Nee, want dat valt onder kliekjes vorming.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Happer de haphapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Doe is niet zo grappigquote:
Staat er naast droplulquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:10 schreef gers het volgende:
kan iemand me vertellen wie deze bh maakt ?En waar te koop is ?
[ afbeelding ]
marlies dekkersstraat ?quote:
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb zelf in Amerika gewoondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zeker
vraag het aan bobbyb die heeft een vriendin in amerika
mischien kent ze de winkel wel
Jaaa joh, moet je in Pakistan zijn, daar verkopen ze dat op elke hoek van de straatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef gers het volgende:
bt weet jij waar je een bh met knoopjes kan kopen zoals dit
[ afbeelding ]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef gers het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
Posts are disappearing![]()
Zo kom ik natuurlijk nooit op die 1e plek in de dagcijfers
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien heb
Je was jaloers dat zij grotere borsten heeft dan jijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zeg
Nee, op dikke mensen naquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?
Nouu, het dekbed weet ik niet zeker. Maar voor het shirt zou ik eens bij de h&m kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef afcajos het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar je dat dekbedovertrek kunt kopen? zo één zoek ik al jaren.
Probeer het eens in Lifestyle
Lelijk, lelijk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, op dikke mensen namaar ze heeft wel een lelijk figuur.
of heb je het plaatje niet eens gezien?
Ik ben het met BT eensch, ik vind haart ook een uitstralingsloos figuur hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, op dikke mensen namaar ze heeft wel een lelijk figuur.
of heb je het plaatje niet eens gezien?
Haha, ik heb liever kleine tieten dan haar tietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je was jaloers dat zij grotere borsten heeft dan jij
Nou, ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Lelijk, lelijk...Ze stond ook een beetje scheef, dat verklaart ook een boel. Ik vond er persoonlijk weinig lelijks aan.
Hahaha, oke dan is het goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het met BT eensch, ik vind haart ook een uitstralingsloos figuur hebben.
En nee BT, ik bedoelde jou niet bij die 'kastes-opmerking'
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik welmisschien ben ik kritischer omdat ik geen kloppende penis in mn broek heb
Misschien omdat jij naakt post en hun niet? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Zeg Juup, mag ik vragen waarom je mijn posts weghaalt en diezelfde soort posts van gers en afcajos niet?
* Breathtaking voorspelt: Jouwe is een jailbait plaatje. Die mogen niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Zeg Juup, mag ik vragen waarom je mijn posts weghaalt en diezelfde soort posts van gers en afcajos niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien omdat jij naakt post en hun niet? Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef gers het volgende:
we gaan nu kunst bespreken in de sc
graag jullie mening over de volgende foto's
Probeer het eens in Fotografie
Het is toch mijn eigen mening? Zolang mannen het maar niet vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:55 schreef IQM het volgende:
[..]Zo had ik het niet eens bekeken. Maar dat heeft er niks mee te maken.
Ik vind het gewoon vaag dat zó'n meisje al lelijk (qua figuur) wordt gevonden.
Hoezo 'we praten elkaar een complex aan'?
Lelijk, wat in de verpakking zit ziet er beter uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:56 schreef gers het volgende:
BT wat vind je van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
das kunstquote:
Mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:56 schreef gers het volgende:
BT wat vind je van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
Die heb ik niet gezien, en idd dat mag ergens anders gepost worden zoals remlof al aangaf.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, en idd dat mag ergens anders gepost worden zoals remlof al aangaf.
Bedankt voor het melden
Dat is ook jouw mening, ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is toch mijn eigen mening? Zolang mannen het maar niet vindenen moeten mensen maar niet zo dom zijn om zichzelf een complex aan te laten praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |