Hoe heet die sma van 2e pic?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:06 schreef gers het volgende:
mijn favoriete boeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe KLB Kaste, dit is de officiële:
Kaste EINZ (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Broekpaling, De_Ananas, Paaskonijn, BobbyB, Sackboy, Agiath, Triptamine, gers, jitzzzze, BigKahuna, afcajos, behangplakker, reetveter, Jordeeeh
Kaste ZWEI (De bijna-bazen):
Biogarde, Breathtaking, McFearless, 4EverBlackEyed, KingOfPop, postmortum, Maisnon, Rhythm, Noorsbloed, Gupje, Acinonyx
Kaste DREI (De zesjes, het mag geen naam hebben):
El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, ondeugend, MouzurX, Koenholio, Cahir, leolinedance, rightturn, Lyzio, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, Tinuzzz_Talpa, paultjuhhh, Blind_Guardian, Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, BaronPils, Herald
Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter
Kaste FUNF (Random paupers):
Beauregard, Fascination, NoelGallagher, Emimich, RickoKun, superXmacho
BTquote:
Nouja zeg, dat is flauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT![]()
Ze wilt je eerst zien voordat je geaccepteerd word als bruidsmeisje
Hahaha, flauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
I'm mentally gay, 'cause I'll blow your mind.
Neen dat is het nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat is flauwmag ik niet lelijk zijn ofzo
?
Die bevalt me dan nog welquote:
Jaa, dan kunnen we het wel vergeten natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat is het niet
Ze wilt weten of jij niet TE mooi bent.
In verband met het mij afpakken enzo.![]()
Duh want ik de enigste normale kerel hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa, dan kunnen we het wel vergeten natuurlijknee grapje.
Leuk liedje is dat trouwensmuse
ENIGE!!!!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh want ik de enigste normale kerel hier.
( tevens de leukste en slimste)
![]()
Jaa muse !![]()
Kan niet wachten tot ik ze weer live zie
Ik wil niet steeds tegengas geven, maar ik wil hier toch even op reageren:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Moelijk he, de OP te wijzigen?
Je hebt mazzel, de volgende die de op met "bazen" (ja met aanhalingstekens) en/of strafbankje post heeft een ban.
Anders zet je alleen maar http://i520.photobucket.c(...)klb_sc_op/header.jpg in de OP, ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |