quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef gers het volgende:
Ook prachtig die huillies die online kaartjes kopen voor het dubbele van de originele prijs
dat heb ik best vaakquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die zwarte randen onder de nagels, van dat vuil. Kon zo snel geen plaatje vinden.
Omdat ik hoorde dat ze haar naaktfoto's in dit deel ging postenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat BT's naam in de Topic Tietel?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik hoorde dat ze haar naaktfoto's in dit deel ging posten
Hoezo ben jij altijd zo jaloersquote:
Heb jij een banaan van Jitzzzze gekregen of zo?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik hoorde dat ze haar naaktfoto's in dit deel ging posten
Ja dat is 'tquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij een banaan van Jitzzzze gekregen of zo?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die rand op je piemel waar alle smegma resten achter blijven hangen.
4ebe is te preutsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is 'tdumbass.
Waarom niet 4everblackeyed bv?
*zucht*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is 'tdumbass.
Of BobbyB met al mijn kwaliteitsbijdragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is 'tdumbass.
Omdat ik me afvraag waar je dat gehoord hebtquote:
Bedankt hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
*zucht*
Omdat BT ons neukslachtoffer sinds tijden is. BT is een begrip geworden, het gaat niet meer om BT zelf.
Wat een onzin typ ik nu weer.
quote:
STFU sletquote:
Omdat ik een date met BT hebquote:Waarom niet 4everblackeyed bv?
quote:
purewattus?quote:
zoals?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
beetje sadness is 't wel..
maar goed laten we eens een kwaliteitsdiscussie beginnen
Ik ben een keer zo genoemd door een collega, maar hij moest eens weten....quote:
Nou, doe eens niet zo lulligquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
beetje sadness is 't wel..
maar goed laten we eens een kwaliteitsdiscussie beginnen
Waarom zijn we op aarde...quote:
Puriteinsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo genoemd door een collega, maar hij moest eens weten....
Om klb sc's te openen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn we op aarde...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
STFU slet![]()
[..]
Omdat ik een date met BT heb
quote:Nee
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lulquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet iets leuks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
We gaan pedo-uitspraken verzinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
TS begint:
Boven de tien, mij niet gezien.
Onder de acht, hebben ze nog geen vacht.
Onder de negen, kun je goed je lul erin legen.
Nu moet wel iemand dit posten:
[..]
That's mequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, doe eens niet zo lullig
Een vijver zonder gras eromheen is ook een vijverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
gast, echt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
whutquote:
Ik zeg niets...quote:
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Fascination het volgende:
Pedo'sik zeg altijd maar zo: je moet gewoon jezelf blijven en je ding doen
.
Dus pedo's show those children good love.
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonhij was 54 en hij zei dat ie over me ging dromen vannacht
Dat was ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonhij was 54 en hij zei dat ie over me ging dromen vannacht
wat verkocht je ons pap zij dat ook tegen zo'n wijfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
smoesjesquote:
Ja joh weet ik veel, vanallesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahawaar hebben jullie over gepraat dan
?
Vodafone, en deze man was alleenstaand dus was je niet je papquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
wat verkocht je ons pap zij dat ook tegen zo'n wijf
Dat zou ik ook zeggen als ik jou aan de lijn had en 54 wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vodafone, en deze man was alleenstaand dus was je niet je pap
Staat zo onverzorgd, ik weet niet komt misschien omdat ik zo ben opgevoed ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
smoesjes![]()
maar was er zo smerig aan zwarte randjes onder je nagels ?
bij sommige beroepen is dat standaard dat je nagels zo zijn je werk
Ga weg spammertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Oja, er is mij gevraagd deze URL rond te spammen, dus bij deze: http://www.scarletteproject.com/
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou aan de lijn had en 54 was
quote:
maar moet ik dan iedere keer me handen wassenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat zo onverzorgd, ik weet niet komt misschien omdat ik zo ben opgevoed ofzo.
Ik hou van hygiene.
Wij hebben ook zo'n klant die ontzettend geil klinkt aan de telefoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef gers het volgende:
was volgens mij pritium maar volgens ons pap klonk ze wel geil
Ik klink altijd geilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef gers het volgende:
was volgens mij pritium maar volgens ons pap klonk ze wel geil
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n klant die ontzettend geil klinkt aan de telefoontot ik 'r zag.
Komt door al dat zaad dat langs je stembanden is gekomen.quote:
Ga weg, ga maar naar MUZ.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
Denk aan het thema mensen, hou het straat!
Dat is hier tochquote:
Omgquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja joh weet ik veel, vanalleshij zei dat ik een mooie stem had
en toen ging ie raden hoe oud ik was enzo (hij had het gewoon goed, eng
) en toen vertelde hij me hoe je 1pan gerechten kunt maken
en toen nodigde hij me uit om zn ramen te komen lappen voor 60 euro. En hij wilde me ook weer naar huis brengen enzo. En toen zei ik dat ik bang van m werd
!
ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klink altijd geilmaar je bedoelt pretium, en dat verkoop ik niet
ze spreken er in ons callcenter trouwens schande van haha, hoe ze mensen behandelen bij pretium.
Ooh ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door al dat zaad dat langs je stembanden is gekomen.
He wacht, zei ik dat?
Dat is gemeen. Als hij mijn leeftijd had was ik voor m gevallenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Ik zou een date met hem afspreken en dan undercover gaan en filmen hoe beteuterd hij kijkt als er niemand komt opdagen
![]()
.
minder geil bt heeft al ladingen zaad binnen gekregenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Fascination het volgende:
Hoe klink ik dan Bt, je hebt m'n stem ook weleens gehoord![]()
![]()
.
Dat zal niet.quote:
Oja, my mistake.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is hier toch![]()
Net als B&H, US, ONZ, PUB enz.
ONIEDAAAA. jij klinkt als een een boerenmeisjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Fascination het volgende:
Hoe klink ik dan Bt, je hebt m'n stem ook weleens gehoord![]()
![]()
.
Hallo BK!!!quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]wat gaan jullie doen op jullie date?
Nuff said.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je soms met wat loving begroet worden? Hoi BK![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
Is het nu een goed topic?
HOAX BEWIJSquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
Kuttopic.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ONIEDAAAA. jij klinkt als een een boerenmeisjenee grapje
Jij gaat toekijken hoe ze anderen als de beste gaat pijpen? Leuke date heur!quote:
Slotje roepen mag niet he! Heb ik een note voor!quote:
Je bent gwoon jaloersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij gaat toekijken hoe ze anderen als de beste gaat pijpen? Leuke date heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |