leuk, ik ook bijna, wanneer verjaart jij ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:53 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bijna 17![]()
wat je ook zelf had kunnen uitrekenen.
We sturen je naar het groot - taal dictee..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef BigKahuna het volgende:
ik vind die cacyaicAcanix sowieso een beetje vreemd.
* BigKahuna heeft sowieso goed gespeld
wat is modus ook alweerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ligt boven m'n gemiddelde, modus én mediaan maar allé.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ligt boven m'n gemiddelde, modus én mediaan maar allé.
ik pwn al die hoogleraars jwz11quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We sturen je naar het groot - taal dictee..
Fout! Het is zeauwiiesoo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef BigKahuna het volgende:
* BigKahuna heeft sowieso goed gespeld
Op de 0e dag van november, dus dat is precies tussen 31 oktober en 1 november in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leuk, ik ook bijna, wanneer verjaart jij ?
Gezellig hey!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leuk, ik ook bijna, wanneer verjaart jij ?
eeuhm jaquote:
Meest voorkomende getal in een reeks toch?quote:
kan je zo googlen hoorquote:
Meest voorkomende, dacht ik, maar ik zuig met wiskunde...quote:
De HANquote:
Haha, uitspraak van mn geschiedenis leraarquote:
ik kop hem niet inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meest voorkomende, dacht ik, maar ik zuig met wiskunde...
* Rhythm is blij dat je niet herinnert dat het 'Boven de tien..' wasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:56 schreef fiekster het volgende:
[..]
![]()
Onder de tien jou niet gezien hè?
mooiboys?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
* Rhythm is blij dat je niet herinnert dat het 'Boven de tien..' was.
Ach joh, dat is allemaal grootspraak. In het echt ben ik heel gevoelig (jongens, help me even, wat zijn nog meer gay-dingen waar meisjes op vallen?)enzo.
Ja, ook ik sta op google...quote:
Leg hem eens uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, uitspraak van mn geschiedenis leraarik vind dat ie gelijk heeft. Als je maar doet alsof.
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, uitspraak van mn geschiedenis leraarik vind dat ie gelijk heeft. Als je maar doet alsof.
Kut... dat wist ik welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ach joh, dat is allemaal grootspraak. In het echt ben ik heel gevoelig (jongens, help me even, wat zijn nog meer gay-dingen waar meisjes op vallen?)enzo.
Hee, ben je tegelijk jarig met mn beste vriendinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef fiekster het volgende:
[..]
Gezellig hey!![]()
1 november![]()
en jijjjjjjjjj?
NOU, wanneer is de meet...quote:
nu is ie nog 1 x per maand bij bt maar niet voor lang meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
En mijn geschiedenisleraar zegt alleen maar dat de Rode dreiging groot was in de jaren 50
Je kan goed de was strijken en eten koken. Je bent erg gevoelig en huilt op de juiste momenten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Stel, je zit in de les. En je let overduidelijk niet op, zal je leraar waarschijnlijk boos worden of op zn minst een opmerking maken. Maar als je een oplettende houding aanneemt, en ondertussen geen woord verstaat en aan totaal andere dingen denkt, denkt je leraar dat je altijd op let en dat je slim bent..quote:
pics?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ben je tegelijk jarig met mn beste vriendinalleen dan is zij een jaar ouder
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Rhythm het volgende:
Ik HOU ervan om vanaf de bank met m'n poten op de bank SATC te kijken, met een reep chocolade en m'n kat op schoot.
Omg nu ga ik echt opletten of ik je daar ergens ziequote:
Deze SC is alleen voor vrijgezelle mensenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
* Noorsbloed gaat trouwen
* Noorsbloed GAAT TROUWEN
![]()
![]()
* hyperheid *
Laatste nacht werken en dan weekend.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
![]()
![]()
* hyperheid *
godver, ik de 23e pas !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef fiekster het volgende:
[..]
Gezellig hey!![]()
1 november![]()
en jijjjjjjjjj?
ow noes word ik dadelijk nog gestalkdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg nu ga ik echt opletten of ik je daar ergens zie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Rhythm het volgende:
Even dit doorlezen heur:
[ afbeelding ]
Sex and the City. Dat ik dat aan een meisje moet uitleggenquote:
Kut jijweetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn favoriete films zijn The Notebook en Love Actually.
Kijk jongens, nu is het feliciteer moment aangebrokenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
woehoeeee
![]()
![]()
* hyperheid *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |