quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Dat dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wel een beetje een OP failen 2 x IQM.
Tja, elk topic draait om jou, zo niet de hele wereld, niet waar?quote:
Oh oké. Niet echt consequent, maargoed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaag niet, morgen ook niet en wanneer dan wel dat weet ik ook niet. Heb er even de pest in.
Sta je erin, is het weer niet goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef IQM het volgende:
Hé, waarom sta ik er twee keer in?Dat was niet de bedoeling...
Was het maar waar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, elk topic draait om jou, zo niet de hele wereld, niet waar?_!
Jezelf in de highlights zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Noorsbloed het volgende:
GROM en nog STEEDS sta ik niet in de highlights !
* Noorsbloed gaat Wiki zelf maar aanpassen.
Hoho. Dat zeg ik niet. Het is alleen iets te veel van het goede dat ik er nu twee keer in sta.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sta je erin, is het weer niet goed
Je bent toch geen Duitser of niet dan, kap eens met die hoofdlettersquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Noorsbloed het volgende:
GROM en nog STEEDS sta ik niet in de highlights !
* Noorsbloed gaat Wiki zelf maar aanpassen.
Hey mij is die plek beloofd.quote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, heb ik ook gedaan, hihi.
Aandachtshoer, hihi.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, heb ik ook gedaan, hihi.
Ik zet je wel even in de OP snoesje. Welke datum moet erbij?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey mij is die plek beloofd.
En niet bitchen.
Ik verdien dat.
Ik doe mij best, maar mijn Nederlandse grammatica is niet helemaal optimaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent toch geen Duitser of niet dan, kap eens met die hoofdletters
Ik ga dood.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo slecht gehumeurd zeg?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zet je wel even in de OP snoesje. Welke datum moet erbij?
Haha, okequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lieve BT
Ik had het er al in gezet, alleen nog geen datum.
Zal die er even bij proppen.
Geblokkeerd speciaal voor jouquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, okeik zie het niet namelijk nu.
NOEEES:
Bewerkingsconflict: KLB SC OP
Geen flauw idee. Iemand heeft met de wiki lopen kutten. Als iemand hem er weer in wilt mag hij of zij dat zelf doen.quote:
Google eens, dan zou je beter weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou kut voor je. Ik hoop dat je niet lang zult hoeven lijden
Nee, want het interesseert me eerlijk gezegd echt geen reet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Google eens, dan zou je beter weten.
Dude..quote:
Je zweet als de tering en je lijdt aan chronische waterige diarree. Levensverwachting: 4 tot 6 weken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude..
Die ziekte komt alleen bij vogels voor.![]()
Dus tenzij jij een reusachtige pino bent.
Denk ik dat jij uit je nek zwetst.
Mooie plaatjes hoeven geen naakt te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké. Niet echt consequent, maargoed.
Ilse, ga je gang.
Oh dubbelquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef KingOfPop het volgende:
Leip zeg in je eentje het topic volbaggeren
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooie plaatjes hoeven geen naakt te zijn(zie de OP bij Thema)
quote:Thema in de maak.
Inderdaad. De wiki is helemaal naar z'n grootjequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:28 schreef Sackboy het volgende:
Oja, de wiki is flink verkracht. De OP staat er nu namelijk dubbel in.
Ik was het nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Iemand heeft met zijn piemel in de wiki lopen roeren en nu is hij verkracht.
Die heeft geen piemel.quote:
Zelf gechecked.quote:
Ik kan de OP niet meer editten want krijg een MySQL foutmelding. Ik stop met het proberen.quote:
Ik weet van niets maar het zou best kunnen dat ik een fout heb gemaakt toen die kut wiki weer eens niet meewerkte. Zal zo nog 1 poging wagen om het op te schonen, en anders houd het op.quote:
godver! haal mijn foto weg ja!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb een foto van BobbyB gevonden!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het er hartgrondig mee eens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Ah fuck it. Ik stel voor om gewoon alleen die header als OP te gebruiken voortaan.
Dat gezeik de hele tijd.
Ja, die salmonella SS´erquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Rhythm het volgende:
Hoi, zijn er nog leuke dingen gebeurd zoals mensen die gestorven zijn aan salmonella ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Die middelste.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef KingOfPop het volgende:
Wie is BobbyB? Die linker of die rechter?
Kunnen we net zo goed meteen naar de PUB-SC gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Ah fuck it. Ik stel voor om gewoon alleen die header als OP te gebruiken voortaan.
Dat gezeik de hele tijd.
Nou, er zijn redelijk veel edits geweest nadat ik de dubbele gers eruit heb gehaald en IQM erin had gezet. Maar denk dat iemand tegelijkertijd met jou de wiki zat te editten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet van niets maar het zou best kunnen dat ik een fout heb gemaakt toen die kut wiki weer eens niet meewerkte. Zal zo nog 1 poging wagen om het op te schonen, en anders houd het op.
Dat is mijn verjaardagquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb een foto van BobbyB gevonden!![]()
[ afbeelding ]
Zo gaat dat altijd in SC's.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Dat gezeik de hele tijd.
Dat kan dus niet, want dan krijgt 1 van de 2 een foutmelding bij het opslaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, er zijn redelijk veel edits geweest nadat ik de dubbele gers eruit heb gehaald en IQM erin had gezet. Maar denk dat iemand tegelijkertijd met jou de wiki zat te editten.
Laten we dan op z'n minst die topic nummers eruit halen, want die houd toch niemand bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd in SC's.Eerst houdt iedereen netjes de topics bij, maar na een tijdje heeft niemand daar meer zin in.
Het was inderdaad Juup :quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want dan krijgt 1 van de 2 een foutmelding bij het opslaan.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was inderdaad Juup :
http://wiki.fok.nl/index.php?title=KLB_SC_OP&diff=52688&oldid=52687
Dat heb ik zo'n 100 delen geleden als eens voorgesteld. Het werd mij niet in dank afgenomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laten we dan op z'n minst die topic nummers eruit halen, want die houd toch niemand bij.
Gewoon zo latenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Wat doen we met de OP?Voortaan alleen header als OP Alleen voorgaande delen eruit Gewoon zo laten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Visionairs wordt zelden iets in dank afgenomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n 100 delen geleden als eens voorgesteld. Het werd mij niet in dank afgenomen
Doe deepart eens na, verzin er eens een.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Krijgen we nu alleen maar filmpjes? Waar zijn de stoere verhalen?
Ik had wel een stoer verhaal. Maar ja, dan begin jij vast weer dat opblaaspoppen geen collega's zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Deze is ook wel fijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik krijg hier voetbal-rillingen van.
Zou je daar een lekkere cappuccino uit krijgen?quote:
Eeuhmm nee, wel 80 graden warm cv waterquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je daar een lekkere cappuccino uit krijgen?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je daar een lekkere cappuccino uit krijgen?
Ik zit al weken stoere verhalen op te hangen en te verzinnen, maar daar wordt niet op gereageerdquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe deepart eens na, verzin er eens een.
Maar opblaaspoppen zijn toch ook geen echte collega's? Of ben je zelf ook een opblaaspop?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had wel een stoer verhaal. Maar ja, dan begin jij vast weer dat opblaaspoppen geen collega's zijn.
Hij is de broer van opblaasmaatjequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zit al weken stoere verhalen op te hangen en te verzinnen, maar daar wordt niet op gereageerd
[..]
Maar opblaaspoppen zijn toch ook geen echte collega's? Of ben je zelf ook een opblaaspop?
Van een rood kruis?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:10 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hij is de broer van opblaasmaatje.
[ afbeelding ]
Normaal is het niet mijn stijl muziek maar die vind ik tofquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
Maar opblaaspoppen zijn toch ook geen echte collega's? Of ben je zelf ook een opblaaspop?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel een handje van zelfbevlekking
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel een handje van zelfbevlekking
Tevens is BT een kloon van mij, ik niet van haarquote:De 19e-eeuwse arts M. Platen schreef over zelfbevlekking:
"Dit misbruik van de eigen organen heeft de noodlottigste gevolgen voor lichaam en geest, veel noodlottiger, dan zij zich na geslachtelijke uitspattingen op natuurlijke wijze openbaren. Want bij de zelfbevlekking is de opwinding van lichaam en geest veel heviger, dan bij de natuurlijke geslachtshandeling, daar de verbeelding op zijn hevigst geprikkeld wordt, om zich het voorwerp der zinnelijkheid voor den geest te halen. De opwinding duurt veel langer, daarom is de daarop volgende uitputting des te groter. Hoe onvolkomener de geslachtelijke ontwikkeling, hoe jeugdiger het lichaam is, des te storender en aangrijpender werkt het misbruiken der geslachtsorganen op de gezamenlijke organen en hunne gewichtigste levensverrichtingen."
Opblaasmaatje is de bestequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:10 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hij is de broer van opblaasmaatje.
[ afbeelding ]
Dus jij hebt jezelf gepijpt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tevens is BT een kloon van mij, ik niet van haar.
Je kunt wel snel switchen van account danquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tevens is BT een kloon van mij, ik niet van haar.
Ik heb anders nog wel wat sterke verhalen voor de liefhebbersquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Gewoon op 2 verschillende browserts FOK!ken hequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt wel snel switchen van account dan
Twee computersquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt wel snel switchen van account dan
Hoi kloon/opblaasmaatjequote:
Werkt datquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon op 2 verschillende browserts FOK!ken he
Kom maar opquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat sterke verhalen voor de liefhebbers
Ik heb op een dag een wijf zo vaak geneukt dat ze erna een kruiwagen nodig had voor dr kutquote:
Ik ga zaterdag een buitenlandse regelen!quote:
HOAX, je hebt alleen met der vader gepraat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik heb op een dag een wijf zo vaak geneukt dat ze erna een kruiwagen nodig had voor dr kut.
Hij vroeg om sterke verhalenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HOAX, je hebt alleen met der vader gepraat.
Dagdagquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Rhythm het volgende:
Als dagdag hier opeens in de SC komt dan weten jullie in ieder geval dat het m'n subkloon is, oftewel de kloon van mijn kloon BT.
superXmacho?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Werkt dat? Dan ga ik even op mn kloon nu
Een buitenlandse wat? Auto? Hoer? Broodjes?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag een buitenlandse regelen!
dagdag stuurt alleen maar vage PM'squote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Rhythm het volgende:
Als dagdag hier opeens in de SC komt dan weten jullie in ieder geval dat het m'n subkloon is, oftewel de kloon van mijn kloon BT.
Kebab *eyeroll*quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een buitenlandse wat? Auto? Hoer? Broodjes?
Heul niet, dat is superXmacho.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Rhythm het volgende:
Nee, dat is m'n subsubkloon. Dus de kloon van kloon dagdag van kloon BT van mijquote:
Ik zag het al aan die foto´s van je.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg maar hoi tegen stella jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jij bent een muppetquote:
Ik ook, maar die van mij is gebanned.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okewie? Mijn kloon is echt retesaai.
BT ik zei fellatio, normaal begin je zelf dan meteen over pijpen en seksquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hoi kloon/opblaasmaatje!
En ja, ik heb mezelf gepijpt. Ik mis een rib, en dat noem je autofellatio
!
Nee, jij kan Stella niet zijn. Stella liet zich niet uitwonen door negers, die was nogal racistisch.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg maar hoi tegen stella jongens
Niet alleen je kloonquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet mee gepostquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Een oudje maar weer eens.
Tot later menskes
Och armequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook, maar die van mij is gebanned.
Waarom dat plaatjequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Een oudje maar weer eens.
Tot later menskes
Bt007? Am i right?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet mee gepost![]()
En jij bent vooralsnog de enige die de naam zou kunnen weten
Ahaaa, ik heb mn vermoedensquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet mee gepost![]()
En jij bent vooralsnog de enige die de naam zou kunnen weten
Ik heb geen capoquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben mn kankercapo kwijt, nu moet ik elke keer omhoog en omlaag stemmen
Je capo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen capoik moet er al een jaar eentje kopen en telkens vergeet ik het.
Stuur maar opquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb nog een capo liggen. Maar geen gitaar meer
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een buitenlandse wat? Auto? Hoer? Broodjes?
Goed bezigquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
een 19 jarig oostenrijkse dameafgelopen zaterdag het voorwerk gedaan en zaterdag toeslaan!
Zal vanavond wel ff zoeken.quote:
Ik dus ook niet meerquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen capoik moet er al een jaar eentje kopen en telkens vergeet ik het.
Dat lijkt me een goed planquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:07 schreef Rhythm het volgende:
Ja Jos, filmen. Dat levert je zeker een TTT op
.
Wie? Waarom? Waar?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile drugsgebruikers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik HAAAAAAAAAAAAAAT ZE![]()
![]()
![]()
Kansloos kutvolk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Doe het ff hier in het topic mag ik dit niet doen)
Kut, ik ga achteruit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het capo-loze leven is zwaar beste BK
Capo is toch ook een Godfather ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
wtf is een capo?
Ik ken capo alleen als iemand in een sfeervak tijdens voetbal die de liederen inzet en iedereen opzweept. Dat zullen jullie wel niet bedoelen
Ze speelt met je, vriend. Ze speelt met je.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kut, ik ga achteruit.
Gisteren was het nog lieve BK, en nu alleen maar beste BK
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
wtf is een capo?
Ik ken capo alleen als iemand in een sfeervak tijdens voetbal die de liederen inzet en iedereen opzweept. Dat zullen jullie wel niet bedoelen
Jij begint met het ondermijnen van mijn hoge positiequote:
Hahahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kut, ik ga achteruit.
Gisteren was het nog lieve BK, en nu alleen maar beste BK
<---- Wat is dat voor verrot iets? Ok, ik moet onderaan beginnen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jij begint met het ondermijnen van mijn hoge positie.
Maar bent wel een capo van me, okay?
Ik ga je een aanbod doen wat je niet kunt afwijzen.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh is dus jullie Boss. Hmmmm interessant.
Kan iemand even een Mafia Tree maken voor de SC ?
Hij wil lood in zijn aarsquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ga je een aanbod doen wat je niet kunt afwijzen.
Je mag nu nog vertrekken zonder lood in je rug.![]()
Niemand is onze bossquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh is dus jullie Boss. Hmmmm interessant.
Kan iemand even een Mafia Tree maken voor de SC ?
Dan wordt het toch de cement-kanaalmethode vrees ikquote:
Ik gok dieper dan jouw 8 cm groot pielemuisjequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:23 schreef afcajos het volgende:
BT hoe diep is jouw vagina?
Neehee, jij bent de vrouw van de don maar stiekem neuk je met mij en dan worden we betrapt en dan schiet ik hem doodquote:
Wat is dat nou weer voor vraag?quote:
Oh dat dacht ik. En zelf denkt ie dat ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niemand is onze bossZEKER jordy niet!
Wij zijn een democratie!
Dat moet haast wel, met zo'n kleuterleuter als die van afcajosquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gok dieper dan jouw 8 cm groot pielemuisje
Ingewikkeld!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Neehee, jij bent de vrouw van de don maar stiekem neuk je met mij en dan worden we betrapt en dan schiet ik hem dood.
Dat is nog ongeloofwaardiger dan Jos', deeparts en mijn topics gecombineerdquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Jordy en ik hebben zojuist besloten dat we koning en koningin van de sc zijn
Oh wacht. Moet ik jou ook nog even voordragen bij de FA's dan ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
JE HAAT MEquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet de spanning er toch een beetje in houden joh
Yo Boss,quote:
Mijn topics ongeloofwaardig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat is nog ongeloofwaardiger dan Jos', deeparts en mijn topics gecombineerd__!
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, komt voor mekaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:24 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan wordt het toch de cement-kanaalmethode vrees ik. Don Dario, knap jij dat op?
Hahaha, nee hoeft niet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh wacht. Moet ik jou ook nog even voordragen bij de FA's dan ?
0.8*0.1*0.8 = 0.064 dus 6.4% waargebeurd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn topics ongeloofwaardig?voor 80% allemaal waar gebeurd
Underboss, rekenwonder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
0.8*0.1*0.8 = 0.064 dus 6.4% waargebeurd.
leg eens uit, en nee ik ga niet het topic zoeken, want ik ben kánkerlui.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
GC --> Mafia spel.
Is wat hier voor de SC'ers. Doe zelf ook mee, is lachen. Woensdag ofzo begint nieuwe spel.
How low can you go....?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
HIHIHI WOORDGRAPJE LET OP:
SJORDEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
VAN SJORREN
SNAPJE
HAHAHAHA![]()
![]()
Oeehquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jij bent consigliere want BT pleegt verraad.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
SJORDEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
VAN SJORREN
SNAPJE
HAHAHAHA![]()
![]()
Blijf dromenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Doe eens uitleggen? Ik snap hem niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
SJORDEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
VAN SJORREN
SNAPJE
HAHAHAHA![]()
![]()
Inderdaad. Iedereen weet dat wij de koning en koningin zijn van de SC.quote:
Jitzzzze en jij?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat wij de koning en koningin zijn van de SC.
En ich habe lust zu pussy essen dus schiet op en klaar die klus, minderwaardige arbeiter!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:30 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Yo Boss,
Ich habe Lust zu carne zu essen en we moeten BT en Jordy nog omleggen.
- Je bent Mafia of Dorpsbewoner (weet niemand van elkaar, behalve mafia omdat die samenwerken)quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
leg eens uit, en nee ik ga niet het topic zoeken, want ik ben kánkerlui.
Dit is wel het dieptepunt van 227 topicsquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
SJORDEEEH![]()
![]()
![]()
![]()
VAN SJORREN
SNAPJE
HAHAHAHA![]()
![]()
Omdat ik altijd de op 1 na hoogste heerser ben ben jij dan Fidel Castro en ik Che Guevarraquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef BigKahuna het volgende:
Alsof we koningen hebben in de SC.. die zijn omgelegd bij de grote revolutie.
Ik heb een staatsgreep gepleegd.
Jitzzzzequote:
klinkt gayquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
- Je bent Mafia of Dorpsbewoner (weet niemand van elkaar, behalve mafia omdat die samenwerken)
- Maf mag bepaald aantal kills in de nacht doen -> Bijv. Max 3 (tussen 19:00-22:00 uur)
- Voor elke kill krijgt dorp hints wie Mafia is
- Dorp moet die hints proberen op te lossen en hangen om 19:00 zelf iemand op (kan dus ook eigen dorpsbewoner zijn die zich in dat topic verdacht gedraagt)
- Wie als eerste uitgeroeid is (dorp/mafia) verliest.
- In het dorp zijn ook nog speciale rollen.
Voor betere uitleg zie GC
Komt vast een banaan aan te pas gok ik. BobbyB, hoe diep is jouw anus?quote:
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat wij de koning en koningin zijn van de SC.
GOED PLAN!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:39 schreef Rhythm het volgende:
Idee, laten we een IRL meet doen op de EO Jongerendag.
En daar kom ik,quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:38 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Omdat ik altijd de op 1 na hoogste heerser ben ben jij dan Fidel Castro en ik Che Guevarra.
Sadquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
- Je bent Mafia of Dorpsbewoner (weet niemand van elkaar, behalve mafia omdat die samenwerken)
- Maf mag bepaald aantal kills in de nacht doen -> Bijv. Max 3 (tussen 19:00-22:00 uur)
- Voor elke kill krijgt dorp hints wie Mafia is
- Dorp moet die hints proberen op te lossen en hangen om 19:00 zelf iemand op (kan dus ook eigen dorpsbewoner zijn die zich in dat topic verdacht gedraagt)
- Wie als eerste uitgeroeid is (dorp/mafia) verliest.
- In het dorp zijn ook nog speciale rollen.
Voor betere uitleg zie GC
* royal sadness *quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jitzzzze natuurlijk, de koningin met de banaan
En jij de consigliere zonder banaan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jitzzzze natuurlijk, de koningin met de banaan
quote:
Jos reageer dat jij dat wasquote:Hee iedereen,
EO jongerendag was zeker wel lauw!(L)
Alleen ik zoek een jongen met blond haar en een geel shirt aan.
Op de Eo jongerendag zat hij voor me en we keken best veel naar elkaar. Het was echt een leuke jongen.
Ik zou hem graag beter leren kennen.
Ik zat op veld E ergens in de rij achter de doventolk. Die jongen zat voor mij!
Als diegene dit leest, wil die dan antwoorden?
Kusjes Daisy
That's mequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En jij de consigliere zonder banaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |