Ik ken je niet eens, laat staan dat ik je ondertitel steel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Grappig dat je mij probeert te dissen terwijl je mijn ondertitel steelt
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Wat een aap ben jij![]()
Jij in de 1e kaste en Rickokun in de laatste?![]()
![]()
Mods in de kaste?
Breathtaking in de kaste--> zij geeft nieteens om KLB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BobbyB in kaste 1? wanneer heeft hij een goed topic in Klaagbaak geopend?(sc telt niet mee want dat is geen goed topic(meer))![]()
Paultjuhhh, een ONZ-user in de KLB-kaste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikgedrukt wie er op moeten kankeren uit die kaste
Owja en voordat ik zo'n reactie krijg: "dat zeg juh alleen maar omdat jij er zelluf niet in staat huhuhuh"
Ik hoor er nog niet in![]()
Jouw post verdient een ban, zolang mogelijk
Vind je dat ook van mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nu pas die kastes
Allemaal paupervolk wat pas sinds zo'n DRIE MAAND in KLB zit, en niet al 3 jaar
In de versie van Emimich sta jij in kaste 1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nu pas die kastes
Allemaal paupervolk wat pas sinds zo'n DRIE MAAND in KLB zit, en niet al 3 jaar
[fascination]quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
In de kaste van emminich sta jij in kaste 1![]()
Klodols: Kaste 4 (Net-niet-sloebers): leolinedance ea.
Ga er is met argumenten tegenin dan als je het er niet mee eens bent...quote:
Hahaha, ik zou Fas bijna gaan missenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[fascination]
Attention whore!
[/fascination]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:38 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ga er is met argumenten tegenin dan als je het er niet mee eens bent...
Mooi de nadruk gelegd op 'bijna' BTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou Fas bijna gaan missen![]()
Terechte klachtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet weten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:46 schreef BobbyB het volgende:
Hallozoals verwacht goed naar de klote gegaan tijdens uitgaan met ex-collega's gisteravond en nu dus ziek
Haha nee grapje hoor, ik mag dr graagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mooi de nadruk gelegd op 'bijna' BT
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zoquote:
iets gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zo) en daarbij had ik al wat onder de leden. En blijkbaar "iets" gedaan met een vrouwelijk ex-collega
stelletje teringlijers
Maarre, heb ik nog wat gemist?
Wat rellen, paar bans, niks bijzonders dusquote:
misschien wel ja, maar zo erg is het denk ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef gers het volgende:
[..]
iets gedaan![]()
moet je zenuwachtig zijn over 9 maanden?
Hahaha, foeiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zo) en daarbij had ik al wat onder de leden. En blijkbaar "iets" gedaan met een vrouwelijk ex-collega
stelletje teringlijers
Maarre, heb ik nog wat gemist?
BassieB!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
misschien wel ja, maar zo erg is het denk ik niet.
Ah, de usual stuff dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat rellen, paar bans, niks bijzonders dus
En van die censuur hier gisteren kon Hitler nog wat leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, de usual stuff dus.lekkere machtsvertoon in dit forum, hulde. Zou de Russische politie jaloers op zijn.
En is daar ook een geldige reden voor of is het weer zo'n "Gewoon omdat het niet mag" regeltje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef KingOfPop het volgende:
"De OP is weer eens gewijzigd en als je het waagt weer de "bazen van de eerste orde" weer in de OP op te nemen krijg je een ban die voor sommige hier wel eens heel lang kan gaan duren": aldus Remlof.
Dat zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, foeimaarja, als je het maar leuk hebt gehad he
"Het is bagger, maar hier gelden ook gewoon regels": aldus de FOK!gestapoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En is daar ook een geldige reden voor of is het weer zo'n "Gewoon omdat het niet mag" regeltje.
[..]
Dat zekerin tijden niet meer zo'n lol gehad
Aha. Dus er mag niet meer gebaggerd worden en ook geen fap materiaal meer gepost worden? Sommige mensen hebben zeker thuis niks te vertellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Sackboy het volgende:
We mogen dus ook al geen fapmateriaal meer posten
Nee, dat is het niet, Remlof staat al twee jaar droog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zeker thuis niks te vertellen.
Dat probleem moet ie waarschijnijk bij zichzelf zoeken, niet op ons afreageren. Serieus, je kan het topic nu net zo goed dicht gooien want het volgende wat verboden word zijn gfijes en andere lollige plaatjes. Sommige mensen nemen hun FA functie iets te serieus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, Remlof staat al twee jaar droog.
Ziet er alsnog niet uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef gers het volgende:
IS GEEN FAPMATERIAAL IS KUNST
Doe is een link postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn fapmateriaal voor jullie in b&h geplaatst omdat mn post hier verwijderd was door Juup
Ze voelen zichzelf heel machtig, en hebben een ongekende profileringsdrang om te laten zien wie hier de baas (quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem moet ie waarschijnijk bij zichzelf zoeken, niet op ons afreageren. Serieus, je kan het topic nu net zo goed dicht gooien want het volgende wat verboden word zijn gfijes en andere lollige plaatjes. Sommige mensen nemen hun FA functie iets te serieus.
Oh, ik hoopte USquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn fapmateriaal voor jullie in b&h geplaatst omdat mn post hier verwijderd was door Juup
quote:
Ik ga een actiegroep oprichten denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet weten
Nee, want dat valt onder kliekjes vorming.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Happer de haphapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Doe is niet zo grappigquote:
Staat er naast droplulquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:10 schreef gers het volgende:
kan iemand me vertellen wie deze bh maakt ?En waar te koop is ?
[ afbeelding ]
marlies dekkersstraat ?quote:
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb zelf in Amerika gewoondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zeker
vraag het aan bobbyb die heeft een vriendin in amerika
mischien kent ze de winkel wel
Jaaa joh, moet je in Pakistan zijn, daar verkopen ze dat op elke hoek van de straatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef gers het volgende:
bt weet jij waar je een bh met knoopjes kan kopen zoals dit
[ afbeelding ]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef gers het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
Posts are disappearing![]()
Zo kom ik natuurlijk nooit op die 1e plek in de dagcijfers
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien heb
Je was jaloers dat zij grotere borsten heeft dan jijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zeg
Nee, op dikke mensen naquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?
Nouu, het dekbed weet ik niet zeker. Maar voor het shirt zou ik eens bij de h&m kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef afcajos het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar je dat dekbedovertrek kunt kopen? zo één zoek ik al jaren.
Probeer het eens in Lifestyle
Lelijk, lelijk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, op dikke mensen namaar ze heeft wel een lelijk figuur.
of heb je het plaatje niet eens gezien?
Ik ben het met BT eensch, ik vind haart ook een uitstralingsloos figuur hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, op dikke mensen namaar ze heeft wel een lelijk figuur.
of heb je het plaatje niet eens gezien?
Haha, ik heb liever kleine tieten dan haar tietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je was jaloers dat zij grotere borsten heeft dan jij
Nou, ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Lelijk, lelijk...Ze stond ook een beetje scheef, dat verklaart ook een boel. Ik vond er persoonlijk weinig lelijks aan.
Hahaha, oke dan is het goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het met BT eensch, ik vind haart ook een uitstralingsloos figuur hebben.
En nee BT, ik bedoelde jou niet bij die 'kastes-opmerking'
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik welmisschien ben ik kritischer omdat ik geen kloppende penis in mn broek heb
Misschien omdat jij naakt post en hun niet? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Zeg Juup, mag ik vragen waarom je mijn posts weghaalt en diezelfde soort posts van gers en afcajos niet?
* Breathtaking voorspelt: Jouwe is een jailbait plaatje. Die mogen niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Zeg Juup, mag ik vragen waarom je mijn posts weghaalt en diezelfde soort posts van gers en afcajos niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien omdat jij naakt post en hun niet? Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef gers het volgende:
we gaan nu kunst bespreken in de sc
graag jullie mening over de volgende foto's
Probeer het eens in Fotografie
Het is toch mijn eigen mening? Zolang mannen het maar niet vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef IQM het volgende:
[..]Zo had ik het niet eens bekeken. Maar dat heeft er niks mee te maken.
Ik vind het gewoon vaag dat zó'n meisje al lelijk (qua figuur) wordt gevonden.
Hoezo 'we praten elkaar een complex aan'?
Lelijk, wat in de verpakking zit ziet er beter uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:56 schreef gers het volgende:
BT wat vind je van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
das kunstquote:
Mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:56 schreef gers het volgende:
BT wat vind je van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
Die heb ik niet gezien, en idd dat mag ergens anders gepost worden zoals remlof al aangaf.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, en idd dat mag ergens anders gepost worden zoals remlof al aangaf.
Bedankt voor het melden
Dat is ook jouw mening, ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is toch mijn eigen mening? Zolang mannen het maar niet vindenen moeten mensen maar niet zo dom zijn om zichzelf een complex aan te laten praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |