quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik snap 't niet helemaal ... post eens wat meer voorbeelden!
Boven de tien, mij niet gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef BrtM het volgende:
Die meisjes zijn volgens mij een beetje jong.
Edit: nou ja, maakt ook weinig uit ook, boven de elf beslissen ze zelf
Jail = gevangenisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef BrtM het volgende:
Btw: ik zal wel n00b zijn, maar waarom jailbait?
Dankjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jail = gevangenis
Bait = lokmiddel
Ze bedoelen hiermee dat als je je piemel erin stopt, dat je dan gevangenisstraf krijgt (20 jaar). Maar ze lokken het zo uit. Gesnopen?
Wat ben jij een zeikerd zegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef servus_universitas het volgende:
Het zal je dochter maar zijn, ongelofelijk wat een decadentie. En als deze meisjes later volwassen zijn, balen dan, dat die foto's voor eeuwig op het net zullen rondzwerven.
Maar wel posten (als T.V.P.) in dit topic zodat hij later de foto's kan terugvinden om te fappenquote:
Ik ben jarig geweest en ik wilde de KLB'ers een cadeautje geven, zoals Sinterklaas jeweetsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef poepeneesje het volgende:
Waarom staat dit in KLB en niet B&H?
Gefeli dan maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ben jarig geweest en ik wilde de KLB'ers een cadeautje geven, zoals Sinterklaas jeweets.
Kan zijn, maar ik weet zeker dat jij er niet blij mee zou zijn, wanneer jij vader zou zijn van zo'n meisje. Dat weet ik absoluut zeker. En ik denk dat je je ook wel kunt indenken dat zo'n meisje er wellicht later spijt van krijgt. Zulke foto's duiken iedere keer weer op. Op het moment dat ze werden gemaakt was het voor hen spannend natuurlijk. In hun kinderlijke naïviteit wat het nieuw en uitdagend.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik weet zeker dat jij er niet blij mee zou zijn, wanneer jij vader zou zijn van zo'n meisje. Dat weet ik absoluut zeker. En ik denk dat je je ook wel kunt indenken dat zo'n meisje er wellicht later spijt van krijgt. Zulke foto's duiken iedere keer weer op. Op het moment dat ze werden gemaakt was het voor hen spannend natuurlijk. In hun kinderlijke naïviteit wat het nieuw en uitdagend.
Dat jij mij een zeikerd noemt is omdat jij natuurlijk erg blij bent met dit soort materiaal, voor je eigen seksuele bevrediging. In dat opzicht kan ik het wel begrijpen dat je mijn kritiek wegwuift.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik weet zeker dat jij er niet blij mee zou zijn, wanneer jij vader zou zijn van zo'n meisje. Dat weet ik absoluut zeker. En ik denk dat je je ook wel kunt indenken dat zo'n meisje er wellicht later spijt van krijgt. Zulke foto's duiken iedere keer weer op. Op het moment dat ze werden gemaakt was het voor hen spannend natuurlijk. In hun kinderlijke naïviteit wat het nieuw en uitdagend.
Dat jij mij een zeikerd noemt is omdat jij natuurlijk erg blij bent met dit soort materiaal, voor je eigen seksuele bevrediging. In dat opzicht kan ik het wel begrijpen dat je mijn kritiek wegwuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |