quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Dat dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wel een beetje een OP failen 2 x IQM.
Tja, elk topic draait om jou, zo niet de hele wereld, niet waar?quote:
Oh oké. Niet echt consequent, maargoed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaag niet, morgen ook niet en wanneer dan wel dat weet ik ook niet. Heb er even de pest in.
Sta je erin, is het weer niet goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef IQM het volgende:
Hé, waarom sta ik er twee keer in?Dat was niet de bedoeling...
Was het maar waar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, elk topic draait om jou, zo niet de hele wereld, niet waar?_!
Jezelf in de highlights zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Noorsbloed het volgende:
GROM en nog STEEDS sta ik niet in de highlights !
* Noorsbloed gaat Wiki zelf maar aanpassen.
Hoho. Dat zeg ik niet. Het is alleen iets te veel van het goede dat ik er nu twee keer in sta.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sta je erin, is het weer niet goed
Je bent toch geen Duitser of niet dan, kap eens met die hoofdlettersquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Noorsbloed het volgende:
GROM en nog STEEDS sta ik niet in de highlights !
* Noorsbloed gaat Wiki zelf maar aanpassen.
Hey mij is die plek beloofd.quote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, heb ik ook gedaan, hihi.
Aandachtshoer, hihi.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, heb ik ook gedaan, hihi.
Ik zet je wel even in de OP snoesje. Welke datum moet erbij?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey mij is die plek beloofd.
En niet bitchen.
Ik verdien dat.
Ik doe mij best, maar mijn Nederlandse grammatica is niet helemaal optimaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent toch geen Duitser of niet dan, kap eens met die hoofdletters
Ik ga dood.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo slecht gehumeurd zeg?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zet je wel even in de OP snoesje. Welke datum moet erbij?
Haha, okequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lieve BT
Ik had het er al in gezet, alleen nog geen datum.
Zal die er even bij proppen.
Geblokkeerd speciaal voor jouquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, okeik zie het niet namelijk nu.
NOEEES:
Bewerkingsconflict: KLB SC OP
Geen flauw idee. Iemand heeft met de wiki lopen kutten. Als iemand hem er weer in wilt mag hij of zij dat zelf doen.quote:
Google eens, dan zou je beter weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou kut voor je. Ik hoop dat je niet lang zult hoeven lijden
Nee, want het interesseert me eerlijk gezegd echt geen reet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Google eens, dan zou je beter weten.
Dude..quote:
Je zweet als de tering en je lijdt aan chronische waterige diarree. Levensverwachting: 4 tot 6 weken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude..
Die ziekte komt alleen bij vogels voor.![]()
Dus tenzij jij een reusachtige pino bent.
Denk ik dat jij uit je nek zwetst.
Mooie plaatjes hoeven geen naakt te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké. Niet echt consequent, maargoed.
Ilse, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |