quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
1. Tering, waar heb jij op school gezeten?'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik maakte geen rasistiese opmerking, ik zei alleen mijn mening,
Sorry schat.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En bij latijns ook ,
Mooi dat ik 2 jaar lang latijns heb gehad, het enigste wat we daar leerde was vloeken en schelden.
Ik zie nergens jouw tietels hoorquote:
Quequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
BT en BE4E; hoe laat zijn jullie hier?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
BT en BE4E; hoe laat zijn jullie hier?
Je bent populairquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:24 schreef superXmacho het volgende:
WTF wrm staa ik in de tietel??
Haar tieten? waar?quote:
Ben jij ook weer unbanned ja?quote:
Ja eerst was ik milfhunter, nu ben ik gedegradeerd tot lapohunterquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Some girls (?) have it, somemost girls don't.."
Nee joh, laat maar staan voor de volgende ban alvast.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, je moet jezelf nog van het strafbankje halen.
Kijk op internet!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, ik kom er net achter dat ik morgen een boekverslag in moet leveren![]()
! Heeft iemand er toevallig eentje voor me
?
Maar je hebt nog 3 maanden..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kijk op internet!!
Deed ik ook altijd.
Maar nu komt de elende..
Ik moet over 3 maand , een werk stuk van 10 bladzijde inleveren over het Nederlandse rechtsysteem ,
Je krijgt een verhaaltje op een pappiertje (die heb ik al)
En dat verhaaltje is wat er ongeveer is gebeurt.
En dan moet ik met de hand schrijfen , wat er gebeurt,
Dus Bijv.
Als ze gearesteerd wordt waar komt ze dan ,
Wat voor proces krijgt ze,
Hoe lang wordt de gevangenis straf ongeveer,
Hoe kommen exgedetineerde weer in de maatschapij.
Enzo voort.
En dat met de HAND!!!!![]()
En je moet er plaatjes inplakken!
Tien plaatjes plakken met de groote van een A4.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kijk op internet!!
Deed ik ook altijd.
Maar nu komt de elende..
Ik moet over 3 maand , een werk stuk van 10 bladzijde inleveren over het Nederlandse rechtsysteem ,
Dus Bijv.
Enzo voort.
In het kader van de multiculturele samenleving moet je Abdelkader Benali doen, werkt altijd.quote:
Doe geen moeite. Met zo'n spelling krijg je net een 1 voor de moeite.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kijk op internet!!
Deed ik ook altijd.
Maar nu komt de elende..
Dus Bijv.
Enzo voort.
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
Maar nu komt de elende..
En dan moet ik met de hand schrijfen ,
Wat boeit het mij hoe je het noemt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry schat.
[..]Toch niet goed genoeg opgelet.
![]()
![]()
Ik gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat boeit het mij hoe je het noemt.
Ik kan in het latijns vloeken en schelden.
handig op school.
Ik vraag het wel aan me oom ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Met zo'n spelling krijg je net een 1 voor de moeite.
je vergeet ex-gedetineerde.quote:
Wat voor boek moet het ongeveer wezen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je hebt nog 3 maanden..
En wat op internet staat is kut
Hij wil het zeker wel voor je schrijfen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan me oom ..
Die weet er alles van , hij wil vast ook wel voor me schrijfen.
In ruil voor een volblafsessie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan me oom ..
Die weet er alles van , hij wil vast ook wel voor me schrijfen.
Maak het haar nou niet meteen te moeilijk, laten we beginnen met de basis, de makkelijkste woorden.quote:
De slet heeft mijn hart gebroken. Veel plezier ermee.quote:
Een literair hoogstandje van een Nederlandse schrijverquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat voor boek moet het ongeveer wezen?
Zijn foto's zijn sfwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
afcajos, doe niet ook een ban krijgen
Jamaar plaatjes spammen mag ook al nietquote:
Dan maakt hij er toch 1 lang plaatje van?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jamaar plaatjes spammen mag ook al niet
Tubgirl mag tegenwoordig wel weer. En goatse enzo.quote:
Wat heeft ie gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef superXmacho het volgende:
Tabloid ik hoop dat je een ban krijgt.
Ik heb het gemeldt.
Ik vindt het echt niet aceptabel wat je gedaan hebt.
Ik zit nu nog tebedenken of ik je terug zal pakken of niet.
They love me too muchquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Sackboy het volgende:
afcajos, doe niet ook een ban krijgen
Ik weet alweer genoeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tubgirl mag tegenwoordig wel weer. En goatse enzo.
Pak hem hardquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb het gemeldt.
wat heeft ie gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb het gemeldt.
Ja precies, ze heeft zooo gelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Als je graag wil schuren , Vraag je of BT dat doet die naait toch met alles wat los en vast zit.
Is dat zo BT?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Als je graag wil schuren , Vraag je of BT dat doet die naait toch met alles wat los en vast zit.
Heb jij schuurpapier voor me?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Dag, ik kom je vanavond wel opzoeken als ik langs de wallen loopequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ze heeft zooo gelijk.
Maar ik ga, werkenhahahahaha. Daaaag
Ze post boven je.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dag, ik kom je vanavond wel opzoeken als ik langs de wallen loope![]()
Dag BTquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, ze heeft zooo gelijk.
Maar ik ga, werkenhahahahaha. Daaaag
Als het los zit, moet je het inderdaad weer naaien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
Doe eens lief tegen BTquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef superXmacho het volgende:
De neger die koekiemonster heet..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
Tabloid is vast een neger die Stella gepakt heeft toen ze in Amsterdam was.
Dat in z'n UI is Oscarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De neger die koekiemonster heet..
Moet 1 x aan me kommen en hij eet de rest van zijn leven uit een slangetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
Tabloid is vast een neger die Stella gepakt heeft toen ze in Amsterdam was.
Echt waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kijk op internet!!
Deed ik ook altijd.
Maar nu komt de elende..
Dus Bijv.
Enzo voort.
Hij staat nu vast trillend op z'n beentjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Moet 1 x aan me kommen en hij eet de rest van zijn leven uit een slangetje.
Watte hoef hem maar tegen te kommen..
Dus jij bent stellaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GROOT NIEUWS GROOT NIEUWS !!
NOORSBLOED IS VERLOOFD !!!
Waarom doe je zo agressief?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:
Het spijt me.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dank u !
datum gaan we morgenavond vastzetten
![]()
![]()
Oke dan, later!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
Nou mannen ik ben er vandoor, tot morgen!
De vaste SC crew ofcourseeeequote:
Dus ik ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De vaste SC crew ofcourseeee![]()
PUNTKIN NIET.
Who cares? Het is STELLAquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aha
Is dat dan een man met tieten of een vrouw met een pik?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De vaste SC crew ofcourseeee![]()
PUNTKIN NIET.
Wel we trouwen niet volgende week.quote:
Moar ik ben niet zo'n goeie koffie halerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel we trouwen niet volgende week.
Dus als je lang genoeg lief doet en koffie haalt.
Dan zit er een kans in.
You can try.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we die Noorse schone van jou eens ff goed uitwonen.
Hoor je der vader in een keer schreeuwen: "GET THE HARPOONS!"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
You can try.
Maar ik denk dat ze je omlegt.
Of anders haar familie wel
Neen meer een Noorse oerkreet uitslaan, en dan met zijn zwaard achter je aan rennenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoor je der vader in een keer schreeuwen: "GET THE HARPOONS!"
Link s'il vous plaît.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat het gaat over haar foto van haar hyves profiel.![]()
Ze wil me niet uitleggen wat het daadwerkelijk is.
Wat is der hyves profiel, pm maar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef Tabloid het volgende:
Die foto's willen we niet zien hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef Tabloid het volgende:
Jitzzzze, waar heb je je harde banaan nu weer in gestokenquote:
Dadelijk mooi voetbal kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Rhythm het volgende:
Je bent geen vriendje van Ilse auf Hyves.
Heeft Ilse Hyves? Link?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Rhythm het volgende:
Je bent geen vriendje van Ilse auf Hyves.
In BT en die anderequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jitzzzze, waar heb je je harde banaan nu weer in gestoken [ afbeelding ]
Neuh, gewoon ff gekekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik?Heb ik dat ooit gezegd dan?
Och ik heet Peterquote:
Wil je dat ik je gezelschap kom houden op het toekomstige strafbankjequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het spijt me.
Wat heb je nou gedaan dat ze zo boos isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
><(({°>
MouzurX die gast ken ik wel ja, niet irlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Neuh, gewoon ff gekeken. Haha, die housegast trouwens wel, xMousur nogwat ofzoiets
.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wil je dat ik je gezelschap kom houden op het toekomstige strafbankje?
En jij hebt ze eens even flink het sperma door hun aderen laten lopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ze stonden hier beide voor de deur net.
En hoe, ze konden er geen genoeg van krijgen. Morgen komen ze trouwens weer langs.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij hebt ze eens even flink het sperma door hun aderen laten lopen
Oke KoPquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
We moeten elkaar gewoon aanspreken bij elkaars voornamen
Het snot voor de ogen neuken, TJAKKAAAH.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe, ze konden er geen genoeg van krijgen. Morgen komen ze trouwens weer langs.
Maar jij bent toch een neger? Want vond superXmacho daar dan van?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe, ze konden er geen genoeg van krijgen. Morgen komen ze trouwens weer langs.
Kon je hun je banaan niet gewoon meegevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hun ogen zagen een beetje witjes toen ze weggingenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het snot voor de ogen neuken, TJAKKAAAH.
Idd, dat kind kan slikken hé, ze kon er niet mee ophouden. Aan het eind van de sessie was ik een kilo lichter.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ohh ben je wel legaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een neger? Want vond superXmacho daar dan van?
Ik ben geen neder; wel wordt ik af en toe Whitezilla genoemd. En Stella was hier niet. Ik heb het over BT en die ene met die zwarte ogen. 4everblackeyed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een neger? Want vond superXmacho daar dan van?
Ze zagen een beetje bleekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hun ogen zagen een beetje witjes toen ze weggingen
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kon je hun je banaan niet gewoon meegeven?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je der tandjes ook geglazuurd..?
Tja die heeft zeker teveel klappen van dr vriend gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben geen neder; wel wordt ik af en toe Whitezilla genoemd. En Stella was hier niet. Ik heb het over BT en die ene met die zwarte ogen. 4everblackeyed.
Ahjah idd dan kan je um niet meer in je oor stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Ben je nog maagd ofzo? Als ik mijn banaan weggeef dan heb ik er zelf toch geen plezier meer aan?
Daar heb ik niets van gezien en gemerkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja die heeft zeker teveel klappen van dr vriend gehad.
Of je nog naar de hoeren kan deze maand bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef Rhythm het volgende:
Okay, het moment is aangebroken.
Het wordt tijd voor de confrontatie met MijnPostbank.nl![]()
.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Wat is er Joris? Geldgebrek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef Rhythm het volgende:
Okay, het moment is aangebroken.
Het wordt tijd voor de confrontatie met MijnPostbank.nl![]()
.
Zelfs een hoer heeft er geld voor over om met mij te neukenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je nog naar de hoeren kan deze maand bedoel je?
5 dagen achter elkaar op stap is niet goed voor de liquide middelen, kan ik je vertellenquote:
Dat geloof je toch zelf niet, hé?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zelfs een hoer heeft er geld over om met mij te neuken.
Kut, is die opmerking zelfs te ongeloofwaardig voor Fok!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet, hé?
Jammer johquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:38 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kut, is die opmerking zelfs te ongeloofwaardig voor Fok!
Geef maar toe, jij wilt ook graag BT en 4EBE op bezoek.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:39 schreef Sackboy het volgende:
Jitzzzze heeft bezoek gehad van Blackzilla. Die stootte zo hard dat ie de banaan uit Jitzzzze z'n oor stootte.
BT wel jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt ook graag BT en 4EBE op bezoek.
Retorisch 13.gifquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt ook graag BT en 4EBE op bezoek.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
TS kan er niet mee omgaan
Nee, sorry. Dat ben ik, en je opblaaspop-pakketje past niet in de brievenbusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet gaan, volgens mij staat Allure_ voor de deur.
He jammer, morgen weer een kansquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat ben ik, en je opblaaspop-pakketje past niet in de brievenbus.
Hé, laat je niet zo kennen joh.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat ben ik, en je opblaaspop-pakketje past niet in de brievenbus.
Oh die slet mag je hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet gaan, volgens mij staat Allure_ voor de deur.
Nee van mijquote:
Hahaha jij valt op jongens.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef KingOfPop het volgende:
Kijk ze ook eens gefrustreerd doen om een meisje
Geeft echt niet hoor. We hebben allemaal zo onze gebrekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je beter zo kunnen typen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geeft echt niet hoor. We hebben allemaal zo onze gebreken
mijn naam is gersquote:
Beauretardquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat had je beter zo kunnen typen.
Wij dunken het wel te kunnen verteren. Niet iedereen is intelligent en het plebs is derhalve uiteraard niet perfect zoals wij. Ik zou je willen adviseren om het je koud te laten.![]()
Beauregard
Jouw voornaam irl!quote:
Uitermate okay, Dario.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jouw voornaam irl!![]()
Zo spreken wij elkaar hier aan vanaf nu
Geef eens een lijstje met namen van de rest van de SC-huppelkutjesquote:
Ja nee ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
is iedereen nu op z'n pik getrapt omdat ik wel sex heb met bt, 4ebe en allure?
Oh ja. Sta weer in de file
Jos = Josquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Geef eens een lijstje met namen van de rest van de SC-huppelkutjes.
Ik ken alleen:
PK - Robin
BT - Ilse
BP - Jazz (dacht ik)
MN - Jetsers
En daar houdt het al vrij snel op.
Rick of Ricardo ofzo.quote:
GMTAquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Haal die banaan dan ook uit je oor!
wazeggie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Haal die banaan dan ook uit je oor!
Hij heet eigenlijk Bobquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Rick of Ricardo ofzo.
Umm, verder.. BobbyB zal wel Bobby zijn neem ik aan. BK wist ik maar ben ik vergeten.
Wat is je kentekenquote:
sta toch zo goed als stilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:19 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wat is je kenteken?
Hands-on internetzen in de auto.
waarom?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
Jitzzzzzze ---> bananenazi
quote:
quote:
welke nummers?quote:
eeuhm neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ja?
Ik dacht dat je 17 was ofzo_!!
geen groot feestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef gers het volgende:
[quote]Op donderdag 2 oktober 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NEEN![]()
Geen grapje![]()
![]()
![]()
quote:
heb je haar gevraagdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
Komt er zeker wel![]()
Morgenavond datum prikken voor het echte werk.
quote:
Ja !quote:
Tot die tijdquote:
wtf waar heb je het over ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tot die tijd
Gersterdam
enzo.
Die zijn toch van jou. Toch?
Okay, dan zit ik foutquote:
nee dat ben ik niet LOLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Okay, dan zit ik fout. Zo'n artiest is kaal, 27 enzo
.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=100111702
You see?
Maar ik ga ff die slet in Sweet Sixteen uitkankeren, laters.
HET EERSTE KLB SC HUWELIJKquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Hahahahahahahahahaha
Dank jullie![]()
Mjah het was vrij stom eigenlijk.
We waren aan het stoeien, en op en gegeven moment zat ik op mijn knieën.
Toen zei ze: Wat is dit een aanzoek ?
Dus tja![]()
Toen kon ik niet meer terug
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Hahahahahahahahahaha
Dank jullie![]()
Mjah het was vrij stom eigenlijk.
We waren aan het stoeien, en op en gegeven moment zat ik op mijn knieën.
Toen zei ze: Wat is dit een aanzoek ?
Dus tja![]()
Toen kon ik niet meer terug
Duh, ze studeert hier nu al een paar jaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Maar ze praat dus ook Nederlands?
Zit ze ook op Fok?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh, ze studeert hier nu al een paar jaar.
En in tegenstelling tot andere buitenlandse mensen, leert zij wel de taal.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |