Jups die * censuur * hebben dat misbruikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef gers het volgende:
maar rune dat wordt ook gebruikt door chemokopjes
dat kan ook wij doen niet moeilijk moar omdat ik te oud voor je ben mag BK in mijn plaatsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef fiekster het volgende:
[..]
Ik wil puur geile, lustige seks. Het liefst anaal.
Daar maak je wel even een grote fout he... !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en schrijf gevoelige romantische liedjes over mijn liefdes.
Ik heb mijn vorige vriendin versierd door midden in de nacht met een roos naar haar huis te komen.
JA STEL JE VOOR DAT IEMAND IETS TEGEN JE ZEGTquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef gers het volgende:
ik ben echt bang dat dadelijk fas me ineens roept
EEJ GERS GERS GERS VAN FOK!
BT de tweedequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef fiekster het volgende:
[..]
Op de rozenblaadjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef fiekster het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef behangplakker het volgende:
Mijn neef ligt naast me al te slapen. Maar ik moet gewoon even posten:
Noorsbloed gefeliciteerd ouwe rukker![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups die * censuur * hebben dat misbruikt.
Maar goed geen enkele combinatie van onze naam heeft SS.
Dus ik denk dat het wel goed komt.
You wish niggahquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
ow noes word ik dadelijk nog gestalkd
Mits we met een deken en een mok warme chocomel bij de open haard gaan zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
dat kan ook wij doen niet moeilijk moar omdat ik te oud voor je ben mag BK in mijn plaats
quote:
Deze SC heeft een bepaalde aantrekkingskracht denk ik. Je vergeet Leanne die hier met de halve SC wilde daten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
Waarom komen hier in de SC alleen maar van die seksbeesten. BT, Fiekster, Fas
.
Fagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef BigKahuna het volgende:
HALLO DAMESPERSONEN HIER IK ZEI: MIJN FAVORIETE FILMS ZIJN THE NOTEBOOK EN LOVE ACTUALLY!
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef fiekster het volgende:
[..]
Daar maak je wel even een grote fout he... !
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
.
Haha, gaafquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha ja wel het was wel oprecht en impulsief![]()
We laten onze ringen omsmelten die we nu hebben ( die hebben we elkaar gegeven toen wij een jaar samen waren )
En laten dan 2 nieuwe ringen smelten met onze namen erin in rune schrift + datum uiteraard
Seksbeestenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Rhythm het volgende:
.
welke vleugel zit je danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
You wish niggahik ga je boos aankijken
zo kijk ik altijd eigenlijk
.
JA GODVERDOMME JULLIE SNAPPEN ER NIETS VAN!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JE BENT EEN MEISJE JE MOET ME NU AANBIDDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |