Haha dit is echt iets voor mijn huisgenoot. Geweldig engels accent en houd ook wel van een partijtje MC'en. Zal het eens doorgevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:07 schreef NLS04 het volgende:
Voor alle leraren Engels onder ons:
[..]
oww en check zany's site voor zijn album tracks
Vernieuwend? P1 rotzooi?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lang niks van gehoort en dan dit:
http://www.youtube.com/djzanynl
Hulde!
Ff leep met het volume zitten kutten, zodat er nog weinig mee gedaan kan worden...
Moet nog wel erg wennen aan de sound, maar dit klinkt ten minste echt vernieuwend ipv die rotzooi van project one...![]()
moet zeggen dat ik de P1 ook in het begin kon waarderen en nu ook. Nu heb ik echt gewoon 2/3 nummers die ik wel kan blijven horen, ander hoeven van mij ook niet meer, die heb ik nou al weer genoeg gehoord.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hulde!
Ff leep met het volume zitten kutten, zodat er nog weinig mee gedaan kan worden...
Moet nog wel erg wennen aan de sound, maar dit klinkt ten minste echt vernieuwend ipv die rotzooi van project one...![]()
Al die dj's die altijd maar praten over een nieuwe sound bla bla...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vernieuwend? P1 rotzooi?
Wat een bullshit zeg.. Het klinkt als een kwalitatief hoogstaand album, net zoals die van Project 1.
* mstx mompelt iets over een spijker en een kop enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al die dj's die altijd maar praten over een nieuwe sound bla bla...
Ik vind het album van project one ook wel dik, maar er is werkelijk helemaal niks nieuws of vernieuwend aan... Meer en meer van hetzelfde... Is niet erg, maar dj's moeten eens kappen met iets vernieuwend te noemen als het dat niet is.
Ja, P1 album was teveel gehypt.. Neemt niet weg dat dit album van Zany ook niet vernieuwend is..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al die dj's die altijd maar praten over een nieuwe sound bla bla...
Ik vind het album van project one ook wel dik, maar er is werkelijk helemaal niks nieuws of vernieuwend aan... Meer en meer van hetzelfde... Is niet erg, maar dj's moeten eens kappen met iets vernieuwend te noemen als het dat niet is.
Een stuk vernieuwender, gewaagder en minder gehypt als dat van project one...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, P1 album was teveel gehypt.. Neemt niet weg dat dit album van Zany ook niet vernieuwend is..
Zanyquote:Tracklist
01. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
02. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
03. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
04. Technoboy feat. Shayla - Oh My God (Technoboys Callsheet)
05. The Hose - The Piano Song
06. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
07. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home (Original Mix)
08. Tuneboy - I Will Growl
09. Davide Sonar - TBA
10. Ivan Carsten - Amazing Combination (TBY's Oldstyle Remix)
11. Scope DJ - Final Destination
quote:01. Zany vs Beholder - Bleeding For The Harder Styles
02. Noisecontrollers - Attack Again
03. Zany - Evolution
04. Killer Clown - Silentium
05. Showtek - Party Lover RMX
06. Killer Clown - Tormented
07. Jack Overdose - Octavius Augustus
08. Southstyler - Nok Joe Douwn
09. Zany - Thugz (Noisecontroller Remix)
10. Noisecontroller - Shreek Is Back
11. Floorcrusherz - Psycho Stylez
12. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
13. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
14. Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Remix)
Minder gehypt ja, de rest neequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Een stuk vernieuwender, gewaagder en minder gehypt als dat van project one...
We hebben een meningsverschil!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Minder gehypt ja, de rest nee.
Is er inmiddels al een betere kwaliteit van A-Lusion? Schijnt dat die op de site veel beter klinkt en dat iemand het heeft opgenomen met volume te hard?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Silaz het volgende:
yayy, Zany & Technoboy's livesets van Scantraxx online. TBY setje ziet er zeeruit. Die neem ik mee voor onderweg in de trein
Technoboy
[..]
Zany
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hulde!
Part of the Hard had je er van mij uit mogen laten eerlijk gezegd.. K weet niet.. heb niet zoveel met dat nummer.. en helemaal weinig met die schreeuwlelijk van n Villain die zo nodig moet blaten in veel DBSTF nummersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef RiKe het volgende:
Ik zal denk ik morgen een setje van mij online gooien, Speedyshare ofzo.
Er zit sowieso 1 fout in, maar ach....het was een setje voor de lol dus maak me er niet echt druk om
Liefhebbers?
Kom maar op met die PM
Tracklist:
1) Da Tweekaz - Angeli Domini (original mix)
2) Kan ik nu niet op komen![]()
3) Troubleboy - No Voices
4) DBSTF - Part of the hard
5) Brennan Heart meets Clive King - Fearless
6) Hardstyle Mafia - Takin' Over
7) Da Tweekaz - Da Bomba
8) SMD - Just like you
Kort setje van net geen 40min.
Had ie ruim een jaar geleden al aangekondigdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:48 schreef poiuytr het volgende:
Wow in eens Zany ook met een Album?
Had er nergens wat over gezien, zal morgen alle tracks is geen luisteren.
C'est Impossiblequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
We hebben een meningsverschil!
Ik denk ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie gaan dr naar TBY: Preview?
Wij gaan natuurlijk, maar dat is allang bekendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie gaan dr naar TBY: Preview? Die lineup is wel lekker eigenlijk haha
Nope, wij gaan met een grote groep vanuit hier naar Ansarat.. Scope, DBSTF, NC en HHquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wat een weelde, wat een weeldequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lijkt er idd wel heeeeeeeeel veel opquote:En ligt het nauw aan mij of hebben ze voor Conceptions gewoon de melo van 1-2-Stampuh gebruikt
Je kan hem op zijn site vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:30 schreef Koepert het volgende:
Waarom kan ik dat album nou nergens vindenOf staat ie alleen op zn site ofzo?
Ook een busje uit Haaren present in belgiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Nope, wij gaan met een grote groep vanuit hier naar Ansarat.. Scope, DBSTF, NC en HH
dat had ik sowieso al, wat een geweldig feestje gaat dat wordenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:48 schreef poiuytr het volgende:
Wow in eens Zany ook met een Album?
Had er nergens wat over gezien, zal morgen alle tracks is geen luisteren.
volgens mij al bij het filmpje waarin hij de line-up van XQ Zany bekend maakte en dat was dus halverwege januari 2007quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Had ie ruim een jaar geleden al aangekondigd
ik ga naar 4 uur lang Alpha2 back 2 back met B-Frontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
inderdaad mang!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel heeeeeeeeel veel op
Vergeet niet dat daar ook nog eens de geboorte van zijn zoontje is bijgekomenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als Raoul slim is dan heeft tie dat ding af ten tijde van Thrill. Nu is de eentoningheid van zijn setjes van de laatste tijd ook wel begrijpbaar. Schijnbaar vinden DJ's het toch lastig om tegelijkertijd EN aan een album te werken EN vernieuwende setjes te draaien ...
hijs fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef CrustyClown het volgende:
onze (bartman en Crusty) warm up mix voor Technoboy is afeen overzicht van 2003 - 2008
tracklist:
1. TBY Intro
2. The hose - my little stalker (technoboy opera mix)
3. The hose - Call it hardstyle (the raiders remix)
4. Hunter - Sweetie (Tuneboy remix)
5. Hardstyle masterz - age of reverse bass (technoboys rude mix)
6. Technoboy - atomic (technoboys king konga mix)
7. Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
8. Technoboy - war machine (2005 remix)
9. Hardstyle masterz - b cool (technoboys atomic mix)
10. Technoboy - Guns 'N' Noses (Technoboy's Atomic Hard Mix)
11. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
13. Tatanka - GTP (technoboy remix)
14. Citizen - if i say stop (original mix)
15. Klone - dragons lair (builder remix)
16. Builder - Her voice (super bass mix)
17. Max Enforcer - Loudness (hardstyle Masterz mix)
Pm Volgt
te hoog? Wat staat waar te hoog ....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bij mij zijn de volgende sets te hoog ingesteld:
Das in fucking Limburg man! das heulemaal geen goede optie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
te hoog? Wat staat waar te hoog ....![]()
Nog een (leuke) optie![]()
http://partyflock.nl/party/111989:Shockwave.html
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:56 schreef mstx het volgende:
Bij deze quote ik Sethje even![]()
[quote]
bier is lekker [/quote[
_O=_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |