Ja en? Het blijft klote. Als ik jou nu vertel dat ik vorig jaar jouw vriendin gebatst heb dan is het ook prima?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:59 schreef BrtM het volgende:
Zeur niet. Dat topic is al bijna verjaard.![]()
Dat is zeker niet prima, maar de vergelijking die je nu maakt gaat nogal mank. Net of je een dood paard vergelijkt met een bril.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en? Het blijft klote. Als ik jou nu vertel dat ik vorig jaar jouw vriendin gebatst heb dan is het ook prima?
Ja, maar jij was de uberlozing door als winnaar uit de bus te komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een huilie omdat hij 3 maanden geleden gekwalificeerd werd als loser.
Als je beter leest zie je dat de KLB Kaste niks te maken heeft met de KLODOLS verkiezing.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar jij was de uberlozing door als winnaar uit de bus te komen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Wat is beter, kaste 1 of 5?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:24 schreef Emimich het volgende:
Ik vind dat ik toch wel promotie heb verdiend, verander dat eens DJ!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Er staat nog een ander lijstje ergens waarin o.a. Herald en Emimich al TopNotch zijn.
Nee, pannekoekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Gast heb je echt niets beters te doen dan hierover te huilen?
Ben ik ondertussen niet al gestegen btw?quote:
Is goed, ik zal een dezer dagen eens een nieuw lijstje posten met daarin alle users die op dit moment actief zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Er staat nog een ander lijstje ergens waarin o.a. Herald en Emimich al TopNotch zijn. Ik geloof in datzelfde topic. Misschien moet iemand anders dat eens gaan aanpassen.
Als MOD moet ik onafhankelijk zijndus mag users niet meer beoordelen
Emimich de taak aan jou ?
waar wacht je op, zet er wat meer waardevolle users tussenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme, ik ben gewoon Maikuuuul vergeten. Alhoewel deze held hier amper meer post, blijft hij natuurlijk een gewaardeerd lid van KLB, die staat gewoon boven dit kastensysteem!
Dan had jij in Kaste 1 moeten staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:02 schreef Sackboy het volgende:
Ah, de KLB 'kom uit de kaste'-gayverkiezing. Kaste 1 is meest gay, Kaste 5 is minst gay.
Sackboy heet niet voor niks Sackboyquote:
Kaste 6 (Royalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, wat is dit voor onzinals ik er niet in sta is het niet kaste waardig.
Neuh, het is een nr 1 plaats, of geen plaatsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kaste 6 (RoyalSadness): ....., ......, ......., ...............,
Tja, ik bepaal dat niet hé!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, het is een nr 1 plaats, of geen plaats
Nou nou, die hadden we niet verwacht. Klasse Juupquote:
Oh, oh, oh, meneer staat er niet tussen hoor. Waarom zou ik iedereen die in de vorige stond er zeker in de nieuwe bij zetten? Alleen de belangrijke personen staan erin, al is het inderdaad jammer dat, ondanks dat het een vrijwel compleet lijstje is, dat ik Reetveter vergeten ben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef behangplakker het volgende:![]()
![]()
Nieuwe kaste is verre van zielig, het staat er zelfs onder
![]()
Wie heeft deze nieuwe versie gemaakt? Ik wil hem er dan op wijzen dat je dan de lui uit de oude kaste er wel in moet laten staan![]()
Reetvetert en ik staan er niet meer in, en ik kan je verzekeren dat de autist die deze kaste heeft aangemaakt ons niet mag vergeten als KLB-Bazen.
KLB-KasteHou mij er nu ook maar buiten, heb wel gezien dat het onzin is
Edit: Ohja, de uberbaggeraar/kutuser KOP staat er dan wel weer in![]()
En daarom sta jij er niet inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef behangplakker het volgende:![]()
![]()
Nieuwe kaste is verre van zielig, het staat er zelfs onder
![]()
Wie heeft deze nieuwe versie gemaakt? Ik wil hem er dan op wijzen dat je dan de lui uit de oude kaste er wel in moet laten staan![]()
Reetvetert en ik staan er niet meer in, en ik kan je verzekeren dat de autist die deze kaste heeft aangemaakt ons niet mag vergeten als KLB-Bazen.
KLB-KasteHou mij er nu ook maar buiten, heb wel gezien dat het onzin is
Edit: Ohja, de uberbaggeraar/kutuser KOP staat er dan wel weer in![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:
De nieuwe lijst waar alle users van KLB opstaan. Sta je hier niet op dan ben je hoogstwaarschijnlijk irrelevant. Er worden de komende tijd geen wijzigingen in deze lijst aangebracht, dus janken heeft geen zin!![]()
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crčme de la crčme van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat
Kaste 3 (Plebejers met potentie): El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |