quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Dat dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wel een beetje een OP failen 2 x IQM.
Tja, elk topic draait om jou, zo niet de hele wereld, niet waar?quote:
Oh oké. Niet echt consequent, maargoed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaag niet, morgen ook niet en wanneer dan wel dat weet ik ook niet. Heb er even de pest in.
Sta je erin, is het weer niet goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef IQM het volgende:
Hé, waarom sta ik er twee keer in?Dat was niet de bedoeling...
Was het maar waar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, elk topic draait om jou, zo niet de hele wereld, niet waar?_!
Jezelf in de highlights zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Noorsbloed het volgende:
GROM en nog STEEDS sta ik niet in de highlights !
* Noorsbloed gaat Wiki zelf maar aanpassen.
Hoho. Dat zeg ik niet. Het is alleen iets te veel van het goede dat ik er nu twee keer in sta.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sta je erin, is het weer niet goed
Je bent toch geen Duitser of niet dan, kap eens met die hoofdlettersquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Noorsbloed het volgende:
GROM en nog STEEDS sta ik niet in de highlights !
* Noorsbloed gaat Wiki zelf maar aanpassen.
Hey mij is die plek beloofd.quote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, heb ik ook gedaan, hihi.
Aandachtshoer, hihi.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, heb ik ook gedaan, hihi.
Ik zet je wel even in de OP snoesje. Welke datum moet erbij?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey mij is die plek beloofd.
En niet bitchen.
Ik verdien dat.
Ik doe mij best, maar mijn Nederlandse grammatica is niet helemaal optimaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent toch geen Duitser of niet dan, kap eens met die hoofdletters
Ik ga dood.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo slecht gehumeurd zeg?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zet je wel even in de OP snoesje. Welke datum moet erbij?
Haha, okequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lieve BT
Ik had het er al in gezet, alleen nog geen datum.
Zal die er even bij proppen.
Geblokkeerd speciaal voor jouquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, okeik zie het niet namelijk nu.
NOEEES:
Bewerkingsconflict: KLB SC OP
Geen flauw idee. Iemand heeft met de wiki lopen kutten. Als iemand hem er weer in wilt mag hij of zij dat zelf doen.quote:
Google eens, dan zou je beter weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou kut voor je. Ik hoop dat je niet lang zult hoeven lijden
Nee, want het interesseert me eerlijk gezegd echt geen reet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Google eens, dan zou je beter weten.
Dude..quote:
Je zweet als de tering en je lijdt aan chronische waterige diarree. Levensverwachting: 4 tot 6 weken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude..
Die ziekte komt alleen bij vogels voor.![]()
Dus tenzij jij een reusachtige pino bent.
Denk ik dat jij uit je nek zwetst.
Mooie plaatjes hoeven geen naakt te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké. Niet echt consequent, maargoed.
Ilse, ga je gang.
Oh dubbelquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef KingOfPop het volgende:
Leip zeg in je eentje het topic volbaggeren
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooie plaatjes hoeven geen naakt te zijn(zie de OP bij Thema)
quote:Thema in de maak.
Inderdaad. De wiki is helemaal naar z'n grootjequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:28 schreef Sackboy het volgende:
Oja, de wiki is flink verkracht. De OP staat er nu namelijk dubbel in.
Ik was het nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Iemand heeft met zijn piemel in de wiki lopen roeren en nu is hij verkracht.
Die heeft geen piemel.quote:
Zelf gechecked.quote:
Ik kan de OP niet meer editten want krijg een MySQL foutmelding. Ik stop met het proberen.quote:
Ik weet van niets maar het zou best kunnen dat ik een fout heb gemaakt toen die kut wiki weer eens niet meewerkte. Zal zo nog 1 poging wagen om het op te schonen, en anders houd het op.quote:
godver! haal mijn foto weg ja!quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb een foto van BobbyB gevonden!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het er hartgrondig mee eens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Ah fuck it. Ik stel voor om gewoon alleen die header als OP te gebruiken voortaan.
Dat gezeik de hele tijd.
Ja, die salmonella SS´erquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Rhythm het volgende:
Hoi, zijn er nog leuke dingen gebeurd zoals mensen die gestorven zijn aan salmonella ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Die middelste.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef KingOfPop het volgende:
Wie is BobbyB? Die linker of die rechter?
Kunnen we net zo goed meteen naar de PUB-SC gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Ah fuck it. Ik stel voor om gewoon alleen die header als OP te gebruiken voortaan.
Dat gezeik de hele tijd.
Nou, er zijn redelijk veel edits geweest nadat ik de dubbele gers eruit heb gehaald en IQM erin had gezet. Maar denk dat iemand tegelijkertijd met jou de wiki zat te editten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet van niets maar het zou best kunnen dat ik een fout heb gemaakt toen die kut wiki weer eens niet meewerkte. Zal zo nog 1 poging wagen om het op te schonen, en anders houd het op.
Dat is mijn verjaardagquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb een foto van BobbyB gevonden!![]()
[ afbeelding ]
Zo gaat dat altijd in SC's.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Sackboy het volgende:
Dat gezeik de hele tijd.
Dat kan dus niet, want dan krijgt 1 van de 2 een foutmelding bij het opslaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, er zijn redelijk veel edits geweest nadat ik de dubbele gers eruit heb gehaald en IQM erin had gezet. Maar denk dat iemand tegelijkertijd met jou de wiki zat te editten.
Laten we dan op z'n minst die topic nummers eruit halen, want die houd toch niemand bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd in SC's.Eerst houdt iedereen netjes de topics bij, maar na een tijdje heeft niemand daar meer zin in.
Het was inderdaad Juup :quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want dan krijgt 1 van de 2 een foutmelding bij het opslaan.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was inderdaad Juup :
http://wiki.fok.nl/index.php?title=KLB_SC_OP&diff=52688&oldid=52687
Dat heb ik zo'n 100 delen geleden als eens voorgesteld. Het werd mij niet in dank afgenomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laten we dan op z'n minst die topic nummers eruit halen, want die houd toch niemand bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |