Q-dance heeft bijzonder vaak Technoboy als afsluitende ( hardstyle) act. Eigenlijk wel een beetje vreemd want de tracks en zijn manier van mixxen is toch niet ideaal om mee af te sluiten als je het mij vraagt. Heb dan liever alpha twins ( die de laatste tijd heerlijk bezig zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Heeft Zatox eigenlijk wel een keer op een groot Q-dance feest mogen draaien en dan bedoel ik laat in de avond op een Defqon of InQontrol?
De man hoort gewoon thuis op een feest als Qlimax!
ow fuck.... dan heb ik het ergens anders de line-up helemaal verkeerd gelezenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde sinister met zijn vraag waar je had gezien dat tby en tatanka samen staan? zo komt het namelijk over uit je eerdere post..en eerlijk gezegd vroeg ik me dat ook af![]()
[..]
in that case: excuses aanvaardquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef LeonH het volgende:
was weer een te gezellig techno feestje gister
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!-meet met appelkruimelgebak bij de kluisjes
Almelo idd, jij dus ook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef poiuytr het volgende:
Kom jij uit omgeving almelo babbels?
Aan het station te zien op je fotoboek.
gezien de druktequote:Op zondag 19 oktober 2008 23:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Moet op qlimax maar eens met de fokkers gaan meeten, alhoewel dat ook niet het meest ideale feest is om te meeten lijkt me...
Afsluiten in de hardbass tent op decibel.. Geen Q-feest maar wel vetquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Heeft Zatox eigenlijk wel een keer op een groot Q-dance feest mogen draaien en dan bedoel ik laat in de avond op een Defqon of InQontrol?
De man hoort gewoon thuis op een feest als Qlimax!
100% eens, wat een gruwelijke set was dat zeg die avondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mag ik hier overigens ook nog even melden dat ik het setje van de blademasterz weer heerlijk vind klinken. Het is net alsof ik hier altijd de rebel kom uithangen, maar als ik het setje zo hoor (was dus niet op scantraxx zelf) wou ik dat alle setjes kwa hardstyle ongeveer zo klinken. Goede afwisseling tussen melodielijnen en kicks. Lekkere trancy sound met veel ronde kicks. Nee sorry, commerciele rotzooi ofniet. Ik prefereer de sound van een Brennan heart, technoboy, A-lusion en dus zelfs een showtek. Boven die van vele anderen die nog steeds veel de hardcore kant opgaan. Al zijn de donkey rollers en noisecontrollers hier goede uitzonderingen op.
Mwaaaa het is zaterdagavond, wat lul ik toch...
En zo is datquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Familie afschepen.
En met het gebak gewoon weg wezen en stampenHaha
FOK!-meet bij de kluisjes
Meestal met grote bus die we dan soms zelf regelen en soms ook niet. Wanneer er wat minder animo voor een feest is vaak iets met eigen vervoer zien te regelen. Al is dat vaak een lastig verhaal...quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omgeving almelo,
Hoe ga jullie meestal naar feesten heen dan?
lijpe shit die filmquote:
neem het gebak maar meequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Familie afschepen.
En met het gebak gewoon weg wezen en stampenHaha
FOK!-meet bij de kluisjes
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef RiKe het volgende:
Heb trouwens een mixbare versie in elkaar gezet van de nieuwe anthem
Voor de thuis hobbyist is het toch best leuk? Of snap ik ff niet helemaal hoe en wat...?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kansloos is dat zeg, je moet als zelf respecterende dj niet eens rips willen draaien.
Mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef LeonH het volgende:
Qlimax plaat is absoluut niet slecht, maar (kan zijn omdat ik er niet heen ga) krijg niet echt het Qlimax gevoel in deze plaat. Vind het meer een gewone plaat in italiaanse stijl met Qlimax vocals
quote:Al 8 jaar lang speelt organisatie b2s een hoofdrol in de harde dance scene. Degenen die al langer meegaan weten dat het allemaal begon bij de kleine back2school feesten voor de van origine Rotterdamse organisatie. Het enthousiasme van de bezoekers en de gedrevenheid van de medewerkers van de organisatie hebben er in de loop der jaren voor gezorgd dat meerdere b2s concepten zijn uitgegroeid tot volwaardige paradepaardjes in de Nederlandse uitgaanswereld.
b2s is anders dan anderen. De no nonsens manier van communiceren, de rauwe muziek en sfeer op de evenementen en de trouwe landelijke aanhang zijn herkenbaar voor iedereen die van harde feesten houdt. Het bekendste evenement uit de stal van b2s, Decibel, vierde dit jaar haar 7e editie en staat synoniem voor de kwaliteit en sfeer die de organisatie zover heeft gebracht.
Maar de organisatie is ambitieus. Reizen door het land is een hobby van b2s. Met Decibel werd begonnen op Binnenmaas, groeide uit haar jasje in het Lingebos en is inmiddels comfortabel neergestreken in de Beekse Bergen. Hard Bass maakte een nog langere reis door. De eerste grote was in de Statenhallen in Den Haag. Toen werd er verhuisd naar de SilverDome, waarna na uitstapjes in de Jaarbeurs en de Brabanthallen de SilverDome werd gekozen als vaste plek voor het bekendste indoor evenement van b2s. Daar is het nu al jaren steevast uitverkocht voor een enthousiaste groep liefhebbers uit het hele land.
Je voelt hem al aankomen... Hard Bass gaat weer verhuizen! Maar na zo’n lange intro mag je verwachten dat het niet naar zomaar een nieuwe plek is. En inderdaad; Hard Bass verhuist van “dome to dome”. Hard Bass vindt op 14 februari 2009 plaats in de Gelredome in Arnhem! In samenspraak met de gemeente Arnhem, de Gelredome en Q-dance is de tweede nachtvergunning toegewezen aan b2s.
Al meer dan een half jaar is b2s bezig met de grootste stap van Hard Bass tot nu toe. Je vindt niet zomaar een goed alternatief voor de SilverDome in ons kleine land. Toen de mogelijkheid zich aandeed om Hard Bass in de Gelredome te organiseren, hoefde b2s niet lang na te denken: “ Gelredome staat in onze wereld natuurlijk bekend als een toplocatie. Hard Bass wordt hier onderscheidend, grootser van opzet, maar bouwt voort op de vertrouwde formule. Het is een ontzettende uitdaging om het evenement de komende jaren te laten uitgroeien tot een volwaardig stadion concept”, aldus Vincent van de Heijden van b2s.
Hard Bass 14 februari 2009 in de Gelredome Arnhem
Meer informatie wordt op 3 november bekend gemaakt via www.b2s.nl
Fokking harde fail van B2S ja..quote:
* ReMcOrE denkt gelijk met zoete herinneringen terug aan Alpha Twins, A-lusion, JDX en Activator in zaaltje 2 bij afgelopen Hard Bassquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Hard-Valentijn-Bass ....
Beetje heel erg jammer, vond het juist wel iets hebben die zweet-bak daar in Sweeter-lake![]()
Maar wordt dit dan grootste indoor-feest van B2S? ... en geen Zaaltje 2 meer
Doe ik normaal ook niet, alleen deze keer maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kansloos is dat zeg, je moet als zelf respecterende dj niet eens rips willen draaien.
Dat ken ik ergens van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan dat 1 persoon het misschien kansloos vindt, als het algemene publiek maar los gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |