Als het weer een hardbass the battles editie wordt dan ben ik zeker wel bijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het volk in het silverdome grotendeels kut.. altijd veel vechtpartijen en sjonnies... maar qua geluid (L) daar kan het gelredome niet aan tippen.. ik wacht eerst wel verdere informatie enzo af voordat ik definitief een oordeel ga vellenmet een line up zoals hardbass the battles had zou ik niet klagen
ik hou het voorlopig als optie
Jaarbeurs was datquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het weer een hardbass the battles editie wordt dan ben ik zeker wel bij
tracks waar een hardstyle remix van gemaakt gaat worden, pik je er zo uit...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahahahaha ik hoorde laatst Apologize op de tv en ik zeg tegen mezelf ja hier komt opcker een hardstyle remix van, maar toen had ik nog best leuke ideeën erbij.
Hoe mix je die shit in elkaar dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
is er hier trowuens nog interesse in eigen mixen want er worden er nu zoveel gemaakt en verstuurd (ook door mij) maar er komt nauwelijks reactie
is het miss een idee om er een apart topic voor aan te maken ?
ik begin het mixen ook steeds leuker te vinden
ben nu weer iets meer dna een uurtje bezig en heb alweer een aardige draft in elkaarbij interesse komt ie online anders niet
ik heb in iedergeval geen showtek platen gebruikt(toch nog ene kleine bash op deze ST bash woensdag
![]()
![]()
Ableton werkt zeker wel relaxed. Ik vind het na wat aankloten veel fijner werken als bv traktor DJ studio etc, enige nadeel vind ik dat je geen beat sync kunt doen. Dus het samen laten lopen van nummers is wel eigen verantwoordelijkheid (tenzij ik die optie nog niet heb gevonden natuurlijkquote:
ik ben nu nog aan het prutsen met Virtual DJ, maar wil ff keer wat anders proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ableton werkt zeker wel relaxed. Ik vind het na wat aankloten veel fijner werken als bv traktor DJ studio etc, enige nadeel vind ik dat je geen beat sync kunt doen. Dus het samen laten lopen van nummers is wel eigen verantwoordelijkheid (tenzij ik die optie nog niet heb gevonden natuurlijk)
ik leer nog steeds bij dus bij interesse kan ik hem uppen.. en commentaar is dan uiteraard welkom..quote:Philippe rochard - the world
The navigator - another shout (mix 1)
Girls from hardasia - hardasia (mix 1)
Tatanka - GTP (technoboy remix)
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
Overload - the anthem (vortex and zatox mix)
Chickz On Fire - Natte Asbak
Clive king and xzellar - evolution leaps fwd
Vrtx - my odissy (kayem and likquid remix)
Brainkicker and bass modulators - ring that shit (original mix)
DHHD - Pain
Brainkicker and noisecontrollers - always black (original mix)
D stylerz - just a freak
Tat and zat - scary track
Project one - rate reducer
Project one - raiders of the sun
Headhunterz - Speakafreak
dat zijn pas vette platen, die moet je gewoon vaker horen met uitgaan en op feestenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Philippe rochard - the world
Overload - the anthem (vortex and zatox mix)
Chickz On Fire - Natte Asbak
Brainkicker and noisecontrollers - always black (original mix)
quote:1. Kold Konexxion & Luna - Showtime
2. DBSTF - We be kicking bass
3. Noisecontrollers - Shockwaves
4. Beholder and Balistic - Nuclear Reactor
5. Headhunterz - D-Tuned
6. Headhunterz - Speakafreak
7. Headhunterz - Time 2 Rock
8. Brainkicker and Noisecontrollers - Always Black
9. DBSTF - All you sky dragons growl ( va - skydragon )
10. Zentiments - Survivor
11. J&W - Sonic
12. J&W - Houze Muzik
13. Max Enforcer - Catchin up
nicequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag op dat feestje het volgende setje gedraaid, wel redelijk divers en origineel vond ik zelf :$ :
11. J&W - Sonic
12. J&W - Houze Muzik
Dat is een behoorlijk heldige tracklistquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag op dat feestje het volgende setje gedraaid, wel redelijk divers en origineel vond ik zelf :![]()
![]()
:
[..]
Lekker lijstje, evenals die van Bartman.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag op dat feestje het volgende setje gedraaid, wel redelijk divers en origineel vond ik zelf :![]()
![]()
:
[..]
lekker setjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
1. Kold Konexxion & Luna - Showtime
5. Headhunterz - D-Tuned
6. Headhunterz - Speakafreak
9. DBSTF - All you sky dragons growl ( va - skydragon )
10. Zentiments - Survivor
11. J&W - Sonic
12. J&W - Houze Muzik
13. Max Enforcer - Catchin up
Lekkere tracklist hoor!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef Sethje het volgende:
![]()
:
[..]
and get it you will, young masterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed bezig, my young paduwans .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |