Wat een zeikerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor degene die het interesseert: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Fabian (Brennan Heart) nog een paar keer de live-act van Blademasterz doet en er dan mee kapt, reden is mij helaas niet bekend! wat ik wel weet is dat hij niet heel blij was met het tijdstip waarop hij tijdens Scantraxx moest draaien...
Dit goede initiatief juich ik van harte toequote:
Ik vind het origineel wat beter, wat rauwer als je het mij vraagt. Heerlijke trackquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Wie vindt nog meer de Hardstyle Masterz remix van Loudness nog beter dan het origineel?
Vette plaat!
Dat wordt vetjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Dubbel feest:
Kaartje Thrillogy in mn handjes
Huh? Hij stond toch vrij laat, en het ging aardig los tijdens die set.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor degene die het interesseert: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Fabian (Brennan Heart) nog een paar keer de live-act van Blademasterz doet en er dan mee kapt, reden is mij helaas niet bekend! wat ik wel weet is dat hij niet heel blij was met het tijdstip waarop hij tijdens Scantraxx moest draaien...
hij vond het blijkbaar geen goed tijdstip, waarschijnlijk iets te laat ofzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Hij stond toch vrij laat, en het ging aardig los tijdens die set.
Ik vond het een van de betere sets die avond.
pff denkt ie dat ie wat hitjes op zak heeft door al dat top 40 geneuzel te verwerken in de hardstyle krijgt ie al meteen capsones :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
pff denkt ie dat ie wat hitjes op zak heeft door al dat top 40 geneuzel te verwerken in de hardstyle krijgt ie al meteen capsones :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Na 2 jaar dit feestje links te hebben laten liggen op 5 December zeker even heen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor iedereen die op 5 december liever een hardstyle feestje heeft dan cadeaus uit zitten pakken:
net als de afgelopen 2 jaar in Lucky te Rijssen: Quake Dance![]()
![]()
moet je die lijn zien![]()
Ik las laatst ook ergens (was dat hier??) dat blademasterz de amateur MC's al had gedumpt voor zijn live-act?quote:
ja klopt hij heeft 3 mc's ingewisseld voor 1 MC da syndromequote:Crusty vertelde => Lang verhaal
Godvernou !!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor iedereen die op 5 december liever een hardstyle feestje heeft dan cadeaus uit zitten pakken:
net als de afgelopen 2 jaar in Lucky te Rijssen: Quake Dance![]()
![]()
moet je die lijn zien![]()
Zegt de naam niet genoeg? Accidents do happenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:19 schreef Da_Ripper het volgende:
en waar kwam Skwert ineens vandaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |