quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef gers het volgende:
Ook prachtig die huillies die online kaartjes kopen voor het dubbele van de originele prijs
dat heb ik best vaakquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die zwarte randen onder de nagels, van dat vuil. Kon zo snel geen plaatje vinden.
Omdat ik hoorde dat ze haar naaktfoto's in dit deel ging postenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat BT's naam in de Topic Tietel?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik hoorde dat ze haar naaktfoto's in dit deel ging posten
Hoezo ben jij altijd zo jaloersquote:
Heb jij een banaan van Jitzzzze gekregen of zo?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik hoorde dat ze haar naaktfoto's in dit deel ging posten
Ja dat is 'tquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij een banaan van Jitzzzze gekregen of zo?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die rand op je piemel waar alle smegma resten achter blijven hangen.
4ebe is te preutsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is 'tdumbass.
Waarom niet 4everblackeyed bv?
*zucht*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is 'tdumbass.
Of BobbyB met al mijn kwaliteitsbijdragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is 'tdumbass.
Omdat ik me afvraag waar je dat gehoord hebtquote:
Bedankt hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
*zucht*
Omdat BT ons neukslachtoffer sinds tijden is. BT is een begrip geworden, het gaat niet meer om BT zelf.
Wat een onzin typ ik nu weer.
quote:
STFU sletquote:
Omdat ik een date met BT hebquote:Waarom niet 4everblackeyed bv?
quote:
purewattus?quote:
zoals?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
beetje sadness is 't wel..
maar goed laten we eens een kwaliteitsdiscussie beginnen
Ik ben een keer zo genoemd door een collega, maar hij moest eens weten....quote:
Nou, doe eens niet zo lulligquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
beetje sadness is 't wel..
maar goed laten we eens een kwaliteitsdiscussie beginnen
Waarom zijn we op aarde...quote:
Puriteinsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo genoemd door een collega, maar hij moest eens weten....
Om klb sc's te openen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn we op aarde...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
STFU slet![]()
[..]
Omdat ik een date met BT heb
quote:Nee
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lulquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet iets leuks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
We gaan pedo-uitspraken verzinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
TS begint:
Boven de tien, mij niet gezien.
Onder de acht, hebben ze nog geen vacht.
Onder de negen, kun je goed je lul erin legen.
Nu moet wel iemand dit posten:
[..]
That's mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, doe eens niet zo lullig
Een vijver zonder gras eromheen is ook een vijverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
gast, echt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
whutquote:
Ik zeg niets...quote:
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Fascination het volgende:
Pedo'sik zeg altijd maar zo: je moet gewoon jezelf blijven en je ding doen
.
Dus pedo's show those children good love.
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonhij was 54 en hij zei dat ie over me ging dromen vannacht
Dat was ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonhij was 54 en hij zei dat ie over me ging dromen vannacht
wat verkocht je ons pap zij dat ook tegen zo'n wijfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
smoesjesquote:
Ja joh weet ik veel, vanallesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahawaar hebben jullie over gepraat dan
?
Vodafone, en deze man was alleenstaand dus was je niet je papquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
wat verkocht je ons pap zij dat ook tegen zo'n wijf
Dat zou ik ook zeggen als ik jou aan de lijn had en 54 wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vodafone, en deze man was alleenstaand dus was je niet je pap
Staat zo onverzorgd, ik weet niet komt misschien omdat ik zo ben opgevoed ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
smoesjes![]()
maar was er zo smerig aan zwarte randjes onder je nagels ?
bij sommige beroepen is dat standaard dat je nagels zo zijn je werk
Ga weg spammertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Oja, er is mij gevraagd deze URL rond te spammen, dus bij deze: http://www.scarletteproject.com/
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou aan de lijn had en 54 was
quote:
maar moet ik dan iedere keer me handen wassenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat zo onverzorgd, ik weet niet komt misschien omdat ik zo ben opgevoed ofzo.
Ik hou van hygiene.
Wij hebben ook zo'n klant die ontzettend geil klinkt aan de telefoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef gers het volgende:
was volgens mij pritium maar volgens ons pap klonk ze wel geil
Ik klink altijd geilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef gers het volgende:
was volgens mij pritium maar volgens ons pap klonk ze wel geil
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n klant die ontzettend geil klinkt aan de telefoontot ik 'r zag.
Komt door al dat zaad dat langs je stembanden is gekomen.quote:
Ga weg, ga maar naar MUZ.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
Denk aan het thema mensen, hou het straat!
Dat is hier tochquote:
Omgquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja joh weet ik veel, vanalleshij zei dat ik een mooie stem had
en toen ging ie raden hoe oud ik was enzo (hij had het gewoon goed, eng
) en toen vertelde hij me hoe je 1pan gerechten kunt maken
en toen nodigde hij me uit om zn ramen te komen lappen voor 60 euro. En hij wilde me ook weer naar huis brengen enzo. En toen zei ik dat ik bang van m werd
!
ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klink altijd geilmaar je bedoelt pretium, en dat verkoop ik niet
ze spreken er in ons callcenter trouwens schande van haha, hoe ze mensen behandelen bij pretium.
Ooh ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door al dat zaad dat langs je stembanden is gekomen.
He wacht, zei ik dat?
Dat is gemeen. Als hij mijn leeftijd had was ik voor m gevallenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Ik zou een date met hem afspreken en dan undercover gaan en filmen hoe beteuterd hij kijkt als er niemand komt opdagen
![]()
.
minder geil bt heeft al ladingen zaad binnen gekregenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Fascination het volgende:
Hoe klink ik dan Bt, je hebt m'n stem ook weleens gehoord![]()
![]()
.
Dat zal niet.quote:
Oja, my mistake.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is hier toch![]()
Net als B&H, US, ONZ, PUB enz.
ONIEDAAAA. jij klinkt als een een boerenmeisjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Fascination het volgende:
Hoe klink ik dan Bt, je hebt m'n stem ook weleens gehoord![]()
![]()
.
Hallo BK!!!quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]wat gaan jullie doen op jullie date?
Nuff said.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je soms met wat loving begroet worden? Hoi BK![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
Is het nu een goed topic?
HOAX BEWIJSquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
Kuttopic.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ONIEDAAAA. jij klinkt als een een boerenmeisjenee grapje
Jij gaat toekijken hoe ze anderen als de beste gaat pijpen? Leuke date heur!quote:
Slotje roepen mag niet he! Heb ik een note voor!quote:
Je bent gwoon jaloersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij gaat toekijken hoe ze anderen als de beste gaat pijpen? Leuke date heur!
en een mix van rotterdam/brabantsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik praat net als Dinand Woesthoff
.
Ik vind een brabants accent zo mooi
even het wie neuqt wie lijstje zoekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is wel 1 fokker die het kan bevestigen..
Hahhaha, jij bent een shemale.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik praat net als Dinand Woesthoff
.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The Postal Service...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef gers het volgende:
was eigenlijk het thema
tnt bedoel jequote:
ik zeg niks hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee2 lijkt me meer dan voldoende.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen namen
trouwens, het zijn er 2ik schaam me nu.
OH NOES...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slotje roepen mag niet he! Heb ik een note voor!
Nee THE POSTAL SERVICE!quote:
Trouwens, maar eentje was een fok datequote:
handigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:31 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME IK WEET NOG NIKS VAN DIE ANDERE WEDSTRIJDEN VAN TWENTE ENZO
GAAN ZE BIJ HET SPORTJOURNAAL VERTELLEN WAT HET IS GEWORDEN VOORDAT IK DE SAMENVATTING KAN ZIEN![]()
![]()
KANKERLIJERS![]()
![]()
Ah. nog ff en het zijn er 6. Binnenkort Sackboy er nog bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen namen
trouwens, het zijn er 2ik schaam me nu.
Waaropquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef gers het volgende:
was eigenlijk het thema
en FAC REAGEER EENS
Neeeeee, de band...quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah. nog ff en het zijn er 6. Binnenkort Sackboy er nog bij.
Tijd voor een nieuw balkje voor in de OP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, maar eentje was een fok datedus.
zie je wel je negeert mequote:
Hahaha, mooi balkjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jenkie in de koelkastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef gers het volgende:
[..]
zie je wel je negeert me
*iedereen haat me
jij vond vuile nagels pauperquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
jenkie in de koelkast![]()
nee vertel![]()
bt heeft mij ook al oraal bevredigd hoorze was best goed
quote:
Zo goed dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
jenkie in de koelkast![]()
nee vertel![]()
bt heeft mij ook al oraal bevredigd hoorze was best goed
Omdat ie hier niet is, ik wil m namelijk al feliciteren sinds ik het lasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
WAAROM FELICITEREN JULLIE TROUWENS NOORSBLOED NIET
Je weet wat je dient te posten als nieuwkomer?quote:
Al lang gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
he wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
jij vond vuile nagels pauper
ik wou advies hoe ik het dan moest doen omdat op me werk me nagels altijd smerig worden
Dat staat zo gayquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Handschoenen aan![]()
nee maar als je na 't werk thuis komt kun je je nagels toch wel even schoonmaken met een nagelborsteltje, dan is 't niet erg.
tuurlijk doe ik dat thuis maar op me werk werkt niet echt. Maar soms ben ik lui en ga ik eerst naar de super en dan pas thuis me douchen en schoonmakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handschoenen aan![]()
nee maar als je na 't werk thuis komt kun je je nagels toch wel even schoonmaken met een nagelborsteltje, dan is 't niet erg.
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handschoenen aan![]()
quote:
Sorry, m'n moeder Theresaatjequote:
Ga jij daarheenquote:Beste student!
Op woensdag 19 november organiseert de MAK weer een proefstudeerdag. Daarvoor hebben we weer enthousiaste studenten nodig die ons willen helpen!
Dit is een dag voor scholieren uit 5 en 6 VWO waar zij wat meer te zien krijgen van het studeren op de universiteit en van het studentenleven in Tilburg. Deze dag zul je samen met je medementor de scholieren tijdens het ochtendprogramma begeleiden naar hun proefcolleges en een informatiemarkt met daarbij een gratis lunch. Daarna zullen jullie met bussen naar het centrum worden gebracht, waar de kroegentocht begint. ’s Avonds gaan jullie samen met de scholieren dineren in verschillende restaurants in Tilburg.
Dan moet je niet zoveel in je gat, neus en oren zitten peuteren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef fiekster het volgende:
[..]
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzo
FIEKSTER IN SCquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef fiekster het volgende:
[..]
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzo
Dan ga ik ook komen, ik zit in 6vwoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Sorry, m'n moeder Theresaatje!
Trouwens:
[..]
Ga jij daarheen?
Heey, ze is net hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel in je gat, neus en oren zitten peuteren.
Dat dronken voeren is niet per se nodig volgens mij.quote:
Oeh ja denk het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Sorry, m'n moeder Theresaatje!
Trouwens:
[..]
Ga jij daarheen?
Oh, het is een "ze" dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Heey, ze is net hier! Doe eens lief
![]()
.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan ga ik ook komen, ik zit in 6vwo
Fo sho, ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan ga ik ook komen, ik zit in 6vwo
kom naar nijmegen dan begeleid ik je wel in osse sekskunstenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja denk het welga jij me dan begeleiden enzo
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk dat nog doen ook.
Sterker nog, ze is nooit jarig: 00-11-1991quote:
Haha, het zou wel master zijn als BK en jij dan in mijn groep zittenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja denk het welga jij me dan begeleiden enzo
?
Oh...quote:
quote:
Pest me niet, ik heb het er heul moeilijk meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nooit jarig: 00-11-1991
Ze is wel jonger dan ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nooit jarig: 00-11-1991
Ja nee sorry, dacht dat je een kerel wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef fiekster het volgende:
[..]
Ik heb je raad opgevolgd
En bedankt voor de tip BobbyB!_!
ik voel me oudquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef fiekster het volgende:
[..]
Pest me niet, ik heb het er heul moeilijk mee
Nou, BT, opzouten dan maar, we hebben een nieuw middelpunt van belangstelling.quote:
Viel vies tegen he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee sorry, dacht dat je een kerel was![]()
![]()
oew, hoe jong ?quote:
Sinds wanneer verpest jij hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee sorry, dacht dat je een kerel was![]()
![]()
Niet goed.. ?quote:
Sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef fiekster het volgende:
[..]
Pest me niet, ik heb het er heul moeilijk mee
Altijdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:51 schreef fiekster het volgende:
[..]
Viel vies tegen he?
Gelukkig nam Rythm het voor me op![]()
Ben je ookquote:
Geen idee, ik begin falende trekjes te krijgenquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
wtf, wat een originele naam heeft TS
Gelukkig kunnen wel altijd bij 4EBE terecht voor peptalk.quote:
Ik weet ook niet waar die jongen het over heeft.quote:
quote:
jaquote:
Ligt boven m'n gemiddelde, modus én mediaan maar alléquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bijna 17![]()
wat je ook zelf had kunnen uitrekenen.
bijna 17 is bijna legaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bijna 17![]()
Eigenlijk niet. We hebben al genoeg kerels hier.quote:
leuk, ik ook bijna, wanneer verjaart jij ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bijna 17![]()
We sturen je naar het groot - taal dictee..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef BigKahuna het volgende:
ik vind die cacyaicAcanix sowieso een beetje vreemd.
* BigKahuna heeft sowieso goed gespeld
wat is modus ook alweerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ligt boven m'n gemiddelde, modus én mediaan maar allé.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ligt boven m'n gemiddelde, modus én mediaan maar allé.
ik pwn al die hoogleraars jwz11quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We sturen je naar het groot - taal dictee..
Fout! Het is zeauwiiesoo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef BigKahuna het volgende:
* BigKahuna heeft sowieso goed gespeld
Op de 0e dag van november, dus dat is precies tussen 31 oktober en 1 november in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leuk, ik ook bijna, wanneer verjaart jij ?
Gezellig hey!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leuk, ik ook bijna, wanneer verjaart jij ?
eeuhm jaquote:
Meest voorkomende getal in een reeks toch?quote:
kan je zo googlen hoorquote:
Meest voorkomende, dacht ik, maar ik zuig met wiskunde...quote:
De HANquote:
Haha, uitspraak van mn geschiedenis leraarquote:
ik kop hem niet inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meest voorkomende, dacht ik, maar ik zuig met wiskunde...
* Rhythm is blij dat je niet herinnert dat het 'Boven de tien..' wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:56 schreef fiekster het volgende:
[..]
![]()
Onder de tien jou niet gezien hè?
mooiboys?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
* Rhythm is blij dat je niet herinnert dat het 'Boven de tien..' was.
Ach joh, dat is allemaal grootspraak. In het echt ben ik heel gevoelig (jongens, help me even, wat zijn nog meer gay-dingen waar meisjes op vallen?)enzo.
Ja, ook ik sta op google...quote:
Leg hem eens uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, uitspraak van mn geschiedenis leraarik vind dat ie gelijk heeft. Als je maar doet alsof.
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, uitspraak van mn geschiedenis leraarik vind dat ie gelijk heeft. Als je maar doet alsof.
Kut... dat wist ik welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ach joh, dat is allemaal grootspraak. In het echt ben ik heel gevoelig (jongens, help me even, wat zijn nog meer gay-dingen waar meisjes op vallen?)enzo.
Hee, ben je tegelijk jarig met mn beste vriendinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef fiekster het volgende:
[..]
Gezellig hey!![]()
1 november![]()
en jijjjjjjjjj?
NOU, wanneer is de meet...quote:
nu is ie nog 1 x per maand bij bt maar niet voor lang meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
En mijn geschiedenisleraar zegt alleen maar dat de Rode dreiging groot was in de jaren 50
Je kan goed de was strijken en eten koken. Je bent erg gevoelig en huilt op de juiste momenten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Stel, je zit in de les. En je let overduidelijk niet op, zal je leraar waarschijnlijk boos worden of op zn minst een opmerking maken. Maar als je een oplettende houding aanneemt, en ondertussen geen woord verstaat en aan totaal andere dingen denkt, denkt je leraar dat je altijd op let en dat je slim bent..quote:
pics?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ben je tegelijk jarig met mn beste vriendinalleen dan is zij een jaar ouder
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Rhythm het volgende:
Ik HOU ervan om vanaf de bank met m'n poten op de bank SATC te kijken, met een reep chocolade en m'n kat op schoot.
Omg nu ga ik echt opletten of ik je daar ergens ziequote:
Deze SC is alleen voor vrijgezelle mensenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
* Noorsbloed gaat trouwen
* Noorsbloed GAAT TROUWEN
![]()
![]()
* hyperheid *
Laatste nacht werken en dan weekend.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
![]()
![]()
* hyperheid *
godver, ik de 23e pas !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef fiekster het volgende:
[..]
Gezellig hey!![]()
1 november![]()
en jijjjjjjjjj?
ow noes word ik dadelijk nog gestalkdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg nu ga ik echt opletten of ik je daar ergens zie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Rhythm het volgende:
Even dit doorlezen heur:
[ afbeelding ]
Sex and the City. Dat ik dat aan een meisje moet uitleggenquote:
Kut jijweetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn favoriete films zijn The Notebook en Love Actually.
Kijk jongens, nu is het feliciteer moment aangebrokenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
![]()
![]()
* hyperheid *
je moet wel aan haar pa vragen of hij het goed vindtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Juh mijn ouders weten het al
Nu haar ouders nog![]()
En bedankt nogmaals !
Ik zal na het weekend eens een leuke pic van mij en mijn Noorse schone posten.
Dit is veel te diepgaand voor de SC.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel, je zit in de les. En je let overduidelijk niet op, zal je leraar waarschijnlijk boos worden of op zn minst een opmerking maken. Maar als je een oplettende houding aanneemt, en ondertussen geen woord verstaat en aan totaal andere dingen denkt, denkt je leraar dat je altijd op let en dat je slim bent..
Niets dieper dan de oppervlakte, mensen geloven wat ze zien.
Oh is dat alles? Nu vind ik hem opeens niet zo fascinerend meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel, je zit in de les. En je let overduidelijk niet op, zal je leraar waarschijnlijk boos worden of op zn minst een opmerking maken. Maar als je een oplettende houding aanneemt, en ondertussen geen woord verstaat en aan totaal andere dingen denkt, denkt je leraar dat je altijd op let en dat je slim bent..
Niets dieper dan de oppervlakte, mensen geloven wat ze zien.
PM mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kut jijweet.
SATC = Sex and the City.
Ik schilder in mijn vrije tijd, en ik hou niet van de massa-look. Ik kijk graag rond in underground kledingwinkeltjes om kleren te vinden die bij mijn eigen stijl passen. Ik combineer graag nieuw met ouderwets.
Mijn lievelingseten zijn aardbeien met slagroom.
FF op de nieuwe pagina pleuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kut jijweet.
SATC = Sex and the City.
Ik schilder in mijn vrije tijd, en ik hou niet van de massa-look. Ik kijk graag rond in underground kledingwinkeltjes om kleren te vinden die bij mijn eigen stijl passen. Ik combineer graag nieuw met ouderwets.
Ik had je al gefeliciteerd, paar pagina's terug...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
![]()
![]()
* hyperheid *
Ik kan soms uren naar de sterren staren en me afvragen of ik ooit de ware zal vinden...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kut jijweet.
SATC = Sex and the City.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
![]()
![]()
* hyperheid *
EN BLACKZILLLAAAA DAN?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef BigKahuna het volgende:
HALLO DAMESPERSONEN HIER IK ZEI: MIJN FAVORIETE FILMS ZIJN THE NOTEBOOK EN LOVE ACTUALLY!
Hahaha ja wel het was wel oprecht en impulsiefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk jongens, nu is het feliciteer moment aangebroken
Hoi Noorsbloed!
GefeliciteeeeerdIk vind het echt heel leuk voor je
en juist een hele gave manier waarop je het vroeg
heb je al een ring enzo of ga je die nog kopen? Of geen verlovingsring, kan ook natuurlijk
?
ook zeggen dat je huilt en gevoelige gedichten schrijft werkt zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan soms uren naar de sterren staren en me afvragen of ik ooit de ware zal vinden...
vind het stiekem wel romantischquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha ja wel het was wel oprecht en impulsief![]()
We laten onze ringen omsmelten die we nu hebben ( die hebben we elkaar gegeven toen wij een jaar samen waren )
En laten dan 2 nieuwe ringen smelten met onze namen erin in rune schrift + datum uiteraard
Ik hou van romantiek. Ik hou ervan het meisje waar ik zo zielsveel van hou, te verwennen. Etentjes, bioscoop, allemaal prima. Maar ik doe niets liever dan samen s'nachts over het strand lopen. Ook hou ik ervan om het gezellig te maken. Rozenblaadjes op bed, kaarslichtje.. Geen moeite mij teveel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan soms uren naar de sterren staren en me afvragen of ik ooit de ware zal vinden...
Ik speel gitaar en schrijf gevoelige romantische liedjes over mijn liefdesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:06 schreef gers het volgende:
[..]
ook zeggen dat je huilt en gevoelige gedichten schrijft werkt zeker
ik ga dan altijd fantaseren over hoe al die andere planeten en mogelijke bewoners eruit zouden zien, daar kan ik uren de tijd voor nemenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
*gives the five*quote:
Ik wil puur geile, lustige seks. Het liefst anaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik hou van romantiek. Ik hou ervan het meisje waar ik zo zielsveel van hou, te verwennen. Etentjes, bioscoop, allemaal prima. Maar ik doe niets liever dan samen s'nachts over het strand lopen. Ook hou ik ervan om het gezellig te maken. Rozenblaadjes op bed, kaarslichtje.. Geen moeite mij teveel.
Jups die * censuur * hebben dat misbruikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef gers het volgende:
maar rune dat wordt ook gebruikt door chemokopjes
dat kan ook wij doen niet moeilijk moar omdat ik te oud voor je ben mag BK in mijn plaatsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef fiekster het volgende:
[..]
Ik wil puur geile, lustige seks. Het liefst anaal.
Daar maak je wel even een grote fout he... !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en schrijf gevoelige romantische liedjes over mijn liefdes.
Ik heb mijn vorige vriendin versierd door midden in de nacht met een roos naar haar huis te komen.
JA STEL JE VOOR DAT IEMAND IETS TEGEN JE ZEGTquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef gers het volgende:
ik ben echt bang dat dadelijk fas me ineens roept
EEJ GERS GERS GERS VAN FOK!
BT de tweedequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef fiekster het volgende:
[..]
Op de rozenblaadjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef behangplakker het volgende:
Mijn neef ligt naast me al te slapen. Maar ik moet gewoon even posten:
Noorsbloed gefeliciteerd ouwe rukker![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups die * censuur * hebben dat misbruikt.
Maar goed geen enkele combinatie van onze naam heeft SS.
Dus ik denk dat het wel goed komt.
You wish niggahquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
ow noes word ik dadelijk nog gestalkd
Mits we met een deken en een mok warme chocomel bij de open haard gaan zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
dat kan ook wij doen niet moeilijk moar omdat ik te oud voor je ben mag BK in mijn plaats
quote:
Deze SC heeft een bepaalde aantrekkingskracht denk ik. Je vergeet Leanne die hier met de halve SC wilde daten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
Waarom komen hier in de SC alleen maar van die seksbeesten. BT, Fiekster, Fas
.
Fagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef BigKahuna het volgende:
HALLO DAMESPERSONEN HIER IK ZEI: MIJN FAVORIETE FILMS ZIJN THE NOTEBOOK EN LOVE ACTUALLY!
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef fiekster het volgende:
[..]
Daar maak je wel even een grote fout he... !
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
.
Haha, gaafquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha ja wel het was wel oprecht en impulsief![]()
We laten onze ringen omsmelten die we nu hebben ( die hebben we elkaar gegeven toen wij een jaar samen waren )
En laten dan 2 nieuwe ringen smelten met onze namen erin in rune schrift + datum uiteraard
Seksbeestenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
.
welke vleugel zit je danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
You wish niggahik ga je boos aankijken
zo kijk ik altijd eigenlijk
.
JA GODVERDOMME JULLIE SNAPPEN ER NIETS VAN!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JE BENT EEN MEISJE JE MOET ME NU AANBIDDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |