Die Apologize plaat gehoord?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, het is morgen alweer Showtek-commerciële-muziek-bash-dag![]()
![]()
Ze bieden hun exuses aan is het nog niet goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die Apologize plaat gehoord?Genoeg voer voor een showtek bash maand denk ik zo
Kijk maar uit voor ripper zijn krachten. Naast 'simpel' modje is hij ook uit om ons alles te hersenspoelen. !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef 16meter het volgende:
Silverdome is toch overrated.. vieze zweetbak, veel te warm.
Maar inderdaad, het Gelredome is niet veel beter, het geluid kan alleen maar minder worden zelfs.
Hard Bass moet nu de B2S tegenhanger van Qlimax gaan worden ofzo? Beetje vaag allemaal..
edit: Ik zie ripper 'zweetbak' posten en onbewust jat ik zijn woordkeuzemindcontrol
Dat doen ze niet, ze vinden het namelijk te laat voor excusesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ze bieden hun exuses aan is het nog niet goed?
Snel, iemand geef me een teiltje want ik heb zojuist in mijn mond overgegeven!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, ze vinden het namelijk te laat voor excuses![]()
de muziek van tiesto gaat nog harder dan ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, ze vinden het namelijk te laat voor excuses![]()
Daar is het nu 2-late voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in, maar dat het overrated is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef 16meter het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
bij de Matrixx is het ook altijd zo warmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef 16meter het volgende:
Maar inderdaad, het Gelredome is niet veel beter, het geluid kan alleen maar minder worden zelfs.
dudequote:
inderdaad, Silverdome is verre van overrated!! en dat geluid daar (zoals reeds gepost: zaaltje 2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in, maar dat het overrated is.
Die tent heeft het meest zieke geluid in Nederland na de HMH,
whahahahahahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:25 schreef mstx het volgende:
Ik moet wel toegeven dat Showtek een bepaalde gave hebben om hardstyle steeds een stapje verder te verneuken, daar zijn ze wel erg goed in. Respekt de skills baby.
ik ga potverdikke geen hele week!! aan die troep bestedenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:52 schreef 16meter het volgende:
Ze verdienen godverdomme een Showtek bash-week.
Dude post dat dan morgen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef mstx het volgende:
Ik moet trouwens met pijn in m'n hart, op deze woensdag, wel toegeven dat ik de Party Lover Remix wel oké vind.
alles x2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef Sethje het volgende:
Echt zo jammer jonge ik vond het vorig jaar zo vet in het Silverdome, was mn eerste keer daar en hard bass gign gelijk in het rijtje zekerheidjes voor komend jaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |