wat verkocht je ons pap zij dat ook tegen zo'n wijfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo'n leuke man aan de telefoonhij was 54 en hij zei dat ie over me ging dromen vannacht
smoesjesquote:
Ja joh weet ik veel, vanallesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahawaar hebben jullie over gepraat dan
?
Vodafone, en deze man was alleenstaand dus was je niet je papquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
wat verkocht je ons pap zij dat ook tegen zo'n wijf
Dat zou ik ook zeggen als ik jou aan de lijn had en 54 wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vodafone, en deze man was alleenstaand dus was je niet je pap
Staat zo onverzorgd, ik weet niet komt misschien omdat ik zo ben opgevoed ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
smoesjes![]()
maar was er zo smerig aan zwarte randjes onder je nagels ?
bij sommige beroepen is dat standaard dat je nagels zo zijn je werk
Ga weg spammertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Oja, er is mij gevraagd deze URL rond te spammen, dus bij deze: http://www.scarletteproject.com/
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou aan de lijn had en 54 was
quote:
maar moet ik dan iedere keer me handen wassenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat zo onverzorgd, ik weet niet komt misschien omdat ik zo ben opgevoed ofzo.
Ik hou van hygiene.
Wij hebben ook zo'n klant die ontzettend geil klinkt aan de telefoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef gers het volgende:
was volgens mij pritium maar volgens ons pap klonk ze wel geil
Ik klink altijd geilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef gers het volgende:
was volgens mij pritium maar volgens ons pap klonk ze wel geil
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n klant die ontzettend geil klinkt aan de telefoontot ik 'r zag.
Komt door al dat zaad dat langs je stembanden is gekomen.quote:
Ga weg, ga maar naar MUZ.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
Denk aan het thema mensen, hou het straat!
Dat is hier tochquote:
Omgquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja joh weet ik veel, vanalleshij zei dat ik een mooie stem had
en toen ging ie raden hoe oud ik was enzo (hij had het gewoon goed, eng
) en toen vertelde hij me hoe je 1pan gerechten kunt maken
en toen nodigde hij me uit om zn ramen te komen lappen voor 60 euro. En hij wilde me ook weer naar huis brengen enzo. En toen zei ik dat ik bang van m werd
!
ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik klink altijd geilmaar je bedoelt pretium, en dat verkoop ik niet
ze spreken er in ons callcenter trouwens schande van haha, hoe ze mensen behandelen bij pretium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |