Wat rellen, paar bans, niks bijzonders dusquote:
misschien wel ja, maar zo erg is het denk ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef gers het volgende:
[..]
iets gedaan![]()
moet je zenuwachtig zijn over 9 maanden?
Hahaha, foeiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, buiten wachten op een taxi zonder jas (die had een collega meegenomen of zo) en daarbij had ik al wat onder de leden. En blijkbaar "iets" gedaan met een vrouwelijk ex-collega
stelletje teringlijers
Maarre, heb ik nog wat gemist?
BassieB!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
misschien wel ja, maar zo erg is het denk ik niet.
Ah, de usual stuff dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat rellen, paar bans, niks bijzonders dus
En van die censuur hier gisteren kon Hitler nog wat leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, de usual stuff dus.lekkere machtsvertoon in dit forum, hulde. Zou de Russische politie jaloers op zijn.
En is daar ook een geldige reden voor of is het weer zo'n "Gewoon omdat het niet mag" regeltje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef KingOfPop het volgende:
"De OP is weer eens gewijzigd en als je het waagt weer de "bazen van de eerste orde" weer in de OP op te nemen krijg je een ban die voor sommige hier wel eens heel lang kan gaan duren": aldus Remlof.
Dat zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, foeimaarja, als je het maar leuk hebt gehad he
"Het is bagger, maar hier gelden ook gewoon regels": aldus de FOK!gestapoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En is daar ook een geldige reden voor of is het weer zo'n "Gewoon omdat het niet mag" regeltje.
[..]
Dat zekerin tijden niet meer zo'n lol gehad
Aha. Dus er mag niet meer gebaggerd worden en ook geen fap materiaal meer gepost worden? Sommige mensen hebben zeker thuis niks te vertellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Sackboy het volgende:
We mogen dus ook al geen fapmateriaal meer posten
Nee, dat is het niet, Remlof staat al twee jaar droog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zeker thuis niks te vertellen.
Dat probleem moet ie waarschijnijk bij zichzelf zoeken, niet op ons afreageren. Serieus, je kan het topic nu net zo goed dicht gooien want het volgende wat verboden word zijn gfijes en andere lollige plaatjes. Sommige mensen nemen hun FA functie iets te serieus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, Remlof staat al twee jaar droog.
Ziet er alsnog niet uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef gers het volgende:
IS GEEN FAPMATERIAAL IS KUNST
Doe is een link postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn fapmateriaal voor jullie in b&h geplaatst omdat mn post hier verwijderd was door Juup
Ze voelen zichzelf heel machtig, en hebben een ongekende profileringsdrang om te laten zien wie hier de baas (quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem moet ie waarschijnijk bij zichzelf zoeken, niet op ons afreageren. Serieus, je kan het topic nu net zo goed dicht gooien want het volgende wat verboden word zijn gfijes en andere lollige plaatjes. Sommige mensen nemen hun FA functie iets te serieus.
Oh, ik hoopte USquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn fapmateriaal voor jullie in b&h geplaatst omdat mn post hier verwijderd was door Juup
quote:
Ik ga een actiegroep oprichten denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen 'is' en 'eens' niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |