quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trouwens, maar eentje was een fok datedus.
zie je wel je negeert mequote:
Hahaha, mooi balkjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah. nog ff en het zijn er 6. Binnenkort Sackboy er nog bij.
Tijd voor een nieuw balkje voor in de OP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah. nog ff en het zijn er 6. Binnenkort Sackboy er nog bij.
Tijd voor een nieuw balkje voor in de OP
[ afbeelding ]
jenkie in de koelkastquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef gers het volgende:
[..]
zie je wel je negeert me
*iedereen haat me
jij vond vuile nagels pauperquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
jenkie in de koelkast![]()
nee vertel![]()
bt heeft mij ook al oraal bevredigd hoorze was best goed
quote:
Zo goed dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
jenkie in de koelkast![]()
nee vertel![]()
bt heeft mij ook al oraal bevredigd hoorze was best goed
Omdat ie hier niet is, ik wil m namelijk al feliciteren sinds ik het lasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
WAAROM FELICITEREN JULLIE TROUWENS NOORSBLOED NIET
Je weet wat je dient te posten als nieuwkomer?quote:
Al lang gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
he wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:41 schreef gers het volgende:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
jij vond vuile nagels pauper
ik wou advies hoe ik het dan moest doen omdat op me werk me nagels altijd smerig worden
Dat staat zo gayquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Handschoenen aan![]()
nee maar als je na 't werk thuis komt kun je je nagels toch wel even schoonmaken met een nagelborsteltje, dan is 't niet erg.
tuurlijk doe ik dat thuis maar op me werk werkt niet echt. Maar soms ben ik lui en ga ik eerst naar de super en dan pas thuis me douchen en schoonmakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handschoenen aan![]()
nee maar als je na 't werk thuis komt kun je je nagels toch wel even schoonmaken met een nagelborsteltje, dan is 't niet erg.
Mijne worden ook altijd vies. En ik doe heul geen vies werk. Alleen maar school enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handschoenen aan![]()
quote:
Sorry, m'n moeder Theresaatjequote:
Ga jij daarheenquote:Beste student!
Op woensdag 19 november organiseert de MAK weer een proefstudeerdag. Daarvoor hebben we weer enthousiaste studenten nodig die ons willen helpen!
Dit is een dag voor scholieren uit 5 en 6 VWO waar zij wat meer te zien krijgen van het studeren op de universiteit en van het studentenleven in Tilburg. Deze dag zul je samen met je medementor de scholieren tijdens het ochtendprogramma begeleiden naar hun proefcolleges en een informatiemarkt met daarbij een gratis lunch. Daarna zullen jullie met bussen naar het centrum worden gebracht, waar de kroegentocht begint. ’s Avonds gaan jullie samen met de scholieren dineren in verschillende restaurants in Tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |