nu al jaren steevast uitverkocht voor een enthousiaste groep liefhebbers uit het hele land.
Je voelt hem al aankomen... Hard Bass gaat weer verhuizen! Maar na zo’n lange intro mag je verwachten dat het niet naar zomaar een nieuwe plek is. En inderdaad; Hard Bass verhuist van “dome to dome”. Hard Bass vindt op 14 februari 2009 plaats in de Gelredome in Arnhem! In samenspraak met de gemeente Arnhem, de Gelredome en Q-dance is de tweede nachtvergunning toegewezen aan b2s.
Al meer dan een half jaar is b2s bezig met de grootste stap van Hard Bass tot nu toe. Je vindt niet zomaar een goed alternatief voor de SilverDome in ons kleine land. Toen de mogelijkheid zich aandeed om Hard Bass in de Gelredome te organiseren, hoefde b2s niet lang na te denken: “ Gelredome staat in onze wereld natuurlijk bekend als een toplocatie. Hard Bass wordt hier onderscheidend, grootser van opzet, maar bouwt voort op de vertrouwde formule. Het is een ontzettende uitdaging om het evenement de komende jaren te laten uitgroeien tot een volwaardig stadion concept”, aldus Vincent van de Heijden van b2s.
Hard Bass 14 februari 2009 in de Gelredome Arnhem
Meer informatie wordt op 3 november bekend gemaakt via www.b2s.nl
Fokking harde fail van B2S ja..quote:
* ReMcOrE denkt gelijk met zoete herinneringen terug aan Alpha Twins, A-lusion, JDX en Activator in zaaltje 2 bij afgelopen Hard Bassquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Hard-Valentijn-Bass ....
Beetje heel erg jammer, vond het juist wel iets hebben die zweet-bak daar in Sweeter-lake![]()
Maar wordt dit dan grootste indoor-feest van B2S? ... en geen Zaaltje 2 meer
Doe ik normaal ook niet, alleen deze keer maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kansloos is dat zeg, je moet als zelf respecterende dj niet eens rips willen draaien.
Dat ken ik ergens van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat 1 persoon het misschien kansloos vindt, als het algemene publiek maar los gaat.
Die Apologize plaat gehoord?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, het is morgen alweer Showtek-commerciële-muziek-bash-dag![]()
![]()
Ze bieden hun exuses aan is het nog niet goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die Apologize plaat gehoord?Genoeg voer voor een showtek bash maand denk ik zo
Kijk maar uit voor ripper zijn krachten. Naast 'simpel' modje is hij ook uit om ons alles te hersenspoelen. !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef 16meter het volgende:
Silverdome is toch overrated.. vieze zweetbak, veel te warm.
Maar inderdaad, het Gelredome is niet veel beter, het geluid kan alleen maar minder worden zelfs.
Hard Bass moet nu de B2S tegenhanger van Qlimax gaan worden ofzo? Beetje vaag allemaal..
edit: Ik zie ripper 'zweetbak' posten en onbewust jat ik zijn woordkeuzemindcontrol
Dat doen ze niet, ze vinden het namelijk te laat voor excusesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ze bieden hun exuses aan is het nog niet goed?
Snel, iemand geef me een teiltje want ik heb zojuist in mijn mond overgegeven!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, ze vinden het namelijk te laat voor excuses![]()
de muziek van tiesto gaat nog harder dan ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, ze vinden het namelijk te laat voor excuses![]()
Daar is het nu 2-late voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in, maar dat het overrated is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef 16meter het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
bij de Matrixx is het ook altijd zo warmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef 16meter het volgende:
Maar inderdaad, het Gelredome is niet veel beter, het geluid kan alleen maar minder worden zelfs.
dudequote:
inderdaad, Silverdome is verre van overrated!! en dat geluid daar (zoals reeds gepost: zaaltje 2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in, maar dat het overrated is.
Die tent heeft het meest zieke geluid in Nederland na de HMH,
whahahahahahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:25 schreef mstx het volgende:
Ik moet wel toegeven dat Showtek een bepaalde gave hebben om hardstyle steeds een stapje verder te verneuken, daar zijn ze wel erg goed in. Respekt de skills baby.
ik ga potverdikke geen hele week!! aan die troep bestedenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:52 schreef 16meter het volgende:
Ze verdienen godverdomme een Showtek bash-week.
Dude post dat dan morgen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef mstx het volgende:
Ik moet trouwens met pijn in m'n hart, op deze woensdag, wel toegeven dat ik de Party Lover Remix wel oké vind.
alles x2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Sethje het volgende:
Echt zo jammer jonge ik vond het vorig jaar zo vet in het Silverdome, was mn eerste keer daar en hard bass gign gelijk in het rijtje zekerheidjes voor komend jaar....
x2 wat betreft dat alles..quote:
Als het weer een hardbass the battles editie wordt dan ben ik zeker wel bijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het volk in het silverdome grotendeels kut.. altijd veel vechtpartijen en sjonnies... maar qua geluid (L) daar kan het gelredome niet aan tippen.. ik wacht eerst wel verdere informatie enzo af voordat ik definitief een oordeel ga vellenmet een line up zoals hardbass the battles had zou ik niet klagen
ik hou het voorlopig als optie
Jaarbeurs was datquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het weer een hardbass the battles editie wordt dan ben ik zeker wel bij
tracks waar een hardstyle remix van gemaakt gaat worden, pik je er zo uit...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahahahaha ik hoorde laatst Apologize op de tv en ik zeg tegen mezelf ja hier komt opcker een hardstyle remix van, maar toen had ik nog best leuke ideeën erbij.
Hoe mix je die shit in elkaar dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
is er hier trowuens nog interesse in eigen mixen want er worden er nu zoveel gemaakt en verstuurd (ook door mij) maar er komt nauwelijks reactie
is het miss een idee om er een apart topic voor aan te maken ?
ik begin het mixen ook steeds leuker te vinden
ben nu weer iets meer dna een uurtje bezig en heb alweer een aardige draft in elkaarbij interesse komt ie online anders niet
ik heb in iedergeval geen showtek platen gebruikt(toch nog ene kleine bash op deze ST bash woensdag
![]()
![]()
Ableton werkt zeker wel relaxed. Ik vind het na wat aankloten veel fijner werken als bv traktor DJ studio etc, enige nadeel vind ik dat je geen beat sync kunt doen. Dus het samen laten lopen van nummers is wel eigen verantwoordelijkheid (tenzij ik die optie nog niet heb gevonden natuurlijkquote:
ik ben nu nog aan het prutsen met Virtual DJ, maar wil ff keer wat anders proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ableton werkt zeker wel relaxed. Ik vind het na wat aankloten veel fijner werken als bv traktor DJ studio etc, enige nadeel vind ik dat je geen beat sync kunt doen. Dus het samen laten lopen van nummers is wel eigen verantwoordelijkheid (tenzij ik die optie nog niet heb gevonden natuurlijk)
ik leer nog steeds bij dus bij interesse kan ik hem uppen.. en commentaar is dan uiteraard welkom..quote:Philippe rochard - the world
The navigator - another shout (mix 1)
Girls from hardasia - hardasia (mix 1)
Tatanka - GTP (technoboy remix)
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
Overload - the anthem (vortex and zatox mix)
Chickz On Fire - Natte Asbak
Clive king and xzellar - evolution leaps fwd
Vrtx - my odissy (kayem and likquid remix)
Brainkicker and bass modulators - ring that shit (original mix)
DHHD - Pain
Brainkicker and noisecontrollers - always black (original mix)
D stylerz - just a freak
Tat and zat - scary track
Project one - rate reducer
Project one - raiders of the sun
Headhunterz - Speakafreak
dat zijn pas vette platen, die moet je gewoon vaker horen met uitgaan en op feestenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Philippe rochard - the world
Overload - the anthem (vortex and zatox mix)
Chickz On Fire - Natte Asbak
Brainkicker and noisecontrollers - always black (original mix)
quote:1. Kold Konexxion & Luna - Showtime
2. DBSTF - We be kicking bass
3. Noisecontrollers - Shockwaves
4. Beholder and Balistic - Nuclear Reactor
5. Headhunterz - D-Tuned
6. Headhunterz - Speakafreak
7. Headhunterz - Time 2 Rock
8. Brainkicker and Noisecontrollers - Always Black
9. DBSTF - All you sky dragons growl ( va - skydragon )
10. Zentiments - Survivor
11. J&W - Sonic
12. J&W - Houze Muzik
13. Max Enforcer - Catchin up
nicequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag op dat feestje het volgende setje gedraaid, wel redelijk divers en origineel vond ik zelf :$ :
11. J&W - Sonic
12. J&W - Houze Muzik
Dat is een behoorlijk heldige tracklistquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag op dat feestje het volgende setje gedraaid, wel redelijk divers en origineel vond ik zelf :![]()
![]()
:
[..]
Lekker lijstje, evenals die van Bartman.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag op dat feestje het volgende setje gedraaid, wel redelijk divers en origineel vond ik zelf :![]()
![]()
:
[..]
lekker setjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
1. Kold Konexxion & Luna - Showtime
5. Headhunterz - D-Tuned
6. Headhunterz - Speakafreak
9. DBSTF - All you sky dragons growl ( va - skydragon )
10. Zentiments - Survivor
11. J&W - Sonic
12. J&W - Houze Muzik
13. Max Enforcer - Catchin up
Lekkere tracklist hoor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
![]()
:
[..]
and get it you will, young masterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed bezig, my young paduwans .....![]()
Jepquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
lekker setjeoud en nieuw door elkaar
die dik gedrukte ken ik helemaal niet? heb je die van hen zelf gekregen ofzo?
Je had gewoon bij DJ Seth zijn optreden moeten zijn denkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan maar hopen voor mij dat ze die op qlimax of thrillogy draaiendan kan ik hem ook eens horen
Ik doe wel meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Je had gewoon bij DJ Seth zijn optreden moeten zijn denk
Het is trouwens nog erg vroeg voor een top 10 van 2008. Miss halverwege/eind november beetje gaan kijken? Kunnen we rond het einde van het jaar miss een Fok! yearmix battle houden? Kijken wie de lekkerste yearmix in elkaar kan fixen?
quote:22.00u – 23.30u Bruno Power & Ivan Carsten
23.30u – 00.30u Showtek
00.30u – 02.00u Technoboy
02.00u – 03.00u Headhunterz
03.00u – 03.30u Live: Hardstyle Masterz
03.30u – 04.30u Tatanka
04.30u – 05.00u Live: The Nasty Boyz
05.00u – 06.00u Zatox
Hosted by: MC Ruffian
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Sethje het volgende:
wat een vette timetable..kan bijna niet beter!
Helaas ga ik naar een ander feest.....
Diep van binnen vind ik dat helemaal niet grappig. Ik houdt echt zo erg van Italiaans en hardstyle op t eindquote:
Hoe de neuq hebben ze dat gefixtquote:Presale tickets kosten je slechts 8 euro! Aan de kassa betaal je 10 euro.
haha idd. Bus + entree 15 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Aaaahhh, dat is die Ansarat waar je het de laatste tijd over had. Niet dat ik gegaan zou zijn maar ziet er idd wel lache uit, en helemaal met 90 man![]()
8 euro maar!?!?!![]()
![]()
[..]
Jep, is een ruim half uurtje rijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Meer dan ideaalnou is Turnhout ook op steenworp afstand voor jou, toch?
Wat een heerlijke party track is dat ook hequote:Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!!![]()
idd 1 van de betere/leukere tracks van dit jaarquote:BEEEEEEER RUUUUUNNNNNNN!!!!
In t laatste stukje van "Speakaahfreeakzz" ; die tempoversnelling en -vertraging; is die bewust of is dat n klein foutje?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
bedankt voor de lovende woorden ben er zelf ook erg tevreden over![]()
Ik heb de tracklist al aangepast , dat komt omdat de volgorde eerst andersom was maar dit kwam beter uit
ik heb geen effecten toegepast daar moet ik me nog eens in gaan verdiepen..het zou kunnen dat er op het eind 2 nrs tegelijk lopen dat ie daarom iets voller klinkt maar naar mijn oren valt het wel mee
en ik moet natuurlijk ook nog eens een echte DJ naam verzinnenik wil natuurlijk wel iets toepasselijks, ik heb al een beetje in de literatuur zitten kijken of ik iets leuks zag maar nog niets gevonden
[..]
idd 1 van de betere/leukere tracks van dit jaar
wikipedia -> beetje random doorklikken ofzo tot je wat tofs vindquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik moet natuurlijk ook nog eens een echte DJ naam verzinnenik wil natuurlijk wel iets toepasselijks, ik heb al een beetje in de literatuur zitten kijken of ik iets leuks zag maar nog niets gevonden
[..]
idd 1 van de betere/leukere tracks van dit jaar
http://lsdb.nl/djnamegenerator.htmlquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik moet natuurlijk ook nog eens een echte DJ naam verzinnen
Aah op die manier..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
hij is alleen versneld![]()
ik vind het altijd lekker om met hardcore te eindigen maar niet iedereen vindt dat dus ik heb hem maar gewoon opgepitched naar 157.. zodat het voor iedereen te doen is.. het is niet de mooiste oplossing ik weet het maar wel de makkelijkste
het enige stukje dat vertraagd is in de set is de laatste BEEEER RUN!
Greek & Roman Mythology-namesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zat meer aan iets klassieks klinkends zoals endymion of Neophyte te denken
eigenlijk is noisecontrollers ook maar een suffe naamquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
thanks..
Fenrir -> de wolf van Loki -> noorse mythologie
Dionysus -> god van de wijn
Daedalus -> Zowel uit Ulysses als uit grieks..
Goibniu -> the smith god and immortal brewer of beer -> uit keltische mythologie (L)
Cúchulainn -> legendarische Ierse Held
het is allemaal vet maar het bekt allemaal niet zo lekkereen vette naam bedenk je niet zomaar; bassinvaderzz ofzo das een eitje
maar vind ik niet vet
Icarus ook wel idd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef CrustyClown het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe Gay!!!! en dat op een vrijdag
http://www.google.com/search?hl=nl&q=showtek+is+gay&btnG=Zoeken&lr=quote:kijk dan hoe Gay!!!!
Je weet dat het een man is he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en wie is die Sasha F eingelijk ... laat zich ook door jan-en-alleman gebruiken:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Je weet dat anaaltjes niet per-sé eenrichtingsverkeer hoeven te zijn hè![]()
vraag maar aan Showtek...... nee foei D_R tis vrijdag
Een ondergewaardeerd producer als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&q=showtek+is+gay&btnG=Zoeken&lr=
en wie is die Sasha F eingelijk ... laat zich ook door jan-en-alleman gebruiken:
-pradera
-hardstyle mafia
-floorcrushers
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Je weet dat anaaltjes niet per-sé eenrichtingsverkeer hoeven te zijn hè![]()
vraag maar aan Showtek...... nee foei D_R tis vrijdag
Bring it on!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er zijn nu dus 4-5 mensen die al mee doen?
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-riKe ?
-Da_Ripper
-
quote:
Kan ik mijn RMP2's eens onder het stof vandaan halenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er zijn nu dus 4-5 mensen die al mee doen?
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-riKe ?
-Da_Ripper
-mstx
HERE IS OZZYMONMANdingesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:49 schreef Silaz het volgende:
WELCOME PARTY PEOPLEEE
HERE IS OZZZYMONMANeuuhDIAS
ik heb te weinig Virtual DJ skills dus ik doe niet meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Silaz het volgende:
ik wil ook wel een gokje wagenmet mijn virtual dj skills zonder hoofdtelefoon.
Doe dan ook even wat regels m.b.t. promo's, anders is degene met de meeste illegale promo's op voorhand al winnaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
al ideeen voor regels qua tijd en wanneer het af moet zijn ?:P
kan ik hier uit opmaken dat jij dan toch niet wint?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Doe dan ook even wat regels m.b.t. promo's, anders is degene met de meeste illegale promo's op voorhand al winnaar.
Jaah, MissCymru is n leukequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
toch maar iets simpels miss Cymru? zo noemen Welshmen Wales![]()
![]()
regels:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
al ideeen voor regels qua tijd en wanneer het af moet zijn ?:P
misschien dat ieder er 1 (zijn favo) per maand kiest?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Regels:
1. Alleen nrs die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 60 min max ?
3.
andere ideeen?
dus een mix van 12 nummers max?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
misschien dat ieder er 1 (zijn favo) per maand kiest?
Ik neem aan dat gratis webreleases ook mogen (van DBSTF/A-Lusion enzo)? Die staan niet op discogsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
1. Alleen nrs die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
Die koptelefoon heb ik ook (maar dan niet kapot)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef rattt het volgende:
Ik doe ook wel mee ook al kom hier niet zo vaak..
Kijken of ik nog kan mixen met m'n mooie koptelefoonhttp://img407.imageshack.us/my.php?image=afb065gv3.jpg
nope...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef Sethje het volgende:
gaat iedereen nu met zon brak programam ene mix in elkaar synchroniseren?
heb thuis geen cd spelers + mixerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef Sethje het volgende:
zie:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef Sethje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:13 schreef Haghorst het volgende:
[..]
heb thuis geen cd spelers + mixer
ben ik in ieder geval niet alleenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef rattt het volgende:
En remcore, het komt bij ook bekend voor maar kan er niet opkomen, iig wel een vet nr![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef Sethje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan ik mijn RMP2's eens onder het stof vandaan halen![]()
quote:
I'm in 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Bon!![]()
De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
Regels:
1. Alleen nummers en webreleases die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 60 min max
3. Deadline is 20 december
All akkoord? the nighttrain
Ik wil ook wel meedoen maar ik maak weer een mix in dezelfde stijl als vorig jaar..quote:
ik heb dit ding:quote:
X3 , vind vast wel wat tijd om wat te proberen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Bon!![]()
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
Regels:
1. Alleen nummers en webreleases die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 60 min max
All akkoord? the nighttrain
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Bon!![]()
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
Regels:
2. Tijdsduur, 60 min max
All akkoord? the nighttrain![]()
2007 is veel beter volgens jou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen maar ik maak weer een mix in dezelfde stijl als vorig jaar..Die was 2 uur maar dan stuur ik gewoon de helft maar in als niemand daar bezwaar tegen heeft
Was onlangs trouwens bezig met een overzicht maken van alle 2008 hardstyletracks en moet zeggen dat ik niet echt supervrolijk werd van het aantal absolute krakers die dit jaar zijn uitgekomen ten opzichte van 2007
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
Maar er zijn dus ook mensen die de contest meedoen die via de PC draaien?
Ja, niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
2007 is veel beter volgens jou?
Ik zal een gokje wagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n beetje ook.
Angel, Her voice, Les Drums, Lockdown, Crystal, Pounding Senses, The Pressure, Forever az one, Rock Civilization, Nothing Else Matters (toen hij net uit was enzo..), In Our Memories etc...
Tegenover welke platen van 2008 kun je dat lijstje zetten.
Italiaanse kan ik niet zeggen dat het dit jaar beter was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zal een gokje wagen.
Het italiaanse spul
Angel, Her voice, Les Drums, The Pressure staan tegenover: Killzone, The Box, Research Future, Skleroxx, Freedom, Joara, Spiritum Veritatis, U Can't Stop Us, etc.
Scantraxx
Lockdown (ok officieel geen scantraxx), In Our Memories, Forever az one, Rock Civilization staan tegenover: Last of the Mohicanz, Blame it on the Music, The Story Unfolds, Rate Reducer, Revenge, Cold Rockking, etc.
Fusion
Crystal, Pounding Senses, Nothing Else Matters staan tegenover: Bassleader Anthem 2008, Zany's album, Rushroom, etc.
Het overige spul
Summer Feelings / Education, Mist, Freakin' / Fuck It, etc, etc, etc.
11 deelnemers, 11 uur..het is gewoon de qountdown lineupquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
UPDATE:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
mstx je moet je toch diep schamen dat je bij overige geen Nowhere to hide hebt gezet![]()
in je vorige post over goede platen over 2008quote:
Ik had het eigenlijk over die plaat, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
in je vorige post over goede platen over 2008
Alpha Twins - Nowhere to hidequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die plaat, nooit van gehoord.
En dit is alleen nog maar t/m februariquote:Activator Vs Carnifex - To the Beat-(ACT076)-Vinyl-2008-HB
A-Lusion - Veritas (MY008) Vinyl-2008-HB
Bass Modulators-Indeep The Cube (DJU023)-Vinyl-2008-NBD
Bulldozer Project - Arise Incl The Beholder And Zany Remix-Vinyl-2008-QMI
Davide Sonar - Sarabande-(SXIT002)-Vinyl-2008-HB
Deepack and Showtek - Skitzo-(DMW024)-WEB-2008-JiM
DJ Activator And Francesco Zeta - Fear And Dark-(ACT078)-READ NFO-Vinyl-2008-HB
DJ Chuckie Meets Trilok And Chiren - Never Scared-(MYTH009)-Vinyl-2008-HB
DJ Duro - My Style Is Dutch Death Construction-(DMW025)-Vinyl-2008-HB
DJ Isaac - In My Veins-Vinyl-2008-QMI
Dozer-The Church Of The Darkside Phantom-WEB-2008-UKHx
D-Stylerz - Act Of War Drop The Bomb-(TRQ001)-WEB-2008-JiM
E-Fect - Glorification (The Mf Saga Continues)-(VTX007)-Vinyl-2008-HB
Erik T And Julian DJ - Mad World (BKE001)-Vinyl-2008-NBD
Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (NEO036) Vinyl-2008-hM
Frontliner - Tuuduu Rock That Thing-(SCANTRAXX033)-Vinyl-2008-HB
Haze - Suffecation Breathe-(DMW023)-WEB-2008-iHQ
Headhunterz - Subsonic-(SCREL007)-Vinyl-2008-HB
Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Music Project 1-Vinyl-2008-QMI
Josh and Wesz Vs Glowiej - I Got You Tempo Pusher-(HC008)-WEB-2008-iHQ
Lisboa-X feat. Sasha-F-Stop And Listen (TRK008)-Vinyl-2008-NBD
The Hose - I Survived-(BLQ052)-WEB-2008-JiM
The Revivals - Final Prayer-(DJS020)-Promo Vinyl-2008-HB
Unknown-Take On My Bootleg-Promo Vinyl-Ltd Ed-2008-SND
Marlon S Meets Digital Punk - Bringing The Funk-(SMC027)-Vinyl-2008-HB
Mind Hunterz And Alpha2 - No Fear-(EXP053)-Vinyl-2008-HB
Sebulba-Shut It Down Fuckin Sensibility (DJURED016)-Vinyl-2008-NBD
Technoboy - Rage-(TTC042)-Vinyl-2008-HB
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef Da_Ripper het volgende:
* in handjes wrijft
ooeeehhh mèn, dat gaan lekker tracklisten worden :9
Maar dat wordt wel schrappen hey ... ff een kleine selectie ......
[..]
En dit is alleen nog maar t/m februari 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
nog 10 maanden te gaan ... :')
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 | 2 Sidez\00-2_sidez_aka_b-front_and_pulse_-_freakin__fuck_it-(a2r002)-web-2008.nfo A-Lusion\00_a-lusion_-_veritas-(my008)-vinyl-2008.nfo A-Lusion\00_a-lusion_-_voodoo__guidelinez-(scantraxx036)-vinyl-2008.nfo ABW\00-rephex_and_abw_-_dangerous_danes-vinyl-2008.nfo Apex Min00-apex_mind_-_darkness_is_coming-(trk007)-web-2008-ihq.nfo B-Front\00-b-front-evil__resimulated-vinyl-2008-sds.nfo B-Front\00-dj_b-front-confuse_(djs021)-vinyl-2008.nfo Bass Modulators\00-bass_modulators-indeep__the_cube_(dju023)-vinyl-2008.nfo Bass.T.O.R.M\00-bass.t.o.r.m.-caveman__shock_(bte013)-vinyl-2008.nfo Bazzwackerz\00-bazzwackerz_feat_rephex-get_wacked-2008-ssk.nfo Beat Providers\00-beat_providers-face_to_face-2008-web-homely.nfo Bizerk\00-dj_bizerk_-_blast_that_shit-(dbs1001)-web-2008-ihq.nfo Blockbuster\00-blockbuster--killerstyle_rockz-(4260074531817)-web-2008-emm.nfo Brennan\00_brennan_heart_-_faith_in_your_dj-(my007)-vinyl-2008.nfo Brennan\00_brennan_heart_-_memento-(my009)-vinyl-2008.nfo Brennan\00_brennan_heart_ft_shanokee_-_home__homeless-(my010)-vinyl-2008.nfo Brennan\00_brennan_heart_meets_clive_king_-_fearless__wooloomooloo-(my011)-vinyl-2008.nfo Brian NRG\XClusive Unreleased Tracks Collection 2008\00_brian_nrg_-_xclusive_unreleased_tracks_collection-cd-2008-xtc_only.nfo Builder\00-builder-my_life_is_just_a_demo-(poll291)-(web)-2008-homely.nfo Bulldozer Project\00-bulldozer_project_-_arise__incl_the_beholder_and_zany_remix-vinyl-2008.nfo Carnifex\carnifex-violator__shivers-(exp054)-vinyl-2008.nfo Clive King\00_clive_king_-_pure_cocaine-(scsp017)-vinyl-2008.nfo Coastguar00-coastguard_-_like_pretty_cool_hardcore-vinyl-2008.nfo D-Block and S-Te-Fan\00-d-block_and_s-te-fan_-_kingdom__total_eclipz_(evo003)-web-2008-srg.nfo D-Block and S-Te-Fan\00_coone_-_words_from_the_gang-(zooltd002)-vinyl-2008.nfo D-Block and S-Te-Fan\00_d-block_and_s-te-fan_-_ride_with_uz__stronger-(evo002)-vinyl-2008.nfo D-Block and S-Te-Fan\00_d-block_and_s-te-fan_ft_mc_villain_-_evolutionz__part_of_the_hard-(evo001)-vinyl-2008.nfo Da Tweekaz\00-da_tweekaz_-_the_past__da_bomba-vinyl-2008.nfo Daniele Mondello\00-daniele_mondello_and_express_viviana-turntable_(fts070)-vinyl-2008.nfo Daniele Mondello\00-daniele_mondello_vs_krash-gladiator_(ectr003)-vinyl-2008.nfo Dark by Design\00-dark_by_design_and_dr_willis-hells_bells_(dbd009)-vinyl-2008.nfo Dark Oscillators\00-bruno_power_meets_dark_oscillators_-_research_future_(poll292)-web-2008.nfo Dark Oscillators\00-bruno_power_meets_dark_oscillators_-_the_box-web-2008-homely.nfo Davide Sonar\00_davide_sonar_-_all_of_me__misunderstanding-(sxit003)-vinyl-2008.nfo Davide Sonar\00_davide_sonar_-_sarabande-(sxit002)-vinyl-2008.nfo Digital Punk\00_marlon_s_meets_digital_punk_-_bringing_the_funk-(smc027)-vinyl-2008.nfo DJ Activator\00-activator_and_zatox_-_still_drunk__freedom-vinyl-2008.nfo DJ Activator\00-dj_activator-june_(actse002)-onesided_vinyl-2008.nfo DJ Activator\00_activator_vs_carnifex_-_to_the_beat-(act076)-vinyl-2008.nfo DJ Activator\00_dj_activator_and_francesco_zeta_-_fear_and_dark-(act078)-read_nfo-vinyl-2008.nfo DJ Coone\00_coone_-_xpress_yourself-(dwx007)-vinyl-2008.nfo DJ Duro\00-dj_duro_-_my_style_is_dutch__death_destruction-(dmw025)-web-2008.nfo DJ Floppy\00-dj_floppy-slammin_out_rhymes-web-2008-homely.nfo DJ Gius\00-dj_gius-nerve-(blq054)-web-2008-dfm.nfo DJ Isaac\00-dj_isaac_-_in_my_veins-vinyl-2008.nfo DJ Le00_dj_led_-_by_the_way-(del013)-onesided_vinyl-2008.nfo DJ Luna\00-luna_and_deepack-biological_insanity_(defqon_1_anthem)-web-2008-ukhx.nfo DJ Luna\00-luna_and_dutch_master_-_the_scene-web-(read_nfo)-2008-homely.nfo DJ Mani\00-dj_mani_-_heavy_weight_ep-vinyl-2008.nfo Donkey Rollers\00-donkey_rollers-voice_of_conscience_lmpsjn-web-2008.nfo Dozer\00_dozer_-_the_church_of_the_darkside__phantom-(spk024-5)-vinyl-2008.nfo Dstylerz\00_dstylerz_-_act_of_war__drop_the_bomb-(trq001)-vinyl-2008.nfo Dutch Masters\00_dutch_master_-_back_to_the_real_style__flashback-(dmw027)-vinyl-2008.nfo E-Fect - Glorification\00_e-fect_-_glorification_(the_mf_saga_continues)-(vtx007)-vinyl-2008.nfo E-Fect\00-e-fect_-_volero__go_planet-vinyl-2008.nfo Erik T\00-erik_t_-_this_motherfuckin_world_ep_(bl17022-x)-web-2008-srg.nfo Francesco Zeta\00-francesco_zeta-fairyland__maniak_psyko-web-2008-ukhx.nfo Francesco Zeta\00-francesco_zeta-joara_ep_(kat050)-vinyl-2008.nfo Francesco Zeta\00-francesco_zeta-the_heart_to_beat_(gt8)-vinyl-2008.nfo Frontliner\00_frontliner_-_self_deprication__muzyk-(ssl002)-vinyl-2008.nfo Frontliner\00_frontliner_-_spacer__warphole-(scsp018)-vinyl-2008.nfo Frontliner\00_frontliner_-_tuuduu__rock_that_thing-(scantraxx033)-vinyl-2008.nfo Gigi Lav\00-gigi_lav-pure_emotions-(fts064)-vinyl-2008.nfo Grandmaster Q\00-grandmaster_q_-_pleasuredome-vinyl-2008.nfo Hard Onez\00_hard_onez_-_wicked_remix_collection_vol1-(wkd1079)-web-2008-est.nfo Hardstyle Mafia\00_hardstyle_mafia_-_takin_over__heaven_above-(bir003)-read_nfo-vinyl-2008.nfo Haze\00-haze_-_combined__systematic-(hlg002)-web-2008-ihq.nfo Haze\00-haze_-_suffecation__breathe-(dmw023)-web-2008-ihq.nfo Headhunterz\00-headhunterz_vs_wildstylez_-_blame_it_on_the_music__project_1-vinyl-2008.nfo Headhunterz\00_headhunterz_-_last_of_the_mohicanz-(scsp016)-repack-vinyl-2008.nfo Headhunterz\00_headhunterz_-_subsonic-(screl007)-vinyl-2008.nfo Hyperdrive\00_hyperdrive_-_the_punishment-(trq003)-vinyl-2008.nfo IG Bounce\00-ig_bounce_and_darqtai-jenny_and_chantal_e.p._(fts061)-vinyl-2008.nfo Ivan Carsten\00-ivan_carsten-amazing_combination-web-2008.nfo Ivan Carsten\00-ivan_carsten-unexpected-(blq053)-(web)-2008-homely.nfo Josh and Wesz\00_josh_and_wesz_vs_glowiej_-_i_got_you-(hc008)-vinyl-2008.nfo Kayem\00_kayem_and_likquid_-_illusion__thugz_on_dub-(djured018)-vinyl-2008.nfo Max Enforcer\00_max_enforcer_-_loudness-(smcsp009)-vinyl-2008.nfo Mind Hunterz\00-mind_hunterz-noise__midrange-vinyl-2008-snd.nfo Mind Hunterz\00_mind_hunterz_and_alpha2_-_no_fear-(exp053)-vinyl-2008.nfo Mindkillerz\00-mindkillerz-make_it_ruff_(dju024)-vinyl-2008.nfo Nick Arcane\00-nick_arcane_-_overdriven_(ah002)-web-2008.nfo Noisecontrollers\00-noisecontrollers_-_shreek-(fusion045-5)-web-2008.nfo Noisecontrollers\00_dark-e_-_gods_and_symbols_(reverze_anthem)-(rev-009)-vinyl-2008.nfo Noisecontrollers\00_noisecontrollers_-_venom__rushroom-(fusuon045-5)-promo-vinyl-2008.nfo Philippe Rochar00-philippe_rochard_and_daniele_mondello_-_tzunami-vinyl-2008.nfo PI\00_pi_-_cursing_(the_remixes)-(powvnl002)-promo_vinyl-2008.nfo Pradera\00-pradera-the_power_of_control__saturday_(drum0805-6)-vinyl-2008.nfo Pradera\00_pradera_vs_sasha_f_-_summer_feelings-(nc006)-vinyl-2008.nfo Project One\00_project_one_-_best_of_both_worlds__rate_reducer-(screl013)-vinyl-2008.nfo Project One\00_project_one_-_fantasy_or_reality__its_a_sine-(screl012)-vinyl-2008.nfo Project One\00_project_one_-_life_beyond_earth__the_zero_hour-(screl009)-vinyl-2008.nfo Project One\00_project_one_-_the_art_of_creation__numbers-(screl010)-vinyl-2008.nfo Project One\00_project_one_-_the_story_unfolds__raiders_of_the_sun-(screl014)-vinyl-2008.nfo Project One\00_project_one_-_the_world_is_yours__halfway_there-(screl011)-vinyl-2008.nfo Prozact\00_prozact_vs_joaquin_dj_and_mbg_-_ashish-(kat049)-vinyl-2008.nfo Ran-00_ran-d_-_river_of_sound-(a2r004)-vinyl-2008.nfo Return Corps\00-return_corps_and_hollow_-_wrong_frequency__incl_zany_remix-vinyl-2008.nfo Revivals\00_the_revivals_-_final_prayer-(djs020)-promo_vinyl-2008.nfo S-Dee\00-s-dee_-_tell_the_story__the_morning_after-promo_vinyl-2008.nfo Sasha F\00-sasha_f_and_kodex_-_trauma_(sigma0141)-web-2008-srg.nfo Scope DJ\00_scope_dj_-_rock_hypnotic-(scantraxx035)-vinyl-2008.nfo Showtek\00-showtek_feat_dv8-hold_us_back__back_2_reality-(dmw033)-web-2008-ssk.nfo Showtek\00_deepack_vs_showtek_-_skitzo-(dmw024)-vinyl-2008.nfo Showtek\00_showtek_-_we_live_for_the_music__scratch-(dmw022)-vinyl-2008.nfo Silver Nikan\00_silver_nikan_-_silver_nikan_e.p.-(kat053)-vinyl-2008.nfo SM00_smd_-_just_like_you-(scantraxx034)-vinyl-2008.nfo Snowstorm\00-snowstorm-bigger-(etx0038)-web-2008-homely.nfo Snowstorm\00-snowstorm_-_snowstorm__incl_a-drive_remix-promo_vinyl-2008.nfo Sons of Satan\00-sons_of_satan-prepare-(gbh004)-web-2008-ssk.nfo Star Creatorz\00-star_creatorz_-_killzone-(poll289)-web-2008.nfo Stephy\00_stephy_-_through_the_monsoon_(medley_monsoon)-(act080)-vinyl-2008.nfo Sylenth & Glitch\00_sylenth_and_glitch_-_music_in_you-(scsp019)-vinyl-2008.nfo Tatanka\00-tatanka_-_borderline-(djuz014)-web-2008.nfo Tatanka\00-tatanka_meets_headhunterz__tatact-call_it_music__w.u.w.h._(djuz011)-vinyl-2008.nfo Tatanka\00-tat_and_zat_-_scary_track__skleroxx_(djuz013)-web-2008-srg.nfo Technoboy\00-technoboy_-_rage-(ttc042)-web-2008-ihq.nfo Technoboy\00-technoboy_feat._shayla_-_oh_my_god_(ttc044)-web-2008.nfo The Hose\00-the_hose-call_it_hardstyle-2008-loyalty.nfo The Hose\00-the_hose_-_i_survived-(blq052)-web-2008.nfo The Machine\00-phase_3_and_the_machine-fine_day__better_world-vinyl-2008-snd.nfo The Machine\00-th3_m4ch1n3_-_mist_ep-vinyl-2008.nfo The Machine\00-tha_machine_-_stardust-vinyl-2008.nfo The Pitcher\00_the_pitcher_-_karma__titan-(spk025-5)-vinyl-2008.nfo The Prophet\00_the_prophet_ft_wildstylez_-_cold_rockking__alive-(ssl001)-vinyl-2008.nfo The Vision\00-dragan_and_the_vision_-_another_level-web-2008-srg.nfo Trance Generators\00_t.g._vs_stylez_mts_tonteufel_-_spiritum_veritatis-(fts069)-promo-2008-xtc_only.nfo Tuneboy\00-tuneboy-i_will_growl-(tt043)-(web)-2008-homely.nfo Twilight Forces\00-twilight_forces-darq_exile__halls_of_the_blind_(bte015)-vinyl-2008.nfo Vetka\00-vetka_feat_mr_eyez_-_eardrums-vinyl-2008.nfo Vortex\00_vortex_and_acesone_-_speakerwall-promo_vinyl-2008.nfo Wildstylez\00_wildstylez_-_revenge__truth-(scantraxx037)-vinyl-2008.nfo Zairon\00-zairon_-_stand_up-(ipno077)-web-2008-ihq.nfo Zanza Labs\00-zanza_labs-biological_chemistry__zanzarismo_(djuz012)-vinyl-2008.nfo Zappaman\00-zappaman_-_rude_talk-(poll288)-web-2008-ihq.nfo Zatox\00-zatox_-_so_high-vinyl-2008.nfo Zero Vision\00_balistic_and_zero_vision_-_upgrade_the_noize-(smc028)-vinyl-2008.nfo VA - Bassleader Anthem 2008 (REV010)\00_va_-_bassleader_anthem-(rev-010)-vinyl-2008.nfo VA - Dance Pollution Remix Collection Vol 3\00_tuneboy-dirty__wildstylez_remix-(poll296)-web-2008-wtw.nfo VA - Explosive Remix Collection Vol.1 (EXP057)\00_va_-_explosive_remix_collection_vol_1-(exp057)-vinyl-2008.nfo VA - Hardstyle Masters Vol.1\00_va-hardstyle_masters_01-(bl18243x)-web-2008-wtw.nfo VA - Killertraxx (BKE002)\00-va-killertraxx_(bke002)-vinyl-2008.nfo VA - Stars EP Part 8 (STK136)\00_va-stars_ep_8-(stk136)-web-2008-wtw.nfo VA - Titanic Remix Collection Vol 5\00-va_-_titanic_remix_collection_vol_5_(ttc041)-web-2008.nfo Whitelabel\00-unknown-take_on_my_bootleg-proper_vinyl-ltd_ed-2008-snd.nfo |
Ik wil graag anoniem blijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
Met alleen maar MP3's & VirtualDJ, draai ik rondjes jah, zo'n 60 min. lang .... verbaasd je dat?
UPDATE:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy_Snakeye
-ElDani
Regels:
2. Tijdsduur, 60 min max
mij lijkt dat de jury moet letten op:quote:
Zeker qua Italiaans spul is het minder vet dan vorig jaar vind ik. Nja en dan Fusion is het natuurlijk afwachten wat er nog van die cd uitkomt maar is het dit jaar ook behoorlijk rustig geweest. Wil niet zeggen dat er helemaal niks leuks uitgekomen is want Phases, cold rocking, story unfolds, revenge, killzone, spacer en freedom zijn echt hele dikke platen maar ik vind het wel van een iets minder niveau als her voice, crystal, pounding senses, lockdown, rock civilization, clubbin, high rollerz en aanstekaahquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zal een gokje wagen.
Het italiaanse spul
Angel, Her voice, Les Drums, The Pressure staan tegenover: Killzone, The Box, Research Future, Skleroxx, Freedom, Joara, Spiritum Veritatis, U Can't Stop Us, etc.
Scantraxx
Lockdown (ok officieel geen scantraxx), In Our Memories, Forever az one, Rock Civilization staan tegenover: Last of the Mohicanz, Blame it on the Music, The Story Unfolds, Rate Reducer, Revenge, Cold Rockking, etc.
Fusion
Crystal, Pounding Senses, Nothing Else Matters staan tegenover: Bassleader Anthem 2008, Zany's album, Rushroom, etc.
Het overige spul
Summer Feelings / Education, Mist, Freakin' / Fuck It, etc, etc, etc.
Okay dan, ik ben het er echt totaal niet mee eens.. Je kijkt nu alleen naar de releases van de grote labels, die imo gelijkwaardig zijn gebleven behalve scantraxx die imo wel vooruit zijn gegaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n beetje ook.
Angel, Her voice, Les Drums, Lockdown, Crystal, Pounding Senses, The Pressure, Forever az one, Rock Civilization, Nothing Else Matters (toen hij net uit was enzo..), In Our Memories etc...
Tegenover welke platen van 2008 kun je dat lijstje zetten.
Eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
De releases die niet onder deze labels vallen vind ik in 2008 vele malen beter dan in 2007.
Die is me toch een partij gods-gruwelijk lekkerquote:Hyperdrive - The punishment
die kerel @ 1:33 doet gewoon MIJN movequote:
Die heb ik te weinig op feesten gehoordquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die is me toch een partij gods-gruwelijk lekker![]()
![]()
drop that ... c'mon ... drop that .... c'mon ... tudududududu ... BASS!!!
Zeker niet op DefQon 1 geweestquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:51 schreef kollie het volgende:
[..]
Die heb ik te weinig op feesten gehoord
mag ik ook nog meedoen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
Met alleen maar MP3's & VirtualDJ, draai ik rondjes jah, zo'n 60 min. lang .... verbaasd je dat?
UPDATE:
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper
-mstx
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87
-Boy
-ElDani
Regels:
2. Tijdsduur, 60 min max
NIet geweest iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zeker niet op DefQon 1 geweest?
Scope DJ, Headhunterz, DBSTF en Noisecontrollersquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag ik ook nog meedoen?
vanavond B-Front en Alpha Twins![]()
![]()
![]()
ik ga een hele dappere poging wagen met mijn n00b Virtual DJ skillzzquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
UPDATE:
-ReMcOrE
ik neem aan van wel, is toch gewoon in 2008 een 'release' geweest?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:42 schreef ElDani het volgende:
Kleine vraag voor de yearmix btw: hoe gaat het zitten met de tracks van Scantraxx Unreleased? Wel of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Die had ik graag willen zien...quote:
Amen + dat Hardstyle Masterz live & Tatanka en Technoboy echt gruwelijke sets draaidequote:Op zondag 26 oktober 2008 07:07 schreef mstx het volgende:
Daar ben ik weer.
TBY was gezellig/vet![]()
The Nasty Boyz live -> Helden![]()
Al kan je het meer beschouwen als een richtlijn want ik kan me niet herinneren dat ik ooit een feest heb meegemaakt waarbij ik alles heb gezien wat ik vooraf bedacht hadquote:23:15-00:00 - Josh & Wesz
00:00 - Openingshow Zany
00:30 - 01:00 Zany & Noisecontrollers
..
02:00 - 02:30 Charly Lownoise & Isaac
02:30 - 03:00 Southstylers LIVE
03:00 - 03:30 D-block & S-te-Fan LIVE
..
04:00 - 04:30 Donkey Rollers LIVE
04:30 - Zany & Tatanka
..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Liep daar een vrouwke rond met Jetsers daar zou ze je dood mee kunnen slaan en die hingen nogal in eht zichtdus hij loopt langs en ziet dit.. wijst naar haar, laat zijn mond open vallen van verbazing, blijft haar vol verbazing aanstaren met zijn ahnd zo voor zijn mond.. en loopt vervolgens door zonder iets te zeggen..
![]()
(misschien is het iets wat je had moeten zien
)
mwoah, vind m wel aardig maar zou m'n geld er niet aan uitgeven. Je hebt een PMquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef ElDani het volgende:
Nummertje vind ik super! Ga hem deze week aanschaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |