en een mix van rotterdam/brabantsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik praat net als Dinand Woesthoff
.
Ik vind een brabants accent zo mooi
even het wie neuqt wie lijstje zoekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is wel 1 fokker die het kan bevestigen..
Hahhaha, jij bent een shemale.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik praat net als Dinand Woesthoff
.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The Postal Service...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef gers het volgende:
was eigenlijk het thema
tnt bedoel jequote:
ik zeg niks hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee2 lijkt me meer dan voldoende.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen namen
trouwens, het zijn er 2ik schaam me nu.
OH NOES...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slotje roepen mag niet he! Heb ik een note voor!
Nee THE POSTAL SERVICE!quote:
Trouwens, maar eentje was een fok datequote:
handigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:31 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME IK WEET NOG NIKS VAN DIE ANDERE WEDSTRIJDEN VAN TWENTE ENZO
GAAN ZE BIJ HET SPORTJOURNAAL VERTELLEN WAT HET IS GEWORDEN VOORDAT IK DE SAMENVATTING KAN ZIEN![]()
![]()
KANKERLIJERS![]()
![]()
Ah. nog ff en het zijn er 6. Binnenkort Sackboy er nog bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen namen
trouwens, het zijn er 2ik schaam me nu.
Waaropquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef gers het volgende:
was eigenlijk het thema
en FAC REAGEER EENS
Neeeeee, de band...quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah. nog ff en het zijn er 6. Binnenkort Sackboy er nog bij.
Tijd voor een nieuw balkje voor in de OP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, maar eentje was een fok datedus.
zie je wel je negeert mequote:
Hahaha, mooi balkjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jenkie in de koelkastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef gers het volgende:
[..]
zie je wel je negeert me
*iedereen haat me
jij vond vuile nagels pauperquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
jenkie in de koelkast![]()
nee vertel![]()
bt heeft mij ook al oraal bevredigd hoorze was best goed
quote:
Zo goed dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
jenkie in de koelkast![]()
nee vertel![]()
bt heeft mij ook al oraal bevredigd hoorze was best goed
Omdat ie hier niet is, ik wil m namelijk al feliciteren sinds ik het lasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
WAAROM FELICITEREN JULLIE TROUWENS NOORSBLOED NIET
Je weet wat je dient te posten als nieuwkomer?quote:
Al lang gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
he wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
jij vond vuile nagels pauper
ik wou advies hoe ik het dan moest doen omdat op me werk me nagels altijd smerig worden
Dat staat zo gayquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Handschoenen aan![]()
nee maar als je na 't werk thuis komt kun je je nagels toch wel even schoonmaken met een nagelborsteltje, dan is 't niet erg.
tuurlijk doe ik dat thuis maar op me werk werkt niet echt. Maar soms ben ik lui en ga ik eerst naar de super en dan pas thuis me douchen en schoonmakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handschoenen aan![]()
nee maar als je na 't werk thuis komt kun je je nagels toch wel even schoonmaken met een nagelborsteltje, dan is 't niet erg.
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handschoenen aan![]()
quote:
Sorry, m'n moeder Theresaatjequote:
Ga jij daarheenquote:Beste student!
Op woensdag 19 november organiseert de MAK weer een proefstudeerdag. Daarvoor hebben we weer enthousiaste studenten nodig die ons willen helpen!
Dit is een dag voor scholieren uit 5 en 6 VWO waar zij wat meer te zien krijgen van het studeren op de universiteit en van het studentenleven in Tilburg. Deze dag zul je samen met je medementor de scholieren tijdens het ochtendprogramma begeleiden naar hun proefcolleges en een informatiemarkt met daarbij een gratis lunch. Daarna zullen jullie met bussen naar het centrum worden gebracht, waar de kroegentocht begint. ’s Avonds gaan jullie samen met de scholieren dineren in verschillende restaurants in Tilburg.
Dan moet je niet zoveel in je gat, neus en oren zitten peuteren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef fiekster het volgende:
[..]
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzo
FIEKSTER IN SCquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef fiekster het volgende:
[..]
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzo
Dan ga ik ook komen, ik zit in 6vwoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Sorry, m'n moeder Theresaatje!
Trouwens:
[..]
Ga jij daarheen?
Heey, ze is net hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel in je gat, neus en oren zitten peuteren.
Dat dronken voeren is niet per se nodig volgens mij.quote:
Oeh ja denk het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Sorry, m'n moeder Theresaatje!
Trouwens:
[..]
Ga jij daarheen?
Oh, het is een "ze" dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Heey, ze is net hier! Doe eens lief
![]()
.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan ga ik ook komen, ik zit in 6vwo
Fo sho, ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan ga ik ook komen, ik zit in 6vwo
kom naar nijmegen dan begeleid ik je wel in osse sekskunstenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja denk het welga jij me dan begeleiden enzo
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk dat nog doen ook.
Sterker nog, ze is nooit jarig: 00-11-1991quote:
Haha, het zou wel master zijn als BK en jij dan in mijn groep zittenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja denk het welga jij me dan begeleiden enzo
?
Oh...quote:
quote:
Pest me niet, ik heb het er heul moeilijk meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nooit jarig: 00-11-1991
Ze is wel jonger dan ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nooit jarig: 00-11-1991
Ja nee sorry, dacht dat je een kerel wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef fiekster het volgende:
[..]
Ik heb je raad opgevolgd
En bedankt voor de tip BobbyB!_!
ik voel me oudquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef fiekster het volgende:
[..]
Pest me niet, ik heb het er heul moeilijk mee
Nou, BT, opzouten dan maar, we hebben een nieuw middelpunt van belangstelling.quote:
Viel vies tegen he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee sorry, dacht dat je een kerel was![]()
![]()
oew, hoe jong ?quote:
Sinds wanneer verpest jij hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee sorry, dacht dat je een kerel was![]()
![]()
Niet goed.. ?quote:
Sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef fiekster het volgende:
[..]
Pest me niet, ik heb het er heul moeilijk mee
Altijdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:51 schreef fiekster het volgende:
[..]
Viel vies tegen he?
Gelukkig nam Rythm het voor me op![]()
Ben je ookquote:
Geen idee, ik begin falende trekjes te krijgenquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
wtf, wat een originele naam heeft TS
Gelukkig kunnen wel altijd bij 4EBE terecht voor peptalk.quote:
Ik weet ook niet waar die jongen het over heeft.quote:
quote:
jaquote:
Ligt boven m'n gemiddelde, modus én mediaan maar alléquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bijna 17![]()
wat je ook zelf had kunnen uitrekenen.
bijna 17 is bijna legaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bijna 17![]()
wat je ook zelf had kunnen uitrekenen.
Eigenlijk niet. We hebben al genoeg kerels hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |