wtfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Juup is dik en stemt op de Christenunie!!
Vaarwel 4EBEBEBEquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
OP aangepast, de "bazen" en het strafbankje zijn er uit en die wil ik ook niet terugzien. Update je wiki of whatever, de volgende die een OP met die elementen post heeft een ban. En die kan voor sommigen hier wel eens drie maanden gaan duren.
BEFEHL IST BEFEHL!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar ik kopieer gewoon wiki hoor
iemandquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:24 schreef Sackboy het volgende:
En waarom staat die gefrituurde goudvis van BK zo levensgroot op het strafbankje.
Ik kan hem niet wijzigen en ik wist dat niet...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
OH DIE OP MOCHT NIET MEER ZO VAN REMLOOOOF
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan hem niet wijzigen en ik wist dat niet...
Dat is een banwaardig post, hoor...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:31 schreef McFearless het volgende:
Is remlof niet van bil geweest de afgelopen twee jaar ofzo? Wat een huillie.
OHNOES T3H HORROR.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een banwaardig post, hoor...
quote:
Ik ga ook gestrekt, over 4,5 uur weer werken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:04 schreef afcajos het volgende:
Ow ik zie em al
ikga maffen ook
Ik had ruzie met een portugees omdat ik zei: deco is homooooO!!!
ik pRaat als supermachoX!!
dus ik moet maar gaan maffen
kudows
hvj
Ik zeg:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:05 schreef McFearless het volgende:![]()
[..]
Ik ga ook gestrekt, over 4,5 uur weer werken.![]()
Na 4,5 uur slaap ben ik redelijk brak, ik weet niet hoe dat met jou zit?quote:
Stukken beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na 4,5 uur slaap ben ik redelijk brak, ik weet niet hoe dat met jou zit?
Nee dat scheeltquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stukken beter.Gelukkig heb ik geen alcohol gehad vanavond.
!
Is het ook, maar alleen 's ochtends, dus valt mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat scheelt![]()
Maar op zaterdag werken lijkt me sowieso kut...
Ben echt geen ochtendmens..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Is het ook, maar alleen 's ochtends, dus valt mee.
Dan ben ik morgen niks meer waard, nu ook al niet maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt geen ochtendmens..
Ik zou gewoon doorgaan en niet meer slapen...
Ach valt opzich wel mee, tot een uur of 2 ben je weinig waard, maar anders heb ik toch geeefn fuck tedoen die dagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat scheelt![]()
Maar op zaterdag werken lijkt me sowieso kut...
Insgelijks en bedankt voor je aanwezigheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen niks meer waard, nu ook al niet maar dat terzijde.Ik ga nog effe slapen, morgenmiddag nog een paar uurtjes en dannaar bedrijfsfeest van een maat van me.
Z'n vriendin kon niet dus nu ga ik mee de boel verzieken.
!!!!!!!
Truste.
Het is dus ook echt nooit goedquote:
Jawel, Chillen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ach valt opzich wel mee, tot een uur of 2 ben je weinig waard, maar anders heb ik toch geeefn fuck tedoen die dag
doe ik op zondag (mijn rustdag/lui zijn dag) wel. Zaterdag werk ik wel, rest van vrienden is dan toch lui of werkt ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, Chillen.
Of te wel: luieren
Aanvullende uitwonende studiefinanciering FTWquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
doe ik op zondag (mijn rustdag/lui zijn dag) wel. Zaterdag werk ik wel, rest van vrienden is dan toch lui of werkt ook.
sure, maar als me virenden er toch niet zijn of niks doen, verdien ik liever wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanvullende uitwonende studiefinanciering FTW
Oke, zoals jordeeh zou zeggen: nnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
sure, maar als me virenden er toch niet zijn of niks doen, verdien ik liever wat.
laatste post vanavonddeze ochtend trouwens
Moelijk he, de OP te wijzigen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, zoals jordeeh zou zeggen: nn
Vanavond nogquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:31 schreef McFearless het volgende:
Is remlof niet van bil geweest de afgelopen twee jaar ofzo? Wat een huillie.
Goed idee, dan wel inclusief de links naar de vorige topics.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Moelijk he, de OP te wijzigen?
Je hebt mazzel, de volgende die de op met "bazen" (ja met aanhalingstekens) en/of strafbankje post heeft een ban.
Anders zet je alleen maar http://i520.photobucket.c(...)klb_sc_op/header.jpg in de OP, ook goed.
eeuhm heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed idee, dan wel inclusief de links naar de vorige topics.
Niet alleen remlof de credits geven, hij is niet de enigequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar Remlof zich niet druk om maakt een op van een topic van klb op fok ZOMG BESEF EVEN HE
sc topics gaan voornamelijk over tieten, hayden en geilen op BTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees je in, vooral in het vorige topic
Ohjeeee jullie hebben hier even over vergaderd soheequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alleen remlof de credits geven, hij is niet de enigewij zijn met meer mensen in de crew (en niet alleen in KLB).
vraag maar aan je collegasquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe KLB Kaste, dit is de officiële:
Kaste EINZ (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Broekpaling, De_Ananas, Paaskonijn, BobbyB, Sackboy, Agiath, Triptamine, gers, jitzzzze, BigKahuna, afcajos, behangplakker, reetveter, Jordeeeh
Kaste ZWEI (De bijna-bazen):
Biogarde, Breathtaking, McFearless, 4EverBlackEyed, KingOfPop, postmortum, Maisnon, Rhythm, Noorsbloed, Gupje, Acinonyx
Kaste DREI (De zesjes, het mag geen naam hebben):
El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, ondeugend, MouzurX, Koenholio, Cahir, leolinedance, rightturn, Lyzio, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, Tinuzzz_Talpa, paultjuhhh, Blind_Guardian, Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, BaronPils, Herald
Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter
Kaste FUNF (Random paupers):
Beauregard, Fascination, NoelGallagher, Emimich, RickoKun, superXmacho
Broekpaling, De_Ananas, Paaskonijn, BobbyB, Sackboy, Agiath, Triptamine, gers, jitzzzze, BigKahuna, afcajos, behangplakker, reetveter, Jordeeeh
Biogarde, Breathtaking, McFearless, 4EverBlackEyed, KingOfPop, postmortum, Maisnon, Rhythm, Noorsbloed, Gupje, Acinonyx
El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, ondeugend, MouzurX, Koenholio, Cahir, leolinedance, rightturn, Lyzio, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, Tinuzzz_Talpa, paultjuhhh, Blind_Guardian, Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, BaronPils, Herald
Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter
Dat je hier trouwens tijd in stopt, faalhaasquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Juup©, de_boswachter
Ik heb alleen maar ff die van Eminich omgegooid hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je hier trouwens tijd in stopt, faalhaas
Bio is wel tofquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:30 schreef gers het volgende:
moar noelgallagher is geen kaste 5 moar kaste 3
en bio is mod dus kaste 4
Juup©, de_boswachter
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:30 schreef gers het volgende:
moar noelgallagher is geen kaste 5 moar kaste 3
en bio is mod dus kaste 4
Wie ben jijquote:
watquote:
Handvat. Wie je bentquote:
gewoon een rangschikking met wie der het meeste post enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:49 schreef remlof het volgende:
Ow ja de kliekrangorde, die stond ook in de OP laatst, hoort ie niet.
Dan hoor ik zeker niet in kaste 5quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een rangschikking met wie der het meeste post enzo
Volgens mij posten de meeste uit klasse Einz niet meer zoveelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een rangschikking met wie der het meeste post enzo
kleine 7000 posts in de scquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij posten de meeste uit klasse Einz niet meer zoveel
kijk naar de belichting , het zwart-wit contrast en de perspectief van de foto'squote:
het gaat niet om die wijven gaat om de kunst van de fotografiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:59 schreef remlof het volgende:
Mooie foto's maar meer iets voor de B&H SC.
Daar hebben we een heel forum voor: FOTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:00 schreef gers het volgende:
[..]
het gaat niet om die wijven gaat om de kunst van de fotografie
Hahaha zie jij die neger niet die met zn blote schwanz naast dr staat op die bovenste foto?quote:
je foto is stukquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
ook een zeer mooie foto
de lichtinval geeft een illusie van iets bovennatuurlijks verder drukt de vrouw kracht uit maar ook kwetsbaarheid uit
Omg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Juup©, de_boswachter
en fok sneller omdat ze minder baggerposts hoeven op te slaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
Als deze vol is hebben we in KLB 66600 posts aan bagger in andere topics bespaard.![]()
We zijn milieubewust bezig op een fok! manier.![]()
Hoe heet die sma van 2e pic?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:06 schreef gers het volgende:
mijn favoriete boeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Juup©, de_boswachter
BTquote:
Nouja zeg, dat is flauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT![]()
Ze wilt je eerst zien voordat je geaccepteerd word als bruidsmeisje
Hahaha, flauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
I'm mentally gay, 'cause I'll blow your mind.
Neen dat is het nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat is flauwmag ik niet lelijk zijn ofzo
?
Die bevalt me dan nog welquote:
Jaa, dan kunnen we het wel vergeten natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat is het niet
Ze wilt weten of jij niet TE mooi bent.
In verband met het mij afpakken enzo.![]()
Duh want ik de enigste normale kerel hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa, dan kunnen we het wel vergeten natuurlijknee grapje.
Leuk liedje is dat trouwensmuse
ENIGE!!!!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh want ik de enigste normale kerel hier.
( tevens de leukste en slimste)
![]()
Jaa muse !![]()
Kan niet wachten tot ik ze weer live zie
Ik wil niet steeds tegengas geven, maar ik wil hier toch even op reageren:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Moelijk he, de OP te wijzigen?
Je hebt mazzel, de volgende die de op met "bazen" (ja met aanhalingstekens) en/of strafbankje post heeft een ban.
Anders zet je alleen maar http://i520.photobucket.c(...)klb_sc_op/header.jpg in de OP, ook goed.
Dat kan iedereen tot 48 uur na het postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet steeds tegengas geven, maar ik wil hier toch even op reageren:
Het enige wat ik gedaan heb is de wiki kopieeren. En aangezien iedereen daar toegang tot heeft.![]()
En ik kon gisteren de OP verder niet wijzigen.
Ehm, dit topic is gisteren aangemaakt en ik kwam er gelijk achter dat dit niet mocht... (kennelijk)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen tot 48 uur na het posten![]()
Niet dat ik het verder met remlof eens ben hoor
Met aan abo kun je tot veel verder terug editten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen tot 48 uur na het posten![]()
Niet dat ik het verder met remlof eens ben hoor
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met aan abo kun je tot veel verder terug editten.
Yes. En anders kunnen mods het voor je doen als daar vraag naar is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar iedereen heeft sowieso 48 uur toch?
Wat een aap ben jijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
[b]Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter[/b]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
Jij in de 1e kaste en Rickokun in de laatste?![]()
![]()
Mods in de kaste?
Breathtaking in de kaste--> zij geeft nieteens om KLB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BobbyB in kaste 1? wanneer heeft hij een goed topic in Klaagbaak geopend?(sc telt niet mee want dat is geen goed topic(meer))![]()
Paultjuhhh, een ONZ-user in de KLB-kaste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikgedrukt wie er op moeten kankeren uit die kaste
Owja en voordat ik zo'n reactie krijg: "dat zeg juh alleen maar omdat jij er zelluf niet in staat huhuhuh"
Ik hoor er nog niet in![]()
Jouw post verdient een ban, zolang mogelijk
En wie ben jij om te bepalen van hoe of wat? Je komt zelf net kijken. En dan nog, kliekjesvorming kan op het forum van Bassie & Adriaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
![]()
Mods in de kaste?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BobbyB in kaste 1? wanneer heeft hij een goed topic in Klaagbaak geopend?(sc telt niet mee want dat is geen goed topic(meer))![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja en voordat ik zo'n reactie krijg: "dat zeg juh alleen maar omdat jij er zelluf niet in staat huhuhuh"
Link?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen van hoe of wat? Je komt zelf net kijken. En dan nog, kliekjesvorming kan op het forum van Bassie & Adriaan.
"dat zeg juh alleen maar omdat jij zelluf geen baas bent huhuhuh"quote:
Ik ben Schatgraver, een jonge god met het KLB-inzicht van een oldiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen van hoe of wat? Je komt zelf net kijken. En dan nog, kliekjesvorming kan op het forum van Bassie & Adriaan.
Nevermind...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik ben Schatgraver, een jonge god met het KLB-inzicht van een oldie
Pffquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
![]()
Mods in de kaste?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, oke. Nee, dan laat ik je wel met rust.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een vlegelsquote:Rogier is 11 jaar en hij schrijft: “Beste Adriaan, ik lees net dat het “bassieenadriaan forum” niet meer mag van u. Waarom?”
Toen ik 1 1/2 jaar geleden voor het eerst op het “Bassie en Adriaan forum” werd geattendeerd, was het een onschuldig hobbyprojectje van een paar leuke fans. Toen ik, nadat ze wisten dat ik van het forum op de hoogte was, niet direct krachtig tegen ze ben opgetreden, werd dat door sommige forumleden opgevat als “We kunnen nu met ‘Bassie en Adriaan materiaal’ doen en laten wat we willen.” Ik heb de verantwoordelijke mensen van het forum duidelijk vertelt dat ze dat niet kunnen. Dat al het Bassie en Adriaan film en videomateriaal, tekeningen, teksten, foto’s, namen van alle karakters uit de series en noem maar op, eigendom zijn van Adrina en Bassie Produkties BV. Het forum moest daar vanaf blijven en als ze dat niet deden wij genoodzaakt zouden worden op te treden. Ondanks de beloftes van de forumleden werd er steeds weer zonder toestemming gebruik gemaakt van muziek en beeldmateriaal, foto’s, namen en de karakters. Ook werd er gesuggereerd dat ze mondelinge toestemming gekregen hadden van mijn medewerker Martijn Passchier om het beeld en geluidsmateriaal te gebruiken. Op een bepaalde site, beheerd door een forumlid, werd zelfs toestemming gegeven om mijn muziekbanden tegen betaling te downloaden. Dit was de druppel. We betreuren het, dat het zo is gelopen.
hahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.
Zij heeft tenminste tieten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Schatgraver het volgende:
Nee dan ben je een leuke user![]()
Sc-sletje
BT.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een sneu figuur.
quote:
Grappig dat je mij probeert te dissen terwijl je mijn ondertitel steeltquote:
Paul, waarom heb je zoveel notesquote:
Sc-Loserquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
haha![]()
ja haha![]()
ja haha leuk is dat he![]()
Nee dan ben je een leuke user![]()
Sc-sletje
Hihihihihiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT.
Bedankt voor het corrigeren.
Ik ben maar een domme half Noor.![]()
En jij bent mijn favoriete spellingsnazi !
Ohnoes, nu moet ik mijn polsen doorsnijdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sc-Loserer zijn hier niet eens mensen die jou aardig vinden
OW.quote:
Ik dacht dat je gewoon een Nederlander wasquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OW.
En ik spreek en schrijf best goed Nederlands voor iemand die niet uit Nederland komt.
Schatgraver is nou een goed voorbeeld van het soort autistische klapjosties die ervoor zorgen dat wij kliekjesgedrag vertonen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, deze SC is voor iedereen. Niet gaan bitchen etc
Neen, kom uit Noorwegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een Nederlander was
Ik denk dat we ons allemaal beter zouden voelen als je dat deed inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ohnoes, nu moet ik mijn polsen doorsnijden![]()
![]()
Op internet vinden ze me niet aardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onwijs gezellig. Nu weer stoppen met trollen. Nergens goed voor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:12 schreef Schatgraver het volgende:
Hey, alles goed haha![]()
Wat is het toch gezellig hier haha
Nou vooruit, dan mag hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
OW.
En ik spreek en schrijf best goed Nederlands voor iemand die niet uit Nederland komt.
Kappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons allemaal beter zouden voelen als je dat deed inderdaad
wie de fuck gaat nou naar de belichting en het zwart-wit contrast kijken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:59 schreef gers het volgende:
[..]
kijk naar de belichting , het zwart-wit contrast en de perspectief van de foto's
Ik ken je niet eens, laat staan dat ik je ondertitel steel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Grappig dat je mij probeert te dissen terwijl je mijn ondertitel steelt
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
![]()
Mods in de kaste?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je dat ook van mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nu pas die kastes
Allemaal paupervolk wat pas sinds zo'n DRIE MAAND in KLB zit, en niet al 3 jaar
In de versie van Emimich sta jij in kaste 1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nu pas die kastes
Allemaal paupervolk wat pas sinds zo'n DRIE MAAND in KLB zit, en niet al 3 jaar
[fascination]quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
In de kaste van emminich sta jij in kaste 1![]()
Klodols: Kaste 4 (Net-niet-sloebers): leolinedance ea.
Ga er is met argumenten tegenin dan als je het er niet mee eens bent...quote:
Hahaha, ik zou Fas bijna gaan missenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[fascination]
Attention whore!
[/fascination]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:38 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ga er is met argumenten tegenin dan als je het er niet mee eens bent...
Mooi de nadruk gelegd op 'bijna' BTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou Fas bijna gaan missen![]()
Terechte klachtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet weten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:46 schreef BobbyB het volgende:
Hallozoals verwacht goed naar de klote gegaan tijdens uitgaan met ex-collega's gisteravond en nu dus ziek
Haha nee grapje hoor, ik mag dr graagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mooi de nadruk gelegd op 'bijna' BT
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zoquote:
iets gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zo) en daarbij had ik al wat onder de leden. En blijkbaar "iets" gedaan met een vrouwelijk ex-collega
stelletje teringlijers
Maarre, heb ik nog wat gemist?
Wat rellen, paar bans, niks bijzonders dusquote:
misschien wel ja, maar zo erg is het denk ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef gers het volgende:
[..]
iets gedaan![]()
moet je zenuwachtig zijn over 9 maanden?
Hahaha, foeiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zo) en daarbij had ik al wat onder de leden. En blijkbaar "iets" gedaan met een vrouwelijk ex-collega
stelletje teringlijers
Maarre, heb ik nog wat gemist?
BassieB!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
misschien wel ja, maar zo erg is het denk ik niet.
Ah, de usual stuff dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat rellen, paar bans, niks bijzonders dus
En van die censuur hier gisteren kon Hitler nog wat leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, de usual stuff dus.lekkere machtsvertoon in dit forum, hulde. Zou de Russische politie jaloers op zijn.
En is daar ook een geldige reden voor of is het weer zo'n "Gewoon omdat het niet mag" regeltje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef KingOfPop het volgende:
"De OP is weer eens gewijzigd en als je het waagt weer de "bazen van de eerste orde" weer in de OP op te nemen krijg je een ban die voor sommige hier wel eens heel lang kan gaan duren": aldus Remlof.
Dat zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, foeimaarja, als je het maar leuk hebt gehad he
"Het is bagger, maar hier gelden ook gewoon regels": aldus de FOK!gestapoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En is daar ook een geldige reden voor of is het weer zo'n "Gewoon omdat het niet mag" regeltje.
[..]
Dat zekerin tijden niet meer zo'n lol gehad
Aha. Dus er mag niet meer gebaggerd worden en ook geen fap materiaal meer gepost worden? Sommige mensen hebben zeker thuis niks te vertellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Sackboy het volgende:
We mogen dus ook al geen fapmateriaal meer posten
Nee, dat is het niet, Remlof staat al twee jaar droog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zeker thuis niks te vertellen.
Dat probleem moet ie waarschijnijk bij zichzelf zoeken, niet op ons afreageren. Serieus, je kan het topic nu net zo goed dicht gooien want het volgende wat verboden word zijn gfijes en andere lollige plaatjes. Sommige mensen nemen hun FA functie iets te serieus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, Remlof staat al twee jaar droog.
Ziet er alsnog niet uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef gers het volgende:
IS GEEN FAPMATERIAAL IS KUNST
Doe is een link postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn fapmateriaal voor jullie in b&h geplaatst omdat mn post hier verwijderd was door Juup
Ze voelen zichzelf heel machtig, en hebben een ongekende profileringsdrang om te laten zien wie hier de baas (quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem moet ie waarschijnijk bij zichzelf zoeken, niet op ons afreageren. Serieus, je kan het topic nu net zo goed dicht gooien want het volgende wat verboden word zijn gfijes en andere lollige plaatjes. Sommige mensen nemen hun FA functie iets te serieus.
Oh, ik hoopte USquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn fapmateriaal voor jullie in b&h geplaatst omdat mn post hier verwijderd was door Juup
quote:
Ik ga een actiegroep oprichten denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet weten
Nee, want dat valt onder kliekjes vorming.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Happer de haphapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Doe is niet zo grappigquote:
Staat er naast droplulquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:10 schreef gers het volgende:
kan iemand me vertellen wie deze bh maakt ?En waar te koop is ?
[ afbeelding ]
marlies dekkersstraat ?quote:
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb zelf in Amerika gewoondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zeker
vraag het aan bobbyb die heeft een vriendin in amerika
mischien kent ze de winkel wel
Jaaa joh, moet je in Pakistan zijn, daar verkopen ze dat op elke hoek van de straatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef gers het volgende:
bt weet jij waar je een bh met knoopjes kan kopen zoals dit
[ afbeelding ]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef gers het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
Posts are disappearing![]()
Zo kom ik natuurlijk nooit op die 1e plek in de dagcijfers
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien heb
Je was jaloers dat zij grotere borsten heeft dan jijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zeg
Nee, op dikke mensen naquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?
Nouu, het dekbed weet ik niet zeker. Maar voor het shirt zou ik eens bij de h&m kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef afcajos het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar je dat dekbedovertrek kunt kopen? zo één zoek ik al jaren.
Probeer het eens in Lifestyle
Lelijk, lelijk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, op dikke mensen namaar ze heeft wel een lelijk figuur.
of heb je het plaatje niet eens gezien?
Ik ben het met BT eensch, ik vind haart ook een uitstralingsloos figuur hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, op dikke mensen namaar ze heeft wel een lelijk figuur.
of heb je het plaatje niet eens gezien?
Haha, ik heb liever kleine tieten dan haar tietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je was jaloers dat zij grotere borsten heeft dan jij
Nou, ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Lelijk, lelijk...Ze stond ook een beetje scheef, dat verklaart ook een boel. Ik vond er persoonlijk weinig lelijks aan.
Hahaha, oke dan is het goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het met BT eensch, ik vind haart ook een uitstralingsloos figuur hebben.
En nee BT, ik bedoelde jou niet bij die 'kastes-opmerking'
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik welmisschien ben ik kritischer omdat ik geen kloppende penis in mn broek heb
Misschien omdat jij naakt post en hun niet? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Zeg Juup, mag ik vragen waarom je mijn posts weghaalt en diezelfde soort posts van gers en afcajos niet?
* Breathtaking voorspelt: Jouwe is een jailbait plaatje. Die mogen niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Zeg Juup, mag ik vragen waarom je mijn posts weghaalt en diezelfde soort posts van gers en afcajos niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien omdat jij naakt post en hun niet? Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef gers het volgende:
we gaan nu kunst bespreken in de sc
graag jullie mening over de volgende foto's
Probeer het eens in Fotografie
Het is toch mijn eigen mening? Zolang mannen het maar niet vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef IQM het volgende:
[..]Zo had ik het niet eens bekeken. Maar dat heeft er niks mee te maken.
Ik vind het gewoon vaag dat zó'n meisje al lelijk (qua figuur) wordt gevonden.
Hoezo 'we praten elkaar een complex aan'?
Lelijk, wat in de verpakking zit ziet er beter uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:56 schreef gers het volgende:
BT wat vind je van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
das kunstquote:
Mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:56 schreef gers het volgende:
BT wat vind je van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
Die heb ik niet gezien, en idd dat mag ergens anders gepost worden zoals remlof al aangaf.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, en idd dat mag ergens anders gepost worden zoals remlof al aangaf.
Bedankt voor het melden
Dat is ook jouw mening, ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is toch mijn eigen mening? Zolang mannen het maar niet vindenen moeten mensen maar niet zo dom zijn om zichzelf een complex aan te laten praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |