Wat een zeikerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor degene die het interesseert: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Fabian (Brennan Heart) nog een paar keer de live-act van Blademasterz doet en er dan mee kapt, reden is mij helaas niet bekend! wat ik wel weet is dat hij niet heel blij was met het tijdstip waarop hij tijdens Scantraxx moest draaien...
Dit goede initiatief juich ik van harte toequote:
Ik vind het origineel wat beter, wat rauwer als je het mij vraagt. Heerlijke trackquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Wie vindt nog meer de Hardstyle Masterz remix van Loudness nog beter dan het origineel?
Vette plaat!
Dat wordt vetjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Dubbel feest:
Kaartje Thrillogy in mn handjes
Huh? Hij stond toch vrij laat, en het ging aardig los tijdens die set.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor degene die het interesseert: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Fabian (Brennan Heart) nog een paar keer de live-act van Blademasterz doet en er dan mee kapt, reden is mij helaas niet bekend! wat ik wel weet is dat hij niet heel blij was met het tijdstip waarop hij tijdens Scantraxx moest draaien...
hij vond het blijkbaar geen goed tijdstip, waarschijnlijk iets te laat ofzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Hij stond toch vrij laat, en het ging aardig los tijdens die set.
Ik vond het een van de betere sets die avond.
pff denkt ie dat ie wat hitjes op zak heeft door al dat top 40 geneuzel te verwerken in de hardstyle krijgt ie al meteen capsones :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
pff denkt ie dat ie wat hitjes op zak heeft door al dat top 40 geneuzel te verwerken in de hardstyle krijgt ie al meteen capsones :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Na 2 jaar dit feestje links te hebben laten liggen op 5 December zeker even heen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor iedereen die op 5 december liever een hardstyle feestje heeft dan cadeaus uit zitten pakken:
net als de afgelopen 2 jaar in Lucky te Rijssen: Quake Dance![]()
![]()
moet je die lijn zien![]()
Ik las laatst ook ergens (was dat hier??) dat blademasterz de amateur MC's al had gedumpt voor zijn live-act?quote:
ja klopt hij heeft 3 mc's ingewisseld voor 1 MC da syndromequote:Crusty vertelde => Lang verhaal
Godvernou !!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor iedereen die op 5 december liever een hardstyle feestje heeft dan cadeaus uit zitten pakken:
net als de afgelopen 2 jaar in Lucky te Rijssen: Quake Dance![]()
![]()
moet je die lijn zien![]()
Zegt de naam niet genoeg? Accidents do happenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:19 schreef Da_Ripper het volgende:
en waar kwam Skwert ineens vandaan?![]()
power of the mind was toch ook niet echt donker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe qlimax anthem in redelijke kwaliteit:
naar mijn idee een aardig plaatje maar wel een dikke breuk met de donkere sound van qlimax-anthems zoals we die gewend zijn
Dark Oscillators - Neroquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef CrustyClown het volgende:
Om alvast een beetje in de TBY sfeer te komen. Mijn kleine playlistje tot nu toe.
Mis ik nog 'knallers'??
Jeweetoch, technoboy stijlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe qlimax anthem in redelijke kwaliteit:
naar mijn idee een aardig plaatje maar wel een dikke breuk met de donkere sound van qlimax-anthems zoals we die gewend zijn
Les Drums (TBY Remix)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef CrustyClown het volgende:
Om alvast een beetje in de TBY sfeer te komen. Mijn kleine playlistje tot nu toe.
Mis ik nog 'knallers'??
Goed dat jij hier even post, was bijna vergeten dat het alweer woensdag is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef MrDice het volgende:
[..]
Les Drums (TBY Remix)
Phases (TBY Romantic Mix)
![]()
Of zijn dat geen knallers, maar zuigers
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Goed dat jij hier even post, was bijna vergeten dat het alweer woensdag is.
Sorry dobbelsteen maar ik vind die back 2 reality zo tenenkrommend slecht. En dat ligt trouwens niet alleen aan showtek. Op feesten kan ik DV8 goed hebben maar de meeste tracks waar hij verantwoordelijk is voor de vocalen trek ik gewoon nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef CrustyClown het volgende:
Nou, we zijn toch al een halve woensdag voorbij zonder enige bash
Vooropgesteld, die track is natuurlijk ook gewoon dikke bleek, ehhhh bagger.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Sorry dobbelsteen maar ik vind die back 2 reality zo tenenkrommend slecht. En dat ligt trouwens niet alleen aan showtek. Op feesten kan ik DV8 goed hebben maar de meeste tracks waar hij verantwoordelijk is voor de vocalen trek ik gewoon niet
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef CrustyClown het volgende:
Antonio and Christiano - dirty cash
Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Stye Mix)
Dark Oscillators - Stereophobia (tnt remix)
Hardstyle masterz - b cool (technoboys atomic mix
Hunter - Sweetie (Tuneboy remix)
Technoboy - atomic (technoboys king konga mix)
Technoboy - Guns 'N' Noses (Technoboy's Atomic Hard Mix)
Technoboy - into deep
Technoboy - Rage (a hardstyle song)
Technoboy - Vita
Technoboy - war machine (2005 remix)
The hose - Call it hardstyle (the raiders remix)
The hose - I Survived (Different Edit)
The hose - my little stalker (technoboy opera mix)
The Hose- The Pressure (original mix)
The KGB's - fahrenheit (technoboy rmx)
The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
The KGB's - Superdisco (Technoboy Remix)
The Nasty Boys - Angel (hardstyle masterz cut)
Tuneboy - I will growl
Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
Tuneboy - wackyjackie (technoboy remix)
Nero, Her voice, Age of reverse bass (evt acti mix), killzone(hunter mix), amazing combination (technoboys old style mix), yerba diabolika (tby mix) -> lekker rustig plaatje tussendoorquote:Mis ik nog 'knallers'??
x2. Distortedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Sorry dobbelsteen maar ik vind die back 2 reality zo tenenkrommend slecht. En dat ligt trouwens niet alleen aan showtek. Op feesten kan ik DV8 goed hebben maar de meeste tracks waar hij verantwoordelijk is voor de vocalen trek ik gewoon niet
Onne jah maar ik weet niet of het een vs. is of een remix van DJ Nightkiller's Skwert?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:20 schreef Sethje het volgende:
Plaatje van a-lusion toch ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
Goed dat jij hier even post, was bijna vergeten dat het alweer woensdag is.
Mess With The Best is een vette plaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Onne al vaker met hem/Bassfillerz gewerkt, maar ik ken 'm niet.
Kloptquote:Volgens mij heb ik 'm ook al op Euforia in de kleine zaal gehoord ....
vrijdag was het prima te doen, geluid ouderwets goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef poiuytr het volgende:
Vrijdag nog een goed feestje gehad dan in Lucky?
bij mij wordt het EN quakedance EN public domain gok ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Godvernou !!!![]()
tis dat of naar Q-nation de volgende avond
Hoi Remcoquote:
quote:Voor toekomstige nummers zijn wij op zoek naar vocalisten(man/vrouw). Het kan gaan om het inspreken van raps of teksten, of om het inzingen van een stuk. Ben jij goed in 1 of meerdere van deze punten(engels/amerikaans accent vereist) stuur dan een mail naar info@dblock-stefan.com (al dan niet met een voorbeeldstuk)
Bedankt alvast!
Grtzz
DBSTF
was een post in verkeerde topic, dus ff edit met een "-" en nu de goede post er van gemaaktquote:
neeeeeejjjjj, sorry sorry .... jij kent Pulse ... mag ik je aanraken??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en niet al te sarcastisch kerel, anders stel ik je niet mee voor aan Pulse
zingen ...quote:Voor toekomstige nummers zijn wij op zoek naar vocalisten(man/vrouw). Het kan gaan om het inspreken van raps of teksten, of om het inzingen van een stuk.
juist jahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
neeeeeejjjjj, sorry sorry .... jij kent Pulse ... mag ik je aanraken??
(of is dat die sarcasme die je bedoelde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |